ga naar ankara jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik kan koran lezennnn ben ik cool? Behoor ik ook tot jullie volk???
IK WIL OOK ARABIER ZIJN
Ga naar Syrië, als je dat overleeft ben je een echte Arabier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik kan koran lezennnn ben ik cool? Behoor ik ook tot jullie volk???
IK WIL OOK ARABIER ZIJN
A3ROMquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Koelshie mlih a niegh.
Racebaan taal.
Oh ja, MK is er niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Kaskade het volgende:
[..]
MK, mag ik foto's van Rezania? ;s
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Koelshie mlih a niegh.
Racebaan taal.
hahah moest lachenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordt.
oh dan ben ik dat al helemaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
Tevens ben ik voor monkyyy niet interessant, omdat ik in haar optiek nog maar een jochie ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar Syrië, als je dat overleeft ben je een echte Arabier.
Ik noem het racebaan, alsof er een race auto langs scheurt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
thalla fe rasekwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht even, ik heb vast nog wel ergens een foto op mijn pc.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
thalla fe rasekMashallahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Okquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb vast nog wel ergens een foto op mijn pc.
Ik niet, ik vind dat eng.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Iedereen in dit topic heeft onderhand allemaal pics uitgewisseld
wees gerust, nog niets binnen gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
Tevens ben ik voor monkyyy niet interessant, omdat ik in haar optiek nog maar een jochie ben.
k niet iedereen die ik stuur is dood gegaan weet niet hoe t komtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Hoezo wil jij een foto van mij?quote:
Nu nog alleen pics van jou.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Bouwjaar 1988quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wees gerust, nog niets binnen gekregen
Ik ook. Weetje dan gaan ze naar je kijken enzo. En dan weet je gewoon niet wat ze er allemaal bij denken. Echt eng. Heel eng. Ik ga nu huilen onder mijn deken.quote:
Ja, ik wil van Rezania foto's.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WAS WEG WAT IS DIT FOTO'S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |