iemand kweet sekurquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wie heeft die gedaan :")
Toxor in deel 279.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wie heeft die gedaan :")
p_z is fan van iedereen met een kutquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een chica met veel fans, o.a. P_z
linkquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef Boterbartje het volgende:
TOXOR is best wel fraai zie fobo
fapfapfap
Dan is ie ook fan van mij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
p_z is fan van iedereen met een kut
Fixed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
p_z is fan van iedereen alles met een kut
fixedquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar al met al, niet wel haten op p_z
inb4 Het is garpje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:27 schreef Flippiee het volgende:
Grapje toch grapjen grapjejenejejejejennnejenenejejenenejen
Ach, het is er wel beter op gewordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef Rezania het volgende:
Toxor heeft welgeteld 37 posts in deze reeks gemaakt en de OP gelijk aangepast toen ze TS was.
Afellay is geblesseerd voor heel lang.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
met afellay zou het 10-0 zijn
minstens halfjaar geblesseerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
met afellay zou het 10-0 zijn
arme? Hij heeft gekd hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG ik lees het nu.
Arme jongen
Het is nu wel een stuk minder rommelig, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, het is er wel beter op geworden
God bestaat niet.quote:
Goed dat hij naar PSV is gegaan, je ziet vaak met spelers die meteen naar een topclub in het buitenland gaan en dan hoor je er nooit meer iets van. Hij kan zich nu beter ontwikkelen bij PSV.quote:
je hoort er niks meer van omdat ze in het buitenland zitten, logisch dat je er meer van hoort als ze in een Nederlandse club zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed dat hij naar PSV is gegaan, je ziet vaak met spelers die meteen naar een topclub in het buitenland gaan en dan hoor je er nooit meer iets van. Hij kan zich nu beter ontwikkelen bij PSV.
En ontwikkelen dat ie doetquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed dat hij naar PSV is gegaan, je ziet vaak met spelers die meteen naar een topclub in het buitenland gaan en dan hoor je er nooit meer iets van. Hij kan zich nu beter ontwikkelen bij PSV.
Jij snapt niets van voetbalquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hoort er niks meer van omdat ze in het buitenland zitten, logisch dat je er meer van hoort als ze in een Nederlandse club zitten
Ik hoor meer van van Persie of Afellay ofzo dan van willekeurige speler van VVV ofzo hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hoort er niks meer van omdat ze in het buitenland zitten, logisch dat je er meer van hoort als ze in een Nederlandse club zitten
ja ook goed, bekende nlse club niet zo'n zielig hoopje als vvvquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoor meer van van Persie of Afellay ofzo dan van willekeurige speler van VVV ofzo hoor
Fappen, aangezien het is toegestaan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:39 schreef Toxor het volgende:
wat gaan jullie doen vanavond jongens??
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen, aangezien het is toegestaan tegenwoordig.
Van te vore klinkt dat wel lekker ja, maar dan verveel ik me toch uiteindelijk maarjaquote:
ja ik denk zet het er maar in, doet toch iedereen hierquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen, aangezien het is toegestaan tegenwoordig.
Nee komen te veel dingen aan volgende weekenden, moet op geld letten.quote:
ah okequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee komen te veel dingen aan volgende weekenden, moet op geld letten.
doei allerliefstequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten, fijne avond
dag dagquote:
Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook maar, veel plezier flips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
wrmquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Mijn hele avond nu verpest, godverdomme.
Utreg heeft verloren, ik ga wel uithuilen bij Ocean.quote:
niet te klef hequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg heeft verloren, ik ga wel uithuilen bij Ocean.
ik zou niet durven...quote:
Ga je niet uit vanavond?quote:
Hoi, ben jij nieuw hier? Ik ben Ragboer. Ken je iedereen al?quote:
Ik ben er al een tijdje, maar ik lurk vaak. Wel spannend om hier te posten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi, ben jij nieuw hier? Ik ben Ragboer. Ken je iedereen al?
Spannend hé. Je kent dus Zomermeids al. Alleen van de FOK!s of ook IRL?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:16 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje, maar ik lurk vaak. Wel spannend om hier te posten.
Ik ben Kaskade.
Ewa mattie.quote:
En jij zou uitgaan? Welke stad? Of gaat dat niet doorquote:
ja we gaan wat later, dus nog even fokken haha. eindhoven!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En jij zou uitgaan? Welke stad? Of gaat dat niet door
Ja zeker wel vooral omdat veel mensen gewoon niet normaal kunnen doen op fok.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Spannend hé. Je kent dus Zomermeids al. Alleen van de FOK!s of ook IRL?
helaasquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef Ragboer het volgende:
Mocroinvasie zeg, we missen alleen Kip en OV nog.
Wie is er nog meer Mocro danquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef Ragboer het volgende:
Mocroinvasie zeg, we missen alleen Kip en OV nog.
Speedking en Zomermeids, dan kan OV toch niet achterblijven?quote:
Speedking.quote:
hihi jaaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jaaa toppie toch! je kent t. ;p
Echt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Speedking.
En ik ben een nepmocroOmdat Kanaleneiland...
LINKquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Kaskade, wat voor exotisch afkomst ben jij dan? Ik heb in je fobo gelurkt.
Gwoon Nederlandsquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Kaskade, wat voor exotisch afkomst ben jij dan? Ik heb in je fobo gelurkt.
Oh oké, je hebt wel iets exotisch...quote:
Begrijp ik niet?quote:
nou veel plezier ermee meidquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef Saisai het volgende:
DE NIEUWE SUPERNATURAL IS UIT!![]()
![]()
(en die ga ik nu kijken!)
Nee, alleen Amsterdammers, Rotterdammers en Utregters.quote:
wrm discrimineer je zoetermeerdersquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, alleen Amsterdammers, Rotterdammers en Utregters.Alleen aight1 is van Eindhoven.
Vanmiddag naar stad geweest met Savan heb ik zo'n heel leuk winter truitje gekocht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
haha! nog wat leuks gedaan dit weekend dan?
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm discrimineer je zoetermeerders
Omdat ik arm ben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt?Waarom Kanaleneiland
Ben je echt mocro, speedking? Dan ga ik je testen op jouw Marokkaans-Arabisch.
Haten op Zoetermeer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnen
eigenlijk niet maar ik zal het door de vingers zienquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een vriendin in Veldhoven gehad, telt dat ook mee?
Den Haag en Zoetermeer zijn matties man, niet zo gaan doen ok?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnen
in welke winkel dannn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Vanmiddag naar stad geweest met Savan heb ik zo'n heel leuk winter truitje gekocht.![]()
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:29 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Den Haag en Zoetermeer zijn matties man, niet zo gaan doen ok?
is dat niet onwijs saai??quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dalando het volgende:
Hele dag aan een andere website zitten werken, pff. 8 uur DEVven. Nu wel weer tijd voor ontspanning,
Fries?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
ewa, wie kan hier mijn huiswerk doen ?
Nou en.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.
Overvechtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga dan naar Overvecht! Veel leuker man
Nou ik hb wel Engels bloed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh oké, je hebt wel iets exotisch...
[..]
Begrijp ik niet?
Omdat jullie (ouders) overlopers zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat jullie (ouders) overlopers zijn
The pitcher - Kick it to the bonequote:
Ik vind het wel leuk, maar niet als je het 8 uur aan elkaar moet doenquote:
Daarom juist. Meer te belevenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
OvervechtCriminele kutbuurt
Keiland
neequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk wil ik in Lombok wonen, bij de Kanaalstraat als je dat kent.
Heb daar kennissen wonen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk wil ik in Lombok wonen, bij de Kanaalstraat als je dat kent.
Bij de sting gehaald, daar achter in die tweede zaal. Was echt zo leuk.quote:
Leidsche Rijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb daar kennissen wonen.
Heb ook familie in Terweijde wonenVINEX-plaatsen, stadsdelen en wijken
ah jaaa, ze hebben daar altyd leuke dingetjes! ben benieuwd hoe t je staat hihi xquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:34 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Bij de sting gehaald, daar achter in die tweede zaal. Was echt zo leuk.Ze hadden meer leuke truitjes en echt zo'n leuke broek maar mijn kleedgeld is op dus ik moet even wachten.
Maar dat zei ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Niks exotisch aan. Dan kan je Utrechts bloed ook exotisch vinden.
El Hamdaouiquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:34 schreef speedking het volgende:
zo hee ajax is echt gay heb dit zo vaak meegemaakt, ze maken niet af en dan komt twente met doelpunten en heb je nog maar 2 minuten spelen en kk de boer is te eigenwijs om een echte spits:el hamdaoui er in te zetten, zegt hij nog niks gaat boven ajax..
Jaa ik zal maandag aan doen want dan kun je het zien hihiquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ah jaaa, ze hebben daar altyd leuke dingetjes! ben benieuwd hoe t je staat hihi x
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef speedking het volgende:
[..]
wat nou als je wilt winnen moethij er in en geloof de media niet.
ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
ewa, wie kan hier mijn huiswerk doen ?
Ik zou ook wel een paar miljoen per jaar willen verdienen voor minder werkquote:
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:35 schreef Ragboer het volgende:
BEK DICHT KIP STOMME LIMBURGSE JA IK BEN IN DIEPE ROUW
110% ANTI BREDA
Ik heb hem nooit zien presteren bij Ajax. Ook toen hij bij AZ speelde hij te slecht voor woorden bij het Marokkaanse elftal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef speedking het volgende:
[..]
denk jij. hij maakt de beste goals
Jij bent voor Utreg, lieve schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
utreg verloren wella
praten zonder kennis:')quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien presteren bij Ajax. Ook toen hij bij AZ speelde hij te slecht voor woorden bij het Marokkaanse elftal.
niet meer omdat utreg vandaag gefaald heeftquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent voor Utreg, lieve schat.
O jee, ik was even notepad++ aan het updaten, wat is er nou weer aan de hand?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
8 Oktober speelt Oceanview met zijn piemoltjequote:
Uhm, ik kijk altijd naar Al Moutakhab. Hij presteerde nooitquote:
Het gaat over voetbal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
O jee, ik was even notepad++ aan het updaten, wat is er nou weer aan de hand?
lol als je geen wedstrijden checkt niet pratenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, ik kijk altijd naar Al Moutakhab. Hij presteerde nooitWanneer wel dan als je met zo'n slappe tegenspraak komt zonder argumenten?
8 oktobereeequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
8 Oktober speelt Oceanview met zijn piemoltje
En niet als Nederland speelt????quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Ik kijk alleen voetbal als Turkije speelt in WK.
turkijequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Ik kijk alleen voetbal als Turkije speelt in WK.
ik de heletijd..marokko...quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik was alleen voor nl tijdens wk met finales
nl wint niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb met mijn moeder gewed dat als NL het EK wint ik ¤260,- krijg en als NL niet wint krijgt zij ¤25,-
Ik zeg net dat ik er altijd naar kijk. En als het klopt, kom eens met een aantal youtubefilmpjes met zijn weergaloze doelpunten bij de Moutakhab?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef speedking het volgende:
[..]
lol als je geen wedstrijden checkt niet pratenen ff serieus ga hier niet door mee, want t klopt gewoon niet wat jij zegt
ben ik ook hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Ragboer het volgende:
Jammer Kip, ik dacht serieus dat je Utreg fan was. Dit stemt mij erg verdrietig.
heb jij 3quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
eco naait mij van 3 kanten hier
Nee hoor, hij ligt nog op zijn rug.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Geert Wilders draait zich om in zijn bed.
wa sahbi check wedstrijden van ajax:p, hij is niet suarez goed maar wel zkr goed genoeg voor ajaxquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik er altijd naar kijk. En als het klopt, kom eens met een aantal youtubefilmpjes met zijn weergaloze doelpunten bij de Moutakhab?
Enta 3ndak ri al hadra khauiya.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
8 Oktober elke dag speelt Oceanview met zijn piemoltje
Kaskade is een artiest (en een user)quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tfoe al die marokkanen in dit topic
Kaskadequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kaskade is een artiest (en een user)
Defected een platenmaatschappij
Economics and business environmentquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef coban het volgende:
MK HOE HEET JE ECO BOEK? of had ik dat al gevraagd?
Je voelt je alweer thuis? Net als op marokko.nl?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tfoe al die marokkanen in dit topic
jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je voelt je alweer thuis? Net als op marokko.nl?
[ afbeelding ]
Macroeconomics denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Economics and business environment
DIE VAN JOU??
En fransen? En Italianen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Marokkanen
Turken
Nederlanders
Japanners
skeretimesquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef coban het volgende:
[..]
Macroeconomics denk ikheb geen boek nog
Omgg die moet ik nog zienquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja. Deel drie vond ik het grappigste
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hey rezania wanneer ga je weer je cam aandoen
Shijiazhuangquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef o.us het volgende:
Marokkanen
Turken
Nederlanders
Japanners
Hentai
Chinezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |