Echt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Speedking.
En ik ben een nepmocroOmdat Kanaleneiland...
LINKquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Kaskade, wat voor exotisch afkomst ben jij dan? Ik heb in je fobo gelurkt.
Gwoon Nederlandsquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Kaskade, wat voor exotisch afkomst ben jij dan? Ik heb in je fobo gelurkt.
Oh oké, je hebt wel iets exotisch...quote:
Begrijp ik niet?quote:
nou veel plezier ermee meidquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef Saisai het volgende:
DE NIEUWE SUPERNATURAL IS UIT!![]()
![]()
(en die ga ik nu kijken!)
Nee, alleen Amsterdammers, Rotterdammers en Utregters.quote:
wrm discrimineer je zoetermeerdersquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, alleen Amsterdammers, Rotterdammers en Utregters.Alleen aight1 is van Eindhoven.
Vanmiddag naar stad geweest met Savan heb ik zo'n heel leuk winter truitje gekocht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
haha! nog wat leuks gedaan dit weekend dan?
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm discrimineer je zoetermeerders
Omdat ik arm ben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt?Waarom Kanaleneiland
Ben je echt mocro, speedking? Dan ga ik je testen op jouw Marokkaans-Arabisch.
Haten op Zoetermeer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnen
eigenlijk niet maar ik zal het door de vingers zienquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een vriendin in Veldhoven gehad, telt dat ook mee?
Den Haag en Zoetermeer zijn matties man, niet zo gaan doen ok?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnen
in welke winkel dannn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Vanmiddag naar stad geweest met Savan heb ik zo'n heel leuk winter truitje gekocht.![]()
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:29 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Den Haag en Zoetermeer zijn matties man, niet zo gaan doen ok?
is dat niet onwijs saai??quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dalando het volgende:
Hele dag aan een andere website zitten werken, pff. 8 uur DEVven. Nu wel weer tijd voor ontspanning,
Fries?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
ewa, wie kan hier mijn huiswerk doen ?
Nou en.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.
Overvechtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga dan naar Overvecht! Veel leuker man
Nou ik hb wel Engels bloed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh oké, je hebt wel iets exotisch...
[..]
Begrijp ik niet?
Omdat jullie (ouders) overlopers zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat jullie (ouders) overlopers zijn
The pitcher - Kick it to the bonequote:
Ik vind het wel leuk, maar niet als je het 8 uur aan elkaar moet doenquote:
Daarom juist. Meer te belevenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
OvervechtCriminele kutbuurt
Keiland
neequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk wil ik in Lombok wonen, bij de Kanaalstraat als je dat kent.
Heb daar kennissen wonen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk wil ik in Lombok wonen, bij de Kanaalstraat als je dat kent.
Bij de sting gehaald, daar achter in die tweede zaal. Was echt zo leuk.quote:
Leidsche Rijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb daar kennissen wonen.
Heb ook familie in Terweijde wonenVINEX-plaatsen, stadsdelen en wijken
ah jaaa, ze hebben daar altyd leuke dingetjes! ben benieuwd hoe t je staat hihi xquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:34 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Bij de sting gehaald, daar achter in die tweede zaal. Was echt zo leuk.Ze hadden meer leuke truitjes en echt zo'n leuke broek maar mijn kleedgeld is op dus ik moet even wachten.
Maar dat zei ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Niks exotisch aan. Dan kan je Utrechts bloed ook exotisch vinden.
El Hamdaouiquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:34 schreef speedking het volgende:
zo hee ajax is echt gay heb dit zo vaak meegemaakt, ze maken niet af en dan komt twente met doelpunten en heb je nog maar 2 minuten spelen en kk de boer is te eigenwijs om een echte spits:el hamdaoui er in te zetten, zegt hij nog niks gaat boven ajax..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |