Echt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Speedking.
En ik ben een nepmocroOmdat Kanaleneiland...
LINKquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Kaskade, wat voor exotisch afkomst ben jij dan? Ik heb in je fobo gelurkt.
Gwoon Nederlandsquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Kaskade, wat voor exotisch afkomst ben jij dan? Ik heb in je fobo gelurkt.
Oh oké, je hebt wel iets exotisch...quote:
Begrijp ik niet?quote:
nou veel plezier ermee meidquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef Saisai het volgende:
DE NIEUWE SUPERNATURAL IS UIT!![]()
![]()
(en die ga ik nu kijken!)
Nee, alleen Amsterdammers, Rotterdammers en Utregters.quote:
wrm discrimineer je zoetermeerdersquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, alleen Amsterdammers, Rotterdammers en Utregters.Alleen aight1 is van Eindhoven.
Vanmiddag naar stad geweest met Savan heb ik zo'n heel leuk winter truitje gekocht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
haha! nog wat leuks gedaan dit weekend dan?
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm discrimineer je zoetermeerders
Omdat ik arm ben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt?Waarom Kanaleneiland
Ben je echt mocro, speedking? Dan ga ik je testen op jouw Marokkaans-Arabisch.
Haten op Zoetermeer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnen
eigenlijk niet maar ik zal het door de vingers zienquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een vriendin in Veldhoven gehad, telt dat ook mee?
Den Haag en Zoetermeer zijn matties man, niet zo gaan doen ok?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoetermeer is voor mensen die Den Haag niet aankunnen
in welke winkel dannn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Vanmiddag naar stad geweest met Savan heb ik zo'n heel leuk winter truitje gekocht.![]()
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:29 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Den Haag en Zoetermeer zijn matties man, niet zo gaan doen ok?
is dat niet onwijs saai??quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dalando het volgende:
Hele dag aan een andere website zitten werken, pff. 8 uur DEVven. Nu wel weer tijd voor ontspanning,
Fries?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
ewa, wie kan hier mijn huiswerk doen ?
Nou en.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, nog altijd vaak ruzie's tussen Zoetermeerders en Hagenesen.
Overvechtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga dan naar Overvecht! Veel leuker man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |