Jij bent voor Utreg, lieve schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
utreg verloren wella
praten zonder kennis:')quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien presteren bij Ajax. Ook toen hij bij AZ speelde hij te slecht voor woorden bij het Marokkaanse elftal.
niet meer omdat utreg vandaag gefaald heeftquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent voor Utreg, lieve schat.
O jee, ik was even notepad++ aan het updaten, wat is er nou weer aan de hand?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
8 Oktober speelt Oceanview met zijn piemoltjequote:
Uhm, ik kijk altijd naar Al Moutakhab. Hij presteerde nooitquote:
Het gaat over voetbal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
O jee, ik was even notepad++ aan het updaten, wat is er nou weer aan de hand?
lol als je geen wedstrijden checkt niet pratenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, ik kijk altijd naar Al Moutakhab. Hij presteerde nooitWanneer wel dan als je met zo'n slappe tegenspraak komt zonder argumenten?
8 oktobereeequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
8 Oktober speelt Oceanview met zijn piemoltje
En niet als Nederland speelt????quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Ik kijk alleen voetbal als Turkije speelt in WK.
turkijequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Ik kijk alleen voetbal als Turkije speelt in WK.
ik de heletijd..marokko...quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik was alleen voor nl tijdens wk met finales
nl wint niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb met mijn moeder gewed dat als NL het EK wint ik ¤260,- krijg en als NL niet wint krijgt zij ¤25,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |