arme? Hij heeft gekd hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG ik lees het nu.
Arme jongen
Het is nu wel een stuk minder rommelig, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, het is er wel beter op geworden
God bestaat niet.quote:
Goed dat hij naar PSV is gegaan, je ziet vaak met spelers die meteen naar een topclub in het buitenland gaan en dan hoor je er nooit meer iets van. Hij kan zich nu beter ontwikkelen bij PSV.quote:
je hoort er niks meer van omdat ze in het buitenland zitten, logisch dat je er meer van hoort als ze in een Nederlandse club zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed dat hij naar PSV is gegaan, je ziet vaak met spelers die meteen naar een topclub in het buitenland gaan en dan hoor je er nooit meer iets van. Hij kan zich nu beter ontwikkelen bij PSV.
En ontwikkelen dat ie doetquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed dat hij naar PSV is gegaan, je ziet vaak met spelers die meteen naar een topclub in het buitenland gaan en dan hoor je er nooit meer iets van. Hij kan zich nu beter ontwikkelen bij PSV.
Jij snapt niets van voetbalquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hoort er niks meer van omdat ze in het buitenland zitten, logisch dat je er meer van hoort als ze in een Nederlandse club zitten
Ik hoor meer van van Persie of Afellay ofzo dan van willekeurige speler van VVV ofzo hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hoort er niks meer van omdat ze in het buitenland zitten, logisch dat je er meer van hoort als ze in een Nederlandse club zitten
ja ook goed, bekende nlse club niet zo'n zielig hoopje als vvvquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoor meer van van Persie of Afellay ofzo dan van willekeurige speler van VVV ofzo hoor
Fappen, aangezien het is toegestaan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:39 schreef Toxor het volgende:
wat gaan jullie doen vanavond jongens??
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen, aangezien het is toegestaan tegenwoordig.
Van te vore klinkt dat wel lekker ja, maar dan verveel ik me toch uiteindelijk maarjaquote:
ja ik denk zet het er maar in, doet toch iedereen hierquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen, aangezien het is toegestaan tegenwoordig.
Nee komen te veel dingen aan volgende weekenden, moet op geld letten.quote:
ah okequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee komen te veel dingen aan volgende weekenden, moet op geld letten.
doei allerliefstequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten, fijne avond
dag dagquote:
Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook maar, veel plezier flips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |