SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
RvP; Feyenoord
Nice.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Great minds think a likequote:
RvP; Feyenoord
Kut spel, MW3 is puur voor het geld fans boeit hun niet. Battlefield 3 hierin tegen dit word puur gemaakt voor de fans naar mijn idee zijn het dan over het algemeen wat ouderen en socialere mensen die het spelen.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef Hardstylah het volgende:
Kut spel, MW3 is puur voor het geld fans boeit hun niet. Battlefield 3 hierin tegen dit word puur gemaakt voor de fans naar mijn idee zijn het dan over het algemeen wat ouderen en socialere mensen die het spelen.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Battlefield is slow paced, COD is meer fast paced. Ik val in slaap wanneer ik battlefield speel. COD zit veel meer actie in. Zeker als je de express gamelist speelt. Alle onzin is er uit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef Hardstylah het volgende:
Kut spel, MW3 is puur voor het geld fans boeit hun niet. Battlefield 3 hierin tegen dit word puur gemaakt voor de fans naar mijn idee zijn het dan over het algemeen wat ouderen en socialere mensen die het spelen.
Om met een sniper achterin de map te liggen is fucking saai, daarom speel ik geen battlefield. Ik ren liever de hele tijd rond.RvP; Feyenoord
Je moet er gewoon aan wennen en dan vooral als je Call of duty gewend ben. Het is echt niet saai als je er wat beter in bent. Naar mijn mening is battlefield dan ook heel veel meer realistisch en dat is wat ik echt belangrijk vind aan een game, als games onrealistisch zijn is het bij mij sowieso al -1. Wat ook een feit is is dat battlefield qua ontwikkeling gewoon zoveel voor is vergeleken spellen zoals Call of duty etc..quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Battlefield is slow paced, COD is meer fast paced. Ik val in slaap wanneer ik battlefield speel. COD zit veel meer actie in. Zeker als je de express gamelist speelt. Alle onzin is er uit.
Om met een sniper achterin de map te liggen is fucking saai, daarom speel ik geen battlefield. Ik ren liever de hele tijd rond.![]()
Call of duty speelt fijner, meer frames per second en dat merk je echt hoor. En de meeste mensen cared het geen reet of een spel iets meer realistisch is of niet. Mensen kiezen voor wat het lekkerst weg speelt en dat is gewoon COD.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:20 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Je moet er gewoon aan wennen en dan vooral als je Call of duty gewend ben. Het is echt niet saai als je er wat beter in bent. Naar mijn mening is battlefield dan ook heel veel meer realistisch en dat is wat ik echt belangrijk vind aan een game, als games onrealistisch zijn is het bij mij sowieso al -1. Wat ook een feit is is dat battlefield qua ontwikkeling gewoon zoveel voor is vergeleken spellen zoals Call of duty etc..RvP; Feyenoord
Cod speelt gewoon lekker weg, BF is voor mij gewoon te langzaam het enige leuke is dat je daar de gebouwen kapot kan maken en in heli,quad etc, kan.![]()
En dat is nog lang niet alles.. Wat gewoon zoveel beter isquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:28 schreef rickyszz het volgende:
Cod speelt gewoon lekker weg, BF is voor mij gewoon te langzaam het enige leuke is dat je daar de gebouwen kapot kan maken en in heli,quad etc, kan.
Bij COD draait het er alleen maar om als eerste een nuke te bemachtigen.. Verdere doelen heeft dat spel gewoon niet.![]()
![]()
Er zit geen Nuke meer in hoor en boosters en campers houd je bij alles. Battlefield is grafisch misschien wat leuker maar qua spel gewoon veruit de mindere. Goh leuk, gebouwen kapotschietenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:32 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
En dat is nog lang niet alles.. Wat gewoon zoveel beter is
Bij COD draait het er alleen maar om als eerste een nuke te bemachtigen.. Verdere doelen heeft dat spel gewoon niet.
RvP; Feyenoord
Een typische COD spelers alles wat niets met COD te maken heeft is kut..quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit geen Nuke meer in hoor en boosters en campers houd je bij alles. Battlefield is grafisch misschien wat leuker maar qua spel gewoon veruit de mindere. Goh leuk, gebouwen kapotschieten![]()
![]()
Ik heb battlefield gespeelt, en de nieuwe gaat echt niet 180 graden de andere kant op en ik vond battlefield gewoon kut, slowpaced en tiefus grote mappen. Dit is pas mijn eerste COD hoor maar ik vind het al vele malen fijner dan Battlefield.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Een typische COD spelers alles wat niets met COD te maken heeft is kut..RvP; Feyenoord
Welke battlefield heb je gespeeld dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb battlefield gespeelt, en de nieuwe gaat echt niet 180 graden de andere kant op en ik vond battlefield gewoon kut, slowpaced en tiefus grote mappen. Dit is pas mijn eerste COD hoor maar ik vind het al vele malen fijner dan Battlefield.![]()
ik heb ook aardig moeite met erin geloven dat ik bf3 boeiend zal gaan vinden. prefereer gewoon zo erg snelle actie en als je daarin ook goed bent tja, kut om naar iets heel anders te switchen dan. sowieso de beta proberen volgende week, daar niet van.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Een typische COD spelers alles wat niets met COD te maken heeft is kut..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
1 en bad company 2. Beide kut en het ligt mij niet. COD speelt veel lekkerder en daar kan niemand iets aan veranderen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:41 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Welke battlefield heb je gespeeld dan?RvP; Feyenoord
Okay duidelijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 en bad company 2. Beide kut en het ligt mij niet. COD speelt veel lekkerder en daar kan niemand iets aan veranderen.![]()
![]()
Hardstylah, ga aub ergens anders flamen. Als je COD niks vind, dan blijf gewoon weg uit dit topic.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
RvP; Feyenoord
Ik mag mijn mening toch geven, en flamen is heel iets anders.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:54 schreef Kn0x het volgende:
Hardstylah, ga aub ergens anders flamen. Als je COD niks vind, dan blijf gewoon weg uit dit topic.![]()
![]()
Oké, ik kom over een uurtje online.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heb net gegeten. Dus kom zo online. Beetje kloten met sniper en zo.![]()
Ik denk zo wat een activiteit hier, gaat het weer over die zinloze Cod/BF discussie
Gister mooie game Headquarters op Hazard waar ik 54 - 3 speelde enkel met behulp van spy en counter spy planes, de care packages die ik had heb ik weg gegeven aan iemand die de punten beter kan gebruiken. Totale n00bs op het andere team, ik zat rustig te defenden met een opgepikte sniper en ik schoot er zo drie neer (met geluk) die recht op me af kwamen lopen, was wel leuk een keer
Wat is er met Concussion Grenades trouwens? Die dingen werken voor geen meter lijkt het wel, moest er een tijd mee spelen om Tactical Mask Pro te halen. Was even afzien.quote:Ik zou bijna Second Chance kopen en hem pro gaan halen! Bijna..
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Concussionquote:Op zondag 25 september 2011 03:23 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk zo wat een activiteit hier, gaat het weer over die zinloze Cod/BF discussie
Gister mooie game Headquarters op Hazard waar ik 54 - 3 speelde enkel met behulp van spy en counter spy planes, de care packages die ik had heb ik weg gegeven aan iemand die de punten beter kan gebruiken. Totale n00bs op het andere team, ik zat rustig te defenden met een opgepikte sniper en ik schoot er zo drie neer (met geluk) die recht op me af kwamen lopen, was wel leuk een keer
Wat is er met Concussion Grenades trouwens? Die dingen werken voor geen meter lijkt het wel, moest er een tijd mee spelen om Tactical Mask Pro te halen. Was even afzien.
[..]Ik zou bijna Second Chance kopen en hem pro gaan halen! Bijna..
![]()
10x beter als flash
![]()
![]()
Gister eventje Nuketown 24/7 gespeeld en aangezien ik alleen nog maar snipe plak ik wat kills aan elkaar met theatermode.
En gister kreeg ik dit bericht via XBLIk dacht echt wtf, ik laat niemand second chance pro halen. Ik heb schurft hekel aan die perk.quote:Verwijderen
Markeren als gelezen
Blokkeren
Beckym118 24-9-2011
hey can i kill u with a headshoot while im downed soo i can get pro ;]
Bericht verloopt over 29 dagenRvP; Feyenoord
Meneer heeft een aantal kills met sniper en voelt zich meteen helemaal DE MAN,,,quote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef vandermar het volgende:
Gister eventje Nuketown 24/7 gespeeld en aangezien ik alleen nog maar snipe plak ik wat kills aan elkaar met theatermode.
En gister kreeg ik dit bericht via XBL
[..]
Ik dacht echt wtf, ik laat niemand second chance pro halen. Ik heb schurft hekel aan die perk.![]()
![]()
![]()
Mag ik even mijn momentje hebben? Ga toch lekker achterin de map liggen lopen snipen knuppel.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Meneer heeft een aantal kills met sniper en voelt zich meteen helemaal DE MAN,,,
RvP; Feyenoord
Nigga's try to be the king but the Space is back. Internet kabel naar boven gelegd naar de PS3 dus waarschijnlijk geen gezeik met connectie meer![]()
![]()
Gast,...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef Hardstylah het volgende:
SRSLY?![]()
![]()
Op z'n teentjes getrapt ga je ook zo tekeer als ik een headshot op je maak?quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik even mijn momentje hebben? Ga toch lekker achterin de map liggen lopen snipen knuppel.![]()
![]()
Ik speel geen kut spellen en jij wel dus zal nooit gebeurenquote:Op zondag 25 september 2011 20:55 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Op z'n teentjes getrapt ga je ook zo tekeer als ik een headshot op je maak?
RvP; Feyenoord
Op deze manier bewijs je mijn punt alleen maar.
- Alles wat niet te maken heeft met COD is en blijft kut.
- Worden boos als je ook maar iets negatiefs over COD zegt.![]()
Je bent alweer vergeten wat ik eerder allemaal zei. Maar wat wil je ook, ik zou ook alzheimer krijgen wanneer ik dag in dag uit achter in de map zou liggen met een sniper. En nu nokken naar je eigen kliekje.quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Hardstylah het volgende:
Op deze manier bewijs je mijn punt alleen maar.
- Alles wat niet te maken heeft met COD is en blijft kut.
- Worden boos als je ook maar iets negatiefs over COD zegt.RvP; Feyenoord
Dat heb ik echt wel gelezen hoor ben niet helemaal achterlijk. Zoals je zelf al aangaf vond je het kut? Precies wat ik zei 'Alles wat niets te maken heeft met COD is kut'quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent alweer vergeten wat ik eerder allemaal zei. Maar wat wil je ook, ik zou ook alzheimer krijgen wanneer ik dag in dag uit achter in de map zou liggen met een sniper. En nu nokken naar je eigen kliekje.
En ik lig niet dag in dag uit gamen hoor, misschien is het voor jou een gewoonte om dag in dag uit te spelen? Voor mij in ieder geval niet..![]()
Voordat ik begon met COD speelde ik Battlefield. Sinds ik COD speel merk ik hoeveel slechter ik battlefield vind. Zo goed? En dag en nacht gamenquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Dat heb ik echt wel gelezen hoor ben niet helemaal achterlijk. Zoals je zelf al aangaf vond je het kut? Precies wat ik zei 'Alles wat niets te maken heeft met COD is kut'
En ik lig niet dag in dag uit gamen hoor, misschien is het voor jou een gewoonte om dag in dag uit te spelen? Voor mij in ieder geval niet..bij lange na niet en speel voornamelijk met vrienden.
RvP; Feyenoord
jajajajajajajajjajajajajajjajajajaja OKquote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat ik begon met COD speelde ik Battlefield. Sinds ik COD speel merk ik hoeveel slechter ik battlefield vind. Zo goed? En dag en nacht gamenbij lange na niet en speel voornamelijk met vrienden.
![]()
Ja die eerste was mooi. maar die tweede was gewoon gaar ik spawmde nog geen seconde later was ik weer doodquote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef rickyszz het volgende:
Lol bij Mash 2 keer achter elkaar een thomahawk gedaan![]()
![]()
PSG1 met ACOG weer even opgepikt. Net in demolition 3 gasten bij een bom met nog 15 seconden te gaan, alle drie neergeschoten met dual pythonsEerder ook geluk in HQ, dat je een keer springt wanneer iemand van dichtbij op je schiet tijdens het herladen en dat ze je gewoon niet raken he
Een normale zoom krijg ik hoofdpijn van op alles behalve Hazard, gaat me allemaal te snel dan
Ik heb je geadd trouwens, al zal je nu wel offline zijn.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Okee stomme vraag tussendoor maar na een tijd niet gespeeld te hebben dit weekend maar opgepakt en ik zag dat er twee nieuwe packs waren.
Beide gekocht alleen nu kan ik Shangri-La en Moon niet spelen?
Ik krijg die download popup maar ik zal vast iets over het hoofd zien.![]()
Wat is die HArdstyler toch een zielig figuur..
Wat wil je in een COD topic bewijzen?
Je lijkt net een moslim die mensen in een kerk probeert te bekeren..
Ga ergens anders lopen trollen mongool.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Heb je de xbox wel op het dashboard staan tijdens het downloaden anders doet hij het niet op de xboxquote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef g0dz0r het volgende:
Okee stomme vraag tussendoor maar na een tijd niet gespeeld te hebben dit weekend maar opgepakt en ik zag dat er twee nieuwe packs waren.
Beide gekocht alleen nu kan ik Shangri-La en Moon niet spelen?
Ik krijg die download popup maar ik zal vast iets over het hoofd zien.![]()
Zit er in MW3 de mogelijkheid om met 2 controllers/splitscreen online te spelen, net als in BO?Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?![]()
Euhm nee? Gewoon ingame vanuit de store? Dus weggooien en opnieuw proberen via dashboard? De gewone map pack doet het wel namelijk en hij geeft ook aan dat ik die andere heb.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je de xbox wel op het dashboard staan tijdens het downloaden anders doet hij het niet op de xbox
Voelde me een beetje genaaid voor die 24,- totaal zeg maar, vooral space lijkt me erg vermakelijk.![]()
Voeg mij maar toequote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wie komt online?
XBOX GT: danielftwnoob
voeg maar toe
vandermar89RvP; Feyenoord
Gewoon even overnieuw proberen dan zal hij het vast doenquote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Euhm nee? Gewoon ingame vanuit de store? Dus weggooien en opnieuw proberen via dashboard? De gewone map pack doet het wel namelijk en hij geeft ook aan dat ik die andere heb.
Voelde me een beetje genaaid voor die 24,- totaal zeg maar, vooral space lijkt me erg vermakelijk.![]()
Hij wordt als de beste all round COD speler gezien door de meesten..
Lijkt me nietVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Xcalizorz imo. Die haalt gewoon even 3 k/d's met dragunov en andere poepwapens zonder al te veel moeite.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef BzP het volgende:
Lijkt me nietRvP; Feyenoord
Dat kan elke bovengemiddelde speler als hij host pro heeft en een degelijke verbindingquote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xcalizorz imo. Die haalt gewoon even 3 k/d's met dragunov en andere poepwapens zonder al te veel moeite.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nou als je dat intro ding kijkt. Dan staat er modded controlers. Dus ik ging die site opzoeken en daar kan je dus die modded controlers kopen. Dus ik denk het wel.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef BzP het volgende:
Lijkt me niet![]()
die site van jou is ps3 en in t filmpje 360..quote:Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou als je dat intro ding kijkt. Dan staat er modded controlers. Dus ik ging die site opzoeken en daar kan je dus die modded controlers kopen. Dus ik denk het wel.
Misschien hebben ze zich zo genoemd om de spot te drijven met hun haat mail?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die site is ook xbox hoorquote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef BzP het volgende:
[..]
die site van jou is ps3 en in t filmpje 360..
Misschien hebben ze zich zo genoemd om de spot te drijven met hun haat mail?Alleen omdat ik op de ps3 speelde ging ik iets verder kijken voor ps3. Kijk hun intro dan. Daar staat echt: RAPID MODZ xbox 360 modded controllers
Maarja of het nou wel of niet zo is. Het is wel vet gemaakt![]()
![]()
Ik zie het ook inderdaad, maar het zou toch ontzettend stom zijn als zo'n naam als zzirGrizz modded controllers gebruikt en dat dan ook nog aan de grote klok hangt?quote:Op maandag 26 september 2011 15:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die site is ook xbox hoorAlleen omdat ik op de ps3 speelde ging ik iets verder kijken voor ps3. Kijk hun intro dan. Daar staat echt: RAPID MODZ xbox 360 modded controllers
Maarja of het nou wel of niet zo is. Het is wel vet gemaaktVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
zzirGrizz zei zelf dat hij modded controller gebruikte maar alleen omdat die ze gratis kreeg. Maar het maakt niks uit want wat heeft hij nou aan een rapid controller met een l96a1? Moet je voor de grap zn combat record video kijken.. 50 fucking dagen heeft die vent gespeeld. En iets van 30k tomahawks gegooid...![]()
Omdat het voor quickscope enzo ook isquote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:
zzirGrizz zei zelf dat hij modded controller gebruikte maar alleen omdat die ze gratis kreeg. Maar het maakt niks uit want wat heeft hij nou aan een rapid controller met een l96a1? Moet je voor de grap zn combat record video kijken.. 50 fucking dagen heeft die vent gespeeld. En iets van 30k tomahawks gegooid...Het is veel meer dan alleen maar rapid fire. Kijk die site maar eens wat je allemaal kan laten doen.
![]()
Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon even overnieuw proberen dan zal hij het vast doenIn game stond hij als gedownload maar via dashboard dus niet.
![]()
![]()
Raar, ik heb nog wel, heb je PS3?quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet meer en iemand anders waarmee ik wou gaan spelen ook niet?
![]()
Hier ook niet meer, een uur geleden nog welquote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Timmos het volgende:
PS3 ja..
Zie op twitter ook berichten van mensen die het niet meer hebben..![]()
![]()
Heb je geïnvite, als je wil kan je nog 24/7.quote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, een uur geleden nog wel![]()
Ik zit al in partyquote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je geïnvite, als je wil kan je nog 24/7.![]()
![]()
Oh, jammer. Als ik mijn PS3 aan laat staan kan ik volgens mijn altijd 24/7 blijven spelen.quote:
Met wie zit je in een party? Je kan ook allemaal mij joinen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 20:38:31 ]![]()
Ik probeer je te joinen maar het lukt niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, jammer. Als ik mijn PS3 aan laat staan kan ik volgens mijn altijd 24/7 blijven spelen.
quote:Your playlist is newer than the host's. you will be unable to play with them until they restart to get the new playlists.![]()
Kreeg ik ook toen ik jou wilde joinen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik probeer je te joinen maar het lukt niet.
[..]
Er komen steeds minder mensen in 24/7. Eerst 60K, toen 30K, en nu 25 000.
Ik laat mijn PS3 gewoon de hele nacht aanstaan!Maar morgen zijn er denk ik geen mensen meer online.
![]()
edit 7.32 uur-
Haha ik kan nog steeds 24/7Helaas maar 1500 mensen, maar het zijn er genoeg!
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 07:34:02 ]![]()
Zwaar irritant als je Marathon pro wilt halen maar al een paar keer achter elkaar een assist heb bij de first blood..![]()
![]()
Nope. Iets met reset.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, jammer. Als ik mijn PS3 aan laat staan kan ik volgens mijn altijd 24/7 blijven spelen.
Met wie zit je in een party? Je kan ook allemaal mij joinenTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef mash_ het volgende:
http://www.youtube.com/gamesprout#p/u/14/5kY4JHTjQQ0Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:
RvP; Feyenoord
Niet meer, zat vannacht lekker dubbele puntjes te verzamelen toen ik ineens werd gedisconnect door psn.. Heel appart. Daarna werkte hij meteen weer.. alleen zonder dubbele punten. Dacht dat ze dat vast bewust dedenquote:
Zo niet.. dan toch!![]()
Ik werd toen ook gedisconnect, maar vanochtend nog steeds double XP en 24/7quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Niet meer, zat vannacht lekker dubbele puntjes te verzamelen toen ik ineens werd gedisconnect door psn.. Heel appart. Daarna werkte hij meteen weer.. alleen zonder dubbele punten. Dacht dat ze dat vast bewust deden![]()
![]()
Net in Groundwar he, score is zo 9900, ik sta op die bus in Cracked en zie een enemy lopen, doe ik een 1080 Fakie doubletap headshot 360 noscope, krijg ik een hitmarker en is de kill gestolen en de game end
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Zuur, heel zuurquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Antilurker het volgende:
Net in Groundwar he, score is zo 9900, ik sta op die bus in Cracked en zie een enemy lopen, doe ik een 1080 Fakie doubletap headshot 360 noscope, krijg ik een hitmarker en is de kill gestolen en de game endVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nieuwe mw3 game playSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De cod4 servers worden lekker verwaarloosd trouwens (xbox 360). Helft van de games is gehackt en na een paar dagen online knallen was ook mijn cod4-account in handen van hackers. Microsoft en Activision kunnen er beide niks aan doen.
Het is dat ik doorgaans BC2 op een PS3 speel en ik met cod wel uitgespeeld ben, dus het is geen ramp. Maar wel een beetje gaar van ze :/It's okay to be white![]()
Lol, ik zit nu in een private match met allemaal britten.
Maar ik mocht niet in het team waarin 1 iemand in zat
Ricky, come on
[ Bericht 11% gewijzigd door rickyszz op 02-10-2011 00:01:03 ]![]()
Echt wat bezield hen eerst nodigen ze mij uit in hun party en een potje later kicken ze mij eruit![]()
Serieus, wtf![]()
![]()
Britten he...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:50 schreef rickyszz het volgende:
Echt wat bezield hen eerst nodigen ze mij uit in hun party en een potje later kicken ze mij eruit![]()
Serieus, wtf
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Ik troll die kut lui altijd als ze mij inviten. Ik heb wel 1 brit in mijn lijst maar die is wel chill, aardige dude die wel een potje kan schieten en speel ik ook wel mee. Voor de rest alleen Nederlanders, anders is het zo'n kut verbinding elke keer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:50 schreef rickyszz het volgende:
Serieus, wtfRvP; Feyenoord
Ja, ik ging telkens hun party weer joinen en toen zeiden ze: AARGHHH, RICKY JUST LEAVE NOW!!! Can somebody kick him please?. En ik bleef hen maar joinen en toen even later hadden ze hun party op Closed gezet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik troll die kut lui altijd als ze mij inviten. Ik heb wel 1 brit in mijn lijst maar die is wel chill, aardige dude die wel een potje kan schieten en speel ik ook wel mee. Voor de rest alleen Nederlanders, anders is het zo'n kut verbinding elke keer.![]()
![]()
Na anderhalf of wat jaar terug fanatiek te zijn geweest met MW2 online ben ik afgelopen weekend voor het eerst met Black Ops online begonnen
Het gaat lekker, gemiddeld maak ik iets meer kills dan dat ik deaths tegen krijg, maar dat was bij MW2 niet veel anders.
Wel fijn om te zien dat die grafnuke eruit isde nadruk ligt gelukkig niet meer zo op die onmogelijke killstreaks (zoals een vijandelijke chopper gunner). Het lijkt ook iets gebalanceerder te zijn allemaal... bijna geen camp-spots wat toch prettig is, en volgens mij is dat snipe-oneshotten ook niet meer wat het geweest is in MW2. Lekker
![]()
![]()
Van camper ga je nog wel terug komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:40 schreef GlenSpey het volgende:
Na anderhalf of wat jaar terug fanatiek te zijn geweest met MW2 online ben ik afgelopen weekend voor het eerst met Black Ops online begonnen
Het gaat lekker, gemiddeld maak ik iets meer kills dan dat ik deaths tegen krijg, maar dat was bij MW2 niet veel anders.
Wel fijn om te zien dat die grafnuke eruit isde nadruk ligt gelukkig niet meer zo op die onmogelijke killstreaks (zoals een vijandelijke chopper gunner). Het lijkt ook iets gebalanceerder te zijn allemaal... bijna geen camp-spots wat toch prettig is, en volgens mij is dat snipe-oneshotten ook niet meer wat het geweest is in MW2. Lekker
Maar de meeste irritante dingen uit mw2 zitten er niet meer in nee.
![]()
![]()
Ik vind het online gebeuren bij Black Ops nog het leukste. Niet dat ik er een drol van kan, dus mocht je iemand hysterisch om zich heen zien schieten en niks raken: dan ben ik dat![]()
![]()
Jij bent een vrouw. Je hoort er niks van te kunnen. Kan je dit wel, dan ben je 9 v/d 10 keer lelijk. Dus wees blij!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:09 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het online gebeuren bij Black Ops nog het leukste. Niet dat ik er een drol van kan, dus mocht je iemand hysterisch om zich heen zien schieten en niks raken: dan ben ik dat![]()
![]()
Dat idee heb ik ook altijd als ik ingemaakt word door een vrouwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Je hoort er niks van te kunnen. Kan je dit wel, dan ben je 9 v/d 10 keer lelijk. Dus wees blij!.. Al klinken ze soms wel
.. Maar daar heb je niks aan
..
![]()
LoL, dan ken je Ireapzz blijkbaar niet..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Je hoort er niks van te kunnen. Kan je dit wel, dan ben je 9 v/d 10 keer lelijk. Dus wees blij!
En ze is nieteens lelijk..
Stereotype mening
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Al die montage mensen die zuigen hard. ZirrGrizz heeft maar een KD van 1.2 ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef BzP het volgende:
[..]
LoL, dan ken je Ireapzz blijkbaar niet..
En ze is nieteens lelijk..
Stereotype mening. Die spelen alleen maar op de plekken waar ze met een beetje geluk wat clipjes kunnen maken
![]()
Liever lelijk dan een kut-karakterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Je hoort er niks van te kunnen. Kan je dit wel, dan ben je 9 v/d 10 keer lelijk. Dus wees blij!![]()
Ik word al beter: net had ik al 3 mensen neergeschoten. En maar 18 keer doodgegaan. Woei!
In de zombie-modus irriteer ik me wel aan die pannekoeken die in ronde 3 al 2 deuren hebben opengedaan... Ik sta bij ronde 5 nog in de eerste ruimte te messen![]()
![]()
PS3 of Xboxquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Liever lelijk dan een kut-karakter![]()
Ik word al beter: net had ik al 3 mensen neergeschoten. En maar 18 keer doodgegaan. Woei!?
![]()
TimKosterNL mag toegevoegd worden voor de PS3 spelers.. Speel TDM / HQ / Domi.. Loop nu in TDM wat te kloten met dubbele PM63 en dubbele Python
..
![]()
Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik word al beter: net had ik al 3 mensen neergeschoten. En maar 18 keer doodgegaan. Woei!
In de zombie-modus irriteer ik me wel aan die pannekoeken die in ronde 3 al 2 deuren hebben opengedaan... Ik sta bij ronde 5 nog in de eerste ruimte te messen
Ik doe het al niet veel beter zo blijktKD ratio is 0.82 atm. Heb vandaag ook wel ontzettend veel pech gehad... alleen maar slechte groepen en brakke servers. Telkens als ik in een goed team werd ingedeeld (een groepje guildies ofzo) dan kreeg ik weer migrating hosts en daarna lobby closed
om dan vervolgens in een potje te komen die al dik aan de verliezende kant is. Heb in geen enkele game-room meer dan 2 potjes gezeten vandaag. Jammer.
Speel overigens alleen HQ, Sabotage, Domination en Demolitiondeathmatch begin ik met mijn KD-ratio niet aan
![]()
![]()
bedoel je hier te zeggen dat je lelijk bent maar wel aardig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de zombie-modus irriteer ik me wel aan die pannekoeken die in ronde 3 al 2 deuren hebben opengedaan... Ik sta bij ronde 5 nog in de eerste ruimte te messen
oh en bij zombies moet je ook zo snel mogelijk alle deuren openen zodat je bij de random rat kan komen. en de power aanzetten.![]()
Ik ben in zombie modus nog nooit verder gekomen dan ronde 4![]()
Welk wapen kan ik daarvoor t beste nemen dan? Tot nog toe kocht ik altijd direct de shotgun omdat dat wapen die dingen in 1 keer afmaakt, alleen is het zo kut dat er maar 2 kogels in zitten voor je moet herladen...![]()
ronde 4.. dat is niet zo goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben in zombie modus nog nooit verder gekomen dan ronde 4![]()
Welk wapen kan ik daarvoor t beste nemen dan? Tot nog toe kocht ik altijd direct de shotgun omdat dat wapen die dingen in 1 keer afmaakt, alleen is het zo kut dat er maar 2 kogels in zitten voor je moet herladen...m14 is goed voor op het begin tot ronde 5/6. zoek anders eens op youtube daar staan tactics
![]()
![]()
Geen M14 kopen maar links lopen na ronde 3 en de MP40 halen. Zo ben ik met 2 vrienden tot wave 47 gekomen voor we het beu waren![]()
Joh ik ben bloedmooi en ik heb een fantastisch karakter!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
bedoel je hier te zeggen dat je lelijk bent maar wel aardig?
oh en bij zombies moet je ook zo snel mogelijk alle deuren openen zodat je bij de random rat kan komen. en de power aanzetten.![]()
Nee man je moet juist zo lang mogelijk wachten. Zodra je de power aanzet komen die kutkruipers. Meestal doe ik in ronde 4 of 5 pas de deur bovenaan open en dan meteen de volgende. En onderaan de trap pak ik n wapen. Als je met meerdere mensen bent blijft er 1 in die ruimte en de ander schiet bij de bovenste trap alle zombies van de andere ruimte neer. In ronde 5 of 6 komen de honden en dan ga ik in de hoek zitten (als je binnen komt rechts, bij de shotgun).
Pas als het echt druk wordt ga ik door en zet de power aan.
Aldus mijn tactiekDaarom schrik ik altijd als mensen bij ronde 2 de onderste deur in de eerste ruimte pakken. Meestal zijn dat ook gasten die meteen een wapen kopen in ronde 1
![]()
![]()
![]()
Date?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joh ik ben bloedmooi en ik heb een fantastisch karakter!![]()
Nee man je moet juist zo lang mogelijk wachten. Zodra je de power aanzet komen die kutkruipers. Meestal doe ik in ronde 4 of 5 pas de deur bovenaan open en dan meteen de volgende. En onderaan de trap pak ik n wapen. Als je met meerdere mensen bent blijft er 1 in die ruimte en de ander schiet bij de bovenste trap alle zombies van de andere ruimte neer. In ronde 5 of 6 komen de honden en dan ga ik in de hoek zitten (als je binnen komt rechts, bij de shotgun).
Pas als het echt druk wordt ga ik door en zet de power aan.
Aldus mijn tactiekDaarom schrik ik altijd als mensen bij ronde 2 de onderste deur in de eerste ruimte pakken. Meestal zijn dat ook gasten die meteen een wapen kopen in ronde 1
![]()
Maar hoever kom je dan met die tactiek. want alle duren openen voor random krat en de teleporter(want je hebt het dus over kino der toten) Is toch echt het beste![]()
Nee nooit ALLE deuren openen. Altijd eentje dicht laten want anders komen de zombies van alle kanten en is de kans groter om vast te lopen. Je kan toch wel rondjes lopen zonder dat alles open is.![]()
Ja ga vooral niet naar de teleporter. ik gok dat jij nooit verder gekomen ben dan level 15.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:13 schreef Elvi het volgende:
Nee nooit ALLE deuren openen. Altijd eentje dicht laten want anders komen de zombies van alle kanten en is de kans groter om vast te lopen. Je kan toch wel rondjes lopen zonder dat alles open is.![]()
Grappigst was dat ik met 2 van die split screeners speelde. En die direct alle ramen kapot begonnen te schieten met hun handpistool![]()
![]()
KD betekend geen klote...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die montage mensen die zuigen hard. ZirrGrizz heeft maar een KD van 1.2 ofzo. Die spelen alleen maar op de plekken waar ze met een beetje geluk wat clipjes kunnen maken
Laat alleen zien hoe erg jij campt & try hard jij bent.
En omdat zzirgrizz een KD van 1.2 heeft, zuigen alle montage mensen hard?
Je denkt echt dat je verstand hebt met je vmbo denkniveau..
Jij bent echt de mongool van de BO topics......
2.5 op normaal accountquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen mensen met een kut k/d zeggen dat k/d niets uitmaakt.
1.5 op sniper/tomahawk account
KD betekend NIKS op gebied van skills in COD.
Te veel factoren die afhankelijk zijn..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
2.5 zou ik niet tevreden mee zijn. K/D opzich is natuurlijk geen goede meetlat, maar als je het vergelijkt met het aantal kills of score per minuut, dan heb je een vrij goede meetlat voor hoe goed iemand het doet.![]()
Jij zou er misschien niet tevreden mee zijn, maar ik weet dat jij een hele passieve ghost stijl hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
2.5 zou ik niet tevreden mee zijn. K/D opzich is natuurlijk geen goede meetlat, maar als je het vergelijkt met het aantal kills of score per minuut, dan heb je een vrij goede meetlat voor hoe goed iemand het doet.
To each his own.
KD zegt toch echt niks met factoren als, connection, host aan jou kant, zit je in een goede party (veel blackbirds etc) of mensen die killwhoren in objective games.
Veel mensen hebben niet zin om constant serieus te spelen en gewoon wat rond willen rennen met een L96 ofzo.
Dat beinvloedt je KD ook enorm, wil niet per definitie zeggen dat je slecht bent of slechter dan iemand met een hogere KD.
Dan heb je ook nog een hoop mensen die goed worden na een bepaalde tijd en dat hun overal KD niet indrukwekkend is maar hun weekly KD wel indrukwekkend is.
Er zijn te veel factoren die dat kunnen bepalen.
Echte SPM whores aborten de lobby al als Firing Range/Nuketown niet bij de maps zit.
Laat staan mensen die dashboarden............
K/D KAN een ruwe indicatie zijn, meer nietVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom denk je dat ik niet naar de teleport ga?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ga vooral niet naar de teleporter. ik gok dat jij nooit verder gekomen ben dan level 15.Ik doe de deur tussen dat steegje en het podium nooit open. Daar laat ik altijd 1 deur dicht.
En ja ik ben wel verder gekomen dan level 15. Toen ik nog geen ps had en het bij een vriendin speelde![]()
![]()
Dat zijn de grootste noobs, cornercampers met LW...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:55 schreef KoningStoma het volgende:
Een passieve ghost stijl met lightweight uiteraard.
__!
Grappig dat je geen weerwoord hebt tegen mn opsomming
Omdat die "opsomming" van jou alleen maar uit excuusjes bestaat, die zelden van toepassing zijn.
En waarom zou een camper lightweight gebruiken ipv ghost? Grapkont.![]()
LOL daarom denkt 95% van DE BO forums ook zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat die "opsomming" van jou alleen maar uit excuusjes bestaat, die zelden van toepassing zijn.
En waarom zou een camper lightweight gebruiken ipv ghost? Grapkont.
En waarom zou een camper lightweight gebruiken ipv ghost?
Omdat een noob ook dom kan zijn?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
95 % van BO spelers zijn ontiegelijke noobsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
95% van de BO forums is nog geen 5% van de spelers.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat geeft jou het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:18 schreef KoningStoma het volgende:
Klopt. Maar wat geeft de BO forum bezoekers enige autoriteit?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
flikker dan op, kutkind..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Heb ik het nodig? Kap eens met dat muggenziften, kleuter.
Altijd jij en je vriendjes die hier de boel komen verziekenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Met wat voor een wapen speelt iedereen hier?
Mijn voorkeur gaat tot nog toe naar de AK47u uitmaar ik heb met mijn lvl 31 nog niet alle wapens unlocked...
Ben ook wel benieuwd welke perks men aanhoudt. Ik gebruik ghost/warlord/second chance. En als attachments voor mijn AK gebruik ik de silencer en de increased fire rate![]()
![]()
Haha wtf? Het enige wat ik zeg is dat k/d in combinatie met een relevante score per tijdseenheid een goede meetlat is. Jij wringt je in allemaal rare bochten om maar te blijven kunnen denken dat K/D niets uitmaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
flikker dan op, kutkind..
Altijd jij en je vriendjes die hier de boel komen verzieken
Weet je wat niets uitmaakt? Dat een klein deel van de mensen met een redelijke K/D dit op een pussy manier verkregen hebben.
Eerst ben ik een "passieve ghost speler", dan ben ik een "lightweight corner camper". Jij maakt allemaal rare claims zonder ze te onderbouwen en áls je ze al onderbouwt, doe je het met een ad-hominem, of een ad populum.Pleur op.
![]()
Wringen in rare bochten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha wtf? Het enige wat ik zeg is dat k/d in combinatie met een relevante score per tijdseenheid een goede meetlat is. Jij wringt je in allemaal rare bochten om maar te blijven kunnen denken dat K/D niets uitmaakt.
Weet je wat niets uitmaakt? Dat een klein deel van de mensen met een redelijke K/D dit op een pussy manier verkregen hebben.
Eerst ben ik een "passieve ghost speler", dan ben ik een "lightweight corner camper". Jij maakt allemaal rare claims zonder ze te onderbouwen en áls je ze al onderbouwt, doe je het met een ad-hominem, of een ad populum.Pleur op.
Dat zijn feiten bro...
Hoepel nou maar op naar jullie MW2 topic, het is een hele tijd goed gegaan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Galil met Dual-magquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn voorkeur gaat tot nog toe naar de AK47u uitmaar ik heb met mijn lvl 31 nog niet alle wapens unlocked...
Ben ook wel benieuwd welke perks men aanhoudt. Ik gebruik ghost/warlord/second chance. En als attachments voor mijn AK gebruik ik de silencer en de increased fire rate![]()
![]()
Onderbouw deze claim eens. Of kun je dat niet zonder drogredeneringen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Wringen in rare bochten?
Dat zijn feiten bro...![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef BzP het volgende:
Hoepel nou maar op naar jullie MW2 topic, het is een hele tijd goed gegaan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Let the door hit youquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Blijkbaar niet.Nou, mijn taak zit er weer op. Toedeloe.
Hahaha ik speel bijna nooit meer black ops en als ik het speel doe ik het met de Olympia, Skorpians of Spass. Campen doe ik al helemaal nooit want ik heb altijd de hoogste score per minute als ik speel sta ik zelfs regelmatig in de 1000 van de wereldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef BzP het volgende:
[..]
KD betekend geen klote...
Laat alleen zien hoe erg jij campt & try hard jij bent.
En omdat zzirgrizz een KD van 1.2 heeft, zuigen alle montage mensen hard?
Je denkt echt dat je verstand hebt met je vmbo denkniveau..
Jij bent echt de mongool van de BO topics......
. Maar montage mensen die gaan alleen maar voor clips en die kan het voor de rest niet boeien of ze vaak dood gaan natuurlijk ziet het er wel allemaal mooi uit maar effectief is het allerminst.
![]()
Neem een voorbeeld aan WingsOfRedemption, een video van 12 minuten posten en dan 11,5 minuut op dezelfde plek blijven liggen, L1 ingedrukt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dus als hun scores hun niks boeien maakt het hun dan meteen slecht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ik speel bijna nooit meer black ops en als ik het speel doe ik het met de Olympia, Skorpians of Spass. Campen doe ik al helemaal nooit want ik heb altijd de hoogste score per minute als ik speel sta ik zelfs regelmatig in de 1000 van de wereld. Maar montage mensen die gaan alleen maar voor clips en die kan het voor de rest niet boeien of ze vaak dood gaan natuurlijk ziet het er wel allemaal mooi uit maar effectief is het allerminst.
Etikettering op zn best hieroVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja heel slecht voor je team iig. Ach ik vind jou ook een randdebiel en ga maar lekker fappen op de volgende montage van Ireapz of hoe die ook heetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef BzP het volgende:
[..]
dus als hun scores hun niks boeien maakt het hun dan meteen slecht?
Etikettering op zn best hiero![]()
![]()
Ik hou ook van jou schatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja heel slecht voor je team iig. Ach ik vind jou ook een randdebiel en ga maar lekker fappen op de volgende montage van Ireapz of hoe die ook heetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee, BF3 beta misschien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi ga dan maar weer BO spelen
Doe je mee?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Potje knikkeren dan?quote:
20:00 op de Oelemarkt?
Wanneer is er kermis bij jullie trouwens?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Knikkeren is cool ik sta wel achter de bar vanavond dus het moet wel snel. Is allemaal al geweest een aantal weken terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Potje knikkeren dan?
20:00 op de Oelemarkt?
Wanneer is er kermis bij jullie trouwens?![]()
ah das wel jammer, Jullie Kermis roeleert best wel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Knikkeren is cool ik sta wel achter de bar vanavond dus het moet wel snel. Is allemaal al geweest een aantal weken terug.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Is verschillend.. Heb hiervoor een tijd met de Galil gespeeld en momenteel met de AK47 en Makarov als secondary weapon.. De AK47 met suppressor.. En dan Ghost Pro, SoH Pro en Marathon pro..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef GlenSpey het volgende:
Ben ook wel benieuwd welke perks men aanhoudt. Ik gebruik ghost/warlord/second chance. En als attachments voor mijn AK gebruik ik de silencer en de increased fire rate
Heb ook een class met PM63 dual wield om echt te leren rushen maar dat lukt nog niet echt lekker.. Rushen met de AK47 gaat inmiddels wel lekker
..
En voor Nuketown heb ik een Famas ext. mag..
Soms vraag je je af wat mensen aan het doen zijn..
![]()
'tactisch spel'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
Neem een voorbeeld aan WingsOfRedemption, een video van 12 minuten posten en dan 11,5 minuut op dezelfde plek blijven liggen, L1 ingedrukt.ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Nee, WoR is een dikke vette stakker die met 1 sensitivity zit te auto aim hoeren. Smerige kut camper is hij.quote:
Ik heb liever een 1 k/d en de hele tijd lopen trollen met leuke classes dan een 3 k/d en constant te try harden. Ik heb een 1.15 k/d maar dat komt omdat ik echt verschrikkelijk zoog in het begin, zoog ik niet zo erg dan had ik wel richting de 2.5 gehad. Zou ik Ghost en SC gebruiken zou ik denk ik wel over de 3 zitten zonder moeite.
Maar ja, ik koop het om plezier te hebben en niet om hoekjes warm te houden.RvP; Feyenoord
Was ook sarcastischquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, WoR is een dikke vette stakker die met 1 sensitivity zit te auto aim hoeren. Smerige kut camper is hij.
Ik heb liever een 1 k/d en de hele tijd lopen trollen met leuke classes dan een 3 k/d en constant te try harden. Ik heb een 1.15 k/d maar dat komt omdat ik echt verschrikkelijk zoog in het begin, zoog ik niet zo erg dan had ik wel richting de 2.5 gehad. Zou ik Ghost en SC gebruiken zou ik denk ik wel over de 3 zitten zonder moeite.
Maar ja, ik koop het om plezier te hebben en niet om hoekjes warm te houden.
Maar goed, net ging ik beast met PSG-1, accuracy van ~70% met quickscopen, k/d 41-7, gaat de host weg ;_;
En kan ik 'm dus niet afmaken enzo.ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Toch wilde ik even mijn mening over WoR gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch
Maar goed, net ging ik beast met PSG-1, accuracy van ~70% met quickscopen, k/d 41-7, gaat de host weg ;_;
En kan ik 'm dus niet afmaken enzo.
RvP; Feyenoord
Pfff ik dacht eerst 'wat zeiken jullie over dat campen' maar ik had net 2 keer dat er echt een groep was die overal ging campen. Kijk dat je een vlag gaat bewaken, daar kan ik nog inkomen maar ze zaten gewoon overal achter hoekjes en struiken. Dat is echt geen hol aan. Meteen claymore's op hun vlaggen, fokking gevechtsvliegtuig, napalm en handen en 1 lul met een flamethrower![]()
Het is toch ook niet leuk om zo te spelen? Ik vind het leuker om steeds te proberen of ik bij n vlag kan komen.![]()
Ik vind het leuk om met lightweight en marathon te rushen en ik heb een schurft hekel aan campers en kom ze vaak tegen. Meestal rage quit ik zodra ik gekillt wordt door een camperquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Elvi het volgende:
Pfff ik dacht eerst 'wat zeiken jullie over dat campen' maar ik had net 2 keer dat er echt een groep was die overal ging campen. Kijk dat je een vlag gaat bewaken, daar kan ik nog inkomen maar ze zaten gewoon overal achter hoekjes en struiken. Dat is echt geen hol aan. Meteen claymore's op hun vlaggen, fokking gevechtsvliegtuig, napalm en handen en 1 lul met een flamethrower![]()
Het is toch ook niet leuk om zo te spelen? Ik vind het leuker om steeds te proberen of ik bij n vlag kan komen.
RvP; Feyenoord
Als ik probeer te campen word ik altijd vrij snel afgemaakt. Dan dood ik iemand en dan een minuut later doodt diegene mij omdat ze hebben onthouden waar ik lag. Dit is tot nog toe elke keer gebeurd dat ik probeerde te campen. Hoe kan het toch dat zoveel andere spelers wél succesvol zijn met campen?
En zijn er trouwens tutorial filmpjes op youtube speciaal voor beginners? Niet dat ik het spel niet kan ofzo, alleen baal ik een beetje dat mijn KD-ratio zo slecht is... zat de laatste keer op 0.82 (in totaal, dus niet van 1 potje) en dat is toch wel erg matig...
Ook vind ik soms de verschillen in mijn eigen performance opmerkelijk. Meestal ga ik net iets vaker dood dan dat ik kills maak, maar in sommige potjes haal ik opeens een KD ratio van 3.0 of beter. Kan dit aan mijn internetverbinding liggen? Ik heb zelf het idee dat ik wel redelijk snel reageer, maar misschien dat ik lag heb waardoor ik soms wat moeite heb met het snel zien van een vijand. Ik zit namelijk wel op een draadloos netwerk wat uberhaupt al niet supersnel is...![]()
Verbinding speelt een erg grote rol jammer genoeg, vooral bij 's avonds en alleen gamen is de verbinding ruk. Dan kan je beter zelf het initiatief nemen aangezien bij lag als je stilstaat zij jou eerder zien dan jij hunquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik probeer te campen word ik altijd vrij snel afgemaakt. Dan dood ik iemand en dan een minuut later doodt diegene mij omdat ze hebben onthouden waar ik lag. Dit is tot nog toe elke keer gebeurd dat ik probeerde te campen. Hoe kan het toch dat zoveel andere spelers wél succesvol zijn met campen?
En zijn er trouwens tutorial filmpjes op youtube speciaal voor beginners? Niet dat ik het spel niet kan ofzo, alleen baal ik een beetje dat mijn KD-ratio zo slecht is... zat de laatste keer op 0.82 (in totaal, dus niet van 1 potje) en dat is toch wel erg matig...
Ook vind ik soms de verschillen in mijn eigen performance opmerkelijk. Meestal ga ik net iets vaker dood dan dat ik kills maak, maar in sommige potjes haal ik opeens een KD ratio van 3.0 of beter. Kan dit aan mijn internetverbinding liggen? Ik heb zelf het idee dat ik wel redelijk snel reageer, maar misschien dat ik lag heb waardoor ik soms wat moeite heb met het snel zien van een vijand. Ik zit namelijk wel op een draadloos netwerk wat uberhaupt al niet supersnel is...
RvP; Feyenoord
Dat zou dan kunnen verklaren waarom ik nooit echt goed ben in dit soort spellen. Soms als ik iemand eerder zie dan zij mij dan begin ik op ze te schieten maar dan weten ze mij toch nog kapot te krijgen voor ik hun neer krijg. Zit me dan echt af te vragen hoe dat kan, want omgekeerd krijg ik zoiets niet voorelkaar. Niet als een vijand me aanvalt terwijl ik m echt niet aan zie komen tenminste. Dat terwijl ik toch behoorlijk snel kan reagerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verbinding speelt een erg grote rol jammer genoeg, vooral bij 's avonds en alleen gamen is de verbinding ruk. Dan kan je beter zelf het initiatief nemen aangezien bij lag als je stilstaat zij jou eerder zien dan jij hun![]()
![]()
Ik zie ze ook nooit hoor. Maar ik heb n hele slechte tvEn ik kan nog niet zo goed richten en schieten tegelijk waardoor ik er altijd nét naast schiet.
![]()
Als je wilt campen moet je gewoon een bepaald gebied pakken, als je telkens op precies dezelfde plek zit dan is het te verwachten dat er vanzelf iemand terug komt die je al hebt gekilled om wraak te nemen. Als ik iemand neer schiet vanuit de ene hoek loop ik vervolgens naar de andere hoek, is vaak genoeg om diezelfde persoon weer een keer neer te schietenDan spreek ik wel over heel dicht bij een HQ punt ofzo, daar is het toch al chaos dus heb je veel kans dat ze niet goed kijken.
Verschillen in hoe je zelf speelt hangt bij veel mensen natuurlijk ook van het team af. Als ik in een slecht team zit speel ik op de een of andere manier ook slechter. Is ook niet zo gek omdat je veel meer kans loopt om bij elke bocht of vanuit je rug neer te worden geschoten. Als je nu pas bent begonnen met spelen heb je sowieso een achterstand of je de controls nu onder de knie hebt of niet, aangezien je de mappen niet (goed) kent
[/quote]![]()
Blijkbaar was ik gewoon toch niet zo goed bezig
Mijn tactiek tot nog toe was eigelijk gewoon snel de map rond rennen op zoek naar vijanden. Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en kwam tot de conclusie dat ik het beter rustig aan kan doen en gewoon op 1 plek kan blijven cirkelen. Het werkt direct, telkens een KD ratio van boven de 2.00 (wat voor mij heel goed is) nu in de afgelopen 4 potjesBij 1 potje stond ik zelfs op 4.00. En wat zijn die decoys een heerlijke dingetjes zeg
als vliegen op stroop komen ze erop af, kwestie van een goeie plek kiezen en prijsschieten maar.
![]()
Ik heb het spel sinds dinsdag maar heb woensdag pas gespeeld en ben nu level 15. Dus ik vind het nog best goed gaan aangezien ik gister een bonus kreeg omdat ik 5 uur gespeeld had![]()
![]()
Ga je nog prestigen, of laat het maar zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het spel sinds dinsdag maar heb woensdag pas gespeeld en ben nu level 15. Dus ik vind het nog best goed gaan aangezien ik gister een bonus kreeg omdat ik 5 uur gespeeld had
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Prestigen = eerst het hoogste level halen en dan met een nieuwe reeks vanaf lvl 1 beginnen. Krijg je weer een extra embleempje en enkele rewards voor![]()
![]()
Vrouwen kunnen dan toch niet multitasken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Elvi het volgende:
Ik zie ze ook nooit hoor. Maar ik heb n hele slechte tvEn ik kan nog niet zo goed richten en schieten tegelijk waardoor ik er altijd nét naast schiet.
![]()
RvP; Feyenoord
2011 en mannen denken nog steeds dat vrouwen niet van gamen en schietspellen houdenIk doe die spellen om me af te reageren en te ontspannen. Get over it already.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG DAT NIET WETENquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef Elvi het volgende:
Prestigen? Wut? Man ik speel het spel net, mag ik even acclimatiseren?_!
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Speelde net op Hotel, en zat helemaal achteraan het casino.. je weet mooi van het uitzicht en de diepte te genieten.. pack mijn care package daar gehurkt en ineens zit ik vast :S Nog nooit eerder gehad, de bom werd lekker neergelegd en daar ging de winst.. BUG!Zo niet.. dan toch!![]()
Hoe verder jij van de host ligt, des te meer je achter loopt op iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ook vind ik soms de verschillen in mijn eigen performance opmerkelijk. Meestal ga ik net iets vaker dood dan dat ik kills maak, maar in sommige potjes haal ik opeens een KD ratio van 3.0 of beter. Kan dit aan mijn internetverbinding liggen? Ik heb zelf het idee dat ik wel redelijk snel reageer, maar misschien dat ik lag heb waardoor ik soms wat moeite heb met het snel zien van een vijand. Ik zit namelijk wel op een draadloos netwerk wat uberhaupt al niet supersnel is...
Op gebied van verbindingen is het echt een kankerspel.
Of je moet met een goede verbinding steeds host trekken voor je party dan heb je nooit gezeikVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gister op een epic manier second chance bitches gepest
Eerst in second chance schieten en vervolgens rondjes om ze heen rennen tot ze dood zijn hihi.RvP; Feyenoord
lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:05 schreef vandermar het volgende:
Gister op een epic manier second chance bitches gepest
Eerst in second chance schieten en vervolgens rondjes om ze heen rennen tot ze dood zijn hihi.People assume too much.![]()
Wat een noobs dat je niet geknifed bent
Daar was ik ook bang voorquote:die knife range is belachelijk en je wordt zelfs gehit als je achter diegene staat
RvP; Feyenoord
Kniferange is idd belachelijk.. Had laatst een potje waarbij er iemand met een hele snele moonwalk mij op een paar meter afstand had geknifed..
![]()
Op die manier. Kan ik dan de conclusie trekken dat wanneer ik als enige slechts 1 streepje verbinding heb en de rest van de groep allemaal 3 of 4 streepjes deze host zich in het buitenland, of misschien zelfs wel overzee bevindt? Want het gebeurd opmerkelijk vaak dat ik met 1 of 2 streepjes zit, niet alleen savonds tijdens piekuren...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe verder jij van de host ligt, des te meer je achter loopt op iedereen.
Op gebied van verbindingen is het echt een kankerspel.
Of je moet met een goede verbinding steeds host trekken voor je party dan heb je nooit gezeik![]()
Kan inderdaad, maar zelf met 4 streepjes kan je nog een dikke seconde of zelfs bijna 2 seconden achterliggen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op die manier. Kan ik dan de conclusie trekken dat wanneer ik als enige slechts 1 streepje verbinding heb en de rest van de groep allemaal 3 of 4 streepjes deze host zich in het buitenland, of misschien zelfs wel overzee bevindt? Want het gebeurd opmerkelijk vaak dat ik met 1 of 2 streepjes zit, niet alleen savonds tijdens piekuren...
Dan loopt alles vloeiend maar je kogels komen later aan.
Kan je met een sniper snel merken als je schiet vlak voordat iemand je neermaait, kijk je naar de killcam en dan schiet je gewoon niks omdat je in werkelijkheid al dood bent..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
bullshit met 4 streepjes loop ik soms meer dan een seconde achter..
echt niet 1 tiende..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik merk het altijd goed als ik net ergenst achter wegkruip en dan toch dood ga.. En in de killcam zie je dan inderdaad dat ik gewoon nog niet helemaal weggekropen was..![]()
Jip, of als je ADS op een deur gericht staat omdat je iemand verwacht en dat je iemand ziet en binnen een halve seconde dood bent, dan kijk je naar de killcam en dan sta je daar 2 seconden met je piemel in je handen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Timmos het volgende:
Ik merk het altijd goed als ik net ergenst achter wegkruip en dan toch dood ga.. En in de killcam zie je dan inderdaad dat ik gewoon nog niet helemaal weggekropen was..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De almachtige BZP weet het weer beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:30 schreef BzP het volgende:
bullshit met 4 streepjes loop ik soms meer dan een seconde achter..
echt niet 1 tiende..![]()
Net weer een paar potjes met 1 streepje gespeeld![]()
En het bij het laatste potje toch gepresteerd om nummer 1 te zijn van mijn team, terwijl de rest allemaal 3 of 4 streepjes had. Ongelofelijk eigelijk, dat er mensen zijn die blijkbaar nog slechter zijn dan ikzelf![]()
![]()
Gaan jullie trouwens allemaal direct over op MW3 straks? Of zijn er nog een paar hardcore spelers die trouw blijven aan BO tot het bittere eind?![]()
![]()
Ik wel sowieso, voor een aantal maanden en daarna doe probeer ik Black ops wel weer ff.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef GlenSpey het volgende:
Gaan jullie trouwens allemaal direct over op MW3 straks? Of zijn er nog een paar hardcore spelers die trouw blijven aan BO tot het bittere eind?![]()
Ook omdat er geen zombiemode in MW3 zit.![]()
![]()
killcams liegen nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De almachtige BZP weet het weer beterVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Enorm frustrerend idd.. gisteren een aantal keren gehad. Je loopt al om de hoek bij een huisje en je gaat ineens dood. Killcam bewijst het tegendeel :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Timmos het volgende:
Ik merk het altijd goed als ik net ergenst achter wegkruip en dan toch dood ga.. En in de killcam zie je dan inderdaad dat ik gewoon nog niet helemaal weggekropen was..Zo niet.. dan toch!![]()
Boeiend, die survival mode ziet er veel vetter uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik wel sowieso, voor een aantal maanden en daarna doe probeer ik Black ops wel weer ff.![]()
Ook omdat er geen zombiemode in MW3 zit.![]()
![]()
Nou moon is wel vet om te spelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Boeiend, die survival mode ziet er veel vetter uit.![]()
![]()
Het lijkt misschien één seconde, maar dat is het niet. In 100ms zijn er 6 frames voorbij gegaan. In die 6 frames gebeurt er heel veel, waardoor er al snel rare dingen gebeuren. Daarnaast zijn killcams niet accuraat.quote:
Luister nou maar naar Stoma, want die maakt games. Zelfs multiplayer shooters.![]()
De laatste paar potjes ben ik knife only aan het proberen, ga tot nu toe bijna elk potje ruim positive. Soms best lastig als je in de rug van 4 man staat en snel moet kiezen
MP5K (gebruik ik dan niet)
Ballistic Knife
Tomahawk Flashbang
Marathon, Warlord, Lightweight.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Scavenger ipv Lightweigtdan is het makkelijker tegen 4 man
RvP; Feyenoord
Even proberen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef vandermar het volgende:
Scavenger ipv Lightweigtdan is het makkelijker tegen 4 man
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
In SnD heb ik altijd Flak ipv Lightweight (Claymores etc.), en in Domination ofzo Scavenger.
Maar ik kan er sws geen bal van dus ik switch dan gelijk maar weer naar m'n Galil
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
DOmination als ik ga killwhoren ook scavenger en tac mask pro. SnD sowieso Ninja pro en Flak jacket en anders Lightweight en Ninja pro, andere perks niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef Antilurker het volgende:
In SnD heb ik altijd Flak ipv Lightweight (Claymores etc.), en in Domination ofzo Scavenger.
Maar ik kan er sws geen bal van dus ik switch dan gelijk maar weer naar m'n GalilRvP; Feyenoord
Ik weet wanneer een spel me in mn reet neukt en Blops heeft een abbonement op mn anus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt misschien één seconde, maar dat is het niet. In 100ms zijn er 6 frames voorbij gegaan. In die 6 frames gebeurt er heel veel, waardoor er al snel rare dingen gebeuren. Daarnaast zijn killcams niet accuraat.
Luister nou maar naar Stoma, want die maakt games. Zelfs multiplayer shooters.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oke je anus weet alles beter chillinggggggquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een spel me in mn reet neukt en Blops heeft een abbonement op mn anus...![]()
Ik had net zo'n mooie bankshot met behulp van die SR-71 op Hanger 81, kan ik 'm nergens in Theater vinden
En net heul veel hitmarkers op LaunchHeb er een clip van gemaakt
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 kills
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Mn anus weet niks, voelt wel veel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke je anus weet alles beter chillinggggggVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Khad laatst 2 wallbang hitmarkers met de L9 in Summit...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
Ik had net zo'n mooie bankshot met behulp van die SR-71 op Hanger 81, kan ik 'm nergens in Theater vinden
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 kills
I was pissed to say the least..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik voel je broeder, heb hetzelfde meegemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Khad laatst 2 wallbang hitmarkers met de L9 in Summit...
I was pissed to say the least.., alleen op Villa.
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Jezus....is de upload kwaliteit zo slecht of speel jij echt zo laggy?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 killsPeople assume too much.![]()
Blame it on Theater Mode, ik speel in 1080p op een (meestal) prima verbindingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef very het volgende:
[..]
Jezus....is de upload kwaliteit zo slecht of speel jij echt zo laggy?
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
quote:
Kheb hem voor je gebashed hiero, thumb hem maar down mensen!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Kheb hem voor je gebashed hiero, thumb hem maar down mensen!![]()
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Een compilatie lijkt altijd lekker...wie weet is dit een combi van 100 potjes....weten wij veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ging wel lekker![]()
Laatste was door de rookPeople assume too much.![]()
1 gamequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef very het volgende:
[..]
Een compilatie lijkt altijd lekker...wie weet is dit een combi van 100 potjes....weten wij veel.Met Theater Mode kan dat volgens mij niet anders.
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Geen idee, maar anders heb je altijd nog Adobe Premiere oidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Antilurker het volgende:
[..]
1 gameMet Theater Mode kan dat volgens mij niet anders.
People assume too much.![]()
Als je gewoon speelde had je de match kunnen winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ging wel lekker![]()
Laatste was door de rook![]()
![]()
Verlies liever op deze manier tegenwoordig dan dat ik win met een assault rifle in m'n hand
[/quote]![]()
True.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:41 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Als je gewoon speelde had je de match kunnen winnen
Ik vond flags cappen alleen niet zo praktisch met een sniper
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Laat je alleen maar meer baas voelen als je het lukt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
True.
Ik vond flags cappen alleen niet zo praktisch met een sniper
Dit liet mij een beetje baas voelen, t RC XD/bestuurder gedeelte dan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAAVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nah, ik wist wel dat het niet echt was, wist alleen niet wat er zou gaan gebeuren in het filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
Wat is de favorite class van jullie?
De laatste tijd speel ik mijn knife class veel:
Ak47u (gebruik ik dan nooit, maar goed)
Ballistic knife (als standaard wapen gebruiken)
Tomahawk/flashbang/claymore
Lightweight pro/warlord pro/ marathon pro
Warlord voor de extra tomahawk
Prachtig om mensen te zijn ragen omdat ik ze steeds knife en toch met een goede KD eindig!![]()
Wat versta jij onder een goede k/d?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Hater het volgende:
Wat is de favorite class van jullie?
De laatste tijd speel ik mijn knife class veel:
Ak47u (gebruik ik dan nooit, maar goed)
Ballistic knife (als standaard wapen gebruiken)
Tomahawk/flashbang/claymore
Lightweight pro/warlord pro/ marathon pro
Warlord voor de extra tomahawk
Prachtig om mensen te zijn ragen omdat ik ze steeds knife en toch met een goede KD eindig!![]()
Naja met deze class is alles toch wat lastiger, maar eindig meestal. Niet onder de 1.5 ofzo met deze class. Is gewoon leuk spelenquote:![]()
![]()
...of speelt met waardige tegenstanders en is niet enkel aan het campen op noobservers.quote:People assume too much.![]()
Ik vind noobs killen leuk
RvP; Feyenoord
**scheef, ik moet het pc topic hebben**
[ Bericht 87% gewijzigd door bigbass op 14-10-2011 18:54:36 ]![]()
1 op 1000 tegenstanders in COD zijn waardige tegenstanders. Campen doe ik sowieso niet dan is het spel helemaal saaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef very het volgende:
[..]
...of speelt met waardige tegenstanders en is niet enkel aan het campen op noobservers.![]()
wow man kk goed ben jij gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 op 1000 tegenstanders in COD zijn waardige tegenstanders. Campen doe ik sowieso niet dan is het spel helemaal saai![]()
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?![]()
Rage-quitten als host, dan moet je wel erg slecht zijn in CODquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?
RvP; Feyenoord
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.![]()
Rage quitten als host zijnde ben je gewoon bagger. Je hebt veruit de beste verbinding en dan nog rage quitten terwijl je een gigantisch voordeel hebt tov. anderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.RvP; Feyenoord
iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.![]()
Kom 1 tegen 1 danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Iemand met een PC en iemand met een PS3, jullie zien gewoon zijn Xbox gamertag daarom hebben jullie praatje
[/quote]![]()
What's next? hem knuffelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Iemand met een PC en iemand met een PS3, jullie zien gewoon zijn Xbox gamertag daarom hebben jullie praatje![]()
Alle jankerts klaar? Terug naar de normale conversaties
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?![]()
Nee niet klaar, dit is toch eenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja weet ik niet, waren zijn woorden, maar toch komt hij telkens terug.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
PM me je steam account nou maar, of ben je bang geworden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens hebben jullie honger ofzo?
People assume too much.![]()
Steam account? Je zit in het ps3/xbox topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:43 schreef very het volgende:
[..]
PM me je steam account nou maar, of ben je bang geworden?![]()
Oh nou ja ik gebruikte dit topic meer een beetje om wat party's te fixen, of wat filmpjes van mensen te kijken enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, waren zijn woorden, maar toch komt hij telkens terug.
Ik zie niet wat er zo kanker aan dit topic is, behalve die flamers, maar dat heb je altijd wel.ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Zijn Litmanen en wannabe troll koning Stoma weer de topic aan het verzieken?
WTF doe je hier dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil je nu nog praten over een game van een jaar oud. De famas en 74u zijn de beste wapens
Iedereen hier weet dat jullie de kankergezwellen van dit topic zijn, ik ben gewoon de chemokuur..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zelfs de hardnekkigste tumors zijn soms niet met chemo te bestrijden helaas...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
![]()
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
![]()
Af en toe beetje mee lezen en lachen om filmpjes kijken die jullie posten. Die soms wel vet zijnquote:![]()
Hey Antilurker,
Die ene troll van youtube zit nu ook bij mijn filmpjes comments te maken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
lachen om filmpjes kijken die jullie posten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef BzP het volgende:
Hey Antilurker,
Die ene troll van youtube zit nu ook bij mijn filmpjes comments te maken![]()
Nice clip welლ(ಠ益ಠლ)![]()
als je een grammatica faal cool vindt, bij deze....quote:Graziquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nice hardscopes i wonder if your soldiers lungs are ok noob im on ps3 aswell add me 4 a 1v1
5MrFrostie 7 uur geleden![]()
![]()
Ik post op mijn telefoon dus dat boeit me echt niet eens zovel weet jij wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
als je een grammatica faal cool vindt, bij deze....
[..]
Grazi![]()
nee, slotjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik post op mijn telefoon dus dat boeit me echt niet eens zovel weet jij wel?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: