Hier ook niet meer, een uur geleden nog welquote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Timmos het volgende:
PS3 ja..
Zie op twitter ook berichten van mensen die het niet meer hebben..
Heb je geïnvite, als je wil kan je nog 24/7.quote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, een uur geleden nog wel
Ik zit al in partyquote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je geïnvite, als je wil kan je nog 24/7.
Oh, jammer. Als ik mijn PS3 aan laat staan kan ik volgens mijn altijd 24/7 blijven spelen.quote:
Ik probeer je te joinen maar het lukt niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, jammer. Als ik mijn PS3 aan laat staan kan ik volgens mijn altijd 24/7 blijven spelen.
quote:Your playlist is newer than the host's. you will be unable to play with them until they restart to get the new playlists.
Kreeg ik ook toen ik jou wilde joinen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik probeer je te joinen maar het lukt niet.
[..]
Nope. Iets met reset.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, jammer. Als ik mijn PS3 aan laat staan kan ik volgens mijn altijd 24/7 blijven spelen.
Met wie zit je in een party? Je kan ook allemaal mij joinen
hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef mash_ het volgende:
http://www.youtube.com/gamesprout#p/u/14/5kY4JHTjQQ0
quote:
Niet meer, zat vannacht lekker dubbele puntjes te verzamelen toen ik ineens werd gedisconnect door psn.. Heel appart. Daarna werkte hij meteen weer.. alleen zonder dubbele punten. Dacht dat ze dat vast bewust dedenquote:
Ik werd toen ook gedisconnect, maar vanochtend nog steeds double XP en 24/7quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Niet meer, zat vannacht lekker dubbele puntjes te verzamelen toen ik ineens werd gedisconnect door psn.. Heel appart. Daarna werkte hij meteen weer.. alleen zonder dubbele punten. Dacht dat ze dat vast bewust deden
Zuur, heel zuurquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Antilurker het volgende:
Net in Groundwar he, score is zo 9900, ik sta op die bus in Cracked en zie een enemy lopen, doe ik een 1080 Fakie doubletap headshot 360 noscope, krijg ik een hitmarker en is de kill gestolen en de game end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Britten he...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:50 schreef rickyszz het volgende:
Echt wat bezield hen eerst nodigen ze mij uit in hun party en een potje later kicken ze mij eruit![]()
Serieus, wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |