Ga je nog prestigen, of laat het maar zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het spel sinds dinsdag maar heb woensdag pas gespeeld en ben nu level 15. Dus ik vind het nog best goed gaan aangezien ik gister een bonus kreeg omdat ik 5 uur gespeeld had
Vrouwen kunnen dan toch niet multitasken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Elvi het volgende:
Ik zie ze ook nooit hoor. Maar ik heb n hele slechte tvEn ik kan nog niet zo goed richten en schieten tegelijk waardoor ik er altijd nét naast schiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG DAT NIET WETENquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef Elvi het volgende:
Prestigen? Wut? Man ik speel het spel net, mag ik even acclimatiseren?
Hoe verder jij van de host ligt, des te meer je achter loopt op iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik probeer te campen word ik altijd vrij snel afgemaakt. Dan dood ik iemand en dan een minuut later doodt diegene mij omdat ze hebben onthouden waar ik lag. Dit is tot nog toe elke keer gebeurd dat ik probeerde te campen. Hoe kan het toch dat zoveel andere spelers wél succesvol zijn met campen?
En zijn er trouwens tutorial filmpjes op youtube speciaal voor beginners? Niet dat ik het spel niet kan ofzo, alleen baal ik een beetje dat mijn KD-ratio zo slecht is... zat de laatste keer op 0.82 (in totaal, dus niet van 1 potje) en dat is toch wel erg matig...
Ook vind ik soms de verschillen in mijn eigen performance opmerkelijk. Meestal ga ik net iets vaker dood dan dat ik kills maak, maar in sommige potjes haal ik opeens een KD ratio van 3.0 of beter. Kan dit aan mijn internetverbinding liggen? Ik heb zelf het idee dat ik wel redelijk snel reageer, maar misschien dat ik lag heb waardoor ik soms wat moeite heb met het snel zien van een vijand. Ik zit namelijk wel op een draadloos netwerk wat uberhaupt al niet supersnel is...
lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:05 schreef vandermar het volgende:
Gister op een epic manier second chance bitches gepest
Eerst in second chance schieten en vervolgens rondjes om ze heen rennen tot ze dood zijn hihi.
Daar was ik ook bang voorquote:
Op die manier. Kan ik dan de conclusie trekken dat wanneer ik als enige slechts 1 streepje verbinding heb en de rest van de groep allemaal 3 of 4 streepjes deze host zich in het buitenland, of misschien zelfs wel overzee bevindt? Want het gebeurd opmerkelijk vaak dat ik met 1 of 2 streepjes zit, niet alleen savonds tijdens piekuren...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe verder jij van de host ligt, des te meer je achter loopt op iedereen.
Op gebied van verbindingen is het echt een kankerspel.
Of je moet met een goede verbinding steeds host trekken voor je party dan heb je nooit gezeik
Kan inderdaad, maar zelf met 4 streepjes kan je nog een dikke seconde of zelfs bijna 2 seconden achterliggen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op die manier. Kan ik dan de conclusie trekken dat wanneer ik als enige slechts 1 streepje verbinding heb en de rest van de groep allemaal 3 of 4 streepjes deze host zich in het buitenland, of misschien zelfs wel overzee bevindt? Want het gebeurd opmerkelijk vaak dat ik met 1 of 2 streepjes zit, niet alleen savonds tijdens piekuren...
Jip, of als je ADS op een deur gericht staat omdat je iemand verwacht en dat je iemand ziet en binnen een halve seconde dood bent, dan kijk je naar de killcam en dan sta je daar 2 seconden met je piemel in je handen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Timmos het volgende:
Ik merk het altijd goed als ik net ergenst achter wegkruip en dan toch dood ga.. En in de killcam zie je dan inderdaad dat ik gewoon nog niet helemaal weggekropen was..
De almachtige BZP weet het weer beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:30 schreef BzP het volgende:
bullshit met 4 streepjes loop ik soms meer dan een seconde achter..
echt niet 1 tiende..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |