Ik wel sowieso, voor een aantal maanden en daarna doe probeer ik Black ops wel weer ff.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef GlenSpey het volgende:
Gaan jullie trouwens allemaal direct over op MW3 straks? Of zijn er nog een paar hardcore spelers die trouw blijven aan BO tot het bittere eind?
killcams liegen nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De almachtige BZP weet het weer beter
Enorm frustrerend idd.. gisteren een aantal keren gehad. Je loopt al om de hoek bij een huisje en je gaat ineens dood. Killcam bewijst het tegendeel :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Timmos het volgende:
Ik merk het altijd goed als ik net ergenst achter wegkruip en dan toch dood ga.. En in de killcam zie je dan inderdaad dat ik gewoon nog niet helemaal weggekropen was..
Boeiend, die survival mode ziet er veel vetter uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik wel sowieso, voor een aantal maanden en daarna doe probeer ik Black ops wel weer ff.![]()
Ook omdat er geen zombiemode in MW3 zit.
Nou moon is wel vet om te spelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Boeiend, die survival mode ziet er veel vetter uit.
Het lijkt misschien één seconde, maar dat is het niet. In 100ms zijn er 6 frames voorbij gegaan. In die 6 frames gebeurt er heel veel, waardoor er al snel rare dingen gebeuren. Daarnaast zijn killcams niet accuraat.quote:
Even proberen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef vandermar het volgende:
Scavenger ipv Lightweigtdan is het makkelijker tegen 4 man
DOmination als ik ga killwhoren ook scavenger en tac mask pro. SnD sowieso Ninja pro en Flak jacket en anders Lightweight en Ninja pro, andere perks niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef Antilurker het volgende:
In SnD heb ik altijd Flak ipv Lightweight (Claymores etc.), en in Domination ofzo Scavenger.
Maar ik kan er sws geen bal van dus ik switch dan gelijk maar weer naar m'n Galil
Ik weet wanneer een spel me in mn reet neukt en Blops heeft een abbonement op mn anus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt misschien één seconde, maar dat is het niet. In 100ms zijn er 6 frames voorbij gegaan. In die 6 frames gebeurt er heel veel, waardoor er al snel rare dingen gebeuren. Daarnaast zijn killcams niet accuraat.
Luister nou maar naar Stoma, want die maakt games. Zelfs multiplayer shooters.
Oke je anus weet alles beter chillinggggggquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een spel me in mn reet neukt en Blops heeft een abbonement op mn anus...
Mn anus weet niks, voelt wel veel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke je anus weet alles beter chillingggggg
Khad laatst 2 wallbang hitmarkers met de L9 in Summit...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
Ik had net zo'n mooie bankshot met behulp van die SR-71 op Hanger 81, kan ik 'm nergens in Theater vinden
En net heul veel hitmarkers op LaunchHeb er een clip van gemaakt
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 kills
Ik voel je broeder, heb hetzelfde meegemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Khad laatst 2 wallbang hitmarkers met de L9 in Summit...
I was pissed to say the least..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |