Ik wel sowieso, voor een aantal maanden en daarna doe probeer ik Black ops wel weer ff.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef GlenSpey het volgende:
Gaan jullie trouwens allemaal direct over op MW3 straks? Of zijn er nog een paar hardcore spelers die trouw blijven aan BO tot het bittere eind?
killcams liegen nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De almachtige BZP weet het weer beter
Enorm frustrerend idd.. gisteren een aantal keren gehad. Je loopt al om de hoek bij een huisje en je gaat ineens dood. Killcam bewijst het tegendeel :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Timmos het volgende:
Ik merk het altijd goed als ik net ergenst achter wegkruip en dan toch dood ga.. En in de killcam zie je dan inderdaad dat ik gewoon nog niet helemaal weggekropen was..
Boeiend, die survival mode ziet er veel vetter uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik wel sowieso, voor een aantal maanden en daarna doe probeer ik Black ops wel weer ff.![]()
Ook omdat er geen zombiemode in MW3 zit.
Nou moon is wel vet om te spelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Boeiend, die survival mode ziet er veel vetter uit.
Het lijkt misschien één seconde, maar dat is het niet. In 100ms zijn er 6 frames voorbij gegaan. In die 6 frames gebeurt er heel veel, waardoor er al snel rare dingen gebeuren. Daarnaast zijn killcams niet accuraat.quote:
Even proberen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef vandermar het volgende:
Scavenger ipv Lightweigtdan is het makkelijker tegen 4 man
DOmination als ik ga killwhoren ook scavenger en tac mask pro. SnD sowieso Ninja pro en Flak jacket en anders Lightweight en Ninja pro, andere perks niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef Antilurker het volgende:
In SnD heb ik altijd Flak ipv Lightweight (Claymores etc.), en in Domination ofzo Scavenger.
Maar ik kan er sws geen bal van dus ik switch dan gelijk maar weer naar m'n Galil
Ik weet wanneer een spel me in mn reet neukt en Blops heeft een abbonement op mn anus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt misschien één seconde, maar dat is het niet. In 100ms zijn er 6 frames voorbij gegaan. In die 6 frames gebeurt er heel veel, waardoor er al snel rare dingen gebeuren. Daarnaast zijn killcams niet accuraat.
Luister nou maar naar Stoma, want die maakt games. Zelfs multiplayer shooters.
Oke je anus weet alles beter chillinggggggquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een spel me in mn reet neukt en Blops heeft een abbonement op mn anus...
Mn anus weet niks, voelt wel veel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke je anus weet alles beter chillingggggg
Khad laatst 2 wallbang hitmarkers met de L9 in Summit...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
Ik had net zo'n mooie bankshot met behulp van die SR-71 op Hanger 81, kan ik 'm nergens in Theater vinden
En net heul veel hitmarkers op LaunchHeb er een clip van gemaakt
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 kills
Ik voel je broeder, heb hetzelfde meegemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Khad laatst 2 wallbang hitmarkers met de L9 in Summit...
I was pissed to say the least..
Jezus....is de upload kwaliteit zo slecht of speel jij echt zo laggy?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
Ik had net zo'n mooie bankshot met behulp van die SR-71 op Hanger 81, kan ik 'm nergens in Theater vinden
En net heul veel hitmarkers op LaunchHeb er een clip van gemaakt
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 kills
Blame it on Theater Mode, ik speel in 1080p op een (meestal) prima verbindingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef very het volgende:
[..]
Jezus....is de upload kwaliteit zo slecht of speel jij echt zo laggy?
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Kheb hem voor je gebashed hiero, thumb hem maar down mensen!
Een compilatie lijkt altijd lekker...wie weet is dit een combi van 100 potjes....weten wij veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ging wel lekker![]()
Laatste was door de rook
1 gamequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef very het volgende:
[..]
Een compilatie lijkt altijd lekker...wie weet is dit een combi van 100 potjes....weten wij veel.
Geen idee, maar anders heb je altijd nog Adobe Premiere oidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Antilurker het volgende:
[..]
1 gameMet Theater Mode kan dat volgens mij niet anders.
Als je gewoon speelde had je de match kunnen winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ging wel lekker![]()
Laatste was door de rook
True.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:41 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Als je gewoon speelde had je de match kunnen winnen
Laat je alleen maar meer baas voelen als je het lukt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
True.
Ik vond flags cappen alleen niet zo praktisch met een sniper
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
Nah, ik wist wel dat het niet echt was, wist alleen niet wat er zou gaan gebeuren in het filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAA
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAA
Wat versta jij onder een goede k/d?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Hater het volgende:
Wat is de favorite class van jullie?
De laatste tijd speel ik mijn knife class veel:
Ak47u (gebruik ik dan nooit, maar goed)
Ballistic knife (als standaard wapen gebruiken)
Tomahawk/flashbang/claymore
Lightweight pro/warlord pro/ marathon pro
Warlord voor de extra tomahawk
Prachtig om mensen te zijn ragen omdat ik ze steeds knife en toch met een goede KD eindig!
Naja met deze class is alles toch wat lastiger, maar eindig meestal. Niet onder de 1.5 ofzo met deze class. Is gewoon leuk spelenquote:
...of speelt met waardige tegenstanders en is niet enkel aan het campen op noobservers.quote:
1 op 1000 tegenstanders in COD zijn waardige tegenstanders. Campen doe ik sowieso niet dan is het spel helemaal saaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef very het volgende:
[..]
...of speelt met waardige tegenstanders en is niet enkel aan het campen op noobservers.
wow man kk goed ben jij gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 op 1000 tegenstanders in COD zijn waardige tegenstanders. Campen doe ik sowieso niet dan is het spel helemaal saai
Rage-quitten als host, dan moet je wel erg slecht zijn in CODquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?
Rage quitten als host zijnde ben je gewoon bagger. Je hebt veruit de beste verbinding en dan nog rage quitten terwijl je een gigantisch voordeel hebt tov. anderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.
iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.
Kom 1 tegen 1 danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
What's next? hem knuffelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Iemand met een PC en iemand met een PS3, jullie zien gewoon zijn Xbox gamertag daarom hebben jullie praatje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?
quote:
Ja weet ik niet, waren zijn woorden, maar toch komt hij telkens terug.quote:
PM me je steam account nou maar, of ben je bang geworden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens hebben jullie honger ofzo?
Steam account? Je zit in het ps3/xbox topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:43 schreef very het volgende:
[..]
PM me je steam account nou maar, of ben je bang geworden?
Oh nou ja ik gebruikte dit topic meer een beetje om wat party's te fixen, of wat filmpjes van mensen te kijken enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, waren zijn woorden, maar toch komt hij telkens terug.
WTF doe je hier dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil je nu nog praten over een game van een jaar oud. De famas en 74u zijn de beste wapens
Dit dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
Zijn Litmanen en wannabe troll koning Stoma weer de topic aan het verzieken?
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
Zijn Litmanen en wannabe troll koning Stoma weer de topic aan het verzieken?
Af en toe beetje mee lezen en lachen om filmpjes kijken die jullie posten. Die soms wel vet zijnquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
lachen om filmpjes kijken die jullie posten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef BzP het volgende:
Hey Antilurker,
Die ene troll van youtube zit nu ook bij mijn filmpjes comments te maken
als je een grammatica faal cool vindt, bij deze....quote:
Graziquote:
Ik post op mijn telefoon dus dat boeit me echt niet eens zovel weet jij wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
als je een grammatica faal cool vindt, bij deze....
[..]
Grazi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |