het Festival wel, maar het akoestische Triggerfingeroptreden om half 9 nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag anders ook posters van het gebeuren hier in Zwolle. Of wordt het niet zo gepromoot in Leeuwarden?
Ze lopen aardig te kloten inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Een navelkussentje
maar ligt het aan mij of zijn Timur en Ramon vandaag extra melig
tis nog net iets meliger dan anders. zal wel door het mooie weer komenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Een navelkussentje
maar ligt het aan mij of zijn Timur en Ramon vandaag extra melig
quote:
quote:
ehm...ik hoor er niets bijzonders aan...quote:
In het begin kon je dat wel goed horen hoor, in de tijd van CAZ! had hij toen nog een echte zachte Gquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ik hoor er niets bijzonders aan...
zoals hij het net uitsprak spreek ik het ook uit. nu komt hij uit Venray en ik uit een dorpje iets te Noorden van Nijmegen dus op zich is dat wel verklaarbaar...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
In het begin kon je dat wel goed horen hoor, in de tijd van CAZ! had hij toen nog een echte zachte G
samequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, timur is afgelopen, ik ga wat anders doen. tot later/morgen/volgende keer!
Succes!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
wow, geen enkele post tijdens de MT50
ik ga eens kijken of ik nog op tijd ben voor Triggerfinger akoestisch
Ik heb het merendeel wel geluisterd/gehoordquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
wow, geen enkele post tijdens de MT50
ik ga eens kijken of ik nog op tijd ben voor Triggerfinger akoestisch
Veel plezier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
2 á 3000 bezoekers vanavond en de 1e 30 mogen naar Triggerfinger akoestisch.....ik ga niet eens poging wagen denk ik....
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan zo ff naar de schouwburg toelopen natuurlijk......nee, ik blijf wel lekker thuis. het gewone optreden begint om half 11 dus ik zorg er tegen 10en te zijn, dan kan ik die zaal vast nog wel in
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
praar minuten lopen. en ik denk dat ik dat idd doe. als er meer dan 30 staan keer ik weer om![]()
moet er wel voor 10en zijn want dan maak ik kans op een reis naar IJsland!
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 21:20:03zojuist @Triggerfingerrr akoestisch gezien op @freezefestival. ik as 1 der 30 gelukkigen. was super. straks de grote show! reageer retweet
liep heel raar. ik liep erheen met het idee dat het wel druk zou zijn. was 3kwartier voor het gebouw openging. toen stonden er 2 mensen te wachtenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:39 schreef hole1988 het volgende:
het kan raar lopen
[..]
[..]
[..]
[..]twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 21:20:03zojuist @Triggerfingerrr akoestisch gezien op @freezefestival. ik as 1 der 30 gelukkigen. was super. straks de grote show! reageer retweet
Wat tof dat het gelukt isquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liep heel raar. ik liep erheen met het idee dat het wel druk zou zijn. was 3kwartier voor het gebouw openging. toen stonden er 2 mensen te wachten
toen de duren opengingen als een haas naar de juiste zaal en moesten we nog een dik half uur wachten en kreeg ik als 3e een gouden bandje.....
erg gaaf om ze akoestische te zien. mooi dat de drummer op een vuilnisvat zat te hengstenheerlijk op een zitzak zitten genieten
waren er idd maar heel weinig die ervan wisten. sprak later nog wat bekenden en die wisten ook van nietsquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Wat tof dat het gelukt is![]()
zie je nou wel, het viel best mee, vast weinig mensen die er vanaf wisten
Het kon niet beterquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
BLinde Vink, maar dan nog, die 2-0 had al lang op het bord moeten staan. En dan doet Ajax wat het nog wel eens vaker doet de 1-1 weggeven.
Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een weersverwachting.
[ afbeelding ]
Heerlijk weertje om bij in de ziektewet te zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een weersverwachting.
[ afbeelding ]
Huilie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
BLinde Vink, maar dan nog, die 2-0 had al lang op het bord moeten staan. En dan doet Ajax wat het nog wel eens vaker doet de 1-1 weggeven.
Is het zo ernstig?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk weertje om bij in de ziektewet te zitten
Gaat iig weken duren, in het ernstigste geval maanden... Hangt er vanaf of er geopereerd moet worden, dat wordt komende week beoordeeld door de orthopeed en een mri-scan (als de zwelling is afgenomen).quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat iig weken duren, in het ernstigste geval maanden... Hangt er vanaf of er geopereerd moet worden, dat wordt komende week beoordeeld door de orthopeed en een mri-scan (als de zwelling is afgenomen).
Leuk; ik verveel me na 2 dagen al te pletter!!
Nope! De eerste opmerking van de huisarts was:"Zo! Die knie ligt goed in de kreukels!!"quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Balen zeg!
Pfffffffquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope! De eerste opmerking van de huisarts was:"Zo! Die knie ligt goed in de kreukels!!"
Voelde toen het mis ging ook iets achter mijn knieschijf langsvliegen, waarschijnlijk een kruisband die losschoot![]()
Ik gok op maanden rustig aan doen (niet mijn hobby...)
hier nog zo 1quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Allrounder het volgende:
Dubstep. Ik kan het maar niet leuk vinden
.
Thanks!!quote:
Veel plezier daarquote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef Allrounder het volgende:
Straks misschien nog even aanschuiven bij Dave Clarke.
Eerst even naar de plaatselijke horeca.
weinig aan, het zal dan ook een zachte dood sterven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Allrounder het volgende:
.
Ik wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Allrounder het volgende:
.
Ik hoor het (als oude pruim zijnde) niet meer leuk te vinden, maar ik vind het geweldig!!quote:Op zondag 25 september 2011 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
weinig aan, het zal dan ook een zachte dood sterven.
Je kan er niet eens fatsoenlijk op dansen..quote:Op zondag 25 september 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor het (als oude pruim zijnde) niet meer leuk te vinden, maar ik vind het geweldig!!
leeftijd boeit niet, je vindt muziek leuk, of niet. Smaken verschillen!quote:Op zondag 25 september 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor het (als oude pruim zijnde) niet meer leuk te vinden, maar ik vind het geweldig!!
Doe ik sowieso niet, veel teveel gedoequote:Op zondag 25 september 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je kan er niet eens fatsoenlijk op dansen..
Oke, dan vind ik het gewoon tof! Wel het spul wat je op de radio langs hoort komen (zoals Nero bijv), niet van dat onbekendequote:Op zondag 25 september 2011 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
leeftijd boeit niet, je vindt muziek leuk, of niet. Smaken verschillen!
Mooi!!quote:
Krijg net de tip van een collega via Facebook. Vertelt dat Dave Grohl daar ook bij speelde, wist ik niet... En bij QotSAquote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
vet, nirvana in paradiso op ned3. en net wanneer ik de tv aan druk Teen Spirit![]()
Waarom zeg je dat dan niet ff, treden ze een keer dichtbij opquote:
dat wist je niet???? schaam je! hij drumt btw ook nog een paar nrs voor Tenacious D en voor Killing Joke en hij speelde zo'n beetje alles bij Probotquote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]
Krijg net de tip van een collega via Facebook. Vertelt dat Dave Grohl daar ook bij speelde, wist ik niet... En bij QotSA![]()
just wondering, maar wat doe jij constant in Lwd? en dichtbij...ze staan in november ook nog in Grunn (oosterpoort)quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet ff, treden ze een keer dichtbij op
quote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]
Krijg net de tip van een collega via Facebook. Vertelt dat Dave Grohl daar ook bij speelde, wist ik niet... En bij QotSA![]()
School, duhhh!quote:Op zondag 25 september 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar wat doe jij constant in Lwd? en dichtbij...ze staan in november ook nog in Grunn (oosterpoort)
en nu reis je vaak op en neer naar Den H? heb je hier een kamer ofzo?quote:
Nee, ik ga elke dag heen en weerquote:Op zondag 25 september 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu reis je vaak op en neer naar Den H? heb je hier een kamer ofzo?
Ik sta al in de hoekquote:Op zondag 25 september 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wist je niet???? schaam je! hij drumt btw ook nog een paar nrs voor Tenacious D en voor Killing Joke en hij speelde zo'n beetje alles bij Proboten hij heeft nog wel meer gedaan geloof ik....
Lief etterzakje, ik ben geen fan en wist het echt nietquote:
Collega van me wist niet eens wat Nirvana wasquote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta al in de hoek
[..]
Lief etterzakje, ik ben geen fan en wist het echt niet
Dat vind ik dan weer iets om je voor te schamenquote:Op zondag 25 september 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Collega van me wist niet eens wat Nirvana was
Probot was zijn project! En Them Crooked Vultures samen met Joshua Homme & John Paul Jones natuurlijk..quote:Op zondag 25 september 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wist je niet???? schaam je! hij drumt btw ook nog een paar nrs voor Tenacious D en voor Killing Joke en hij speelde zo'n beetje alles bij Proboten hij heeft nog wel meer gedaan geloof ik....
waar zit je ergens dan? hoef geen exacte straat te weten, maar een wijk mag wel. mij kun je meestal tussen half 8 en 8 vanuit het noorden naar de grote Achmeatoren bij t station zien lopenquote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik ga elke dag heen en weer
vrij jonge collega zeker? tja....er komt nu langzaamaan een generatie aan die Nirvana niet kent....quote:Op zondag 25 september 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Collega van me wist niet eens wat Nirvana was
Op alles valt te dansenquote:Op zondag 25 september 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je kan er niet eens fatsoenlijk op dansen..
Ik doe MBO lifescience in het gebouw van Aoc Friesland/van Hall Larenstein Kom om 8.29 met de bus bij station lwd centraal aanquote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zit je ergens dan? hoef geen exacte straat te weten, maar een wijk mag wel. mij kun je meestal tussen half 8 en 8 vanuit het noorden naar de grote Achmeatoren bij t station zien lopen
[..]
vrij jonge collega zeker? tja....er komt nu langzaamaan een generatie aan die Nirvana niet kent....
slaap lekker en succes morgen!quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik ga slapenmorgen 10KM hardlopen @ Texel..
Tof, succes!!quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb veel meer zin om een zakje Mars Planets leeg te kauwen en dat ga ik doen ook!!quote:
jij had allang in bed moeten liggen!quote:Op zondag 25 september 2011 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb veel meer zin om een zakje Mars Planets leeg te kauwen en dat ga ik doen ook!!![]()
Kan niet slapen, moet de juiste lighouding nog vindenquote:Op zondag 25 september 2011 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij had allang in bed moeten liggen!
en ik ga maar eens naar mijn eigen bed
welterusten iedereen en tot Timur! (of een andere keer natuurlijk)
Ik heb vorige week ook de Dam tot Damloop gelopen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |