Gaat iig weken duren, in het ernstigste geval maanden... Hangt er vanaf of er geopereerd moet worden, dat wordt komende week beoordeeld door de orthopeed en een mri-scan (als de zwelling is afgenomen).quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat iig weken duren, in het ernstigste geval maanden... Hangt er vanaf of er geopereerd moet worden, dat wordt komende week beoordeeld door de orthopeed en een mri-scan (als de zwelling is afgenomen).
Leuk; ik verveel me na 2 dagen al te pletter!!
Nope! De eerste opmerking van de huisarts was:"Zo! Die knie ligt goed in de kreukels!!"quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Balen zeg!
Pfffffffquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope! De eerste opmerking van de huisarts was:"Zo! Die knie ligt goed in de kreukels!!"
Voelde toen het mis ging ook iets achter mijn knieschijf langsvliegen, waarschijnlijk een kruisband die losschoot![]()
Ik gok op maanden rustig aan doen (niet mijn hobby...)
hier nog zo 1quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Allrounder het volgende:
Dubstep. Ik kan het maar niet leuk vinden
.
Thanks!!quote:
Veel plezier daarquote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef Allrounder het volgende:
Straks misschien nog even aanschuiven bij Dave Clarke.
Eerst even naar de plaatselijke horeca.
weinig aan, het zal dan ook een zachte dood sterven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Allrounder het volgende:
.
Ik wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Allrounder het volgende:
.
Ik hoor het (als oude pruim zijnde) niet meer leuk te vinden, maar ik vind het geweldig!!quote:Op zondag 25 september 2011 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
weinig aan, het zal dan ook een zachte dood sterven.
Je kan er niet eens fatsoenlijk op dansen..quote:Op zondag 25 september 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor het (als oude pruim zijnde) niet meer leuk te vinden, maar ik vind het geweldig!!
leeftijd boeit niet, je vindt muziek leuk, of niet. Smaken verschillen!quote:Op zondag 25 september 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor het (als oude pruim zijnde) niet meer leuk te vinden, maar ik vind het geweldig!!
Doe ik sowieso niet, veel teveel gedoequote:Op zondag 25 september 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je kan er niet eens fatsoenlijk op dansen..
Oke, dan vind ik het gewoon tof! Wel het spul wat je op de radio langs hoort komen (zoals Nero bijv), niet van dat onbekendequote:Op zondag 25 september 2011 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
leeftijd boeit niet, je vindt muziek leuk, of niet. Smaken verschillen!
Mooi!!quote:
Krijg net de tip van een collega via Facebook. Vertelt dat Dave Grohl daar ook bij speelde, wist ik niet... En bij QotSAquote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
vet, nirvana in paradiso op ned3. en net wanneer ik de tv aan druk Teen Spirit![]()
Waarom zeg je dat dan niet ff, treden ze een keer dichtbij opquote:
dat wist je niet???? schaam je! hij drumt btw ook nog een paar nrs voor Tenacious D en voor Killing Joke en hij speelde zo'n beetje alles bij Probotquote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]
Krijg net de tip van een collega via Facebook. Vertelt dat Dave Grohl daar ook bij speelde, wist ik niet... En bij QotSA![]()
just wondering, maar wat doe jij constant in Lwd? en dichtbij...ze staan in november ook nog in Grunn (oosterpoort)quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet ff, treden ze een keer dichtbij op
quote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]
Krijg net de tip van een collega via Facebook. Vertelt dat Dave Grohl daar ook bij speelde, wist ik niet... En bij QotSA![]()
School, duhhh!quote:Op zondag 25 september 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar wat doe jij constant in Lwd? en dichtbij...ze staan in november ook nog in Grunn (oosterpoort)
en nu reis je vaak op en neer naar Den H? heb je hier een kamer ofzo?quote:
Nee, ik ga elke dag heen en weerquote:Op zondag 25 september 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu reis je vaak op en neer naar Den H? heb je hier een kamer ofzo?
Ik sta al in de hoekquote:Op zondag 25 september 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wist je niet???? schaam je! hij drumt btw ook nog een paar nrs voor Tenacious D en voor Killing Joke en hij speelde zo'n beetje alles bij Proboten hij heeft nog wel meer gedaan geloof ik....
Lief etterzakje, ik ben geen fan en wist het echt nietquote:
Collega van me wist niet eens wat Nirvana wasquote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta al in de hoek
[..]
Lief etterzakje, ik ben geen fan en wist het echt niet
Dat vind ik dan weer iets om je voor te schamenquote:Op zondag 25 september 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Collega van me wist niet eens wat Nirvana was
Probot was zijn project! En Them Crooked Vultures samen met Joshua Homme & John Paul Jones natuurlijk..quote:Op zondag 25 september 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wist je niet???? schaam je! hij drumt btw ook nog een paar nrs voor Tenacious D en voor Killing Joke en hij speelde zo'n beetje alles bij Proboten hij heeft nog wel meer gedaan geloof ik....
waar zit je ergens dan? hoef geen exacte straat te weten, maar een wijk mag wel. mij kun je meestal tussen half 8 en 8 vanuit het noorden naar de grote Achmeatoren bij t station zien lopenquote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik ga elke dag heen en weer
vrij jonge collega zeker? tja....er komt nu langzaamaan een generatie aan die Nirvana niet kent....quote:Op zondag 25 september 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Collega van me wist niet eens wat Nirvana was
Op alles valt te dansenquote:Op zondag 25 september 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je kan er niet eens fatsoenlijk op dansen..
Ik doe MBO lifescience in het gebouw van Aoc Friesland/van Hall Larenstein Kom om 8.29 met de bus bij station lwd centraal aanquote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zit je ergens dan? hoef geen exacte straat te weten, maar een wijk mag wel. mij kun je meestal tussen half 8 en 8 vanuit het noorden naar de grote Achmeatoren bij t station zien lopen
[..]
vrij jonge collega zeker? tja....er komt nu langzaamaan een generatie aan die Nirvana niet kent....
slaap lekker en succes morgen!quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik ga slapenmorgen 10KM hardlopen @ Texel..
Tof, succes!!quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb veel meer zin om een zakje Mars Planets leeg te kauwen en dat ga ik doen ook!!quote:
jij had allang in bed moeten liggen!quote:Op zondag 25 september 2011 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb veel meer zin om een zakje Mars Planets leeg te kauwen en dat ga ik doen ook!!![]()
Kan niet slapen, moet de juiste lighouding nog vindenquote:Op zondag 25 september 2011 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij had allang in bed moeten liggen!
en ik ga maar eens naar mijn eigen bed
welterusten iedereen en tot Timur! (of een andere keer natuurlijk)
Ik heb vorige week ook de Dam tot Damloop gelopen...quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 10:42 schreef TheZapster het volgende:
Ff een lekker nummertje op deze zomerse dag
quote:
ehm, die is van Mando Diao toch? maar t zou kunnen ja....quote:Op zondag 25 september 2011 12:03 schreef Cee het volgende:
Dance with somebody van The Hives?
Oh en goedemiddag!
quote:
rot dan maar op uit dit topic!quote:Op zondag 25 september 2011 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik kan niet luisteren, ben niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |