Zeiksnor!quote:
Ik vroeg gisteren om meer mannelijk naakt in dit topic, maar dit is me toch echt te jong...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren om meer mannelijk naakt in dit topic, maar dit is me toch echt te jong...
ik ben bang van welquote:
Juist wel doen! Kans krijg je ws nooit weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
2 á 3000 bezoekers vanavond en de 1e 30 mogen naar Triggerfinger akoestisch.....ik ga niet eens poging wagen denk ik....
Die staan er nu al denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
2 á 3000 bezoekers vanavond en de 1e 30 mogen naar Triggerfinger akoestisch.....ik ga niet eens poging wagen denk ik....
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist wel doen! Kans krijg je ws nooit weer
Die staan er natuurlijk allang..quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...
ik kan zo ff naar de schouwburg toelopen natuurlijk......nee, ik blijf wel lekker thuis. het gewone optreden begint om half 11 dus ik zorg er tegen 10en te zijn, dan kan ik die zaal vast nog wel inquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staan er natuurlijk allang..
Geen idee, ik ga nooit naar concertenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...
alsof iedereen daar zo vroeg heengaat, de helft weet het waarschijnlijk niet eens...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
praar minuten lopen. en ik denk dat ik dat idd doe. als er meer dan 30 staan keer ik weer omquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nooit naar concerten![]()
Is het vlak bij je om de hoek? Anders rond 19.00 even kijken of er een rij staat
Ik zag anders ook posters van het gebeuren hier in Zwolle. Of wordt het niet zo gepromoot in Leeuwarden?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
alsof iedereen daar zo vroeg heengaat, de helft weet het waarschijnlijk niet eens...
het Festival wel, maar het akoestische Triggerfingeroptreden om half 9 nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag anders ook posters van het gebeuren hier in Zwolle. Of wordt het niet zo gepromoot in Leeuwarden?
Ze lopen aardig te kloten inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Een navelkussentje
maar ligt het aan mij of zijn Timur en Ramon vandaag extra melig
tis nog net iets meliger dan anders. zal wel door het mooie weer komenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Een navelkussentje
maar ligt het aan mij of zijn Timur en Ramon vandaag extra melig
quote:
quote:
ehm...ik hoor er niets bijzonders aan...quote:
In het begin kon je dat wel goed horen hoor, in de tijd van CAZ! had hij toen nog een echte zachte Gquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ik hoor er niets bijzonders aan...
zoals hij het net uitsprak spreek ik het ook uit. nu komt hij uit Venray en ik uit een dorpje iets te Noorden van Nijmegen dus op zich is dat wel verklaarbaar...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
In het begin kon je dat wel goed horen hoor, in de tijd van CAZ! had hij toen nog een echte zachte G
samequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, timur is afgelopen, ik ga wat anders doen. tot later/morgen/volgende keer!
Succes!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
wow, geen enkele post tijdens de MT50
ik ga eens kijken of ik nog op tijd ben voor Triggerfinger akoestisch
Ik heb het merendeel wel geluisterd/gehoordquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
wow, geen enkele post tijdens de MT50
ik ga eens kijken of ik nog op tijd ben voor Triggerfinger akoestisch
Veel plezier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan zo ff naar de schouwburg toelopen natuurlijk......nee, ik blijf wel lekker thuis. het gewone optreden begint om half 11 dus ik zorg er tegen 10en te zijn, dan kan ik die zaal vast nog wel in
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
praar minuten lopen. en ik denk dat ik dat idd doe. als er meer dan 30 staan keer ik weer om![]()
moet er wel voor 10en zijn want dan maak ik kans op een reis naar IJsland!
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 21:20:03zojuist @Triggerfingerrr akoestisch gezien op @freezefestival. ik as 1 der 30 gelukkigen. was super. straks de grote show! reageer retweet
liep heel raar. ik liep erheen met het idee dat het wel druk zou zijn. was 3kwartier voor het gebouw openging. toen stonden er 2 mensen te wachtenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:39 schreef hole1988 het volgende:
het kan raar lopen
[..]
[..]
[..]
[..]twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 21:20:03zojuist @Triggerfingerrr akoestisch gezien op @freezefestival. ik as 1 der 30 gelukkigen. was super. straks de grote show! reageer retweet
Wat tof dat het gelukt isquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liep heel raar. ik liep erheen met het idee dat het wel druk zou zijn. was 3kwartier voor het gebouw openging. toen stonden er 2 mensen te wachten
toen de duren opengingen als een haas naar de juiste zaal en moesten we nog een dik half uur wachten en kreeg ik als 3e een gouden bandje.....
erg gaaf om ze akoestische te zien. mooi dat de drummer op een vuilnisvat zat te hengstenheerlijk op een zitzak zitten genieten
waren er idd maar heel weinig die ervan wisten. sprak later nog wat bekenden en die wisten ook van nietsquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Wat tof dat het gelukt is![]()
zie je nou wel, het viel best mee, vast weinig mensen die er vanaf wisten
Het kon niet beterquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
BLinde Vink, maar dan nog, die 2-0 had al lang op het bord moeten staan. En dan doet Ajax wat het nog wel eens vaker doet de 1-1 weggeven.
Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een weersverwachting.
[ afbeelding ]
Heerlijk weertje om bij in de ziektewet te zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een weersverwachting.
[ afbeelding ]
Huilie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
BLinde Vink, maar dan nog, die 2-0 had al lang op het bord moeten staan. En dan doet Ajax wat het nog wel eens vaker doet de 1-1 weggeven.
Is het zo ernstig?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk weertje om bij in de ziektewet te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |