het Festival wel, maar het akoestische Triggerfingeroptreden om half 9 nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag anders ook posters van het gebeuren hier in Zwolle. Of wordt het niet zo gepromoot in Leeuwarden?
Ze lopen aardig te kloten inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Een navelkussentje
maar ligt het aan mij of zijn Timur en Ramon vandaag extra melig
tis nog net iets meliger dan anders. zal wel door het mooie weer komenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Een navelkussentje
maar ligt het aan mij of zijn Timur en Ramon vandaag extra melig
quote:
quote:
ehm...ik hoor er niets bijzonders aan...quote:
In het begin kon je dat wel goed horen hoor, in de tijd van CAZ! had hij toen nog een echte zachte Gquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ik hoor er niets bijzonders aan...
zoals hij het net uitsprak spreek ik het ook uit. nu komt hij uit Venray en ik uit een dorpje iets te Noorden van Nijmegen dus op zich is dat wel verklaarbaar...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
In het begin kon je dat wel goed horen hoor, in de tijd van CAZ! had hij toen nog een echte zachte G
samequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, timur is afgelopen, ik ga wat anders doen. tot later/morgen/volgende keer!
Succes!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
wow, geen enkele post tijdens de MT50
ik ga eens kijken of ik nog op tijd ben voor Triggerfinger akoestisch
Ik heb het merendeel wel geluisterd/gehoordquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef 3rdRock het volgende:
wow, geen enkele post tijdens de MT50
ik ga eens kijken of ik nog op tijd ben voor Triggerfinger akoestisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |