SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Degene waar mee ik zou gaan heeft griep helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom nou weer alleen?![]()
Maar dan is dit het ultieme moment om voor dit weekend iets te regelen qua uitgaan, misschien zelfs voor nu nog om gewoon de stad in te gaan met vrienden. Als dat haalbaar is voor jou.
En wat over uitgaan dit weekend? Of vanavond nog, als er bijvoorbeeld vrienden van jou in de stad zijn ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Degene waar mee ik zou gaan heeft griep helaas.
Gaat hem niet worden moet zondag werken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
En wat over uitgaan dit weekend? Of vanavond nog, als er bijvoorbeeld vrienden van jou in de stad zijn ofzo.
Jij hebt ook altijd smoesjes maar ondertussen zit je wel het hele weekend te FOK!ken tot diep in de nacht. Zelf weten ook, het is alleen wel zonde vind ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden moet zondag werken.
En daarom kan je niet uit vanavond?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden moet zondag werken.
Hij is maagd?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:56 schreef Karzai het volgende:
Heloef zoekt een leuke meid die morgen met em mee gaat naar walibi, sex gegarandeerd
Ik heb geen smoesjes.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd smoesjes maar ondertussen zit je wel het hele weekend te FOK!ken tot diep in de nacht. Zelf weten ook, het is alleen wel zonde vind ik.
Ik ga nu wel naar de stad toe omdat vrienden van mij daar zijn. Een telefoontje is genoeg, zo simpel.
Maar dat had je eerder kunnen bedenken zodat je eerder van huis ging?:{quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen smoesjes.
Alleen er zijn bepaalde afspraken rond uitgaan en dat is 02:00 weer thuis.
Beetje nutteloos om dan nog om 01:00 te gaan he.
Vanavond had op zich gekund ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En daarom kan je niet uit vanavond?
Had je ook brak kunnen doen. Maar goed, jouw keus uiteraard.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vanavond had op zich gekund ja.
Maar aangezien ik morgen waarschijnlijk naar Walibi ga is het keuzes maken.
Ging niet over het brak zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had je ook brak kunnen doen. Maar goed, jouw keus uiteraard.
Dan had ik voor het zuipen gekozen. Maar dat verbaast me niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging niet over het brak zijn.
Eerder over mijn chronische geldgebrek.
Gelukkig heb je nu bijna een baanquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
dan koos ik mooi voor een avondje stappenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en vergeet het laatste.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan had ik voor het zuipen gekozen. Maar dat verbaast me niet.
Tsja ik had dit al afgesproken met iemand 4 maanden geleden. Dus dan moet je prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan koos ik mooi voor een avondje stappen
Ik wacht al sinds woensdag in opperste spanning af.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu bijna een baan
Is dat al gelukt?
Ik voel me best wel saai met al die mensen die zeggen dat een avondje stappen vet leuk isquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan koos ik mooi voor een avondje stappen
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik voel me best wel saai met al die mensen die zeggen dat een avondje stappen vet leuk is
Als mijn vrienden uitgaan zijn ze meestal te bezopen om het nuchter nog leuk mee te hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha
Is het ook. Zo lang je met de juiste mensen gaat.
Ik kan wel alleen gaan maar dat vind ik zonde van mijn geld.
Maar ik heb niet zo van die stapmaten zoals de meeste mensen.
Ik heb 3 mensen waarmee ik kan stappen, twee wonen in Gelderland en met een ga ik nog amper om.
De rest van mijn vrienden is een stel huismussen.
Oh dat heb ik dan weer niet gelukkig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als mijn vrienden uitgaan zijn ze meestal te bezopen om het nuchter nog leuk mee te hebben
Dus ik ben na twee keer niet meer mee gegaan.
Ik houd er van om tijdens het uitgaan aangeschoten te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:18 schreef Boudibou het volgende:
Nuchter kan ik het leuk hebben, maar eerlijk is eerlijk, als ik niet kan zuipen, heeft uitgaan vrij weinig zin.
Maar wie is er nou ziek? Je maat waarmee je morgen naar Six Flags gaat?
Ja, maar op een gegeven moment is het moeilijk stoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik houd er van om tijdens het uitgaan aangeschoten te zijn.
Helemaal de tering in zuipen vind ik teveel van het goede.
Jup.
Ze heeft me haar kaartje gemaild voor Walibi maar goed ik denk niet dat ik nog iemand ga vinden.
Nou ik moet nog naar huis waar moeders mij staat op te wachten dus ik moet nog enigszins nuchter spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment is het moeilijk stoppen.
Balen ouwe, je had vast al een hosselplan in gedachte?
Tja..vraag iemand die je kent van Fok?
Dat gaat je vast goed af.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik moet nog naar huis waar moeders mij staat op te wachten dus ik moet nog enigszins nuchter spelen.![]()
Nee geen hosselplan hoor.![]()
Ja toevallig wel.
Ben nu maar mijn normale vrienden aan het vragen of zij willen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat gaat je vast goed af.
Nou, hopen dat je iemand vindt.
Ik ben nu bezig iemand te hosselen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Zo zeg, dat was me het avondje wel zeg. Kutwerk.
Iemand nog chicks gehosseld?
Walibi? Ik voel me btw eenzaam, er is niemand op msnquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig iemand te hosselen.
Alleen voor wat totaal anders.
Ja voor Walibi.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Walibi? Ik voel me btw eenzaam, er is niemand op msn![]()
Forever calzone
Ik zou wel mee willen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja voor Walibi.
Maar dat valt nu echt in het water.
Maar ze schijnen vrij coulant te zijn dus als ik bel kan ik misschien wat regelen op een andere datum.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen.
Maar ik ga morgen naar mijn oma die ik nu al ruim 3 maanden niet gezien heb. En ja, familie is belangrijk.
Hoop t ook voor je man g henkhenkquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach ja ik hoop dat ik kan regelen dat ik op een andere dag mag.
Idem. Ik heb me tot 10 uur 's avonds uit de naad gewerkt, schier vergeten mijn koffie-hossel te bellen. We zouden nog kijken naar geschikte datum deze week. Vandaag maar even regelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Gister weliswaar in Twente een meid tegengekomen met een Brabants accent en leuk uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:51 schreef Newbie114 het volgende:
Had je ook wel eerder bedenken vandaag. Ik denk dat jij deels bang bent om uit te gaan óf geen zin hebt aangezien je (zogenaamd) nooit kan maar wel iedere nacht tot heel laat online bent. Eigen keuzes ook maar ik zou het wel tof vinden als je een keer echt uitgaat om daadwerkelijk iemand te versieren. Desnoods mag je met mijn vrienden en mij mee als wij 'n keer in Amsterdam gaan stappen (daar woon je toch in de buurt)?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen smoesjes.
Alleen er zijn bepaalde afspraken rond uitgaan en dat is 02:00 weer thuis.
Beetje nutteloos om dan nog om 01:00 te gaan he.
Waarom denk je dat het niet wederzijds is? Ze geeft toch niet zomaar haar nummer, tenzij je echt heel erg opdringerig bent geweest.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Gister weliswaar in Twente een meid tegengekomen met een Brabants accent en leuk uiterlijk.Alleen is de interesse niet echt wederzijds volgens mij
, echter toch haar tel.nr gekregen.
Zal mij benieuwen of ik er überhaupt een date uit kan slepen.
Oh vind ik echt niks. Dat heb ik al bereikt na 2uurtjes hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef minibeer het volgende:
Uitgaan is wel leuk, maar zo duur (tenminste in utrecht). Afgelopen donderdag had ik 35 euro uitgegeven en ik heb niet eens echt veel gezopenIk vraag me ook altijd achteraf af waar ik al het geld gelaten heb
.
Ik heb ook wel eens wat meer uitgegeven, 50 ofzo (maar dan koop ik vaak drank en ben ik knetterlam), maar nooit veel meer dan dat. Nu heb ik ook alleen bier en garderobe betaald. Waar geef jij het dan aan uit? Entree ofzo? (Ik ga altijd naar gratis zooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh vind ik echt niks. Dat heb ik al bereikt na 2uurtjes haha
Drink je dan mixjes of geef je zoveel gratis rondjes ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh vind ik echt niks. Dat heb ik al bereikt na 2uurtjes haha
Ik ga altijd op de fiets naar de stad, en dan ergens waar gratis entree is, dus ik betaal eigenlijk alleen voor garderobe, eten en drinkenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Drink je dan mixjes of geef je zoveel gratis rondjes ?
1 bier = 2 euro
35/2 = 17,5 biertjes
We stonden met een groepje in een danskroeg en ik kwam met haar aan de praat, leuk en aardig. Toen waren de mensen in mijn groepje behoorlijk irritant en dacht ze dat ik haar de gek aan stak. Als klapper ging iemand achter haar staan en gekke bekken trekken, uiteraard moet ik dan weer lachen. Haar vriendin zei: Laat maar hij zit je uit te lachen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:18 schreef Mpj het volgende:
Waarom denk je dat het niet wederzijds is? Ze geeft toch niet zomaar haar nummer, tenzij je echt heel erg opdringerig bent geweest.Check trouwens wel of 't haar echte nr is, ik heb vannacht een nep nr gegeven aan een opdringerig tokkie meisje.
Ik hang mijn jas gewoon op in het restaurant waar ik werk; entree betaal ik ook nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga altijd op de fiets naar de stad, en dan ergens waar gratis entree is, dus ik betaal eigenlijk alleen voor garderobe,
Eten ben ik voor 4.50¤ mee klaar, lekker gigantisch broodje kebabquote:eten en drinken.
Ik drink thuis gewoon in, met de nodige sterke drank/kratjes bier, dus ben voor 15¤ thuis klaar. Dan drink ik nog een biertje of 3 voor 1,75¤ = 18,50¤ en ben ik ketslam. Dan nog broodje kebab = 23¤ op een extreme avond.quote:Bier is vaak ook wel flink wat duurder (tot 2,70). En voor 2 euro heb je soms van die kleine bekertjes aangelengd bier, daar drink ik er wel een stuk of 12 van op een avond. Plus nog een turkse pizza ofzo, dan zit je al snel richting de 30 euro.
Dat is toch gewoon niet meer dan netjes? Je moet de medemens wel een beetje helpen he.quote:Grappig was dat ik donderdag na iemand ging pinnen die 30 of 40 euro in de automaat had laten zitten. Ik heb eigenlijk wel spijt dat ik het heb teruggegeven
.
Als je shotjes drinkt als b52, black russian, tequila en weet ik wat je nog meer hebt en ze uitdeelt dan geloof ik die 150 euro wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:50 schreef ook_gek het volgende:
Ik drink mixjes. Ik betaal geen entre en voor 10min lopen pak ik een taxi. Ben ik 10euro aan kwijt.
Een avondje stappen zonder gek te doen zit ik minimaal op de 100 euro.
Doe ik gek met shotjes enz ben ik minimaal 150 kwijt.
Rondjes geven gaat bij ons gelijk op. Dus dat hoefd niet mee geteld te worden.
Maar als meisje zijnde kun je dan ook gratis uitgaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:22 schreef Edarrawen het volgende:
Dan ben ik misschien saai, maar ik heb gewoon geen zin om op één avond uit meer geld uit te geven dan ik een hele maand aan eten kwijt ben
Misbruik maken van jongens die je drankjes aanbiedenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar als meisje zijnde kun je dan ook gratis uitgaan.
Dacht meteen aan de term breezer sletje, maar laten we het bij bietser houden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar als meisje zijnde kun je dan ook gratis uitgaan.
Is ook wel zo. Vriendinnen van mijn vriendin doen dat ook wel eens, ik vind dat schooierig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Dacht meteen aan de term breezer sletje, maar laten we het bij bietser houden.
Ik deel niks uit, wat ik weg geef krijg ik terug. En ik bestel altijd en shotbeker met splitje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je shotjes drinkt als b52, black russian en weet ik wat je nog meer hebt en ze uitdeelt dan geloof ik die 150 euro wel.
Zonde zoveel geld aan stappen uitgeven.
Het komt wel eens voor dat iemand geen geld heeft dan betalen we voor die geen. Komt van zelf weer terug!quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef Edarrawen het volgende:
Ik vind dat gewoon niet netjes, dan voel ik me de hele volgende dag een vuile profiteur
Ik betaal mijn onkosten liever zelf, en als dat niet gaat, ga ik liever niet uit.
Dan houdt het op ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef Edarrawen het volgende:
Ik vind dat gewoon niet netjes, dan voel ik me de hele volgende dag een vuile profiteur
Ik betaal mijn onkosten liever zelf, en als dat niet gaat, ga ik liever niet uit.
Doe jij dat wel dan?quote:
Jij wel dan?quote:
Hoe is et met jou qua versieren? Ook_gek zou toch met jou uitgaan oid?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Misbruik maken van jongens die je drankjes aanbiedenWaarom werkt dat andersom nou niet? Het lijkt mij wel leuk als jullie eens drankjes zouden gaan uitdelen
Oh geen idee, nog niet gesproken. Eer verjaardag van me oma vieren pffff hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:57 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe is et met jou qua versieren? Ook_gek zou toch met jou uitgaan oid?
Waarom zou het geen zin meer hebben? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Net terug na 10 uur werken, opnieuw. Hele week al.
Owja dat meisje van de coffee company. Heeft het nog zin?
Gewoon smsen en weet je het snel genoeg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Net terug na 10 uur werken, opnieuw. Hele week al.
Owja dat meisje van de coffee company. Heeft het nog zin?
Jij bent duidelijk niet met bekend met hoe Surinaamse vrouwen hun kinderen opvoeden he?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Heloef kan toch gewoon zeggen dat ie bij een vriend blijft slapen en de hele nacht doorhalen?
Ik zie het probleem niet zo.
Het klopt inderdaad dat ik niet altijd uit wil gaan. Ik zou een a 2 keer per maand voldoende vinden,quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Had je ook wel eerder bedenken vandaag. Ik denk dat jij deels bang bent om uit te gaan óf geen zin hebt aangezien je (zogenaamd) nooit kan maar wel iedere nacht tot heel laat online bent. Eigen keuzes ook maar ik zou het wel tof vinden als je een keer echt uitgaat om daadwerkelijk iemand te versieren. Desnoods mag je met mijn vrienden en mij mee als wij 'n keer in Amsterdam gaan stappen (daar woon je toch in de buurt)?
Hé hé hé, spreek voor je eigen moeder, jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet met bekend met hoe Surinaamse vrouwen hun kinderen opvoeden he?
Excuus, excuus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hé hé hé, spreek voor je eigen moeder
Je kan alsnog wel zeggen dat je bij 'n vriend gaat slapen om vervolgens uit te gaan. Deed ik toen ik vijftien/zestien was ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet met bekend met hoe Surinaamse vrouwen hun kinderen opvoeden he?
Ja maar dat gaat dat mens dan onderzoeken, dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kan alsnog wel zeggen dat je bij 'n vriend gaat slapen om vervolgens uit te gaan. Deed ik toen ik vijftien/zestien was ook.
Is goed, ik ga komende maand sowieso met vrienden naar Amsterdam dus dan laat ik het je wel weten per DM/PM. Geld is geen probleem. Dan ga je wat meemaken.
En dan wilt ze wel dat je eens wat gaat doen, vaag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dat mens dan onderzoeken, dat wil je niet weten.![]()
Maar goed inderdaad PM maar als het zover is.
Ik heb er geprobeerd over te praten met mijn moeder.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan wilt ze wel dat je eens wat gaat doen, vaag.
Okay, ik houd me aan mijn belofte.
Hmm ik kreeg wat terug, ze kan een beetje op dagen waarop ik niet kan. Beter een afspraak maken voor over 2 weken en onderwijl nog een keertje langs daar bij CC als ze werkt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon smsen en weet je het snel genoeg.
Volgende week een leuk weekend, hele weekend uitgaan met matenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:22 schreef Edarrawen het volgende:
Net thuis van mijn werk, ik ga alweer niks leuks meer doen denk ik, helemaal kapot nu.
Volgende week ga ik chillen met vrienden, net vrij gekregen.
Iemand nog versierd vandaag?
Ja, mijn weekend wordt ook wel leuk volgende week, alleen zondag wordt een rampquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgende week een leuk weekend, hele weekend uitgaan met maten![]()
Nee, er is nu een feestje aan de gang maar ik ben niet uitgenodigd, niet dat het mij wat uit maakt (mag de mensen die het feest geven niet eens, dan houdt het op)
Als je goed oplet bij uitgaan is dus precies wat je overal ziet gebeuren tussen 1 en 3. Dat is ook weleens de reden waarom ik het laat. Het zegt niets, het is de vorm van de dag. Dertig hondjes doen hun truukje en als het madame behaagt dan krijgen ze een beloning. De andere 29 druipen treurig af of proberen het nog even elders. Wat een schouwspel!quote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
Op een gegeven moment ging de man naar de wc en wat er toen gebeurde is haast niet te beschrijven. Kereltjes van 25-30 jaar die als aasgieren richting die vrouw doken om maar een gesprekje aan te kunnen knopen. Toen de man terug kwam van de wc waren ze ook weer snel vertrokken maar wat is dat toch een trieste bedoeling. Als je zo een vrouw moet versieren dan pas ik toch liever even
Fixed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Newbie114 het volgende:
Volgende week een leuk weekend, hele weekend uitgaan met maten vrienden![]()
Er is niks zinloos aan je erfelijk materiaal verspreidenquote:Op zondag 25 september 2011 09:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind de meeste van mijn sexegenoten een beetje zielig, ga je lekker apekooien voor zo'n ivoren toren voor een beetje aandacht. Eigenlijk heb je dan geen zelfwaarde, je wil dan gewoon te graag. Zo zie ik dat. In het beste geval regel je haar en voel je je helemaal het mannetje. Dat ben je niet, want mevrouw heeft letterlijk nog niets hoeven doen. Je bent een speelbal in een spel waarin je rondgespeeld wordt. Het was de vorm van de dag en het weekend erop of een paar uur daarna is het een ander. Het is zinloos tijdverdrijf en daarom soms maar wat interessant.
Yupquote:of ben ik te cynisch?
Het zal de zondagochtend zijn. Het zorgt soms voor wat helderheid waar je niet op zit te wachten.quote:Op zondag 25 september 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Er is niks zinloos aan je erfelijk materiaal verspreiden
En ik zie dat zo niet. Het spel is dat mannen jagen en vrouwen bejaagd worden. Ik vind het niet meer dan logisch dat zij niks hoeft te doen, niks hoeft te bewijzen. Dat komt later in een relatie pas. Het hele relatiegebeuren is ook rationeel, dan ga je pas afwegen of iemand een goeie partner is. Zo'n avond in de kroeg is niks rationeels; je ziet iets lekkers en je wil het hebben. En het dan ook krijgen is fijn
[..]
Yup
Dit komt wel een beetje bekend voor ja.quote:Op zondag 25 september 2011 09:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je goed oplet bij uitgaan is dus precies wat je overal ziet gebeuren tussen 1 en 3. Dat is ook weleens de reden waarom ik het laat. Het zegt niets, het is de vorm van de dag. Dertig hondjes doen hun truukje en als het madame behaagt dan krijgen ze een beloning. De andere 29 druipen treurig af of proberen het nog even elders. Wat een schouwspel!
Ik vind de meeste van mijn sexegenoten een beetje zielig, ga je lekker apekooien voor zo'n ivoren toren voor een beetje aandacht. Eigenlijk heb je dan geen zelfwaarde, je wil dan gewoon te graag. Zo zie ik dat. In het beste geval regel je haar en voel je je helemaal het mannetje. Dat ben je niet, want mevrouw heeft letterlijk nog niets hoeven doen. Je bent een speelbal in een spel waarin je rondgespeeld wordt. Het was de vorm van de dag en het weekend erop of een paar uur daarna is het een ander. Het is zinloos tijdverdrijf en daarom soms maar wat interessant.
of ben ik te cynisch?
Vertel dat maar tegen je genenquote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het zal de zondagochtend zijn. Het zorgt soms voor wat helderheid waar je niet op zit te wachten.
Erfelijk materiaal verspreiden heeft niet echt zin, we zijn al overbevolkt.
We hebben na honderd jaar stemrecht ook nog steeds een blinde darm die volkomen nutteloos is. Drive om je voort te planten heeft tenminste vanuit evolutionair oogpunt nog nutquote:Ik vind het vaag dat we na honderd jaar stemrecht nog steeds gedragspatronen vertonen van ver voor het vrouwenkiesrecht. Mannen zijn nou niet echt slim, allemaal nog 'jagen' ...Gaan we ooit nog leren?
Tja. Als jij het vervelend vindt dat je echt achter een meid aanmoet ga je het jezelf erg moeilijk maken. Zo werkt het nu eenmaal, een paar uitzonderingen daargelaten. De meiden die zelf elk initiatief nemen zijn vaak de wanhopige types, en die zijn meestal wanhopig omdat keer op keer hun relatie stukgelopen is.quote:Uiteindelijk zeg je dus dat het om snackvaardigheid gaat. Ga jij bij de FEBO ook met je jagershoed op wolvenklemmen leggen? Jagen...pff, en waarvoor? De middelmatigheid.
Het werkt met alle relaties zo. Je krijgt geen stuk vlees in je schoot geworpen alsof je in een dierentuin opgesloten zit. Je moet actief aan de slag, daar gaat het me om. Als een one night stand in de kroeg niet je ding is moet je dat ook vooral niet proberen, maar als je een leuke mooie meid ziet moet je er wel achteraan.quote:Ach, ik eet graag gezond. Dat moet ook wel als je iets aan sporten e.d. doet. Laat die snacks maar lekker liggen voorlopig.
Hengstenbal of "Sausage fest" idd. Erg komisch, ik ga me daar zelf ook niet in mengen. Je ziet die meiden in no time geirriteerd raken omdat ze nieteens meer de tijd krijgen met hun vriendinnen te praten.quote:Op zondag 25 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
Dit komt wel een beetje bekend voor ja.![]()
Zeker in die tenten waar echt maar 1 of 2 mooie vrouwen komen is het lachen geblazen.
Dit klinkt als een Flepke opmerking.quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als jij het vervelend vindt dat je echt achter een meid aanmoet ga je het jezelf erg moeilijk maken. Zo werkt het nu eenmaal, een paar uitzonderingen daargelaten. De meiden die zelf elk initiatief nemen zijn vaak de wanhopige types, en die zijn meestal wanhopig omdat keer op keer hun relatie stukgelopen is.
Beter lezen Heloef. Ik zeg vrouwen die zelf ELK initiatief nemen. Een meid die zegt "hey zullen we wat gaan drinken" is prima. Een meid die zegt "hey zullen we morgen om 19:00 in <cafe> wat gaan drinken en daarna naar m'n huis gaan" is niet okay. Lijkt ideaal, maar uiteindelijk sporen die types meestal niet.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Dit klinkt als een Flepke opmerking.
Hoezo is een vrouw direct wanhopig als ze initiatief neemt?
Laat ik voorop stellen dat ik de dame ook aantrekkelijk vond maar ik merkte dat er van haar uit geen enkele interesse was richting mij terwijl ik toch redelijk dichtbij stond.quote:Op zondag 25 september 2011 09:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je goed oplet bij uitgaan is dus precies wat je overal ziet gebeuren tussen 1 en 3. Dat is ook weleens de reden waarom ik het laat. Het zegt niets, het is de vorm van de dag. Dertig hondjes doen hun truukje en als het madame behaagt dan krijgen ze een beloning. De andere 29 druipen treurig af of proberen het nog even elders. Wat een schouwspel!
of ben ik te cynisch?
Ah okee dan zitten we op een lijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beter lezen Heloef. Ik zeg vrouwen die zelf ELK initiatief nemen. Een meid die zegt "hey zullen we wat gaan drinken" is prima. Een meid die zegt "hey zullen we morgen om 19:00 in <cafe> wat gaan drinken en daarna naar m'n huis gaan" is niet okay. Lijkt ideaal, maar uiteindelijk sporen die types meestal niet.
Precies, en daarom verbaasde het me ook dat er toch een aantal waren die het wel probeerde.quote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef Catbert het volgende:
Ik zou sowieso nooit op een meid afgaan die overduidelijk op date is, of duidelijk al met iemand 'bezig' is. Ten eerste tijdsverspilling, en daarnaast is het type kerel die daar ongevoelig voor is vaak ook niet het soort persoon waar ik me mee wil associeren. Zo'n type dat al te dronken is om door te hebben wat 'ie doet zegmaar, en dan reteirritant wordt.
Ga je weleens uit?quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen je genen
[quote]
We hebben na honderd jaar stemrecht ook nog steeds een blinde darm die volkomen nutteloos is. Drive om je voort te planten heeft tenminste vanuit evolutionair oogpunt nog nutOftewel: dergelijk fundamenteel gedrag valt niet te veranderen binnen even 100 jaar. Verder zie ik ook niet waarom; het is niet meer dan logisch dat vrouwen dat een man zich bewijst. Een vrouw moet kieskeurig zijn over met wie ze naar bed gaat.
Ik vind dat degene die iemand leuk vindt er op af moet. Dat is wat ik vind. Ik heb an sich geen probleem achter vrouwen aan te gaan, het is alleen allemaal zo doodvervelend voorspelbaar.quote:Tja. Als jij het vervelend vindt dat je echt achter een meid aanmoet ga je het jezelf erg moeilijk maken. Zo werkt het nu eenmaal, een paar uitzonderingen daargelaten. De meiden die zelf elk initiatief nemen zijn vaak de wanhopige types, en die zijn meestal wanhopig omdat keer op keer hun relatie stukgelopen is.
Zoals ik al zei, je moet er op af als je iemand leuk vindt. Maar dat geldt ook voor vrouwen. En je maakt mij niet wijs dat die 30 mannen die ene vrouw echt helemaal geweldig vinden.quote:Het werkt met alle relaties zo. Je krijgt geen stuk vlees in je schoot geworpen alsof je in een dierentuin opgesloten zit. Je moet actief aan de slag, daar gaat het me om. Als een one night stand in de kroeg niet je ding is moet je dat ook vooral niet proberen, maar als je een leuke mooie meid ziet moet je er wel achteraan.
Ik wens de heren altijd veel succes, ik heb ook van die vrienden.quote:Hengstenbal of "Sausage fest" idd. Erg komisch, ik ga me daar zelf ook niet in mengen. Je ziet die meiden in no time geirriteerd raken omdat ze nieteens meer de tijd krijgen met hun vriendinnen te praten.
Ow. Uit ervaring kan ik vertellen dat die types wel de beste sex te bieden hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beter lezen Heloef. Ik zeg vrouwen die zelf ELK initiatief nemen. Een meid die zegt "hey zullen we wat gaan drinken" is prima. Een meid die zegt "hey zullen we morgen om 19:00 in <cafe> wat gaan drinken en daarna naar m'n huis gaan" is niet okay. Lijkt ideaal, maar uiteindelijk sporen die types meestal niet.
Da's wel balen ja, waar was het dan? Tijdens uitgaan of gewoon op straat ofzo?quote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
Kut zag ik gisteren een meisje lopen dat ik wel leuk vond. Durf ik haar niet aan te spreken. Ik kon niets bedenken.I fail.
Uit gaan. Gisteren was ik op een gratis festival. Bijna geen band gezien. Alleen staan bieren met vrienden.quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Da's wel balen ja, waar was het dan? Tijdens uitgaan of gewoon op straat ofzo?
Hoi. Weet jij welke band er nu staat te spelen?quote:Op zondag 25 september 2011 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uit gaan. Gisteren was ik op een gratis festival. Bijna geen band gezien. Alleen staan bieren met vrienden.
Dat was het idee ook zoiets. Alleen ik heb haar de rest van de avond ook niet meer gezien. Dus tsja. Volgende keer dan maar weer.quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoi. Weet jij welke band er nu staat te spelen?
Hoi. Weet jij toevallig of er nog leuke bands spelen vanavond?
Hoi. Heb je het een beetje naar je zin?
Hoj.quote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
Kut zag ik gisteren een meisje lopen dat ik wel leuk vond. Durf ik haar niet aan te spreken. Ik kon niets bedenken.I fail.
Nou hoi weet ik meestal ook nog wel te produceren maar daarna wordt het moeilijker. Iedereen roept altijd dat je niet over koetjes en kalfjes moet praten maar waarover dan ?quote:Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef kedge het volgende:
Soms gaat er gewoon van alles door je hoofd, behalve het simpelste woord hoi
Ik heb weleens doei geroepen om het gesprek mee te starten.quote:Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef kedge het volgende:
Soms gaat er gewoon van alles door je hoofd, behalve het simpelste woord hoi
Het weerquote:Op zondag 25 september 2011 14:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou hoi weet ik meestal ook nog wel te produceren maar daarna wordt het moeilijker. Iedereen roept altijd dat je niet over koetjes en kalfjes moet praten maar waarover dan ?
Dat zijn wel koetjes en kalfjes.quote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het weer
De muziek
Wie wie wie kent en met wie is
etc etc
Haar? Elkaar?quote:Op zondag 25 september 2011 14:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou hoi weet ik meestal ook nog wel te produceren maar daarna wordt het moeilijker. Iedereen roept altijd dat je niet over koetjes en kalfjes moet praten maar waarover dan ?
Mooi gezegd. "haar, elkaar", maar niet over jezelf de hele tijdquote:
Maar ik ben veel interessanter om over te pratenquote:Op zondag 25 september 2011 15:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Mooi gezegd. "haar, elkaar", maar niet over jezelf de hele tijd
Over wat je maar wilt. Gewoon dingen die in je opkomen op dat moment, zoals je met je vrienden praat. Het probleem is alleen dat je waarschijnlijk te nerveus bent als je een vreemde dame aanspreekt. Dat zorgt voor "ruis" in je hoofd met allerlei niet-constructieve gedachten, waardoor je je niet goed kunt focussen op het gesprek en niet meer weet wat te zeggen. De enige manier om hier vanaf te komen is door het gewoon regelmatig te doen, zodat de nervositeit vermindert en je je energie op het gesprek kan richten in plaats van op gedachten als: "Hoe kom ik over?", "Vind ze me leuk?", "Is dit grappig genoeg om te zeggen?", "is mijn houding wel goed?", etc.quote:Op zondag 25 september 2011 14:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als vrouwen kieskeurig moeten zijn gooi ik maar meteen de handdoek in de ring.quote:
Ach je hebt altijd de uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op zondag 25 september 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouwen kieskeurig moeten zijn gooi ik maar meteen de handdoek in de ring.
Maar als vrouwen echt kieskeurig zouden moeten zijn zou 85% van de mannelijke bevolking niet neuken.quote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd de uitzonderingen die de regel bevestigen :'-)
Jezus man, je bent 17. Je gaat je nog een slag in de rondte neuken.
Nee, het zijn allemaal hoeren. Dat je het weet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als vrouwen echt kieskeurig zouden moeten zijn zou 85% van de mannelijke bevolking niet neuken.![]()
Het aantal "vreemde" koppels ligt enorm hoog.
Mijn moeder zei vroeger al tegen mij "vrouwen zijn gek"quote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal hoeren. Dat je het weet.
Dat idee heb ik inderdaad ook.
Oh die vrienden had ik ook. Die begonnen al rond de middag een biertje te drinken en dan werden ze erg vaag om nog normaal mee omtegaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als mijn vrienden uitgaan zijn ze meestal te bezopen om het nuchter nog leuk mee te hebben
Dus ik ben na twee keer niet meer mee gegaan.
Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'quote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal hoeren. Dat je het weet.
Dat idee heb ik inderdaad ook.
Verschillende vrouwen vallen op verschillende types.quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'
vallen mannen niet op verschillende ´types´ vrouwen dan? lijkt me sterk dat je iedereen evenveel ziet zitten...quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschillende vrouwen vallen op verschillende types.
Het zelfs zo gek dat er zelfs vrouwen zijn die op ons type mannen valt.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
vallen mannen niet op verschillende ´types´ vrouwen dan? lijkt me sterk dat je iedereen evenveel ziet zitten...
Zo leuk als mannen in de verdediging schieten voor vrouwen en denken een neutraal antwoord te hebben op prangende vraagstukken die vrouwen aangaanquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschillende vrouwen vallen op verschillende types.
Het zelfs zo gek dat er zelfs vrouwen zijn die op ons type mannen valt.
Dan ben je gewoon te kieskeurigquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo leuk als mannen in de verdediging schieten voor vrouwen en denken een neutraal antwoord te hebben op prangende vraagstukken die vrouwen aangaan
Ik denk uit ervaring te kunnen zien dat dat veel ingewikkelder ligt dan je zult denken heloef. Wat ik merk bv. is dat meiden ook kijken naar of een type bij hen past.
Rest de vraag wat voor type vrouwen dan nog denken kans te maken bij gasten zoals jij en mij. 't zullen veelal wel niet de mooie jonge blondines zijn.
@Edarrewen
Mannen kijken vooral naar of een meisje mooi is of niet. Het maakt dan niet uit wat voor type je bent.
Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk isquote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te kieskeurig
Waarom alleen genoegen nemen met de mooie jonge blondines? Er zijn meer leuke meisjes op de wereld, kijk ook eens naar hen als persoon, niet als rare wezens van een andere planeet
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op manquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk is
Oh en trouwens, heloef zijn droom meisje is blond. ben dr naam effe kwijt.
Type kan vanalles zijn. Uitstraling, uiterlijk, karakter...quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'
Dat heeft hij sowieso.quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man
Jij hebt volgens mij een veel verknipter beeld dan ik.
Ok, meneer de econoom. Tot op zekere hoogte wil ik meegaan met je uitleg, echter, er mist iets of er zit een fout in je redenering.quote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Koetjes_reep het volgende:
Wat een onduidelijkheden, ik zal me er eens mee gaan bemoeien.
Waarom maken mensen het altijd zo moeilijk. Dr. Koetjes_reep legt het even uit:
....
Eens. Ik denk dat het komt omdat de vrouwen vaak minder needy zijn. Voor vrouwen is het meer maatschappelijk aanvaard om lange tijd geen vriend te hebben. Verder is het volgens mij ook zo dat bepaalde mannen veel meer sjans/relaties hebben dan andere, waardoor sommigen andere dat wat minder hebben. Een beetje alsof twee of drie jongens samen elk meisje van de klas wel een keer geregeld of gedaan hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef benzin het volgende:
Edit: Misschien lijkt dit slowchat, en dat was ook een beetje zo. Maar nu ik het nog een keer lees is het eigenlijk heel vreemd. Evenveel mannen als vrouwen, iedereen wil een partner, als je te kieskeurig bent krijg je niets. Waarom is het voor veel mensen hier dan zo moeilijk om een vriendin te vinden? Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen. Wat veroorzaakt een tekort aan vrouwen?
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezienquote:Op maandag 26 september 2011 00:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou ik denk dat vrouwen juist ook heel kieskeurig zijn. En kijken naar de jongens/mannen met een status/imago. Een bepaalde type. Dan valt een deel van de mannen ook al af.
Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man
Jij hebt volgens mij een veel verknipter beeld dan ik.
Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!quote:Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezien
Praat je wel eens met vrouwen eigenlijk, over hoe zij hier tegenaan kijken, of roep je zomaar wat omdat vrouwen nu eenmaal niet om je heen vliegen als vliegen om de stroop? Daar kun je best wat aan veranderen, vrouwen vallen echt niet alleen op uiterlijk als ik voor mezelf mag spreken, maar dan moet je wel een beetje intelligent en leuk overkomen, en als je geen enorme klaphark bent moet dat wel lukken lijkt me.
Als wat voor type met wat voor status zou je jezelf omschrijven dan?
Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kentquote:Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..
quote:Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!
Liever een niet zo knappe leuke vriendin dan een superknappe aandachtshoer hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
Mooi of lelijk doet er niet toe. Het gaat om aantrekkingskracht. Objectief gezien kan iemand lelijk zijn maar toch aantrekkelijk door zijn innerlijk of houding.quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.quote:Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.
Je geeft dezelde retoriek als de rest van de vrouwen en ik zou je niet kennen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kent
met zulke vooroordelen krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
Is dat zo?quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
Lol vol van jezelf...quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
Ja val mijn persoon maar aan en geef dat aan als mankement/oorzaak voor mijn problemen, klaarquote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
Je zou eens moeten weten.quote:
Een ringquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten.
Als ik zo zou denken over mijn uiterlijk als mijn innerlijk had ik er aan iedere vinger een gehad.
Een meid, wijsneus.quote:
Ja god ik wist niet hoe ik het anders moest schrijven.quote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol vol van jezelf...
Waarom vind ik dit raar klinken
Is er een periode in je leven geweest dat je jezelf qua innerlijk wel een enorme catch vond dan? Ja Schenk, knappe mannen hebben het meer voor het uitkiezen dan jij. Maar zoals al zo vaak gezegd zijn er zoveel knappe vrouwen met een lelijke man. En die zijn niet allemaal rijk. Je focust op dingen waar je naar eigen zeggen niets aan kan doen. Doe dat dan ook niet, verspilde energie en frustratie. Doe wat aan je innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja val mijn innerlijk maar aan en geef dat aan als mankement/oorzaak voor mijn problemen. Mijn reportoire op fok is natuurlijk maar een moment-opname he. Vraag je jezelf welleens af waarom ik zo raar en bitter ben jegens vrouwen? Dat heeft een oorzaak.
Je bent schizofreen toch? Of openbaarde zich dat pas veel later?quote:Of denk je dat ik zo ben geboren ofzo?
nee maar je weet als je dat soort dingen zo uitspreekt wel zeker dat een vrouw in elk geval nooit op je innerlijk zal vallen, en als je je uiterlijk dan niet mee hebt zit je met de gebakken peren.quote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je geeft dezelde retoriek als de rest van de vrouwen en ik zou je niet kennen?
Dat laatste is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel enge mannen met rare vooroordelen jegens vrouwen. En die zie je ook gewoon neuken en meisjes daten. Meisjes hoeven dat nieteens doortehebben. Dus wat jij zegt is geen universele wet ofzo, dat bepaalt wanneer je wel of geen meisje zou kunnen regelen als jongen. Dus spaar mensen die bullshit. Want er zijn veel mannekes die zoiets wat ji jbeweert als logisch beschouwen en dat nog gaan geloven ook (wat niet hoeft)
5 tegelijk op je vinger zetten wordt een beetje krap denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 00:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh.
Die kun je ook op je vinger zetten.
Ik werd net trouwens gevisiteerd door rare mensen
Ach joh, tuurlijk kan je dit wel, vooral als je later net zo'n baas wordt als Quintesquote:Op maandag 26 september 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god ik wist niet hoe ik het anders moest schrijven.![]()
Maar ik ben zoveel heilig overtuigd dat ik ze wordt en dat ze gaan gebeuren. Zo denk ik al vanaf mijn 12de dat ik mijn opleiding nooit zal afmaken omdat ik toch wel presentator wordt.
Het enige waar ik niet zo heilig van overtuigd ben is dat ik een meisje kan versieren.
Dan kan je lachen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ach joh, tuurlijk kan je dit wel, vooral als je later net zo'n baas wordt als Quintes
Nu lassie rijststuffquote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je lachen.
Maar het begon het dus wel met hem.
Ik dacht hij is zwart en 5x zo dik als ik.
Dan moet ik ook wel op TV kunnen komen.![]()
En dat de ontwikkelde zich tot de arrogantie dat ik wel even presentator zou worden.
Jouw obsessie met Quintes begin serieuze vormen aan te nemen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nu lassie rijststuff
Lekker lekker
Lol.
Als je ook maar half zo cool bent als Quintus heb je geen reden om je zorgen te maken!quote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je lachen.
Maar het begon het dus wel met hem.
Ik dacht hij is zwart en 5x zo dik als ik.
Dan moet ik ook wel op TV kunnen komen.![]()
En dat ontwikkelde zich tot de arrogantie dat ik wel even presentator zou worden.
Was al zo hihihiquote:Op maandag 26 september 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw obsessie met Quintes begin serieuze vormen aan te nemen.
Luister naar dezen dame. Behalve dooreten. Wordt de nieuwe dunne Quintes.quote:Op maandag 26 september 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je ook maar half zo cool bent als Quintus heb je geen reden om je zorgen te maken!
Maar hij is juist cool omdat hij zo dik is, nog even dooreten dan maar
Half zo cool? ;')quote:Op maandag 26 september 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je ook maar half zo cool bent als Quintus heb je geen reden om je zorgen te maken!
Maar hij is juist cool omdat hij zo dik is, nog even dooreten dan maar
Kablow. Quintes is de meest epische levende Nederlander/Surinamerquote:Op maandag 26 september 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Half zo cool? ;')
Jij kent mij duidelijk niet goed genoeg, ik ben beter dan iedere presentator in Hilversum. En toch zeker een stuk cooler dan onze schnabelende Quintes.
En dat door eten laat ik maar achterwege.
nou dan zal ik je maar op je woord geloven, en als je hem dan toch al in coolheid hebt overtroffen kun je dat dooreten ook wel achterwege laten..quote:Op maandag 26 september 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Half zo cool? ;')
Jij kent mij duidelijk niet goed genoeg, ik ben beter dan iedere presentator in Hilversum. En toch zeker een stuk cooler dan onze schnabelende Quintes.
En dat door eten laat ik maar achterwege.
Tsja... Daar ben ik een stuk minder stellig over.quote:Op maandag 26 september 2011 01:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nou dan zal ik je maar op je woord geloven, en als je hem dan toch al in coolheid hebt overtroffen kun je dat dooreten ook wel achterwege laten..
Nu de dames nog he?
Ja altijd en nogsteeds. Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal. Dus probeer mij niet wijstemaken dat innerlijk superveel telt. Want dat is onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er een periode in je leven geweest dat je jezelf qua innerlijk wel een enorme catch vond dan? Ja Schenk, knappe mannen hebben het meer voor het uitkiezen dan jij. Maar zoals al zo vaak gezegd zijn er zoveel knappe vrouwen met een lelijke man. En die zijn niet allemaal rijk. Je focust op dingen waar je naar eigen zeggen niets aan kan doen. Doe dat dan ook niet, verspilde energie en frustratie. Doe wat aan je innerlijk.
[..]
Je bent schizofreen toch? Of openbaarde zich dat pas veel later?
Dat je bitter bent jegens vrouwen is sowieso compleet van de pot gerukt aangezien je zelf net zo hard, misschien wel meer, op uiterlijk selecteert.
Nog even een herhaling van mijn vraag net: wat voor type man ben jij dan dat je denkt dat er geen enkele vrouw is die je moet?quote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja altijd en nogsteeds. Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal. Dus probeer mij niet wijstemaken dat innerlijk superveel telt. Want dat is onzin.
Schizofrenie staat algemeen bekend als overdraagbare aandoening. Maar dat zeggen degenen die jou willen behandelen en willen volstoppen met pillen natuurlijk.
Mijn punt is meer dat vrouwen niet zo moeten liegen. Als onzekere jongens luisteren naar "het advies" van vrouwen ove rvrouwen, blijven ze rondjes rennen. Het is best sadistisch va vrouwen en grappig om te zien. Dat is weer wel zo.
Gewoon aardig zijn is uiteraard niet genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja altijd en nogsteeds. Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal. Dus probeer mij niet wijstemaken dat innerlijk superveel telt. Want dat is onzin
Het is alleen sadistisch als het met opzet slecht advies is. Bullshit dus.quote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn punt is meer dat vrouwen niet zo moeten liegen. Als onzekere jongens luisteren naar "het advies" van vrouwen over vrouwen, dan blijven ze rondjes rennen. Het is best sadistisch van vrouwen en grappig om te zien. Dat is weer wel zo.
Onbedoeld sadistisch dan. Dan blijft het alsnog sadistisch zoals vrouwen denken. Brave jongens komen nergens met de "goede adviezen" van vrouwen zelf. Maar de jongens die alles doen wat vrouwen ove rhet algemeen verdommen die komen weer wel verder dan een praatje en in het slipje van meisjes. So what gives?quote:Op maandag 26 september 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is alleen sadistisch als het met opzet slecht advies is. Bullshit dus.
Ik ben geen neger en geen Marokkaan. Heb dus geen imago meegekregen via de media. Dus imago heb ik alvast niet. En ik ben ook niet gezegend met looks zoals de doorsnee of mooie blanke jongens. Dus looks kun je ook alvast schrappen.quote:Op maandag 26 september 2011 01:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nog even een herhaling van mijn vraag net: wat voor type man ben jij dan dat je denkt dat er geen enkele vrouw is die je moet?
Hoe kan iets onbedoeld sadistisch zijn? Sadisme is per definitie opzettelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Onbedoeld sadistisch dan. Dan blijft het alsnog sadistisch zoals vrouwen denken. Brave jongens komen nergens met de "goede adviezen" van vrouwen zelf. Maar de jongens die alles doen wat vrouwen ove rhet algemeen verdommen die komen weer wel verder dan een praatje en in het slipje van meisjes. So what gives?
Laat me het anders stellen dan. vrouwen zijn gewoon sadistisch. Hoe kunnen zij anders gemeend "goede adviezen" willen geven die vervolgens niet zullen werken. Maar Alles wat het gros aan vrouwen zegt te verdommen aangaande mannen weer wel werkt bij vrouwen?quote:Op maandag 26 september 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan iets onbedoeld sadistisch zijn? Sadisme is per definitie opzettelijk.
Denk je nou werkelijk dat vrouwen het plezierig vinden dat jongens nergens komen door hun adviezen?
Omdat ze denken dat het goede adviezen zijn en, als we jou moeten geloven, dus niet beter weten? Heeft niks met sadisme te maken, alles met onwetendheid. Als de vrouwenhaat bij jou niet zo diep zat had je dat overduidelijke onderscheid kunnen zien.quote:Op maandag 26 september 2011 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Laat me het anders stellen dan. vrouwen zijn gewoon sadistisch. Hoe kunnen zij anders gemeend "goede adviezen" willen geven die vervolgens niet zullen werken. Maar Alles wat het gros aan vrouwen zegt te verdommen aangaande mannen weer wel werkt bij vrouwen?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij heeft toch een beetje gelijk hier.quote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal.
Dat ligt niet aan welk 'type' je bent of welk 'imago' de media je hebben toebedeeld, maar aan gebrek aan het laten merken dat je een vrouw ziet zitten als relatiemateriaal door subtiel geplaatste opmerkingen en dergelijke. Geef schenkstroop alsjeblieft geen gelijk in zijn achterlijke visie dat de media de schuld zijn van zijn falen, of dat het allemaal door zijn afkomst komt, hoewel ik niet weet waar hij vandaan komtquote:Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij heeft toch een beetje gelijk hier.
Ik heb het alleen over het praatpaal gedeelte.quote:Op maandag 26 september 2011 09:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan welk 'type' je bent of welk 'imago' de media je hebben toebedeeld, maar aan gebrek aan het laten merken dat je een vrouw ziet zitten als relatiemateriaal door subtiel geplaatste opmerkingen en dergelijke. Geef schenkstroop alsjeblieft geen gelijk in zijn achterlijke visie dat de media de schuld zijn van zijn falen, of dat het allemaal door zijn afkomst komt, hoewel ik niet weet waar hij vandaan komt
De redenering achter het praatpaalgedeelte kwam nogal ziek op me over, maar het is waar dat sommige vrouwen je alleen als praatpaal zien ja, maar is dat zo raar? Er zijn ook wel jongens die mij als praatpaal zien, maar je hoeft er maar eentje te vinden die dat niet doet, da's al genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 10:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over het praatpaal gedeelte.
Waarom denk je dat ik de rest weghaal?
Alleen mijn probleem is.quote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De redenering achter het praatpaalgedeelte kwam nogal ziek op me over, maar het is waar dat sommige vrouwen je alleen als praatpaal zien ja, maar is dat zo raar? Er zijn ook wel jongens die mij als praatpaal zien, maar je hoeft er maar eentje te vinden die dat niet doet, da's al genoeg.
Je bent nog maar zeventien, joh! Dat komt vanzelf, als je er maar in gelooft, en dat is iets waar je aan kunt werken, door bijvoorbeeld zoals ik in de vorige post zei meisjes op verschillende manieren kunt laten blijken dat er vanaf jouw kant wel belangstelling is voor meer dan vriendschapquote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen mijn probleem is.
Er is er nog nooit een geweest die mij niet zag als praatpaal.
Het lag ook wel een beetje aan mezelf moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent nog maar zeventien, joh! Dat komt vanzelf, als je er maar in gelooft, en dat is iets waar je aan kunt werken, door bijvoorbeeld zoals ik in de vorige post zei meisjes op verschillende manieren kunt laten blijken dat er vanaf jouw kant wel belangstelling is voor meer dan vriendschap
En hoe liep dat af, heb je ze ooit verteld dat je ze leuk vond en hebben ze je toen afgewezen? Zo ja, dan begrijp ik wel dat je er nu niet zo'n vertrouwen in hebt, maar je moet het toch proberen van je af te zetten, anders straal je een soort negativiteit en afwijzendheid uit, en dat hebben meisjes door. Maar ik ben ervan overtuigd dat met de juiste instelling ook jij een vriendin kunt kriijgen!quote:Op maandag 26 september 2011 10:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lag ook wel een beetje aan mezelf moet ik zeggen.
Ik werd alleen maar verliefd op meisjes die te knap waren en ik zeker van wist dat het niks zou worden.
Als je slecht in je vel zit of jezelf niet vertrouwt in gezelschap van vrouwen en dus niet die instelling hebt er elke dag weer lekker tegenaan te gaan, kunnen anderen dat wel degelijk aan je merken. Dat kun je inderdaad elk moment van de dag veranderen, maar het vraagt een omslag in je denkpatroon, en veel mensen hebben daar moeite mee.quote:Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dat vind ik zo raar,dat je ''iets zou uitstralen'' Volgens mij niet..
Volgens mij heb je gewoon elke dag weer een schone lei en de enige die last hebt van je "uitstraling" dat is jezelf en je onderbewuste.. Gewoon er elke dag er tegen aan gaan.
Ik heb het vroeger nooit geprobeerd nee.quote:Op maandag 26 september 2011 11:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En hoe liep dat af, heb je ze ooit verteld dat je ze leuk vond en hebben ze je toen afgewezen? Zo ja, dan begrijp ik wel dat je er nu niet zo'n vertrouwen in hebt, maar je moet het toch proberen van je af te zetten, anders straal je een soort negativiteit en afwijzendheid uit, en dat hebben meisjes door. Maar ik ben ervan overtuigd dat met de juiste instelling ook jij een vriendin kunt kriijgen!
Nonsens, sommige veranderingen die je bewust in je uitstraling wil doorvoeren maken een dusdanig verschil in je gedrag dat je voor de buitenwereld als een totaal ander persoon overkomt.quote:Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dat vind ik zo raar,dat je ''iets zou uitstralen'' Volgens mij niet..
Volgens mij heb je gewoon elke dag weer een schone lei en de enige die last hebt van je "uitstraling" dat is jezelf en je onderbewuste.. Gewoon er elke dag er tegen aan gaan.
Tuurlijk wil Schenk zeuren. Heb je in al die jaren ooit iets gezien wat er enigzins op leek dat 'ie aan zichzelf wou werken? Misschien hoopt 'ie op een pityfuck of een vrouw hier die compleet wanhopig is en het dan maar met een wanhopige kerel wil doen ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar wat wil je nou precies Schenkstroop? Zeuren hoe oneerlijk het allemaal is of er het beste van maken?
Dat. M'n broertje is 2 jaar ouder dan Heloef en die begint ook nu pas een beetje op gang te komen. Die spendeert nu minder tijd aan computerspelletjes en veel meer aan sociaal doen bij de roeivereniging.quote:
Hij wil vast een vrouw die geilt op sociale projectjes.quote:Op maandag 26 september 2011 11:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk wil Schenk zeuren. Heb je in al die jaren ooit iets gezien wat er enigzins op leek dat 'ie aan zichzelf wou werken? Misschien hoopt 'ie op een pityfuck of een vrouw hier die compleet wanhopig is en het dan maar met een wanhopige kerel wil doen ofzo.
Hehe. Idd. Soort sociaal werker zegmaarquote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
Hij wil vast een vrouw die geilt op sociale projectjes.
Een vrouw die zo gek is dat te doen is waarschijnlijk zelf ook een behoorlijk sociaal projectquote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil vast een vrouw die geilt op sociale projectjes.
Ik zou zelf nooit naar de hoeren gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hehe. Idd. Soort sociaal werker zegmaar
Als 'ie zo graag wil neuken moet 'ie gewoon naar de hoeren gaan. Gister nog langs de woonbootjes op de vecht gefietst en d'r zitten best lekkere tussen
Daarom een ideaal koppel.quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een vrouw die zo gek is dat te doen is waarschijnlijk zelf ook een behoorlijk sociaal project
Dat gaat dan nooit iets worden.quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een vrouw die zo gek is dat te doen is waarschijnlijk zelf ook een behoorlijk sociaal project
Hoezo niet?quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat dan nooit iets worden.2 sociaal incapabele mensen in een relatie gaat natuurlijk niet werken.
Dit klopt wel. Niet iedereen kan altijd geïnteresseerd zijn en als je niet onvoorstelbaar knap bent dan is de kans groot dat het merendeel jou in eerste instantie niet ziet zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De redenering achter het praatpaalgedeelte kwam nogal ziek op me over, maar het is waar dat sommige vrouwen je alleen als praatpaal zien ja, maar is dat zo raar? Er zijn ook wel jongens die mij als praatpaal zien, maar je hoeft er maar eentje te vinden die dat niet doet, da's al genoeg.
In een relatie moet je communiceren en als je dat niet doet dan wordt het niets. Dus er zal er eentje wijzer moeten zijn en de leiding nemen.quote:
Naar de buitenwereld ja, maar als je elkaar (goed) kent wordt communiceren een stuk makkelijker.quote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een relatie moet je communiceren en als je dat niet doet dan wordt het niets. Dus er zal er eentje wijzer moeten zijn en de leiding nemen.
En hoe leer je de ander? Juist door te communiceren. En wat kan juist zo'n iemand niet goed? Communiceren. In een relatie moet je, jezelf durven opstellen voor een ander en dat kan alleen maar als je de ander vertrouwt. Als je zelf weinig zelfvertrouwen hebt kan je dat en durf je dat niet te doen voor jezelf en de ander.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Naar de buitenwereld ja, maar als je elkaar (goed) kent wordt communiceren een stuk makkelijker.
Als ik verliefd was ik alleen maar bezig om het onder stoelen of banken te steken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Niet iedereen kan altijd geïnteresseerd zijn en als je niet onvoorstelbaar knap bent dan is de kans groot dat het merendeel jou in eerste instantie niet ziet zitten.
Interesse is wel te wekken, en anders ben je een praatpaal. So be it. Daar is op zich ook niets mis mee, er zijn ook vrouwen die mij als praatpaal gebruiken. Je hoeft ook niet met iedereen wat en niet iedereen hoeft iets met jou. Waar het om gaat is dat, als je geïnteresseerd bent, je dat laat merken. Niet dingen onder stoelen of banken steken.
Dat moet je niet doenquote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd was ik alleen maar bezig om het onder stoelen of banken te steken.
Niet doen. Natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen, maar iets er tussenin. Muurbloempjes vallen per definitie niet op. Je moet je wel een beetje profileren.quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd was ik alleen maar bezig om het onder stoelen of banken te steken.
Ook tegen diegene waarop je verliefd bent?quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, mensen die helemaal niet opvallen die komen nergensquote:Op maandag 26 september 2011 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet doen. Natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen, maar iets er tussenin. Muurbloempjes vallen per definitie niet op. Je moet je wel een beetje profileren.
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen? Als je haar leuk vindt en je zegt het is er een kans dat ze nee zegt, dan heb je geen vriendin. Als je niks zegt, heb je ook geen vriendin. Wat denk je dat je te verliezen hebt?quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dat het engst isquote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook tegen diegene waarop je verliefd bent?
Mee eens. Een teamgenoot van me is ook redel sociaal onaangepast en die heeft een nog onaangepastere vriendin nu. Die zijn samen lekker bezig te voorkomen dat vrienden nog zin hebben daar langs te gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Crutch het volgende:
Naar de buitenwereld ja, maar als je elkaar (goed) kent wordt communiceren een stuk makkelijker.
Een meid vertellen dat je verliefd op d'r bent zonder dat ze jou ook leuk vindt heeft natuurlijk geen zin.quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen?
Ehrmm, dit is ook wel heel kort door de bocht. Als jij iemand leuk vindt dan kan je beter flirten in plaats van ronduit zeggen dat je haar leuk vindt. Als zij die mening niet deelt zal ze afstand nemen en wellicht nooit meer contact opnemen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen? Als je haar leuk vindt en je zegt het is er een kans dat ze nee zegt, dan heb je geen vriendin. Als je niks zegt, heb je ook geen vriendin. Wat denk je dat je te verliezen hebt?
Ja maar ik wist dat als het uit zou lekken mijn reputatie op school vernietigd zou zijn.quote:
Ja, ik verborg het gewoon voor alles en iedereen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook tegen diegene waarop je verliefd bent?
Op school is het nogal tricky om zoiets te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen? Als je haar leuk vindt en je zegt het is er een kans dat ze nee zegt, dan heb je geen vriendin. Als je niks zegt, heb je ook geen vriendin. Wat denk je dat je te verliezen hebt?
Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een meid vertellen dat je verliefd op d'r bent zonder dat ze jou ook leuk vindt heeft natuurlijk geen zin.
Ja maar dat wist hij toch nog niet? Hij zat alleen maar zichzelf wijs te maken dat die meisjes toch 'te hoog' voor hem waren, wat gewoon zonde is, wie weet had een van hen hem toch wel zien zitten als ze door had dat hij haar leuk vond.quote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een meid vertellen dat je verliefd op d'r bent zonder dat ze jou ook leuk vindt heeft natuurlijk geen zin.
Dat is school. Wat dat betreft heb je nog mooie tijden voor de boeg, er zijn wat minder reputaties om te vernielen als je eenmaal van de middelbare school af bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik wist dat als het uit zou lekken mijn reputatie op school vernietigd zou zijn.
Omdat ik natuurlijk altijd verliefd werd op het mooiste meisje van de klas.
[..]
Ja, ik verborg het gewoon voor alles en iedereen.
Kon ik ook niet voor lul staan.
[..]
Op school is het nogal tricky om zoiets te doen.
Stel je word afgewezen.
Dat meisje vertelt aan haar vriendinnen "Ja heloef probeerde me te versieren"
Die vriendinnen vertellen het weer door aan iedereen die het wil horen.
Eindresultaat: ik sta voor lul voor de hele school.
Ik bedoelde ook niet dat je zomaar moet zeggen tegen een meisje 'ik vind je leuk', maar dat je wel moet laten merken dat je haar ziet zitten, anders wordt het sowieso niet wat.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ehrmm, dit is ook wel heel kort door de bocht. Als jij iemand leuk vindt dan kan je beter flirten in plaats van ronduit zeggen dat je haar leuk vindt. Als zij die mening niet deelt zal ze afstand nemen en wellicht nooit meer contact opnemen.
Beter peil je haar houding en gedrag tegenover jou voordat je zoiets zegt.
Ik ben al van de middelbare school, maar goed MBO is bijna hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is school. Wat dat betreft heb je nog mooie tijden voor de boeg, er zijn wat minder reputaties om te vernielen als je eenmaal van de middelbare school af bent.
Dat is natuurlijk waarquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je zomaar moet zeggen tegen een meisje 'ik vind je leuk', maar dat je wel moet laten merken dat je haar ziet zitten, anders wordt het sowieso niet wat.
Mwah, soms is het wel handigquote:
Wanneer beschouw jij iemand als 'out of your league' dan?quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwah, soms is het wel handig, als ze out of your leage is bijvoorbeeld
Ik ben sterk van mening dat niemand out of your league is.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Stelletje negatievelingen..quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
*insert place bro fist here.jpg*
Ik wel, maar meestal val je op iemand die je hetzelfde cijfer zou geven als je jezelf zou geven/de rest je zou gevenquote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben sterk van mening dat niemand out of your league is.
Als ze model is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wanneer beschouw jij iemand als 'out of your league' dan?
Volgens mij was het dan geen echte liefde.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze model is bijvoorbeeld.
En dat was toch wel het geval bij 2 van de 3 meisjes waar ik verliefd op was.
Nee realisten.quote:
Verliefdheid hadden we het over.quote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij was het dan geen echte liefde.
Wat is er nou wel echte liefde aan je eerste paar verliefdhedenquote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij was het dan geen echte liefde.
WTF is dit voor een onzinquote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Voorbeeld:
Ik geef mezelf een 7
Ik vind mijn vriend een dikke 10 natuurlijk, maar de rest waarschijnlijk niet. Dus ook rond de 7.
We zitten samen rond de 7
Ik ben een 5 en zij waren een 8 meestal.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Voorbeeld:
Ik geef mezelf een 7
Ik vind mijn vriend een dikke 10 natuurlijk, maar de rest waarschijnlijk niet. Dus ook rond de 7.
We zitten samen rond de 7
Ik denk te zien wat je bedoelt, maar dat is niet 'out of your league'. Ik denk dat jij bedoelt dat niet iedereen jou aantrekkelijk vindt. Dat is waar, maar dat is op voorhand nooit aan te nemen. Omat iemand anders mooi is betekent dat nog niet dat hij of zij jou niet ziet zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wel, maar meestal val je op iemand die je hetzelfde cijfer zou geven als je jezelf zou geven/de rest je zou geven
Doet ie al wel. Maar is zo duur hèquote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hehe. Idd. Soort sociaal werker zegmaar
Als 'ie zo graag wil neuken moet 'ie gewoon naar de hoeren gaan. Gister nog langs de woonbootjes op de vecht gefietst en d'r zitten best lekkere tussen
Oh ik dacht dat het over echte fotomodellen ging. Gerrie bv.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid hadden we het over.
Ze waren allebei ook leuk qua innerlijk dus dat viel wel mee.
Als je ouder wordt dan veranderd dat wel. Toen ik 16 was vond ik Liv Tyler leuk. (nu nog steeds) Maar om nu te zeggen dat ik verliefd was nee.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat is er nou wel echte liefde aan je eerste paar verliefdheden
Ik weet niet eigenlijk. Was eigenlijk ook meer op de middelbare school van toepassing, toen had je wel meer een soort hiërarchie dan bij bijvoorbeeld studeren.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wanneer beschouw jij iemand als 'out of your league' dan?
quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wel, maar meestal val je op iemand die je hetzelfde cijfer zou geven als je jezelf zou geven/de rest je zou geven
Haha, jezelf een cijfer geven!quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een 5 en zij waren een 8 meestal.
Tsja dan weet je dat het een verloren race is.
Je grondhouding is al verkeerd. Wie zegt dat het gros van de vrouwen jou een 5 geeft? Maar goed, dit is al veel vaker gezegd.quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF is dit voor een onzincijfers geven aan iemand. Dat cijfer gaat dan neem ik alleen over uiterlijk
Nee joh. Die tel ik niet eens mee dat viel niet serieus te nemen natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over echte fotomodellen ging. Gerrie bv.
Je eigen zwakheden kennen betekent niet dat je laag gewaardeerd wordt. Misschien tijd om een tikkeltje minder zelfbewust te zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?
Jij mag jezelf alleen een 5 geven omdat je zelfbeeld zo fucked isquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?
Op basis waarvan heb je jezelf dat cijfer gegeven?quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg van anderen vaak juuist een hoger cijfer dan ik verdien, waardoor de meesten in me teleurgesteld raken omdat ik een goeie indruk afgeef. Heeft met m'n autisme te maken denk ik, ik kan minder hebben dan anderen van me denkenquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfkennis was toch de beste kennis?quote:Op maandag 26 september 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je eigen zwakheden kennen betekent niet dat je laag gewaardeerd wordt. Misschien tijd om een tikkeltje minder zelfbewust te zijn?
Ik heb een matig uiterlijk en fantastisch innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij mag jezelf alleen een 5 geven omdat je zelfbeeld zo fucked is
5 + 10 = 7.5quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een matig uiterlijk en fantastisch innerlijk.
Dan kom je uit op ongeveer een 5 of 5,5.
Nee, ik geef mijn uiterlijk een 8, kwam er rottig uitquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dus uiterlijk een 10? Of telt uiterlijk zwaarder mee dan innerlijk?
Maar uiterlijk kun je weer verhogen met een goeie uitstraling!quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik mijzelf zou beoordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Overigens herken ik het wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh. Die tel ik niet eens mee dat viel niet serieus te nemen natuurlijk.![]()
Ik zat toevallig met een aantal meiden in de klas die wel eens fotoshoots hadden.
Een matig uiterlijk staat toch niet gelijk aan een 1?quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je dat ene zwaktebod als een soort weerspiegeling van jouw totale persoon moet gebruiken. Wie zegt dat anderen dat zo zien?quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfkennis was toch de beste kennis?
Mooi cijfer.quote:
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee eens. Een teamgenoot van me is ook redel sociaal onaangepast en die heeft een nog onaangepastere vriendin nu. Die zijn samen lekker bezig te voorkomen dat vrienden nog zin hebben daar langs te gaan.
Dan snap ik je punt alsnog nietquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je dat ene zwaktebod als een soort weerspiegeling van jouw totale persoon moet gebruiken. Wie zegt dat anderen dat zo zien?
Zelfkennis is een deugd. Maar jezelf beoordelen is zinloos, niemand ziet jou zoals jij jezelf ziet dus het heeft ook weinig zin om daar zelf iets van te vinden.
Maar goed, dit is alleen maar wat ik er van vind
Combinatie van uiterlijk en innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je jezelf dat cijfer gegeven?
quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewendquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.
Naar boven of beneden?quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Managementsamenvatting: Jij ziet jezelf als een feeks. Zo zien anderen dat wellicht niet. Dus het is zinloos om jezelf te gaan beoordelen alsof je een ander bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan snap ik je punt alsnog niet
Hetzelfde hierquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewend
Als je raar bent val je in ieder geval op.quote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewend
Precies, er zijn mensen die van rare en onaangepaste mensen houdenquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je raar bent val je in ieder geval op.
Waar dan?quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, er zijn mensen die van rare en onaangepaste mensen houden
Ja misschien wel wat teveelquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je raar bent val je in ieder geval op.
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bentquote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja misschien wel wat teveel
Ik kan me behoorlijk misdragen af en toe, en ik lijk sowieso al een paar jaar jonger, dus niemand gelooft dat ik 18 ben als ik het ze vertel
quote:
Tja, ik denk naar beneden.quote:
Ik heb serieus mijn twijfels of zo'n relatie wel gezond en of beide nu echt gelukkig zijn in zo'n relatie.quote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik denk naar beneden.
Ik ben namelijk van mening dat twee contactgestoorden het prima met elkaar zouden kunnen vinden, over het het feit dat ze daarmee de buitenwereld nóg erger buitensluiten heb ik nog niet nagedacht.
Ik ben over het algemeen wel een magneet voor rare en onaangepaste mensen. Vind het ook wel leuk.quote:
Nou gisteren was echt een topdagquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bent
Is dat even mooiquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wel een magneet voor rare en onaangepaste mensen. Vind het ook wel leuk.
Als er mannen zijn die het leuk vinden, dan zijn er ook vrouwen.
Tijd voor een meet? Is daar eigenlijk een topic over? Laatste 2 heb ik gemist door uhm...eigen goals?quote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bent
Nee ga je krijgen, geheid.quote:
Je zei dat je 18 was?quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou gisteren was echt een topdag
Toen heb ik 's ochtends bij familievisite terwijl ik de slappe lach had rondgebazuind dat ik een raceauto was en heb met mijn neefje een scene uit cars 2 nagespeeld, en daarna vertelde ik iedereen dat ze eens even normaal moesten doen.
Vervolgens viel ik aan tafel in slaap.
's Avonds was het terug en heb ik tijdens een optreden op mijn luchtdrumstel een koptelefoon vernield. Het is jammer genoeg allemaal waar
Mijn dank is grootquote:Op maandag 26 september 2011 12:51 schreef Edarrawen het volgende:
nog maar eens spammen dan met de link:
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
Je denk dat ze niet gelukkig zouden kunnen zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijn twijfels of zo'n relatie wel gezond en of beide nu echt gelukkig zijn in zo'n relatie.
Als ik de rekensom goed uitvoer geef ik mezelf een 7.quote:Op maandag 26 september 2011 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een matig uiterlijk staat toch niet gelijk aan een 1?![]()
Jouw totaalpakketje is echt wel meer dan een 5.
Ach dat is toch leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou gisteren was echt een topdag
Toen heb ik 's ochtends bij familievisite terwijl ik de slappe lach had rondgebazuind dat ik een raceauto was en heb met mijn neefje een scene uit cars 2 nagespeeld, en daarna vertelde ik iedereen dat ze eens even normaal moesten doen.
Vervolgens viel ik aan tafel in slaap.
's Avonds was het terug en heb ik tijdens een optreden op mijn luchtdrumstel een koptelefoon vernield. Het is jammer genoeg allemaal waar
Helaas nog weinig van gemerktquote:
Al met al toch een voldoende, heloef.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik de rekensom goed uitvoer geef ik mezelf een 7.
Al is dat wel een beetje aan de hoge kant.
Het is echt niet dat ik de waarheid in pacht heb, maar als jij je sterke punten kent dan moet je die meer laten gelden in het bijzijn van vrouwen en dan mag je best duidelijk maken dat je je daar goed over voelt. Dan schuift de meter al gauw op naar een 8.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Al is dat wel een beetje aan de hoge kant.
Genoeg vrouwen die jou dus wel willen. Daarnaast; vrouwen gaan veel meer voor innerlijk dan mannen doen. Misschien moet je het niet meteen van je uiterlijk hebben maar als je positief bent straal je dat al uit, en als je verder gewoon een leuke kerel bent lukt het je echt wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
Neequote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je denk dat ze niet gelukkig zouden kunnen zijn?
Wat dat betreft ben ik dan meer als een vrouw, ik ga namelijk 90% voor innerlijk blijkt uit de praktijkquote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die jou dus wel willen. Daarnaast; vrouwen gaan veel meer voor innerlijk dan mannen doen. Misschien moet je het niet meteen van je uiterlijk hebben maar als je positief bent straal je dat al uit, en als je verder gewoon een leuke kerel bent lukt het je echt wel.
Leuke theorie hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
NeeZe zijn niets voor niets zo. Er zal in de relatie wrijving ontstaan en als de buitenwereld uitsluiten kan dat tot alleen maar problemen opleveren
Ben het niet me je eens.quote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NeeZe zijn niets voor niets zo. Er zal in de relatie wrijving ontstaan en als de buitenwereld uitsluiten kan dat tot alleen maar problemen opleveren
Kom dan maar met een betere theorie.quote:
U heeft DM.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Al met al toch een voldoende, heloef.
Wat is je echt voornaam eigenlijk?
Ik vind iemand meestal ook pas leuk nadat ik al vaker met hem heb gesproken. Er moet dan wel wat wederzijdse aantrekkingskracht zijn natuurlijk, en daar komt wat uiterlijk bij kijken, maar dat is niet het voornaamste waarom het draait bij mij.quote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dan meer als een vrouw, ik ga namelijk 90% voor innerlijk blijkt uit de praktijk
Je post hier, in singles, in sex, metaldingen in muz en onz. Zo even kort door de bocht.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat is toch leuk.![]()
Blijkbaar ben ik heel normaal vergeleken jouik doe nooit zulke rare dingen.
[..]
Helaas nog weinig van gemerkt
Kan je het dan wel een liefdesrelatie noemen?quote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ben het niet me je eens.
Het contact met de buitenwereld was er toch al niet en ik neem an dat het contact met familie en aanverwanten nog intact blijft.
Dus in principe is een liefdespartner op z'n minst een aanvulling.
Duh!quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je het dan wel een liefdesrelatie noemen?
Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je post hier, in singles, in sex, metaldingen in muz en onz. Zo even kort door de bocht.
Singles zit vol met verzuurde mensen, hier kunnen ze niet versieren, onz is vol pubers en mensen die eeuwig puber willen zijn sex zit vol met types als stbabylon, bezette neukende vrouwen, fappende mannen en onwetende tieners, metal is toch meer een mannending. Vind je het vreemd dat je het niet ziet
Mijn sterke punt is humor.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is echt niet dat ik de waarheid in pacht heb, maar als jij je sterke punten kent dan moet je die meer laten gelden in het bijzijn van vrouwen en dan mag je best duidelijk maken dat je je daar goed over voelt. Dan schuift de meter al gauw op naar een 8.
Ik heb eerder al aangegeven dat een teamgenoot van me lekker sociaal onaangepast loopt te doen met z'n sociaal onaangepaste vriendin.quote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
Kom dan maar met een betere theorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |