In een relatie moet je communiceren en als je dat niet doet dan wordt het niets. Dus er zal er eentje wijzer moeten zijn en de leiding nemen.quote:
Naar de buitenwereld ja, maar als je elkaar (goed) kent wordt communiceren een stuk makkelijker.quote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een relatie moet je communiceren en als je dat niet doet dan wordt het niets. Dus er zal er eentje wijzer moeten zijn en de leiding nemen.
En hoe leer je de ander? Juist door te communiceren. En wat kan juist zo'n iemand niet goed? Communiceren. In een relatie moet je, jezelf durven opstellen voor een ander en dat kan alleen maar als je de ander vertrouwt. Als je zelf weinig zelfvertrouwen hebt kan je dat en durf je dat niet te doen voor jezelf en de ander.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Naar de buitenwereld ja, maar als je elkaar (goed) kent wordt communiceren een stuk makkelijker.
Als ik verliefd was ik alleen maar bezig om het onder stoelen of banken te steken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Niet iedereen kan altijd geïnteresseerd zijn en als je niet onvoorstelbaar knap bent dan is de kans groot dat het merendeel jou in eerste instantie niet ziet zitten.
Interesse is wel te wekken, en anders ben je een praatpaal. So be it. Daar is op zich ook niets mis mee, er zijn ook vrouwen die mij als praatpaal gebruiken. Je hoeft ook niet met iedereen wat en niet iedereen hoeft iets met jou. Waar het om gaat is dat, als je geïnteresseerd bent, je dat laat merken. Niet dingen onder stoelen of banken steken.
Dat moet je niet doenquote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd was ik alleen maar bezig om het onder stoelen of banken te steken.
Niet doen. Natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen, maar iets er tussenin. Muurbloempjes vallen per definitie niet op. Je moet je wel een beetje profileren.quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd was ik alleen maar bezig om het onder stoelen of banken te steken.
Ook tegen diegene waarop je verliefd bent?quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, mensen die helemaal niet opvallen die komen nergensquote:Op maandag 26 september 2011 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet doen. Natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen, maar iets er tussenin. Muurbloempjes vallen per definitie niet op. Je moet je wel een beetje profileren.
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen? Als je haar leuk vindt en je zegt het is er een kans dat ze nee zegt, dan heb je geen vriendin. Als je niks zegt, heb je ook geen vriendin. Wat denk je dat je te verliezen hebt?quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dat het engst isquote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook tegen diegene waarop je verliefd bent?
Mee eens. Een teamgenoot van me is ook redel sociaal onaangepast en die heeft een nog onaangepastere vriendin nu. Die zijn samen lekker bezig te voorkomen dat vrienden nog zin hebben daar langs te gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Crutch het volgende:
Naar de buitenwereld ja, maar als je elkaar (goed) kent wordt communiceren een stuk makkelijker.
Een meid vertellen dat je verliefd op d'r bent zonder dat ze jou ook leuk vindt heeft natuurlijk geen zin.quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen?
Ehrmm, dit is ook wel heel kort door de bocht. Als jij iemand leuk vindt dan kan je beter flirten in plaats van ronduit zeggen dat je haar leuk vindt. Als zij die mening niet deelt zal ze afstand nemen en wellicht nooit meer contact opnemen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen? Als je haar leuk vindt en je zegt het is er een kans dat ze nee zegt, dan heb je geen vriendin. Als je niks zegt, heb je ook geen vriendin. Wat denk je dat je te verliezen hebt?
Ja maar ik wist dat als het uit zou lekken mijn reputatie op school vernietigd zou zijn.quote:
Ja, ik verborg het gewoon voor alles en iedereen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook tegen diegene waarop je verliefd bent?
Op school is het nogal tricky om zoiets te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk doodzonde, waarom zou je het niet vertellen? Als je haar leuk vindt en je zegt het is er een kans dat ze nee zegt, dan heb je geen vriendin. Als je niks zegt, heb je ook geen vriendin. Wat denk je dat je te verliezen hebt?
Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een meid vertellen dat je verliefd op d'r bent zonder dat ze jou ook leuk vindt heeft natuurlijk geen zin.
Ja maar dat wist hij toch nog niet? Hij zat alleen maar zichzelf wijs te maken dat die meisjes toch 'te hoog' voor hem waren, wat gewoon zonde is, wie weet had een van hen hem toch wel zien zitten als ze door had dat hij haar leuk vond.quote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een meid vertellen dat je verliefd op d'r bent zonder dat ze jou ook leuk vindt heeft natuurlijk geen zin.
Dat is school. Wat dat betreft heb je nog mooie tijden voor de boeg, er zijn wat minder reputaties om te vernielen als je eenmaal van de middelbare school af bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik wist dat als het uit zou lekken mijn reputatie op school vernietigd zou zijn.
Omdat ik natuurlijk altijd verliefd werd op het mooiste meisje van de klas.
[..]
Ja, ik verborg het gewoon voor alles en iedereen.
Kon ik ook niet voor lul staan.
[..]
Op school is het nogal tricky om zoiets te doen.
Stel je word afgewezen.
Dat meisje vertelt aan haar vriendinnen "Ja heloef probeerde me te versieren"
Die vriendinnen vertellen het weer door aan iedereen die het wil horen.
Eindresultaat: ik sta voor lul voor de hele school.
Ik bedoelde ook niet dat je zomaar moet zeggen tegen een meisje 'ik vind je leuk', maar dat je wel moet laten merken dat je haar ziet zitten, anders wordt het sowieso niet wat.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ehrmm, dit is ook wel heel kort door de bocht. Als jij iemand leuk vindt dan kan je beter flirten in plaats van ronduit zeggen dat je haar leuk vindt. Als zij die mening niet deelt zal ze afstand nemen en wellicht nooit meer contact opnemen.
Beter peil je haar houding en gedrag tegenover jou voordat je zoiets zegt.
Ik ben al van de middelbare school, maar goed MBO is bijna hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is school. Wat dat betreft heb je nog mooie tijden voor de boeg, er zijn wat minder reputaties om te vernielen als je eenmaal van de middelbare school af bent.
Dat is natuurlijk waarquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je zomaar moet zeggen tegen een meisje 'ik vind je leuk', maar dat je wel moet laten merken dat je haar ziet zitten, anders wordt het sowieso niet wat.
Mwah, soms is het wel handigquote:
Wanneer beschouw jij iemand als 'out of your league' dan?quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwah, soms is het wel handig, als ze out of your leage is bijvoorbeeld
Ik ben sterk van mening dat niemand out of your league is.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Stelletje negatievelingen..quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
*insert place bro fist here.jpg*
Ik wel, maar meestal val je op iemand die je hetzelfde cijfer zou geven als je jezelf zou geven/de rest je zou gevenquote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben sterk van mening dat niemand out of your league is.
Als ze model is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wanneer beschouw jij iemand als 'out of your league' dan?
Volgens mij was het dan geen echte liefde.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze model is bijvoorbeeld.
En dat was toch wel het geval bij 2 van de 3 meisjes waar ik verliefd op was.
Nee realisten.quote:
Verliefdheid hadden we het over.quote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij was het dan geen echte liefde.
Wat is er nou wel echte liefde aan je eerste paar verliefdhedenquote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij was het dan geen echte liefde.
WTF is dit voor een onzinquote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Voorbeeld:
Ik geef mezelf een 7
Ik vind mijn vriend een dikke 10 natuurlijk, maar de rest waarschijnlijk niet. Dus ook rond de 7.
We zitten samen rond de 7
Ik ben een 5 en zij waren een 8 meestal.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Voorbeeld:
Ik geef mezelf een 7
Ik vind mijn vriend een dikke 10 natuurlijk, maar de rest waarschijnlijk niet. Dus ook rond de 7.
We zitten samen rond de 7
Ik denk te zien wat je bedoelt, maar dat is niet 'out of your league'. Ik denk dat jij bedoelt dat niet iedereen jou aantrekkelijk vindt. Dat is waar, maar dat is op voorhand nooit aan te nemen. Omat iemand anders mooi is betekent dat nog niet dat hij of zij jou niet ziet zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wel, maar meestal val je op iemand die je hetzelfde cijfer zou geven als je jezelf zou geven/de rest je zou geven
Doet ie al wel. Maar is zo duur hèquote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hehe. Idd. Soort sociaal werker zegmaar
Als 'ie zo graag wil neuken moet 'ie gewoon naar de hoeren gaan. Gister nog langs de woonbootjes op de vecht gefietst en d'r zitten best lekkere tussen
Oh ik dacht dat het over echte fotomodellen ging. Gerrie bv.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid hadden we het over.
Ze waren allebei ook leuk qua innerlijk dus dat viel wel mee.
Als je ouder wordt dan veranderd dat wel. Toen ik 16 was vond ik Liv Tyler leuk. (nu nog steeds) Maar om nu te zeggen dat ik verliefd was nee.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat is er nou wel echte liefde aan je eerste paar verliefdheden
Ik weet niet eigenlijk. Was eigenlijk ook meer op de middelbare school van toepassing, toen had je wel meer een soort hiërarchie dan bij bijvoorbeeld studeren.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wanneer beschouw jij iemand als 'out of your league' dan?
quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wel, maar meestal val je op iemand die je hetzelfde cijfer zou geven als je jezelf zou geven/de rest je zou geven
Haha, jezelf een cijfer geven!quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een 5 en zij waren een 8 meestal.
Tsja dan weet je dat het een verloren race is.
Je grondhouding is al verkeerd. Wie zegt dat het gros van de vrouwen jou een 5 geeft? Maar goed, dit is al veel vaker gezegd.quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF is dit voor een onzincijfers geven aan iemand. Dat cijfer gaat dan neem ik alleen over uiterlijk
Nee joh. Die tel ik niet eens mee dat viel niet serieus te nemen natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over echte fotomodellen ging. Gerrie bv.
Je eigen zwakheden kennen betekent niet dat je laag gewaardeerd wordt. Misschien tijd om een tikkeltje minder zelfbewust te zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?
Jij mag jezelf alleen een 5 geven omdat je zelfbeeld zo fucked isquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?
Op basis waarvan heb je jezelf dat cijfer gegeven?quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg van anderen vaak juuist een hoger cijfer dan ik verdien, waardoor de meesten in me teleurgesteld raken omdat ik een goeie indruk afgeef. Heeft met m'n autisme te maken denk ik, ik kan minder hebben dan anderen van me denkenquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfkennis was toch de beste kennis?quote:Op maandag 26 september 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je eigen zwakheden kennen betekent niet dat je laag gewaardeerd wordt. Misschien tijd om een tikkeltje minder zelfbewust te zijn?
Ik heb een matig uiterlijk en fantastisch innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij mag jezelf alleen een 5 geven omdat je zelfbeeld zo fucked is
5 + 10 = 7.5quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een matig uiterlijk en fantastisch innerlijk.
Dan kom je uit op ongeveer een 5 of 5,5.
Nee, ik geef mijn uiterlijk een 8, kwam er rottig uitquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dus uiterlijk een 10? Of telt uiterlijk zwaarder mee dan innerlijk?
Maar uiterlijk kun je weer verhogen met een goeie uitstraling!quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik mijzelf zou beoordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Overigens herken ik het wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh. Die tel ik niet eens mee dat viel niet serieus te nemen natuurlijk.![]()
Ik zat toevallig met een aantal meiden in de klas die wel eens fotoshoots hadden.
Een matig uiterlijk staat toch niet gelijk aan een 1?quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je dat ene zwaktebod als een soort weerspiegeling van jouw totale persoon moet gebruiken. Wie zegt dat anderen dat zo zien?quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfkennis was toch de beste kennis?
Mooi cijfer.quote:
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee eens. Een teamgenoot van me is ook redel sociaal onaangepast en die heeft een nog onaangepastere vriendin nu. Die zijn samen lekker bezig te voorkomen dat vrienden nog zin hebben daar langs te gaan.
Dan snap ik je punt alsnog nietquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je dat ene zwaktebod als een soort weerspiegeling van jouw totale persoon moet gebruiken. Wie zegt dat anderen dat zo zien?
Zelfkennis is een deugd. Maar jezelf beoordelen is zinloos, niemand ziet jou zoals jij jezelf ziet dus het heeft ook weinig zin om daar zelf iets van te vinden.
Maar goed, dit is alleen maar wat ik er van vind
Combinatie van uiterlijk en innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je jezelf dat cijfer gegeven?
quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewendquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.
Naar boven of beneden?quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Managementsamenvatting: Jij ziet jezelf als een feeks. Zo zien anderen dat wellicht niet. Dus het is zinloos om jezelf te gaan beoordelen alsof je een ander bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan snap ik je punt alsnog niet
Hetzelfde hierquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewend
Als je raar bent val je in ieder geval op.quote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewend
Precies, er zijn mensen die van rare en onaangepaste mensen houdenquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je raar bent val je in ieder geval op.
Waar dan?quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, er zijn mensen die van rare en onaangepaste mensen houden
Ja misschien wel wat teveelquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je raar bent val je in ieder geval op.
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bentquote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja misschien wel wat teveel
Ik kan me behoorlijk misdragen af en toe, en ik lijk sowieso al een paar jaar jonger, dus niemand gelooft dat ik 18 ben als ik het ze vertel
quote:
Tja, ik denk naar beneden.quote:
Ik heb serieus mijn twijfels of zo'n relatie wel gezond en of beide nu echt gelukkig zijn in zo'n relatie.quote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik denk naar beneden.
Ik ben namelijk van mening dat twee contactgestoorden het prima met elkaar zouden kunnen vinden, over het het feit dat ze daarmee de buitenwereld nóg erger buitensluiten heb ik nog niet nagedacht.
Ik ben over het algemeen wel een magneet voor rare en onaangepaste mensen. Vind het ook wel leuk.quote:
Nou gisteren was echt een topdagquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bent
Is dat even mooiquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wel een magneet voor rare en onaangepaste mensen. Vind het ook wel leuk.
Als er mannen zijn die het leuk vinden, dan zijn er ook vrouwen.
Tijd voor een meet? Is daar eigenlijk een topic over? Laatste 2 heb ik gemist door uhm...eigen goals?quote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bent
Nee ga je krijgen, geheid.quote:
Je zei dat je 18 was?quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou gisteren was echt een topdag
Toen heb ik 's ochtends bij familievisite terwijl ik de slappe lach had rondgebazuind dat ik een raceauto was en heb met mijn neefje een scene uit cars 2 nagespeeld, en daarna vertelde ik iedereen dat ze eens even normaal moesten doen.
Vervolgens viel ik aan tafel in slaap.
's Avonds was het terug en heb ik tijdens een optreden op mijn luchtdrumstel een koptelefoon vernield. Het is jammer genoeg allemaal waar
Mijn dank is grootquote:Op maandag 26 september 2011 12:51 schreef Edarrawen het volgende:
nog maar eens spammen dan met de link:
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
Je denk dat ze niet gelukkig zouden kunnen zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijn twijfels of zo'n relatie wel gezond en of beide nu echt gelukkig zijn in zo'n relatie.
Als ik de rekensom goed uitvoer geef ik mezelf een 7.quote:Op maandag 26 september 2011 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een matig uiterlijk staat toch niet gelijk aan een 1?![]()
Jouw totaalpakketje is echt wel meer dan een 5.
Ach dat is toch leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou gisteren was echt een topdag
Toen heb ik 's ochtends bij familievisite terwijl ik de slappe lach had rondgebazuind dat ik een raceauto was en heb met mijn neefje een scene uit cars 2 nagespeeld, en daarna vertelde ik iedereen dat ze eens even normaal moesten doen.
Vervolgens viel ik aan tafel in slaap.
's Avonds was het terug en heb ik tijdens een optreden op mijn luchtdrumstel een koptelefoon vernield. Het is jammer genoeg allemaal waar
Helaas nog weinig van gemerktquote:
Al met al toch een voldoende, heloef.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik de rekensom goed uitvoer geef ik mezelf een 7.
Al is dat wel een beetje aan de hoge kant.
Het is echt niet dat ik de waarheid in pacht heb, maar als jij je sterke punten kent dan moet je die meer laten gelden in het bijzijn van vrouwen en dan mag je best duidelijk maken dat je je daar goed over voelt. Dan schuift de meter al gauw op naar een 8.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Al is dat wel een beetje aan de hoge kant.
Genoeg vrouwen die jou dus wel willen. Daarnaast; vrouwen gaan veel meer voor innerlijk dan mannen doen. Misschien moet je het niet meteen van je uiterlijk hebben maar als je positief bent straal je dat al uit, en als je verder gewoon een leuke kerel bent lukt het je echt wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
Neequote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je denk dat ze niet gelukkig zouden kunnen zijn?
Wat dat betreft ben ik dan meer als een vrouw, ik ga namelijk 90% voor innerlijk blijkt uit de praktijkquote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die jou dus wel willen. Daarnaast; vrouwen gaan veel meer voor innerlijk dan mannen doen. Misschien moet je het niet meteen van je uiterlijk hebben maar als je positief bent straal je dat al uit, en als je verder gewoon een leuke kerel bent lukt het je echt wel.
Leuke theorie hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
NeeZe zijn niets voor niets zo. Er zal in de relatie wrijving ontstaan en als de buitenwereld uitsluiten kan dat tot alleen maar problemen opleveren
Ben het niet me je eens.quote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NeeZe zijn niets voor niets zo. Er zal in de relatie wrijving ontstaan en als de buitenwereld uitsluiten kan dat tot alleen maar problemen opleveren
Kom dan maar met een betere theorie.quote:
U heeft DM.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Al met al toch een voldoende, heloef.
Wat is je echt voornaam eigenlijk?
Ik vind iemand meestal ook pas leuk nadat ik al vaker met hem heb gesproken. Er moet dan wel wat wederzijdse aantrekkingskracht zijn natuurlijk, en daar komt wat uiterlijk bij kijken, maar dat is niet het voornaamste waarom het draait bij mij.quote:Op maandag 26 september 2011 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dan meer als een vrouw, ik ga namelijk 90% voor innerlijk blijkt uit de praktijk
Je post hier, in singles, in sex, metaldingen in muz en onz. Zo even kort door de bocht.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat is toch leuk.![]()
Blijkbaar ben ik heel normaal vergeleken jouik doe nooit zulke rare dingen.
[..]
Helaas nog weinig van gemerkt
Kan je het dan wel een liefdesrelatie noemen?quote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ben het niet me je eens.
Het contact met de buitenwereld was er toch al niet en ik neem an dat het contact met familie en aanverwanten nog intact blijft.
Dus in principe is een liefdespartner op z'n minst een aanvulling.
Duh!quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je het dan wel een liefdesrelatie noemen?
Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je post hier, in singles, in sex, metaldingen in muz en onz. Zo even kort door de bocht.
Singles zit vol met verzuurde mensen, hier kunnen ze niet versieren, onz is vol pubers en mensen die eeuwig puber willen zijn sex zit vol met types als stbabylon, bezette neukende vrouwen, fappende mannen en onwetende tieners, metal is toch meer een mannending. Vind je het vreemd dat je het niet ziet
Mijn sterke punt is humor.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is echt niet dat ik de waarheid in pacht heb, maar als jij je sterke punten kent dan moet je die meer laten gelden in het bijzijn van vrouwen en dan mag je best duidelijk maken dat je je daar goed over voelt. Dan schuift de meter al gauw op naar een 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |