5 + 10 = 7.5quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een matig uiterlijk en fantastisch innerlijk.
Dan kom je uit op ongeveer een 5 of 5,5.
Nee, ik geef mijn uiterlijk een 8, kwam er rottig uitquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dus uiterlijk een 10? Of telt uiterlijk zwaarder mee dan innerlijk?
Maar uiterlijk kun je weer verhogen met een goeie uitstraling!quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik mijzelf zou beoordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, het geheel. Anders geef ik mezelf(ben vandaag in een goede bui) een 8, innerlijk een 6, want ik ben een feeks. Je wil zeggen dat je jezelf niet kan beoordelen?
Overigens herken ik het wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh. Die tel ik niet eens mee dat viel niet serieus te nemen natuurlijk.![]()
Ik zat toevallig met een aantal meiden in de klas die wel eens fotoshoots hadden.
Een matig uiterlijk staat toch niet gelijk aan een 1?quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je dat ene zwaktebod als een soort weerspiegeling van jouw totale persoon moet gebruiken. Wie zegt dat anderen dat zo zien?quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfkennis was toch de beste kennis?
Mooi cijfer.quote:
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee eens. Een teamgenoot van me is ook redel sociaal onaangepast en die heeft een nog onaangepastere vriendin nu. Die zijn samen lekker bezig te voorkomen dat vrienden nog zin hebben daar langs te gaan.
Dan snap ik je punt alsnog nietquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je dat ene zwaktebod als een soort weerspiegeling van jouw totale persoon moet gebruiken. Wie zegt dat anderen dat zo zien?
Zelfkennis is een deugd. Maar jezelf beoordelen is zinloos, niemand ziet jou zoals jij jezelf ziet dus het heeft ook weinig zin om daar zelf iets van te vinden.
Maar goed, dit is alleen maar wat ik er van vind
Combinatie van uiterlijk en innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je jezelf dat cijfer gegeven?
quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewendquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dit stelt mijn beeld van sociaalonaangepasten wel een beetje bij moet ik eerlijk zeggen.
Naar boven of beneden?quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Managementsamenvatting: Jij ziet jezelf als een feeks. Zo zien anderen dat wellicht niet. Dus het is zinloos om jezelf te gaan beoordelen alsof je een ander bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan snap ik je punt alsnog niet
Hetzelfde hierquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewend
Als je raar bent val je in ieder geval op.quote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik mezelf sociaal onaangepast moet noemen, ik kan wel vrienden maken, maar ze vinden me allemaal raar en de meesten ook aso, maar ze zijn er nu aan gewend
Precies, er zijn mensen die van rare en onaangepaste mensen houdenquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je raar bent val je in ieder geval op.
Waar dan?quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, er zijn mensen die van rare en onaangepaste mensen houden
Ja misschien wel wat teveelquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je raar bent val je in ieder geval op.
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bentquote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja misschien wel wat teveel
Ik kan me behoorlijk misdragen af en toe, en ik lijk sowieso al een paar jaar jonger, dus niemand gelooft dat ik 18 ben als ik het ze vertel
quote:
Tja, ik denk naar beneden.quote:
Ik heb serieus mijn twijfels of zo'n relatie wel gezond en of beide nu echt gelukkig zijn in zo'n relatie.quote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik denk naar beneden.
Ik ben namelijk van mening dat twee contactgestoorden het prima met elkaar zouden kunnen vinden, over het het feit dat ze daarmee de buitenwereld nóg erger buitensluiten heb ik nog niet nagedacht.
Ik ben over het algemeen wel een magneet voor rare en onaangepaste mensen. Vind het ook wel leuk.quote:
Nou gisteren was echt een topdagquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu word ik eigenlijk nieuwsgierig hoe jij IRL bent
Is dat even mooiquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wel een magneet voor rare en onaangepaste mensen. Vind het ook wel leuk.
Als er mannen zijn die het leuk vinden, dan zijn er ook vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |