SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Degene waar mee ik zou gaan heeft griep helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom nou weer alleen?![]()
Maar dan is dit het ultieme moment om voor dit weekend iets te regelen qua uitgaan, misschien zelfs voor nu nog om gewoon de stad in te gaan met vrienden. Als dat haalbaar is voor jou.
En wat over uitgaan dit weekend? Of vanavond nog, als er bijvoorbeeld vrienden van jou in de stad zijn ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Degene waar mee ik zou gaan heeft griep helaas.
Gaat hem niet worden moet zondag werken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
En wat over uitgaan dit weekend? Of vanavond nog, als er bijvoorbeeld vrienden van jou in de stad zijn ofzo.
Jij hebt ook altijd smoesjes maar ondertussen zit je wel het hele weekend te FOK!ken tot diep in de nacht. Zelf weten ook, het is alleen wel zonde vind ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden moet zondag werken.
En daarom kan je niet uit vanavond?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden moet zondag werken.
Hij is maagd?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:56 schreef Karzai het volgende:
Heloef zoekt een leuke meid die morgen met em mee gaat naar walibi, sex gegarandeerd
Ik heb geen smoesjes.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd smoesjes maar ondertussen zit je wel het hele weekend te FOK!ken tot diep in de nacht. Zelf weten ook, het is alleen wel zonde vind ik.
Ik ga nu wel naar de stad toe omdat vrienden van mij daar zijn. Een telefoontje is genoeg, zo simpel.
Maar dat had je eerder kunnen bedenken zodat je eerder van huis ging?:{quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen smoesjes.
Alleen er zijn bepaalde afspraken rond uitgaan en dat is 02:00 weer thuis.
Beetje nutteloos om dan nog om 01:00 te gaan he.
Vanavond had op zich gekund ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En daarom kan je niet uit vanavond?
Had je ook brak kunnen doen. Maar goed, jouw keus uiteraard.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vanavond had op zich gekund ja.
Maar aangezien ik morgen waarschijnlijk naar Walibi ga is het keuzes maken.
Ging niet over het brak zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had je ook brak kunnen doen. Maar goed, jouw keus uiteraard.
Dan had ik voor het zuipen gekozen. Maar dat verbaast me niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging niet over het brak zijn.
Eerder over mijn chronische geldgebrek.
Gelukkig heb je nu bijna een baanquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
dan koos ik mooi voor een avondje stappenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en vergeet het laatste.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan had ik voor het zuipen gekozen. Maar dat verbaast me niet.
Tsja ik had dit al afgesproken met iemand 4 maanden geleden. Dus dan moet je prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan koos ik mooi voor een avondje stappen
Ik wacht al sinds woensdag in opperste spanning af.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu bijna een baan
Is dat al gelukt?
Ik voel me best wel saai met al die mensen die zeggen dat een avondje stappen vet leuk isquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan koos ik mooi voor een avondje stappen
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik voel me best wel saai met al die mensen die zeggen dat een avondje stappen vet leuk is
Als mijn vrienden uitgaan zijn ze meestal te bezopen om het nuchter nog leuk mee te hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha
Is het ook. Zo lang je met de juiste mensen gaat.
Ik kan wel alleen gaan maar dat vind ik zonde van mijn geld.
Maar ik heb niet zo van die stapmaten zoals de meeste mensen.
Ik heb 3 mensen waarmee ik kan stappen, twee wonen in Gelderland en met een ga ik nog amper om.
De rest van mijn vrienden is een stel huismussen.
Oh dat heb ik dan weer niet gelukkig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als mijn vrienden uitgaan zijn ze meestal te bezopen om het nuchter nog leuk mee te hebben
Dus ik ben na twee keer niet meer mee gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |