Je kan alsnog wel zeggen dat je bij 'n vriend gaat slapen om vervolgens uit te gaan. Deed ik toen ik vijftien/zestien was ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet met bekend met hoe Surinaamse vrouwen hun kinderen opvoeden he?
Ja maar dat gaat dat mens dan onderzoeken, dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kan alsnog wel zeggen dat je bij 'n vriend gaat slapen om vervolgens uit te gaan. Deed ik toen ik vijftien/zestien was ook.
Is goed, ik ga komende maand sowieso met vrienden naar Amsterdam dus dan laat ik het je wel weten per DM/PM. Geld is geen probleem. Dan ga je wat meemaken.
En dan wilt ze wel dat je eens wat gaat doen, vaag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dat mens dan onderzoeken, dat wil je niet weten.![]()
Maar goed inderdaad PM maar als het zover is.
Ik heb er geprobeerd over te praten met mijn moeder.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan wilt ze wel dat je eens wat gaat doen, vaag.
Okay, ik houd me aan mijn belofte.
Hmm ik kreeg wat terug, ze kan een beetje op dagen waarop ik niet kan. Beter een afspraak maken voor over 2 weken en onderwijl nog een keertje langs daar bij CC als ze werkt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon smsen en weet je het snel genoeg.
Volgende week een leuk weekend, hele weekend uitgaan met matenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:22 schreef Edarrawen het volgende:
Net thuis van mijn werk, ik ga alweer niks leuks meer doen denk ik, helemaal kapot nu.
Volgende week ga ik chillen met vrienden, net vrij gekregen.
Iemand nog versierd vandaag?
Ja, mijn weekend wordt ook wel leuk volgende week, alleen zondag wordt een rampquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgende week een leuk weekend, hele weekend uitgaan met maten![]()
Nee, er is nu een feestje aan de gang maar ik ben niet uitgenodigd, niet dat het mij wat uit maakt (mag de mensen die het feest geven niet eens, dan houdt het op)
Als je goed oplet bij uitgaan is dus precies wat je overal ziet gebeuren tussen 1 en 3. Dat is ook weleens de reden waarom ik het laat. Het zegt niets, het is de vorm van de dag. Dertig hondjes doen hun truukje en als het madame behaagt dan krijgen ze een beloning. De andere 29 druipen treurig af of proberen het nog even elders. Wat een schouwspel!quote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
Op een gegeven moment ging de man naar de wc en wat er toen gebeurde is haast niet te beschrijven. Kereltjes van 25-30 jaar die als aasgieren richting die vrouw doken om maar een gesprekje aan te kunnen knopen. Toen de man terug kwam van de wc waren ze ook weer snel vertrokken maar wat is dat toch een trieste bedoeling. Als je zo een vrouw moet versieren dan pas ik toch liever even
Fixed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Newbie114 het volgende:
Volgende week een leuk weekend, hele weekend uitgaan met maten vrienden![]()
Er is niks zinloos aan je erfelijk materiaal verspreidenquote:Op zondag 25 september 2011 09:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind de meeste van mijn sexegenoten een beetje zielig, ga je lekker apekooien voor zo'n ivoren toren voor een beetje aandacht. Eigenlijk heb je dan geen zelfwaarde, je wil dan gewoon te graag. Zo zie ik dat. In het beste geval regel je haar en voel je je helemaal het mannetje. Dat ben je niet, want mevrouw heeft letterlijk nog niets hoeven doen. Je bent een speelbal in een spel waarin je rondgespeeld wordt. Het was de vorm van de dag en het weekend erop of een paar uur daarna is het een ander. Het is zinloos tijdverdrijf en daarom soms maar wat interessant.
Yupquote:of ben ik te cynisch?
Het zal de zondagochtend zijn. Het zorgt soms voor wat helderheid waar je niet op zit te wachten.quote:Op zondag 25 september 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Er is niks zinloos aan je erfelijk materiaal verspreiden
En ik zie dat zo niet. Het spel is dat mannen jagen en vrouwen bejaagd worden. Ik vind het niet meer dan logisch dat zij niks hoeft te doen, niks hoeft te bewijzen. Dat komt later in een relatie pas. Het hele relatiegebeuren is ook rationeel, dan ga je pas afwegen of iemand een goeie partner is. Zo'n avond in de kroeg is niks rationeels; je ziet iets lekkers en je wil het hebben. En het dan ook krijgen is fijn
[..]
Yup
Dit komt wel een beetje bekend voor ja.quote:Op zondag 25 september 2011 09:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je goed oplet bij uitgaan is dus precies wat je overal ziet gebeuren tussen 1 en 3. Dat is ook weleens de reden waarom ik het laat. Het zegt niets, het is de vorm van de dag. Dertig hondjes doen hun truukje en als het madame behaagt dan krijgen ze een beloning. De andere 29 druipen treurig af of proberen het nog even elders. Wat een schouwspel!
Ik vind de meeste van mijn sexegenoten een beetje zielig, ga je lekker apekooien voor zo'n ivoren toren voor een beetje aandacht. Eigenlijk heb je dan geen zelfwaarde, je wil dan gewoon te graag. Zo zie ik dat. In het beste geval regel je haar en voel je je helemaal het mannetje. Dat ben je niet, want mevrouw heeft letterlijk nog niets hoeven doen. Je bent een speelbal in een spel waarin je rondgespeeld wordt. Het was de vorm van de dag en het weekend erop of een paar uur daarna is het een ander. Het is zinloos tijdverdrijf en daarom soms maar wat interessant.
of ben ik te cynisch?
Vertel dat maar tegen je genenquote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het zal de zondagochtend zijn. Het zorgt soms voor wat helderheid waar je niet op zit te wachten.
Erfelijk materiaal verspreiden heeft niet echt zin, we zijn al overbevolkt.
We hebben na honderd jaar stemrecht ook nog steeds een blinde darm die volkomen nutteloos is. Drive om je voort te planten heeft tenminste vanuit evolutionair oogpunt nog nutquote:Ik vind het vaag dat we na honderd jaar stemrecht nog steeds gedragspatronen vertonen van ver voor het vrouwenkiesrecht. Mannen zijn nou niet echt slim, allemaal nog 'jagen' ...Gaan we ooit nog leren?
Tja. Als jij het vervelend vindt dat je echt achter een meid aanmoet ga je het jezelf erg moeilijk maken. Zo werkt het nu eenmaal, een paar uitzonderingen daargelaten. De meiden die zelf elk initiatief nemen zijn vaak de wanhopige types, en die zijn meestal wanhopig omdat keer op keer hun relatie stukgelopen is.quote:Uiteindelijk zeg je dus dat het om snackvaardigheid gaat. Ga jij bij de FEBO ook met je jagershoed op wolvenklemmen leggen? Jagen...pff, en waarvoor? De middelmatigheid.
Het werkt met alle relaties zo. Je krijgt geen stuk vlees in je schoot geworpen alsof je in een dierentuin opgesloten zit. Je moet actief aan de slag, daar gaat het me om. Als een one night stand in de kroeg niet je ding is moet je dat ook vooral niet proberen, maar als je een leuke mooie meid ziet moet je er wel achteraan.quote:Ach, ik eet graag gezond. Dat moet ook wel als je iets aan sporten e.d. doet. Laat die snacks maar lekker liggen voorlopig.
Hengstenbal of "Sausage fest" idd. Erg komisch, ik ga me daar zelf ook niet in mengen. Je ziet die meiden in no time geirriteerd raken omdat ze nieteens meer de tijd krijgen met hun vriendinnen te praten.quote:Op zondag 25 september 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
Dit komt wel een beetje bekend voor ja.![]()
Zeker in die tenten waar echt maar 1 of 2 mooie vrouwen komen is het lachen geblazen.
Dit klinkt als een Flepke opmerking.quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als jij het vervelend vindt dat je echt achter een meid aanmoet ga je het jezelf erg moeilijk maken. Zo werkt het nu eenmaal, een paar uitzonderingen daargelaten. De meiden die zelf elk initiatief nemen zijn vaak de wanhopige types, en die zijn meestal wanhopig omdat keer op keer hun relatie stukgelopen is.
Beter lezen Heloef. Ik zeg vrouwen die zelf ELK initiatief nemen. Een meid die zegt "hey zullen we wat gaan drinken" is prima. Een meid die zegt "hey zullen we morgen om 19:00 in <cafe> wat gaan drinken en daarna naar m'n huis gaan" is niet okay. Lijkt ideaal, maar uiteindelijk sporen die types meestal niet.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Dit klinkt als een Flepke opmerking.
Hoezo is een vrouw direct wanhopig als ze initiatief neemt?
Laat ik voorop stellen dat ik de dame ook aantrekkelijk vond maar ik merkte dat er van haar uit geen enkele interesse was richting mij terwijl ik toch redelijk dichtbij stond.quote:Op zondag 25 september 2011 09:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je goed oplet bij uitgaan is dus precies wat je overal ziet gebeuren tussen 1 en 3. Dat is ook weleens de reden waarom ik het laat. Het zegt niets, het is de vorm van de dag. Dertig hondjes doen hun truukje en als het madame behaagt dan krijgen ze een beloning. De andere 29 druipen treurig af of proberen het nog even elders. Wat een schouwspel!
of ben ik te cynisch?
Ah okee dan zitten we op een lijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beter lezen Heloef. Ik zeg vrouwen die zelf ELK initiatief nemen. Een meid die zegt "hey zullen we wat gaan drinken" is prima. Een meid die zegt "hey zullen we morgen om 19:00 in <cafe> wat gaan drinken en daarna naar m'n huis gaan" is niet okay. Lijkt ideaal, maar uiteindelijk sporen die types meestal niet.
Precies, en daarom verbaasde het me ook dat er toch een aantal waren die het wel probeerde.quote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef Catbert het volgende:
Ik zou sowieso nooit op een meid afgaan die overduidelijk op date is, of duidelijk al met iemand 'bezig' is. Ten eerste tijdsverspilling, en daarnaast is het type kerel die daar ongevoelig voor is vaak ook niet het soort persoon waar ik me mee wil associeren. Zo'n type dat al te dronken is om door te hebben wat 'ie doet zegmaar, en dan reteirritant wordt.
Ga je weleens uit?quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen je genen
[quote]
We hebben na honderd jaar stemrecht ook nog steeds een blinde darm die volkomen nutteloos is. Drive om je voort te planten heeft tenminste vanuit evolutionair oogpunt nog nutOftewel: dergelijk fundamenteel gedrag valt niet te veranderen binnen even 100 jaar. Verder zie ik ook niet waarom; het is niet meer dan logisch dat vrouwen dat een man zich bewijst. Een vrouw moet kieskeurig zijn over met wie ze naar bed gaat.
Ik vind dat degene die iemand leuk vindt er op af moet. Dat is wat ik vind. Ik heb an sich geen probleem achter vrouwen aan te gaan, het is alleen allemaal zo doodvervelend voorspelbaar.quote:Tja. Als jij het vervelend vindt dat je echt achter een meid aanmoet ga je het jezelf erg moeilijk maken. Zo werkt het nu eenmaal, een paar uitzonderingen daargelaten. De meiden die zelf elk initiatief nemen zijn vaak de wanhopige types, en die zijn meestal wanhopig omdat keer op keer hun relatie stukgelopen is.
Zoals ik al zei, je moet er op af als je iemand leuk vindt. Maar dat geldt ook voor vrouwen. En je maakt mij niet wijs dat die 30 mannen die ene vrouw echt helemaal geweldig vinden.quote:Het werkt met alle relaties zo. Je krijgt geen stuk vlees in je schoot geworpen alsof je in een dierentuin opgesloten zit. Je moet actief aan de slag, daar gaat het me om. Als een one night stand in de kroeg niet je ding is moet je dat ook vooral niet proberen, maar als je een leuke mooie meid ziet moet je er wel achteraan.
Ik wens de heren altijd veel succes, ik heb ook van die vrienden.quote:Hengstenbal of "Sausage fest" idd. Erg komisch, ik ga me daar zelf ook niet in mengen. Je ziet die meiden in no time geirriteerd raken omdat ze nieteens meer de tijd krijgen met hun vriendinnen te praten.
Ow. Uit ervaring kan ik vertellen dat die types wel de beste sex te bieden hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beter lezen Heloef. Ik zeg vrouwen die zelf ELK initiatief nemen. Een meid die zegt "hey zullen we wat gaan drinken" is prima. Een meid die zegt "hey zullen we morgen om 19:00 in <cafe> wat gaan drinken en daarna naar m'n huis gaan" is niet okay. Lijkt ideaal, maar uiteindelijk sporen die types meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |