Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk isquote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te kieskeurig
Waarom alleen genoegen nemen met de mooie jonge blondines? Er zijn meer leuke meisjes op de wereld, kijk ook eens naar hen als persoon, niet als rare wezens van een andere planeet
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op manquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk is
Oh en trouwens, heloef zijn droom meisje is blond. ben dr naam effe kwijt.
Type kan vanalles zijn. Uitstraling, uiterlijk, karakter...quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'
Dat heeft hij sowieso.quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man
Jij hebt volgens mij een veel verknipter beeld dan ik.
Ok, meneer de econoom. Tot op zekere hoogte wil ik meegaan met je uitleg, echter, er mist iets of er zit een fout in je redenering.quote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Koetjes_reep het volgende:
Wat een onduidelijkheden, ik zal me er eens mee gaan bemoeien.
Waarom maken mensen het altijd zo moeilijk. Dr. Koetjes_reep legt het even uit:
....
Eens. Ik denk dat het komt omdat de vrouwen vaak minder needy zijn. Voor vrouwen is het meer maatschappelijk aanvaard om lange tijd geen vriend te hebben. Verder is het volgens mij ook zo dat bepaalde mannen veel meer sjans/relaties hebben dan andere, waardoor sommigen andere dat wat minder hebben. Een beetje alsof twee of drie jongens samen elk meisje van de klas wel een keer geregeld of gedaan hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef benzin het volgende:
Edit: Misschien lijkt dit slowchat, en dat was ook een beetje zo. Maar nu ik het nog een keer lees is het eigenlijk heel vreemd. Evenveel mannen als vrouwen, iedereen wil een partner, als je te kieskeurig bent krijg je niets. Waarom is het voor veel mensen hier dan zo moeilijk om een vriendin te vinden? Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen. Wat veroorzaakt een tekort aan vrouwen?
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezienquote:Op maandag 26 september 2011 00:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou ik denk dat vrouwen juist ook heel kieskeurig zijn. En kijken naar de jongens/mannen met een status/imago. Een bepaalde type. Dan valt een deel van de mannen ook al af.
Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man
Jij hebt volgens mij een veel verknipter beeld dan ik.
Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!quote:Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezien
Praat je wel eens met vrouwen eigenlijk, over hoe zij hier tegenaan kijken, of roep je zomaar wat omdat vrouwen nu eenmaal niet om je heen vliegen als vliegen om de stroop? Daar kun je best wat aan veranderen, vrouwen vallen echt niet alleen op uiterlijk als ik voor mezelf mag spreken, maar dan moet je wel een beetje intelligent en leuk overkomen, en als je geen enorme klaphark bent moet dat wel lukken lijkt me.
Als wat voor type met wat voor status zou je jezelf omschrijven dan?
Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kentquote:Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..
quote:Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!
Liever een niet zo knappe leuke vriendin dan een superknappe aandachtshoer hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
Mooi of lelijk doet er niet toe. Het gaat om aantrekkingskracht. Objectief gezien kan iemand lelijk zijn maar toch aantrekkelijk door zijn innerlijk of houding.quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.quote:Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.
Je geeft dezelde retoriek als de rest van de vrouwen en ik zou je niet kennen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kent
met zulke vooroordelen krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
Is dat zo?quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
Lol vol van jezelf...quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
Ja val mijn persoon maar aan en geef dat aan als mankement/oorzaak voor mijn problemen, klaarquote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |