abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2011 @ 23:03:34 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102382607
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon te kieskeurig :')
Waarom alleen genoegen nemen met de mooie jonge blondines? Er zijn meer leuke meisjes op de wereld, kijk ook eens naar hen als persoon, niet als rare wezens van een andere planeet :')
Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk is :')

Oh en trouwens, heloef zijn droom meisje is blond. ben dr naam effe kwijt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102382987
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk is :')

Oh en trouwens, heloef zijn droom meisje is blond. ben dr naam effe kwijt.
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man :')
Jij hebt volgens mij een veel verknipter beeld dan ik.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102383770
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'
Type kan vanalles zijn. Uitstraling, uiterlijk, karakter...

Een blonde oer-hollandse jongen is in principe niet mijn type. Ik val niet zo op blond. Maar bij iedereen is dat weer anders. Het is gewoon als zeggen: nah, niet mijn smaak.
pi_102383795
Wat een onduidelijkheden, ik zal me er eens mee gaan bemoeien.

Waarom maken mensen het altijd zo moeilijk. Dr. Koetjes_reep legt het even uit (8> :

Het is nu eenmaal zo dat 90%, van de vrouwen op de upper 10% van de mannen vallen. (op basis van algehele marktwaarde), give or take a little. Mannen zijn net iets minder kritisch dan vrouwen, maar natuurlijk ook wel een beetje kritisch ;) Dit is niet geheel onlogisch, sterker nog, misschien zelfs logisch.

Bij een ongeveer gelijke hoeveelheid mannen en vrouwen, heeft dit de volgende gevolgen (let op op basis van marktwaarde):

• Als man zit je in de upper 10% gebakken, je hebt het voor het kiezen
• Als vrouw in de upper 90% zijn je kansen marginaal, slechts 1 op de 10 mannen fits your bill, en deze man heeft de keuze uit minimaal 9 anderen. Vrouwen in deze catagorie voelen zich vaak gebruikt of blijven eindeloos vrijgezel. Je beste kans is om consessies te doen (luxe die je hebt), of toch proberen snel een kerel uit de upper 10% te claimen, en de markt te verlaten voor dat je eigen marktwaarde te veel gaat dalen (doe dit goed want voor je het weet ben je ieder weekeinde aan het scharrelen met inmiddels gescheidde en hertrouwde upper 10% mannen in de lokale alimentatie-kroeg).
• Als vrouw in de lower 10% zit je gebakken, ook jij hebt het voor het kiezen
• Als man zit je in de lower 90% iets minder in de olie; je moet met zijn 9en 1 vrouw delen, veel 'zachtgekookte' mannen zitten in deze categorie.

Wat bepaalt je marktwaarde?
Ik zou zeggen 60% je uiterlijk (de veelbesproken 'ik weet niet wat het was, maar er was gewoon een klik') en 30% persoonlijkheid ('hahaha, zoiets grappigs heb ik nog nooit gehoord! wat ben jij een maf (kees / wijf)') en 10% status ('wow, ik ben onder de indruk!')

Bovenstaand verhaal is de waarheid (kom nou toch, dat weten we allemaal) doch vaak niet meteen zichtbaar daar het meestal is ingepakt in een set cultuur afhankelijke sociale rituelen.
pi_102383896
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man :')
Dat heeft hij sowieso.
pi_102384756
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Koetjes_reep het volgende:
Wat een onduidelijkheden, ik zal me er eens mee gaan bemoeien.

Waarom maken mensen het altijd zo moeilijk. Dr. Koetjes_reep legt het even uit (8> :

....
Ok, meneer de econoom. Tot op zekere hoogte wil ik meegaan met je uitleg, echter, er mist iets of er zit een fout in je redenering.

In de 'datingmarkt' die je beschrijft vindt op een overklaarbare manier een enorm marktfalen plaats. In principe zou marktwerking op een vrije markt vrijwel altijd moeten leiden tot een optimale oplossing.

Die vrouwen in jouw upper-90% zullen vanwege schaarste op de markt voor goede jongens overstappen naar de markt van slechtere jongens. Immers, de prijs voor de goede jongens ligt hoog, die voor de minder goede jongens laag. Omdat ook vrouwen uiteindelijk een man willen zullen vrouwen die overstap blijven maken tot de goede jongens en de slechte jongens dezelfde prijs hebben.

In een vrije datingmarkt zouden er geen vrijgezellen mogen zijn. Verklaar?!?

Edit: Misschien lijkt dit slowchat, en dat was ook een beetje zo. Maar nu ik het nog een keer lees is het eigenlijk heel vreemd. Evenveel mannen als vrouwen, iedereen wil een partner, als je te kieskeurig bent krijg je niets. Waarom is het voor veel mensen hier dan zo moeilijk om een vriendin te vinden? Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen. Wat veroorzaakt een tekort aan vrouwen?

[ Bericht 11% gewijzigd door benzin op 26-09-2011 00:11:11 ]
pi_102385496
Zijn er in nederland niet juist meer vrouwen dan mannen? Ik denk dat vrouwen van die soap serie achtige perfecte relaties willen met iemand die knap is, geld heeft en romantisch is. Het duurt even voor ze met beide benen op de grond terechtkomen en inzien dat dat er niet inzit.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_102385766
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef benzin het volgende:

Edit: Misschien lijkt dit slowchat, en dat was ook een beetje zo. Maar nu ik het nog een keer lees is het eigenlijk heel vreemd. Evenveel mannen als vrouwen, iedereen wil een partner, als je te kieskeurig bent krijg je niets. Waarom is het voor veel mensen hier dan zo moeilijk om een vriendin te vinden? Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen. Wat veroorzaakt een tekort aan vrouwen?
Eens. Ik denk dat het komt omdat de vrouwen vaak minder needy zijn. Voor vrouwen is het meer maatschappelijk aanvaard om lange tijd geen vriend te hebben. Verder is het volgens mij ook zo dat bepaalde mannen veel meer sjans/relaties hebben dan andere, waardoor sommigen andere dat wat minder hebben. Een beetje alsof twee of drie jongens samen elk meisje van de klas wel een keer geregeld of gedaan hebben.
Anyway, ik ga naar bed. Ik kwam er rond 10u achter dat ik om 12u een practicum ingeleverd moest hebben, ik heb echt ziek gestresst, maar wel ongeveer af gekregen...
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 26 september 2011 @ 00:26:29 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102385903
Nou ik denk dat vrouwen juist ook heel kieskeurig zijn. En kijken naar de jongens/mannen met een status/imago. Een bepaalde type. Dan valt een deel van de mannen ook al af.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102386058
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou ik denk dat vrouwen juist ook heel kieskeurig zijn. En kijken naar de jongens/mannen met een status/imago. Een bepaalde type. Dan valt een deel van de mannen ook al af.
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezien :')
Praat je wel eens met vrouwen eigenlijk, over hoe zij hier tegenaan kijken, of roep je zomaar wat omdat vrouwen nu eenmaal niet om je heen vliegen als vliegen om de stroop? Daar kun je best wat aan veranderen, vrouwen vallen echt niet alleen op uiterlijk als ik voor mezelf mag spreken, maar dan moet je wel een beetje intelligent en leuk overkomen, en als je geen enorme klaphark bent moet dat wel lukken lijkt me.
Als wat voor type met wat voor status zou je jezelf omschrijven dan?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  maandag 26 september 2011 @ 00:33:17 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386127
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..
  maandag 26 september 2011 @ 00:36:37 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386237
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezien :')
Praat je wel eens met vrouwen eigenlijk, over hoe zij hier tegenaan kijken, of roep je zomaar wat omdat vrouwen nu eenmaal niet om je heen vliegen als vliegen om de stroop? Daar kun je best wat aan veranderen, vrouwen vallen echt niet alleen op uiterlijk als ik voor mezelf mag spreken, maar dan moet je wel een beetje intelligent en leuk overkomen, en als je geen enorme klaphark bent moet dat wel lukken lijkt me.
Als wat voor type met wat voor status zou je jezelf omschrijven dan?
Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!

Ik heb vaak met meisjes gepraat over dit soort onderwerpen. Het gekke is, je krijgt nooit een duidelijk of eerlijk antwoord uit meisjes. Ze zeggen allemaal hetzelfde wat weer niets zegt. Dus wat denk je dat ik eruit moet krijgen door met meisjes te praten. Het heeft geen zin. Je moet gewoon observeren als jongen.
pi_102386273
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  maandag 26 september 2011 @ 00:41:18 #139
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386379
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.
pi_102386383
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..
Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kent :')
met zulke vooroordelen krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
pi_102386453
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!
:|W
  maandag 26 september 2011 @ 00:43:42 #142
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386460
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Liever een niet zo knappe leuke vriendin dan een superknappe aandachtshoer hoor.
Maar dat geld voor vriedin. One night stand moet wel wat kwaliteit hebben. Of een uitzondering op de regel zijn.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102386488
quote:
Mooi of lelijk doet er niet toe. Het gaat om aantrekkingskracht. Objectief gezien kan iemand lelijk zijn maar toch aantrekkelijk door zijn innerlijk of houding.
pi_102386544
ik ken die user niet zoals jullie hem kennen natuurlijk, maar wat is schenkstroop een ongelofelijke mongool zoals hij nu overkomt. Niet bedoeld als aanval hoor, maar misschien snap je het als iemand het duidelijk tegen je zegt. Zou goed voor je zijn.
pi_102386548
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
  maandag 26 september 2011 @ 00:46:33 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386551
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kent :')
met zulke vooroordelen krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
Je geeft dezelde retoriek als de rest van de vrouwen en ik zou je niet kennen?

Dat laatste is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel enge mannen met rare vooroordelen jegens vrouwen. En die zie je ook gewoon neuken en meisjes daten. Meisjes hoeven dat nieteens doortehebben. Dus wat jij zegt is geen universele wet ofzo, dat bepaalt wanneer je wel of geen meisje zou kunnen regelen als jongen. Dus spaar mensen die bullshit. Want er zijn veel mannekes die zoiets wat ji jbeweert als logisch beschouwen en dat nog gaan geloven ook (wat niet hoeft)

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 26-09-2011 00:52:51 ]
  maandag 26 september 2011 @ 00:48:06 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386601
quote:
15s.gif Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102386619
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
Is dat zo? :P
  maandag 26 september 2011 @ 00:49:25 #149
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386633
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar dat terzijde.
Lol vol van jezelf...

Waarom vind ik dit raar klinken :{
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 26 september 2011 @ 00:49:30 #150
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386636
quote:
15s.gif Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja val mijn persoon maar aan en geef dat aan als mankement/oorzaak voor mijn problemen, klaar :') Mijn historie op fok is \natuurlijk maar een moment-opname he. Vraag je jezelf welleens af waarom ik zo raar en bitter ben jegens vrouwen? Dat heeft een oorzaak. Of denk je dat ik zo geboren ben ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')