quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rechts stuur zal ook wel vreemd rijden
allereerst auw voor die klant.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Ik kom nooit in een parkeergarage, maar dan enkel met bijrijder.
En mocht ik alleen gaan: Heb nog een aantal auto's dus daar lukt het sowieso mee.
Om de auto in te voeren, moet je de auto ( met de juiste papieren) naar het RDW brengen voor een keuring.
Hier wordt uiteraard het chnr gecontroleerd (gestolen auto's worden door heel Europa gecheckt*).
Dan een APK erop en je kunt rijden.
RDW keuring kostte me bij mijn laatste auto 100 euro.
Die was BPM vrij vanwege de leeftijd ( 24.5 jaar).
Bij deze zal er vanwege de leeftijd nog wel BPM op zitten.
*:
Klant van me had een Focus gekocht in Spanje met schade en deze weer opnieuwe klaargemaakt en gespoten.
Toen voor de RDW keuring.
Bleek bij controle van het chassisnummer dat de auto in Spanje gestolen was.
Oh, ok. Sorry hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Bij 1 was de collega nog 15 km van het ophaaladres, bij 2 staat de tijd dat de auto terug is in NL bij Gizart.
Dan sein je maar evenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:20 schreef .Neovo. het volgende:
Dus als ik in de buurt van Surhuisterveen een Subaru zie rijden en met het stuur aan de andere kant, dan weet ik van wie ie is
Precies genoeg tijd om de batterijen van de camera op te laden en klaar te leggen voor gebruikquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:52 schreef GizartFRL het volgende:
Ben nu aan het aftellen. Nog 2 uurtjes.
Ga je nog naar het feestje dan of blijf je thuis zitten afwachten.?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:52 schreef GizartFRL het volgende:
Ben nu aan het aftellen. Nog 2 uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen weldra na het arriveren.
Maar nu eerst naar het feest, dan terug naar huis en dan weer naar het feest
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Of je bent enorm domquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
Het blijft een bazenactie![]()
Gewoon ongezien, in een impuls eventjes een auto van internet kopen![]()
En dan vond ik de trui die ik gisteren kocht al een impulsaankoop![]()
Je hebt iig een mooi verhaal te vertellen op dat feest
het worstenscenario is dat je wat geld armer en een ervaring rijker bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Of je bent enorm dom. Kan zo veel fout zijn met een auto en ook al kan je hem misschien via ebay weer retouren doe je dat niet ivm de kosten daarvan. Misschien is de distributieband wel naar de klote of is de versnellingbak vreselijk misbruikt. Stoer om zo een auto te kopen, dat wel. Maar slim?
Als TS het risico goed heeft weten in te schatten, dan is het misschien wel de moeite waard. Risico is het natuurlijk wel, maar dat lijkt me logisch. Degenen die nooit risico nemen, zullen ook niet ver komen, dat is ook een feit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Of je bent enorm dom. Kan zo veel fout zijn met een auto en ook al kan je hem misschien via ebay weer retouren doe je dat niet ivm de kosten daarvan. Misschien is de distributieriem wel bijna naar de klote of is de versnellingbak vreselijk misbruikt. Stoer om zo een auto te kopen, dat wel. Maar slim?
Tja, ben ik met je eens. Echter is dit nou niet echt een auto om een risico voor te nemen. Er zal vast een reden zijn waarom hij zo goedkoop was. Daarnaast zijn de bijkomende kosten die er gemaakt worden nou ook niet echt laag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als TS het risico goed heeft weten in te schatten, dan is het misschien wel de moeite waard. Risico is het natuurlijk wel, maar dat lijkt me logisch. Degenen die nooit risico nemen, zullen ook niet ver komen, dat is ook een feit.
Dan staat er een niva die te koop isquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom je m morgen in de haven van Lauwersoog showen?![]()
Je bent een held Gizart!
Dat is correct.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan staat er een niva die te koop is
Hey, mevrouw Gizartquote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Foto's volgen nog. Meneer is alweer aan het feesten. Hihi
het is m'n man niet hoorquote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, mevrouw GizartSterkte met je man
ja, dus?quote:Op zondag 25 september 2011 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht, is er dus een ongetrouwde vrouw in PTA?
ben jij rijk en terminaalquote:
Nee, maar ik heb een Lada Niva?quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ben jij rijk en terminaal?
te moet minstens een volvo 4x terrain hebben en terminaal zijnquote:
I lolledquote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, mevrouw GizartSterkte met je man
kom dan met een van je andere auto'squote:Op zondag 25 september 2011 01:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
I lolled
Lauwersoog zal legaal niet lukken ivm ontbreken verzekering enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ah ok, stickertjoening dusquote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef GizartFRL het volgende:
Zaten bij de papieren nog wat Prodrive stickers.
Ook van Eibach veren.
Morgen bij daglicht de kap maar eens open gooien en de veren van dichtbij bekijken.
[me=GizartFRL]is blij als een kleine jochie die met zijn nieuwe speelgoed mag spelen.
[/me]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maargoed die kan je toch heel simpel vervangen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik rij op een motorfiets uit engeland![]()
BevaltAlleen mijlenteller
Een illegaal op straat verkerende Impreza.quote:Op zondag 25 september 2011 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom dan met een van je andere auto's
en hij is fijn!
Daar bedoel je de koplamp mee, neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 07:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Enige gezeur dat je kan hebben is het lichtbeeld.
Ik heb ook een aantal fransozenquote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef blup het volgende:
Subaru is niet frans. Voor m'n 5 had ik deze gescoord
Overzet kapje. Niet van die gold nep dingen.
Ook in de verstralers geelquote:Op zondag 25 september 2011 01:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal fransozen205 en 405.
Geel vind ik fijner rijden.
En aangezien de Scooby ook H4 heeft. Even een setje nieuwe Neglin geelkaplampen erin.
Iemand die dacht dat er een lijkengeur in zou hangen ivm de lage prijs van de autoquote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef Joe-Momma het volgende:
Zo ver zo goed.
Maar wat was dat nou over de lijken lucht??
Toffe bak, ziet er goed uit!quote:Op zondag 25 september 2011 01:56 schreef GizartFRL het volgende:
Iemand die dacht dat er een lijkengeur in zou hangen ivm de lage prijs van de auto
Is wel in gerookt ( ruikt het in de verte naar). Maar geen lijkengeur dus.
Nee, je kan er niet mee rijden en zolang je geen kenteken aanvraagt krijg je ook niet met BPM te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je een auto importeert voor onderdelen (zonder hem op kenteken te zetten dus), krijg je dan ook al die BPM/BTW/RDW-kosten erbij of kun je zo'n auto gewoon 'gratis' binnenrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Een collega van me heeft er ook 1 gehad, wel de 4 deurs, en die was opgevoerd tot zo`n 300PK.quote:Op zondag 25 september 2011 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ziet er goed uit, Gizart. Als ie technisch oke is, kun je daar een hoop lol van hebben.
Bedoelde ook op een aanhanger, weet dat hij niet op de openbare weg mag. Vroeg me alleen af of je niet verplicht was om alles wat over de grens komt, bij het rdw aan te geven ook al blijft hij in de schuur.quote:Op zondag 25 september 2011 11:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, je kan er niet mee rijden en zolang je geen kenteken aanvraagt krijg je ook niet met BPM te maken.
Wel de enigste van de vrouwen denk ikquote:Op zondag 25 september 2011 12:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Ziet er echt goed uitDe voorkant van dat type is echt één van de mooiste van de laatste 15 jaar.
Ben ik de enige die ineens ook eenzelfde opwelling krijg?![]()
Ozonbehandeling bedoel je volgens mij, werkt idd goed!quote:Op zondag 25 september 2011 10:14 schreef error_404 het volgende:
[..]
Toffe bak, ziet er goed uit!
Ik heb iemand gekend bij een schoonmaakbedrijf; daar hadden ze een of ander apparaatje wat ze in je auto zetten, waar een soort rook of gas uitkwam. Binnen een paar minuten waren alle geuren van sigaretten ed verdwenen. Zoiets kan nooit duur zijn en zal je wel een hoop lol van hebben.
Ozon werkt structureel ranzig spul maar daarna is het ook blijvend weg.quote:Op zondag 25 september 2011 16:31 schreef CafeRoker het volgende:
Busje febreze over de stoelen uitspuiten doet zelfs al een hoop. En dat kost maar 7,50
Verder: leuk ding, gefeliciteerd!
Geel is Uber voor oldscool auto's..quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef Diemux het volgende:
Heb je er al even in gereden? (ik weet dat het wettelijk niet mag, maar toch)
quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef GizartFRL het volgende:
Uiteraard al even een klein stukje gereden ( op een afgesloten terrein).
Stuurt, remt en rijdt heerlijk.
Impreza Turbo 4 * 4 rallykanonquote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom is er zoveel animo voor een groene kleine station bakkie?
Omdat echte mannen beseffen waar het over gaat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom is er zoveel animo voor een groene kleine station bakkie?
Echte mannen geven niet om kleine Japanse bakkies, zoals zo'n Impreza.quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat echte mannen beseffen waar het over gaat.
Over een paar jaar lach je om je eigen vraag.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Echte mannen geven niet om kleine Japanse bakkies, zoals zo'n Impreza.
oh wacht, jij had toch een Corvette? Hoe zou het voelen als je zoek werd gereden door zo'n familie stationwagon..?quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Klopt, echte mannen drinken thee voor ze in hun Smart stappen om hun kapperszaak te openen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geen gedish op mijn bmw z3 en mijn kapperszaak herquote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, echte mannen drinken thee voor ze in hun Smart stappen om hun kapperszaak te openen.
Subaru Impreza......pffff...... wa's dat nou helemaal?
Was niet bewust, sorry. Kapper is een belangrijk beroep, dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 25 september 2011 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Geen gedish op mijn bmw z3 en mijn kapperszaak her
Ik denk dat ik gewoon totaal andere dingen gewend ben dan die kleinschalige Nederlandse gebakkies.quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, echte mannen drinken thee voor ze in hun Smart stappen om hun kapperszaak te openen.
Subaru Impreza......pffff...... wa's dat nou helemaal?
ik wil je aanrakenquote:Op zondag 25 september 2011 21:05 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon totaal andere dingen gewend ben dan die kleinschalige Nederlandse gebakkies.
Waar heb je de overzetkapjes gehaald?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef blup het volgende:
Subaru is niet frans. Voor m'n 5 had ik deze gescoord
Overzet kapje. Niet van die gold nep dingen.
Je hoeft je auto pas aan te geven voor BTW/BPM/MRB als je het kenteken aanvraagtquote:Op zondag 25 september 2011 12:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Ziet er echt goed uitDe voorkant van dat type is echt één van de mooiste van de laatste 15 jaar.
Ben ik de enige die ineens ook eenzelfde opwelling krijg?![]()
[..]
Bedoelde ook op een aanhanger, weet dat hij niet op de openbare weg mag. Vroeg me alleen af of je niet verplicht was om alles wat over de grens komt, bij het rdw aan te geven ook al blijft hij in de schuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |