Ik heb ook een aantal fransozenquote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef blup het volgende:
Subaru is niet frans. Voor m'n 5 had ik deze gescoord
Overzet kapje. Niet van die gold nep dingen.
Ook in de verstralers geelquote:Op zondag 25 september 2011 01:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal fransozen205 en 405.
Geel vind ik fijner rijden.
En aangezien de Scooby ook H4 heeft. Even een setje nieuwe Neglin geelkaplampen erin.
Iemand die dacht dat er een lijkengeur in zou hangen ivm de lage prijs van de autoquote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef Joe-Momma het volgende:
Zo ver zo goed.
Maar wat was dat nou over de lijken lucht??
Toffe bak, ziet er goed uit!quote:Op zondag 25 september 2011 01:56 schreef GizartFRL het volgende:
Iemand die dacht dat er een lijkengeur in zou hangen ivm de lage prijs van de auto
Is wel in gerookt ( ruikt het in de verte naar). Maar geen lijkengeur dus.
Nee, je kan er niet mee rijden en zolang je geen kenteken aanvraagt krijg je ook niet met BPM te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je een auto importeert voor onderdelen (zonder hem op kenteken te zetten dus), krijg je dan ook al die BPM/BTW/RDW-kosten erbij of kun je zo'n auto gewoon 'gratis' binnenrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Een collega van me heeft er ook 1 gehad, wel de 4 deurs, en die was opgevoerd tot zo`n 300PK.quote:Op zondag 25 september 2011 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ziet er goed uit, Gizart. Als ie technisch oke is, kun je daar een hoop lol van hebben.
Bedoelde ook op een aanhanger, weet dat hij niet op de openbare weg mag. Vroeg me alleen af of je niet verplicht was om alles wat over de grens komt, bij het rdw aan te geven ook al blijft hij in de schuur.quote:Op zondag 25 september 2011 11:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, je kan er niet mee rijden en zolang je geen kenteken aanvraagt krijg je ook niet met BPM te maken.
Wel de enigste van de vrouwen denk ikquote:Op zondag 25 september 2011 12:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Ziet er echt goed uitDe voorkant van dat type is echt één van de mooiste van de laatste 15 jaar.
Ben ik de enige die ineens ook eenzelfde opwelling krijg?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |