Daar was ik zaterdag nog. @ Kwantumquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar ongeveer? Ik werk aan de ML kinglaan.
Dat meen je niet. Aan diezelfde boulevard ben ik werkzaam namelijk. De havens kom ik eigenlijk niet tot nooit. Als je weer in de buurt ben moet je het maar laten weten. Kijk ik naar je uit en zwaai ik wel even!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Daar was ik zaterdag nog. @ Kwantum
Ik zit op de Havens.
MOT is omgezet naar APK, stond eerst op een verkeerde datum op de RDW site, maar nu gewoon op Mei 2012.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die MOT/APK afgelopen?
Met dat geluid zou hij zo in een jaren '90 racespel kunnenquote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef GizartFRL het volgende:
Afgelopen week even de uitlaatgeluiden opgenomen.
Stationair lopend dat dan weer wel.
MUAHAHA klinkt als een veerpont!quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef GizartFRL het volgende:
Afgelopen week even de uitlaatgeluiden opgenomen.
Stationair lopend dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu staat de auto op de oprit en af en toe komen er mensen langs die weer blij zijn met een bepaald onderdeel van de auto.
Zoals ik het nu bekijk kan ik ongeveer gelijk uitkomen qua kosten.
Geen miskoop, maar toch zonde.
Nu zal er toch weer een vervanger moeten komen voor de Impreza en die stel ik in het volgende topic voor:
Oeps.. Weer een opwelling.
Veiling is 2 uur geleden afgelopen en ik was de winnaar.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |