Dat is correct.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan staat er een niva die te koop is
Hey, mevrouw Gizartquote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Foto's volgen nog. Meneer is alweer aan het feesten. Hihi
het is m'n man niet hoorquote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, mevrouw GizartSterkte met je man
ja, dus?quote:Op zondag 25 september 2011 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht, is er dus een ongetrouwde vrouw in PTA?
ben jij rijk en terminaalquote:
Nee, maar ik heb een Lada Niva?quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ben jij rijk en terminaal?
te moet minstens een volvo 4x terrain hebben en terminaal zijnquote:
I lolledquote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, mevrouw GizartSterkte met je man
kom dan met een van je andere auto'squote:Op zondag 25 september 2011 01:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
I lolled
Lauwersoog zal legaal niet lukken ivm ontbreken verzekering enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ah ok, stickertjoening dusquote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef GizartFRL het volgende:
Zaten bij de papieren nog wat Prodrive stickers.
Ook van Eibach veren.
Morgen bij daglicht de kap maar eens open gooien en de veren van dichtbij bekijken.
[me=GizartFRL]is blij als een kleine jochie die met zijn nieuwe speelgoed mag spelen.
[/me]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maargoed die kan je toch heel simpel vervangen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik rij op een motorfiets uit engeland![]()
BevaltAlleen mijlenteller
Een illegaal op straat verkerende Impreza.quote:Op zondag 25 september 2011 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom dan met een van je andere auto's
en hij is fijn!
Daar bedoel je de koplamp mee, neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 07:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Enige gezeur dat je kan hebben is het lichtbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |