Patch komt toch meestal op de dag van uitbrengen uit?quote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wacht idd wel even tot de eerste patch(es) er is/zijn, dan is het meestal stukken beter te spelenIk maak er wel een kerstcadeau van denk ik.
Wat is zijn voor Betis begrippen hoge salaris dan, daar staat namelijk een International Appearances blokje overheenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
Niet geheel ontevreden over deze lastminute aankoop ondanks zijn voor Betis begrippen hoge salaris.
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat is zijn voor Betis begrippen hoge salaris dan, daar staat namelijk een International Appearances blokje overheen
Ben je niet in de war met Joseba Llorente?quote:
Ik heb een tijdje gespeeld met die tactiekenset van TheBetterHalf maar ook die resultaten konden me niet echt overtuigen... belabberd balbezit (vaak maar 30%/35%) en zelfs thuis in de problemen komen tegen veel mindere ploegen ondanks dat ik me aan de gevraagde spelerskwaliteiten en tactieken heb gehouden...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:29 schreef MMUFC het volgende:
Met Annan geen beslag kunnen leggen op de titel van de Second Division. Paar duels voor het einde verloor ik de koppositie weer door een nederlaag (2-5 in eigen huis) tegen Dundee. Ik had vervolgens de pech dat Dundee in de laatste 2 duels tegen de nummer 9 en 10 moest. Ik moest minimaal 1 punt meer pakken dan Dundee om kampioen te worden. Maar aangezien we allebei de laatste 2 duels wonnen werd Dundee op doelsaldo kampioen.
Ik hoop vanavond de promotie play-offs te kunnen spelen..
Ik moet zeggen dat ik niet echt naar het balbezit en de gevraagde spelerskwaliteiten en tactieken kijk.. Ik gebruik gewoon standaard 1 van de 6 versies en gebruik de spelers die ik het beste vind voor die positie, en niet die TheBetterHalf het beste vind voor die tactiek. En het loopt goed. Verlies zo af en toe eens, en ik heb dit seizoen ook een serie gehad dat ik in 4 duels geen punt pakte, maar vervolgens zette ik weer een serie van 6 overwinningen neer. Maar de meeste nederlagen heb ik dit seizoen toch geleden tegen Dundee en in de bekers tegen de grotere clubs..quote:Op woensdag 28 september 2011 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gespeeld met die tactiekenset van TheBetterHalf maar ook die resultaten konden me niet echt overtuigen... belabberd balbezit (vaak maar 30%/35%) en zelfs thuis in de problemen komen tegen veel mindere ploegen ondanks dat ik me aan de gevraagde spelerskwaliteiten en tactieken heb gehouden...
Nee, niet de hoogste, maar de een na hoogste volgens mij. Achja, vind het wel leuk weer een echte topclub.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan heb je zeker een hoge ervaring ingevoerd bij het begin van het spel? Ik heb ook wel eens "internationale voetballer" ingevoerd bij Feyenoord, won alleen een KNVB-beker en werd 4e en was meteen wereldklasse
dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zet mijn tactieken altijd op de klassieke manier in elkaar. Meer mensen die het 'converteren naar klassiek' ook nog gebruiken?
Je speelde met Fenerbahce en stond achter in de beslissende wedstrijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:46 schreef Silv het volgende:
Krijg ik opeens 3 penalties in 15 minuten tijd.!
Geen last van met dezelfde trainingen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef Moron het volgende:
Sinds gisteren heb ik een kleine bug in FM11 zitten. Ik gebruik de trainingen van Ronald, maar elke keer als ik een speler toe wil voegen aan een bepaalde training, reset-ie alle trainingen, dus dan staat iedereen weer bij algemeen.
Ook bij het aantal die een bepaalde training volgen, staat ipv dat 5 personen in die groep zitten, staat er -15 ofzo. Beetje frusterend.
Iemand bekend met dit probleem? Opnieuw opstarten al gedaan, zelfde laken een pak.
Poehh, nieuwe Özil denk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een baas dit trouwens15 jaar
[ afbeelding ]
Dat is op zich niet zo'n punt denk ik, bij wedstrijden doe ik altijd alleen maar commentaar en geen beelden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
3D zal niet erg mooi zijn denk ik, maar voor de rest lijkt hij me wel geschikt
Ik draai FM 11 nog op me 6 jaar oude laptop. De specs van dat ding zijn een stuk minder dan die van de desktop die jij liet zien. Lijkt me wel te lukken dan dus. Echter pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo'n punt denk ik, bij wedstrijden doe ik altijd alleen maar commentaar en geen beelden.
Ik neem aan dat mijn speelsnelheid wel vrij hoog zal zijn dan.
5-0 ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
5-0 bij rust.. Eindstand zeker ook 5-0? Of 5-2 ofzo..![]()
Ik heb m nog niet gereserveerd..Taal maakt me niet uit.. Aangezien in alle versie de Engelse taal zit is dat geen enkel probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef yvette1982 het volgende:
Waar hebben jullie FM 12 gereserveerd?
En nemen jullie de nederlandstalige of de engelstalige?
Reserveren is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef yvette1982 het volgende:
Waar hebben jullie FM 12 gereserveerd?
En nemen jullie de nederlandstalige of de engelstalige?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitches die demo is downloadbaar en Nederland is speelbaar
Demo vab 2,5 gigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitches die demo is downloadbaar en Nederland is speelbaar
Mertens is een gruwelijke baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef Leonos het volgende:
Ben hem nu al een uurtje aan het spelen. Bazen spel alweer
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens is een gruwelijke baas
Wou ook wat controle in het middenveld. Eriksen en Janssen kunnen hun rol goed uitvoeren en enoh balafpakker pur sang.quote:
Mounir normalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Leonos het volgende:
Mijn Ajax
Mounir![]()
Derk - Eriksen - Sulejmani
Janssen - Enoh
Boilessen - Toby - Jan - Greg
Kenneth
Knalt lekker door !
Niet geprobeerd. Volgende keerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Jorwol het volgende:
Ook niet met een spatie? Dat wilde nog wel eens werken
Vorige FM ook al, kon makkelijk met de (sub)top mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
En ene Nederlander Gregory Nelson is zowat beter dan 80% wat er in de Eredivisie te vinden is.
Weet de gegevens niet meer, faal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn FM2011 video's zijn bij elkaar zo'n 173.000 keer bekeken. Niet slecht.
Volgens mij beheer ik ook nog het account Footballmanager2012 op Youtube
Was reactie op iemand die vroeg op de full game al uit was... Kwam alleen op een nieuwe pagina, beetje ongelukkig...quote:
Demo is uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is 12 al uit dan??????
Zelfde specificaties als 11? Maw gewoon te spelen onder zelfde voorwaarden op zelfde systeem?
Naar mijn gevoel hebben ze meer veranderen van FM11 > FM12, dan van FM10 > FM11. Maar dat kan ook mij liggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:10 schreef OreO het volgende:
voelt trouwens amper als een nieuw spel, het is gewoon bijna hetzelfde als fm11. En zeker geen 50 euro waard tbh. Beetje slap van SI, ze hadden wel wat weer mogen veranderen. Zeker aangezien ze de volle mep vragen
Daar heb ik gister inderdaad ook naar zitten zoeken. En je moet nu zelf de wedstrijd voorbereidingen doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:19 schreef Moron het volgende:
Wat ik wel mis (of ik kan het niet vinden nog) is dat je je assistent niet meer kunt vragen waar de zwakke plekken zitten in het team (en dan krijg je meestal een paar suggesties wie er die positie kunnen invullen).
Voorbereidende trainingen laat ik wel door mijn assistent doen. Dat is nog wel gewoon mogelijk. Onder kopje Teambeleid staat dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daar heb ik gister inderdaad ook naar zitten zoeken. En je moet nu zelf de wedstrijd voorbereidingen doen
Ha, ik ging er met 5-1 overheen. Maar wist inderdaad niet dat het FC Porto wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef TJV het volgende:
Ik moest een oefenwedstrijd spelen tegen FCP, ik dacht:'' klein kutclubje, moet geen probleem zijn.'' Vervolgens met veel moeite met 2-1 gewonnen, blijkt het Porto te zijn.
Ja ik speelde dus met Ajax -19.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ha, ik ging er met 5-1 overheen. Maar wist inderdaad niet dat het FC Porto was
Heb je hem de rol gegeven van sweeper keeper?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef gniffie het volgende:
En mijn keeper heeft 1.8 km afgelegd in 1 helft
Jahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je hem de rol gegeven van sweeper keeper?
Vandaar dat hij zoveel meters maakt.quote:
Maar 1.8 km afleggen terwijl die in zijn eigen 16 meter staat? Das meer dan 50 keer op en neer in 45 minutenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zoveel meters maakt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi Bayern![]()
[ afbeelding ]
Doei Bayern
Lol ga geen FM spelen als je dat eens niet weetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef TJV het volgende:
Ik moest een oefenwedstrijd spelen tegen FCP, ik dacht:'' klein kutclubje, moet geen probleem zijn.'' Vervolgens met veel moeite met 2-1 gewonnen, blijkt het Porto te zijn.
Knuppeltje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol ga geen FM spelen als je dat eens niet weet![]()
![]()
![]()
Die heb ik de laatste tijd veel, wedstrijden waar ik met 5-0 win maar meestal wedstrijden die ik net win of gelijkspeel of verlies en dan kijk ik 30 schoten, 18 op doel, 1 doelpunt, tegenstander 5 schoten 2 op doel 2 doelpuntenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef MMUFC het volgende:
Mijn eerste typische FM wedstrijd van FM2012 ook weer gehad.. PSV - ADO Den Haag. PSV, 20 schoten, waarvan 8 op doel: 0 goals. ADO: 4 schoten, waarvan 1 op doel: 1 goal
AZ altijd vol op de aanval, met 3-3-4 won ik altijd van ze. Is op de een of andere manier inderdaad een kutploeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nog lekker bezig met m'n game met FC Groningen![]()
Alleen heb ik in elke game wel 1 team waar ik nooit van kan winnen en dat is nu AZ
Haal dan Hazard voor 30 miljoen, dan heb je een gelijkwaardige speler voor 40 miljoen minder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:07 schreef gniffie het volgende:
Gotze, hij is wel iets van 75 miljoen maar zijn stats zijn nu al
Mentale stats van Gotze zijn veel beterquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haal dan Hazard voor 30 miljoen, dan heb je een gelijkwaardige speler voor 40 miljoen minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
zo de zitten erop nu downloadenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Xummon het volgende:
ff bewust niet downloaden anders ga ik weer tot in de late uurtjes spelen terwijl ik maandag en dinsdag 2 examens heb
Ach ik ga m ook zeker halen. Maar met de demo heb ik toch altijd het idee dat ten eerste niet alle opties beschikbaar zijn, en zodra de game officieel uit is start ik toch een nieuwe game, dus de demo game speel je sowieso maar voor een half jaar..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan ookAl vind ik FM12 tot nu toe wel lekker spelen. Niet veel veranderd, maar juist genoeg voor een nieuwe aanschaf
Is toch juist realistisch? Hij heeft dan namelijk zijn zegje al gedaan, je kan moeilijk terug in de tijd hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef Moron het volgende:
Met de demo gespeeld met Man City. Best leuke toevoegingen.Alleen jammer dat als je je assistent de spelers laat toespreken voor een wedstrijd, je dit niet meer kan veranderen zoals in FM11.
Dat is waar, maar als hij in jouw ogen het verkeerde zegt en de spelers worden daardoor pissig..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Is toch juist realistisch? Hij heeft dan namelijk zijn zegje al gedaan, je kan moeilijk terug in de tijd he
Fortuna heeft een leuk team, kun je makkelijk eerste mee worden. Ook gedaan, wel wat minder bij promotie dat je financieel niet zoveel draagkracht hebt waardoor je niet veel nieuwe/goede spelers kunt halen. Speelde mijn 2e seizoen erg defensief op de counter in de eredivisie, enkele transfervrije spelers gehaald en vanuit daar beginnen met bouwen icm jeugd spelers die ik gratis bij topclubs weghaalde en goed genoeg voor de eredivisie waren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:21 schreef Xummon het volgende:
ben met de helden van Fortuna Sittard begonnen, na een goede voorbereiding, sta ik na 3 wedstrijden ook mooi op de 1e plek met 9 punten uit 3 wedstrijden
zwolle thuis 4-2
agovv 1-0
helmond sport 2-1
Waarschijnlijk niet vanuit SI zelf. Maar binnen no-time zal er wel een speelbare Topklasse op de FM-fora verschijnen. Zo ging het met FM11 ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Wilskracht het volgende:
Kan in de demo geen topklasse team kiezen.
Mijn vraag is of bij volledige versie dat wel kan?
Met FC Groningen speelde ik net Beerschot AC ( 0-4, uit) en VfB Stuttgart ( 2-0, thuis) helemaal van de mat. Ok, het zijn wedstrijden in de voorbereiding, maar het niveauverschil was enorm groot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Is football manager 2012. Nu veel makkelijker geworden?
Wat is dat??quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:17 schreef Kn0x het volgende:
Football Manager 12 Review-editie in de download! WHOOP WHOOP!
Ik denk de nieuwste FPS op de Xbox 360.quote:
Dat is een review-editie. Die komt eerder uit dan de 'gewone game' zodat gamesites daar een review over kunnen schrijven. Hence the review-edition.quote:
Dus eigenlijk de hele game??quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is een review-editie. Die komt eerder uit dan de 'gewone game' zodat gamesites daar een review over kunnen schrijven. Hence the review-edition.
Dit is dezelfde versie als de retailsversie. Met bugs inderdaad, alhoewel ik er tot op heden nog geen ben tegengekomen.quote:
PM eens waar je hem vandaan hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit is dezelfde versie als de retailsversie. Met bugs inderdaad, alhoewel ik er tot op heden nog geen ben tegengekomen.
Link please!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit is dezelfde versie als de retailsversie. Met bugs inderdaad, alhoewel ik er tot op heden nog geen ben tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Goed voorbeeld van hoe een nieuw stadion (inclusief bijbehorende extreme lening) een club kapot kan maken. Blijkbaar heeft je club niet genoeg geld om het stadion goed te onderhouden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:32 schreef Niek92 het volgende:
Wtf, nieuwe stadion staat er nog maar 3 seizoenen, is ondertussen uitgebreid en vervolgens krijg je een bericht dat een deel van een tribune is gesloten door de Veiligheidsinspectie
Mijn Docs/SI/FM11/editor dataquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar moet je die competitie's ook alweer plaatsen?
Een bankrekening van op dat moment ruim 35 miljoen is niet voldoende? Die lening die er door het stadion bij kwam is overigens maar 32 miljoen, dus dat zal het ook niet geweest zijn. Nadat dat gedeelte van het stadion gesloten werd overigens nog wel een thuiswedstrijd gespeeld en daarbij zat het stadion helemaal vol, 62k mensen. Dat is de capaciteit die het stadion had voor dat dat gedeelte werd gesloten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van hoe een nieuw stadion (inclusief bijbehorende extreme lening) een club kapot kan maken. Blijkbaar heeft je club niet genoeg geld om het stadion goed te onderhouden...
Vaag verhaal dan... meestal zie je dat als de club de onderhoud van het stadion niet meer kan betalen en dus (deels) laat voor wat het is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Een bankrekening van op dat moment ruim 35 miljoen is niet voldoende? Die lening die er door het stadion bij kwam is overigens maar 32 miljoen, dus dat zal het ook niet geweest zijn. Nadat dat gedeelte van het stadion gesloten werd overigens nog wel een thuiswedstrijd gespeeld en daarbij zat het stadion helemaal vol, 62k mensen. Dat is de capaciteit die het stadion had voor dat dat gedeelte werd gesloten...
Uiteindelijk trouwens wel de CL gewonnen en kampioen geworden, dus banksaldo is gegroeid naar 94 miljoen.
Moet sowieso via Steam toch ? Of is dat tegenwoordig ook te omzeilen ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
Razor schiet is op, kan ik een paar dagen eerder spelen. Heb hem al besteld, maar kan niet wachten
al heel langquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet sowieso via Steam toch ? Of is dat tegenwoordig ook te omzeilen ?
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet sowieso via Steam toch ? Of is dat tegenwoordig ook te omzeilen ?
Reloaded and Razor1911 zijn de scenes waar je moet zijn, en nee...het is nog niet gelekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef kvbeurden het volgende:
Iemand al een minder legale manier gevonden om FM te huren?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef kvbeurden het volgende:
Iemand al een minder legale manier gevonden om FM te huren?
Hee, ik wil 'm gewoon voor de release spelen. Alleen ik kan 'm pas maandag gaan kopen ivm werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Ga gewoon fijn je torrent sites F5en
Dat lijkt mij welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
Heb het spel gekocht via steam.
Kan ik dan vanaf donderdagnacht 12 uur beginnen met downloaden.
Je kan hem nu al pre-loaden. Zodra hij officieel uit is kan je dan direct spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
Heb het spel gekocht via steam.
Kan ik dan vanaf donderdagnacht 12 uur beginnen met downloaden.
Heb altijd TheDugOut veel bezocht, maar voor 10% korting ben ik over. Kan die code alleen niet vinden, waar staat die?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij wel dezelfde prijs als bij FM base en die hebben ook nog 10% korting code
is hij al verkrijgbaar dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:49 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad die transfers in 2014, WTF
En zijn er al verslaafden de hele nacht bezig geweest?
Das 2011quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:49 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad die transfers in 2014, WTF
En zijn er al verslaafden de hele nacht bezig geweest?
Zal wel vannacht zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dat weet ik dat het 2011 was.
Dacht dat de game om 00:00 uit was?
via de mail gehad, maar jij hebt hem dus niet.. Wacht ff zal hem zo hier neer zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 04:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Heb altijd TheDugOut veel bezocht, maar voor 10% korting ben ik over. Kan die code alleen niet vinden, waar staat die?
@hierboven: Man, hoeveel transfers maak jij wel niet in een jaar
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
En al binnen via steamToch handig die actie van FM-Base, nu maar wachten, wel tof dat er alle talen bij zitten. Geen gekut dus
Welke actie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef The_Groove het volgende:
Hier ook via FM-Base besteldHelemaal geen slechte prijs daar met die kortingsbon! 50 euro had ik er dit jaar niet voor over maar rond de 30 euro zeker wel. Hij is ook al binnen via steam en Pre-loaded
Begrepen dat het spel om 11 uur Engelse tijd live gaat dus bij ons gewoon om 12(00:00)uur
edit: crap niet dus01.00 onze tijd
Donequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
http://www.fm-base.co.uk/(...)ll-manager-2012.html
en dan couponcode AQITC
computer opnieuw opstarten? ik moest dat sowieso doen en toen was hij verder aan het uitpakken en directx installeren et voila.quote:
thxquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
computer opnieuw opstarten? ik moest dat sowieso doen en toen was hij verder aan het uitpakken en directx installeren et voila.
Werkt hier al. versie 12.02quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
knuppelquote:
Als je alleen maar Razor kent zegt dat wel genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Razor weet games al een week ervoor uit te brengen, nu niet!
Reloaded, ook goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je alleen maar Razor kent zegt dat wel genoeg.
Succes met F5en
Misschien duurt het dit jaar wel langer vanwege dat je steam dit jaar sowieso nodig hebtquote:
Naja hopelijk niet tot maandag, dan heb ik pas fm 12quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien duurt het dit jaar wel langer vanwege dat je steam dit jaar sowieso nodig hebt
Je koopt hem dus welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naja hopelijk niet tot maandag, dan heb ik pas fm 12
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoop dingen veranderd in het overnamen bestand :? Ik snap niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Besteld bij DL Gamer. Heb wel een activation key gekregen maar kan de bestanden nergens downloaden.
Dan moet je eerst betalen toch? Of niet?quote:
Ik heb hem via die fmbase-co.uk site gekocht, kreeg een code die ik in de steam store kon gebruiken, dan staat er een optie 'activate game code' ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je eerst betalen toch? Of niet?
Ook maar gebruikgemaakt van deze actiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en dan couponcode AQITC
Je hebt helemaal gelijk, heb net ook al een mailtje teruggehad van de helpdesk van de site.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb hem via die fmbase-co.uk site gekocht, kreeg een code die ik in de steam store kon gebruiken, dan staat er een optie 'activate game code' ofzo
Ik had helemaal niet gezien dat het al gepost wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en dan couponcode AQITC
kijk eens goedquote:
Ik ga voor de fysieke.. wil van zulk soort dingen altijd een fysieke hebben..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik twijfel nog of ik de download versie koop of de fysieke.
Al is die prijs van fmbase wel aantrekkelijk.
Tja, om nu 15 euro voor alleen t hoesje te betalen vind ik ook weer zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ga voor de fysieke.. wil van zulk soort dingen altijd een fysieke hebben..
Als je dan toch aan het downloaden bent, lees dan gewoon goed hoe het werktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:40 schreef zerokil het volgende:
Iemand die weet hoe je hem kan downloaden?'
Ben er nu een van The Pirate Bay aan het downloaden maar zit geen crack bij..
hier inderdaad ook niet, ook zijn er veel spelers uit buitenlandse competities grijs. Bij jullie ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wel raar, Eredivisie heeft geen logo, in England ook niet, bij sommige mensen weer wel
En een club uit Ierland weer wel!!
Ik heb alleen de Nederlandse competitie geladen, dus misschien komt het daar doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
hier inderdaad ook niet, ook zijn er veel spelers uit buitenlandse competities grijs. Bij jullie ook?
Misschien hebben die mensen hun logos al overgezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wel raar, Eredivisie heeft geen logo, in England ook niet, bij sommige mensen weer wel
En een club uit Ierland weer wel!!
ben jij mrgizmo op forum managers united?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Nederlandse competitie geladen, dus misschien komt het daar door
Hmm zou kunnen ja, maar het zijn wel de zelfde logos als die al in de game zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen hun logos al overgezet.
Want?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij mrgizmo op forum managers united?
de vergelijking van jouw reactie en die andere daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen ja, maar het zijn wel de zelfde logos als die al in de game zitten
[..]
Want?
komt inderdaad daar door. hoe vinden jullie de moeilijkheid dan tot nu toe? Bij mij is het spel gelukkig al een stuk moeilijker dan de demo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Nederlandse competitie geladen, dus misschien komt het daar door
Gelukkig. Mag niet te makkelijk worden natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
komt inderdaad daar door. hoe vinden jullie de moeilijkheid dan tot nu toe? Bij mij is het spel gelukkig al een stuk moeilijker dan de demo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor Facepacks?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
Die kits ga ik maar gebruiken.
En voor de logo's toch maar deze :
http://localhostr.com/file/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
als je ze niet zou gebruiken, dan zou je er na 2/3 weken al uit zijn wie gratis is etcquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn er serieus mensen die op dag 1 al spelerslijstjes, voorgekauwde trainingen e.d. gebruiken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |