Die is er nog bij Teamrapportquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Moron het volgende:
Waar zijn de suggesties gebleven die de assistent-manager altijd gaf voor zwakke plekken in het team? Als je verdediging bijv. een zwakke plek was, kreeg je meestal een aantal suggesties wie die plek konden opvullen.
Dat kon in 2011 al hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Krijgen we ooit de mogelijkheid om zelf satellietclub /moederclubs voor te dragen zodat het bestuur in onderhandeling kan gaan met deze club?
Voorbeeld: PSV had satellietclub Eindhoven, Eindhoven promoveert en ik kon alleen maar amateurclubs uitkiezen als satellietclub terwijl ik wel iets zag in een andere Brabantse of Limburgse Jupiler League club.
Niet helemaal. Dat kon pas na een lange tijd en dan was je keuze volgens mij nog steeds beperkt. In mijn game tot 2030 heb ik het pas 1x kunnen doen en toen wezen ze de club ook nog eens afquote:
In verschillende games kon ik het al na een seizoen of 5. En kon ik elke club voordragen. Of er iets uit voorkwam is een ander verhaal. Maar de optie was er dus wel al.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dat kon pas na een lange tijd en dan was je keuze volgens mij nog steeds beperkt. In mijn game tot 2030 heb ik het pas 1x kunnen doen en toen wezen ze de club ook nog eens af
Hij geeft inderdaad de zwakke plekken wel aan van het team. Alleen hij geeft geen suggestie om die plek te versterken. Daar ging het mij omquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die is er nog bij TeamrapportAlleen geeft hij bijvoorbeeld dit maar aan van 1 positie pas als deze positie versterkt is pakt hij de volgende positie. Zou leuk zijn als je per positie kon kiezen en aanbevelingen kreeg.
O? Ik zie alleen maar die sterretjes staan. En verder niks over welke positie/linie de zwakste is?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:33 schreef Moron het volgende:
[..]
Hij geeft inderdaad de zwakke plekken wel aan van het team. Alleen hij geeft geen suggestie om die plek te versterken. Daar ging het mij om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |