Jaquote:
Zeg maar wat het moet zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jaals niemand het opent doe ik het maar. Had alleen geen zin om TT aan te passen. Mag een mod wellicht nog doen
Ruggengraat heeft ze ook al niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef zapato61 het volgende:
alleen die nek van haar he, kansloos
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
"De botox bakkes van Disana" is wel goed
Daar moest ik aan denken, Priscilla ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef mootie het volgende:
Janice inderdaad! Met een snufje Priscilla Presley.
Ze heeft ook niet echt een goed voorbeeld of zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind de dochter bijna nog enger, met haar gelispel... En als je er op je 14de al zo opgemaakt uitziet voorspelt het niet veel goeds.
Haha je was me voorquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Bij deze moeder volstaat een : doe eens normaal!
Nu je het zegtquote:
Dat kun je zo zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je was me voorof juist na mij.
What the...quote:
probeert misschien haar jeugdpuistjes te verbloemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind de dochter bijna nog enger, met haar gelispel... En als je er op je 14de al zo opgemaakt uitziet voorspelt het niet veel goeds.
Die hebben ook van die prachtige botoxkopjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken, Priscilla ja.
Eerder strakke bakkesquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef mootie het volgende:
Wel vroeg begonnen. Zoon van 27. Ze lijkt redelijk goed in de slappe was te zitten.
Ja, ga nog meer janken om de TT. Ik jank liever om dit soort moeders. Wat een figurenquote:
Door haar wenkbrauwen en ogen zwart te schilderen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
probeert misschien haar jeugdpuistjes te verbloemen.
Daar helpen 7 lagen mascara niet tegen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
probeert misschien haar jeugdpuistjes te verbloemen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar helpen 7 lagen mascara niet tegen.
Oja, dat doet ze ook. Misschien om het accent te verleggen. I don't know. Ik heet geen Maike de Boerrrrrr.........quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Door haar wenkbrauwen en ogen zwart te schilderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |