zo, ik follow hemquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://twitter.com/#!/GUYBARZILY
TWITTER HAS FOUNDED!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef UltraR het volgende:
Ik zat gewoon serieus te huilen op de bank. Ik denk niet dat me dat ooit eerder in m'n leven is overkomen bij iets op tv. Deze gast kwam recht m'n hart en ziel binnenzetten.
Yup, weet niet wat het was. Iets unieks in zijn stem blijkbaar.quote:
Van 400 volgers naar 2000+ in een paar minutenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://twitter.com/#!/GUYBARZILY
TWITTER HAS FOUNDED!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van 400 volgers naar 2000+ in een paar minuten
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe hij "verder klinkt"quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet raar bedoeld, maar True Colours is ook echt zo'n nummer wat lekker in het gehoor ligt. Iedereen die een beetje kan zingen zou hetzelfde effect voor elkaar krijgen.
Nou sorry, maar dat nummer is een makkelijk nummer om mooi gevonden te worden. Dus ja... Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Yup, weet niet wat het was. Iets unieks in zijn stem blijkbaar.
Nou, dat heeft hij slim gedaan dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat nummer is een makkelijk nummer om mooi gevonden te worden. Dus ja... Lekker makkelijk
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef ElmoFan het volgende:
Er zat trouwens bijna geen verschil in hoogte bij hem en van velzen
Nieuwe ben saunders dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze gaat dus gewoon winnen. Dat zie je aan alles. Deze gast kreeg gewoon 10 minuten zendtijd ofzo.
Roel stond een beetje op z'n teentjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef ElmoFan het volgende:
Omdat je het zo lief vroeg:quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:12 schreef roos85 het volgende:
Iemand al een printscreen van Guy en VanVelzen die naast elkaar staan?
Nou, pak Ben Saunders z'n overwinning dan ook maar af. Hup hup.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Als iemand the voice of holland wil worden dan moet diegene vind ik ook in NL geboren en getogen zijn of hier in ieder geval al heel lang wonen. Deze gast woont hier nog geen 2jr.
Nee, dit gaat 'm niet wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Als iemand the voice of holland wil worden dan moet diegene vind ik ook in NL geboren en getogen zijn of hier in ieder geval al heel lang wonen. Deze gast woont hier nog geen 2jr.
als ik jou was zou ik Geert Wilders even mailen met het verzoek voor een kamervraag hieroverquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef PalmRoyale het volgende:
dit!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:45 schreef Apotheose het volgende:
het wordt een finale tussen Guy en Charlie.Opgelost, slotje
Hij was toch geboren in Israel? Volgens mij gaat Wilders dan een wet in het leven roepen die alleen Guy als winnaar toestaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:50 schreef MissJ het volgende:
als ik jou was zou ik Geert Wilders even mailen met het verzoek voor een kamervraag hierover![]()
Dankje wel lieve Elmo!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vroeg:
[ afbeelding ]
ah oh ja, inderdaad, dat zou goed mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Hij was toch geboren in Israel? Volgens mij gaat Wilders dan een wet in het leven roepen die alleen Guy als winnaar toestaat.
Maar dat Yuli aan de x-factor in de UK meedeed, is zeker geen probleem?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Je punt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar dat Yuli aan de x-factor in de UK meedeed, is zeker geen probleem?
Naja, het lijkt er allemaal wel erg op ja.quote:
ik vind zelf dat die Guy er meer gevoel in legt. Tis wat zachter. Ik ga voor Guyquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:32 schreef ranja het volgende:
Toch hoor ik deze liever dan Guy.
Ook al doet zij hetzelfde afwijkende als Guy vergeleken met Cyndi (dat beautiful... like a rainbow met zo'n buiginkje).
Ik vind Guy echt lichtjaren voorliggen op Maaike.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:32 schreef ranja het volgende:
Toch hoor ik deze liever dan Guy.
Ook al doet zij hetzelfde afwijkende als Guy vergeleken met Cyndi (dat beautiful... like a rainbow met zo'n buiginkje).
Inderdaad! En dat kleine blonde meisje paste er qua lengte ook wel bij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef ElmoFan het volgende:
Ja, ze zeiden dat zij de kleinste deelnemer was. Dus nog kleiner dan Guy.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:22 schreef geppie het volgende:
[..]
Inderdaad! En dat kleine blonde meisje paste er qua lengte ook wel bij.
Mwah ik heb het ook wel een beetje, ik vind het een beetje jammer dat zo'n knul dan hier mee doet omdat het elders niet lukt. Elke talentenjacht weer een knuffel-Dony of weet ik het watquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik Geert Wilders even mailen met het verzoek voor een kamervraag hierover![]()
Is wel wat anders, Ben woont al sinds ie 2 jaar is in NL. Kijk, voor mij is het heel simpel. TVOH is bedoeld om Nederlands talent te ontdekken, dan moet je dus ook Nederlander zijn of hier op z'n minst al behoorlijk lang wonen (zoals bv Ben). Die Guy woont hier nog geen 2 jaar (en kan nog niet eens Nederlands spreken) en valt daarom in mijn ogen gewoon af. Anders kan een Roemeen, Oostenrijker of Fransman net zo goed voor een paar maanden naar NL komen en TVOH worden. Als je Nederlands talent wilt ontdekken, hou het dan ook bij Nederlands talent.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, pak Ben Saunders z'n overwinning dan ook maar af. Hup hup.
Als je het dan echt zo precies wil doen dan mag maar een beperkt deel van Nederland meedoen aan The Voice of Holland.
Bij geen van die drie had ik dat, en nu wel. Gisteren ook weer bij dat harpmeisje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:
Ik vond dat ie mooi zong, maar heel erg binnen de lijntjes zeg maar. Kreeg er absoluut geen kippenvel van terwijl dat bijvoorbeeld in de auditiefase van Boris, Ben en Lisa wel had.
Als je dit topic doorleest, lees je er wel meer. En jouw reactie vat mij betreft wel terecht. Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Hij kan best goed zingen en piano spelen, maar daarvan lopen er wel meer in NL rond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik ben waarschijnlijk echt de enige die hem niet speciaal vond.
Hij is wel goed, laat daar geen twijfel over zijn, maar ugh.. die reacties. Ik snap het écht niet.
Wat me opvalt is dat er veel meer hypes worden gecreëerd in The Voice nu. De laatste keer ook met dat joch met die gitaar, na 1 woord werd er al massaal geklikt en hysterisch gejuicht door de coaches.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest, lees je er wel meer. En jouw reactie vat mij betreft wel terecht. Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Hij kan best goed zingen en piano spelen, maar daarvan lopen er wel meer in NL rond.
gekeken. Zo schattigquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij zingt Nederlands![]()
Leuk filmpje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)dstalig__.html?p=2,1
Dat dus, voor mij ookquote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Guy boeit me helemaal niet. Z'n auditie is zwaar overrated en daar teert hij nu nog op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |