zo, ik follow hemquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://twitter.com/#!/GUYBARZILY
TWITTER HAS FOUNDED!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef UltraR het volgende:
Ik zat gewoon serieus te huilen op de bank. Ik denk niet dat me dat ooit eerder in m'n leven is overkomen bij iets op tv. Deze gast kwam recht m'n hart en ziel binnenzetten.
Yup, weet niet wat het was. Iets unieks in zijn stem blijkbaar.quote:
Van 400 volgers naar 2000+ in een paar minutenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://twitter.com/#!/GUYBARZILY
TWITTER HAS FOUNDED!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van 400 volgers naar 2000+ in een paar minuten
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe hij "verder klinkt"quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet raar bedoeld, maar True Colours is ook echt zo'n nummer wat lekker in het gehoor ligt. Iedereen die een beetje kan zingen zou hetzelfde effect voor elkaar krijgen.
Nou sorry, maar dat nummer is een makkelijk nummer om mooi gevonden te worden. Dus ja... Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Yup, weet niet wat het was. Iets unieks in zijn stem blijkbaar.
Nou, dat heeft hij slim gedaan dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat nummer is een makkelijk nummer om mooi gevonden te worden. Dus ja... Lekker makkelijk
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef ElmoFan het volgende:
Er zat trouwens bijna geen verschil in hoogte bij hem en van velzen
Nieuwe ben saunders dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze gaat dus gewoon winnen. Dat zie je aan alles. Deze gast kreeg gewoon 10 minuten zendtijd ofzo.
Roel stond een beetje op z'n teentjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef ElmoFan het volgende:
Er zat trouwens bijna geen verschil in hoogte bij hem en van velzen
Omdat je het zo lief vroeg:quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:12 schreef roos85 het volgende:
Iemand al een printscreen van Guy en VanVelzen die naast elkaar staan?
Nou, pak Ben Saunders z'n overwinning dan ook maar af. Hup hup.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Als iemand the voice of holland wil worden dan moet diegene vind ik ook in NL geboren en getogen zijn of hier in ieder geval al heel lang wonen. Deze gast woont hier nog geen 2jr.
Nee, dit gaat 'm niet wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Als iemand the voice of holland wil worden dan moet diegene vind ik ook in NL geboren en getogen zijn of hier in ieder geval al heel lang wonen. Deze gast woont hier nog geen 2jr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |