abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102572685
net voor de 4e keer zijn auditie gekeken... en wéér tranen in mijn ogen.
Hij is voor mij echt nu al de winnaar _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_102579258
Ik vond dat ie mooi zong, maar heel erg binnen de lijntjes zeg maar. Kreeg er absoluut geen kippenvel van terwijl dat bijvoorbeeld in de auditiefase van Boris, Ben en Lisa wel had.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_102587826
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:
Ik vond dat ie mooi zong, maar heel erg binnen de lijntjes zeg maar. Kreeg er absoluut geen kippenvel van terwijl dat bijvoorbeeld in de auditiefase van Boris, Ben en Lisa wel had.
Bij geen van die drie had ik dat, en nu wel. Gisteren ook weer bij dat harpmeisje.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:03:57 #79
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_102613656
Ik ben waarschijnlijk echt de enige die hem niet speciaal vond.
Hij is wel goed, laat daar geen twijfel over zijn, maar ugh.. die reacties. Ik snap het écht niet.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_103169957
quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik ben waarschijnlijk echt de enige die hem niet speciaal vond.
Hij is wel goed, laat daar geen twijfel over zijn, maar ugh.. die reacties. Ik snap het écht niet.
Als je dit topic doorleest, lees je er wel meer. En jouw reactie vat mij betreft wel terecht. Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Hij kan best goed zingen en piano spelen, maar daarvan lopen er wel meer in NL rond.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:53:45 #81
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_103232558
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Als je dit topic doorleest, lees je er wel meer. En jouw reactie vat mij betreft wel terecht. Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Hij kan best goed zingen en piano spelen, maar daarvan lopen er wel meer in NL rond.
Wat me opvalt is dat er veel meer hypes worden gecreëerd in The Voice nu. De laatste keer ook met dat joch met die gitaar, na 1 woord werd er al massaal geklikt en hysterisch gejuicht door de coaches.
Like.. what? Zó goed was 't nu ook weer niet.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_103445894
Een van mijn grote favorieten. Je hoort alleen aan zijn stem al dat hij weet waar hij over zingt. Ik ben ook erg benieuwd hoe hij in de battles uit de verf gaat komen zonder piano.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_103451821
Ik snap de ophef ook echt niet. Vond het niet heel bijzonder en zijn uitspraak irriteerde enorm! True Calars....brrr.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 november 2011 @ 21:06:49 #84
163650 Greys
pi_104219679
Hij zingt Nederlands :D O+
Leuk filmpje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)dstalig__.html?p=2,1
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104226062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij zingt Nederlands :D O+
Leuk filmpje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)dstalig__.html?p=2,1
gekeken. Zo schattig O+
En kippenvel.. ik ben echt verliefd op zijn stem O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_105362306
Ben benieuwd hoe hij het live zal doen :o !
pi_105409707
Het deed me helemaal niks gister, en dat Ansj commentaar had, dat vond ik verrassend :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_105410765
Ik vond heb zeker niet de slechtste van gisteren. Ik heb me niet aan hem gestoord, maar hij viel ook niet heel erg op. Soms is dat wel een handige plek.

Volgens mij had ik het hier nog niet neergezet: als je zelfs zuurkool wilt eten om verder te komen verdien je wel een plekkie bij de laatste vier van het eigen team.
pi_105455995
Booh, wat ging hij bij vlagen de mist in. Ik wilde graag doorspoelen. Hij is niet zo goed als we bij de Blind Auditions dachten en heeft geluk gehad dat hij nog verder mag.

En zuurkool is verdorie het lekkerste wat er is Phoenixbirdy!!
That's all folks!
  zondag 11 december 2011 @ 21:42:09 #90
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_105471554
Guy boeit me helemaal niet. Z'n auditie is zwaar overrated en daar teert hij nu nog op.

Graag zsm eruit. :)
heitieh
pi_105485213
Een artiest pur sang, echter heb ik er he-le-maal niks mee!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_105570132
Het nummer bij zijn blind audition heeft hij natuurlijk al 300.000 keer eerder gezongen en dat deed hij ook prefect. Nu valt hij door de mand door gewoon goed maar niet bijzonder andere nummers te zingen. Als hij zo door gaat met presteren komt hij niet ver.
pi_105570214
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Guy boeit me helemaal niet. Z'n auditie is zwaar overrated en daar teert hij nu nog op.

Dat dus, voor mij ook :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106060268
quote:
0s.gif [b]Op zondag 11 december 2011 16:02 En zuurkool is verdorie het lekkerste wat er is Phoenixbirdy!!
Echt niet. :P Spruitjes zijn meer mijn ding.

Terecht naar huis, vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')