Bij geen van die drie had ik dat, en nu wel. Gisteren ook weer bij dat harpmeisje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:
Ik vond dat ie mooi zong, maar heel erg binnen de lijntjes zeg maar. Kreeg er absoluut geen kippenvel van terwijl dat bijvoorbeeld in de auditiefase van Boris, Ben en Lisa wel had.
Als je dit topic doorleest, lees je er wel meer. En jouw reactie vat mij betreft wel terecht. Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Hij kan best goed zingen en piano spelen, maar daarvan lopen er wel meer in NL rond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik ben waarschijnlijk echt de enige die hem niet speciaal vond.
Hij is wel goed, laat daar geen twijfel over zijn, maar ugh.. die reacties. Ik snap het écht niet.
Wat me opvalt is dat er veel meer hypes worden gecreëerd in The Voice nu. De laatste keer ook met dat joch met die gitaar, na 1 woord werd er al massaal geklikt en hysterisch gejuicht door de coaches.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest, lees je er wel meer. En jouw reactie vat mij betreft wel terecht. Ik vond hem ook niet zo bijzonder. Hij kan best goed zingen en piano spelen, maar daarvan lopen er wel meer in NL rond.
gekeken. Zo schattigquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij zingt Nederlands![]()
Leuk filmpje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)dstalig__.html?p=2,1
Dat dus, voor mij ookquote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Guy boeit me helemaal niet. Z'n auditie is zwaar overrated en daar teert hij nu nog op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |