Als het moet, wel. Maar het moet gelukkig nooit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan mijn grote teen ook echt in mijn mond stoppen, en jij?
Ik doe het ook nooit, maar ik kan het wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het moet, wel. Maar het moet gelukkig nooit.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daar is het veels te vroeg voor
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al pepernoten en chocoladepepernoten in huis.
5 december pas manquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al pepernoten en chocoladepepernoten in huis.
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ooh wat erg pepernoten in huis hebben
Neem dan alleen een kapper ipv een hele kapsalon.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in een kapsalon.Maar teveel vet en calorieën.
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Neem dan alleen een kapper ipv een hele kapsalon.
ik ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef coban het volgende:
Ik voel mij de laatste tijd echt genegeerd
Uit je kop?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
komt omdat je 160 bent mensen zien je al gauw over het hoofdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef coban het volgende:
Met die naam klik ik maar niet,quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Ik geef je al genoeg aandacht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef coban het volgende:
Ja serieus, in het echt horen lange mensen mij gewoon niet wat een kutmensenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
komt omdat je 160 bent mensen zien je al gauw over het hoofd
Ik hoor je wel hoor, matties 4 life jwz.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja serieus, in het echt horen lange mensen mij gewoon niet wat een kutmensen
Alsof jij veel langer bent
ja maar ik heb zoveel swag en shine dat mensen me al van ver zien aankomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja serieus, in het echt horen lange mensen mij gewoon niet wat een kutmensen
Alsof jij veel langer bent
Ik heb geen swag en geen shine dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar ik heb zoveel swag en shine dat mensen me al van ver zien aankomen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoor je wel hoor, matties 4 life jwz.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]maar jij bent dan ook een baas
Hahaha soms gaan lange mensen bukken he om mij te horen
Jawel jij hebt zoveel dat ze worden verblind door je swag en shinequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen swag en geen shine dus
Daarom heb ik mijn shades opquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel jij hebt zoveel dat ze worden verblind door je swag en shine
Zo lastig is hij toch niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.
Maar stond nog in geschiedenis hoef alleen maar 'rims' in te typen
Hahah maar jij bent dan ook 45 cm langer he haha. Halve meter gwn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd als ik in da club sta.
Zie je het al voor je?
waarom zoveel moeite als het ook binnen 1 sec kanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo lastig is hij toch niet?
http:// - begin van ieder adres
dalando - gebruikersnaam
.nl - niiieeet
/fok/ - ik zit op fok, dus
rimshot - het is een rimshot, duh
.mp3 - het is een mp3 bestandje.
Omgoshquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel jij hebt zoveel dat ze worden verblind door je swag en shine
Ik bedoelde met andere woorden: 20 euroquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Goed bezig ik was ook optijd!
omdat het kanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waarom zoveel moeite als het ook binnen 1 sec kan
Gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bedoelde met andere woorden: 20 euro
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah maar jij bent dan ook 45 cm langer he haha. Halve meter gwn.
Het is bij jou zeker zo dat je ook lange ouders hebt?
Mijn ouders zeggen altijd: hoe kan dit, je hele familie is lang alleen jij bent klein. Alle ooms enzo ook 2 meter enzo haha.
Geadopteerd ben ik
Hahahhaa dat steuntjequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders zijn helemaal niet heel groot. Ik kan ze beide als steuntje gebruiken, kan m'n elleboog er opleggen zeg maarM'n broer is wel 2 meter, en ik heb een oom van 2.09, dus het zit wel degelijk in de familie.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaa dat steuntjedat doet iedereen bij mij
hoe groot (klein) ben je danquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaa dat steuntjedat doet iedereen bij mij
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn m'n ouders dus zeg maar net zo lang als jou.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.
Ben je ooit in turkije geweest? Alle meisjes zijn 140-160 en alle jongen 160-175 max.
WE GAAN DOOD YESquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
![]()
tussen 00:00 en 05:00 valt die sateliet hier ergens neer ik hoorde op radio dat je hem kon zien binnen komen ofzo, maar het meeste verbrand en dan vallen er brokstukjes naar beneden ergens in europa
Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.
Ben je ooit in turkije geweest? Alle meisjes zijn 140-160 en alle jongen 160-175 max.
Vooral die kerels met van die turkenneuzen ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar turken zijn lekkerder
ja zo zijn ze niet allemaalquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vooral die kerels met van die turkenneuzen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over jezelf in de derde persoon praten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is het lekkerst, echt een mooie, leuke, lieve en spontane jongen.
Ik weetquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar turken zijn lekkerder
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja zo zijn ze niet allemaal
ken zoveel lekkere turken
coban heb je lkkre neef ofzo regel voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is het lekkerst, echt een mooie, leuke, lieve en spontane jongen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja zo zijn ze niet allemaal
ken zoveel lekkere turken
coban heb je lkkre neef ofzo regel voor mijAllemaal in de bergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hasan mijn neef van 46 wilt in ruil voor 3 schapen trouwen.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hahahahhahaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Allemaal in de bergen
Hasan mijn neef van 46 wilt in ruil voor 3 schapen trouwen.
Geloven ze dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Ik troll altijd in turkije dat ik getrouwd ben
Wat een prachtmoment weyow.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hey!![]()
Van de week toen ik boodschappen deed stonden er wel 5 chicks achter mij in de rij hoor!![]()
Ik deed er extra langzaam over om van het moment te genieten
Ja, maar dan staan er dus niet letterlijk chicks voor je in de rij, maar achter je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hey!![]()
Van de week toen ik boodschappen deed stonden er wel 5 chicks achter mij in de rij hoor!![]()
Ik deed er extra langzaam over om van het moment te genieten
Jaquote:
hhiihihihquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ze vragen altijd of ik al getrouwd ben
en ik zeg ja.
Dat vragen filipijnen en indiers altijd aan mij, als ik aan het werk benquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ze vragen altijd of ik al getrouwd ben
en ik zeg ja.
Haha heb nog geen huwelijksaanzoek gehad, jij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hhiihihih
zeker om die turken daar te weren van huwelijksaanzoeken
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Haha heb nog geen huwelijksaanzoek gehad, jij?
Hahahha ik zou niet weten hoe ik daarop zou reageren heik zou ws keihard lachen enzo
Dat bespaart de vernedering dat jij dat nog niet bentquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
Niemand vraagt mij ooit of ik getrouwd ben.
Ja maarj ij bent 18.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
Niemand vraagt mij ooit of ik getrouwd ben.
Aanmelden voor wat?quote:
Jij mag altijd met me daten...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
voor daten met jou
want klonk als advertentie_!_!_!_!__!
Ik schaam me echt niet dat ik nog niet getrouwd ben hoor, ben pas 18.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat bespaart de vernedering dat jij dat nog niet bent
En andere mensen wel, dan krijg je opmerkingen van maar je bent zo'n goeie jonge enzo je weet dat gezeik wel
Ik doe mee.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef coban het volgende:
Dientje ben trouwens 160, dat van 2.05 is getroll he.
@rez: in NL komt dat meestl ook niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coban is ook 18.quote:
waarom dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef coban het volgende:
Ik ga nooit trouwen. Ik ga eenzaam en kindloos sterven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
ja maar in turkije is heel anders dan in nl dus zo vreemd nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban is ook 18.Maar ik begrijp je punt wel.
HAHAHA, ouwe lulquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
Ik word tegenwoordig steeds vaker met meneer aangesproken, ik begin me daardoor oud te voelen.
Ik heb dat altijd als ik in pak ga.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
Ik word tegenwoordig steeds vaker met meneer aangesproken, ik begin me daardoor oud te voelen.
Succesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef Saisai het volgende:
oh! en ik mag woensdag een woning bekijken!
Ik hou wel van mij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef Saisai het volgende:
genoeg over mij, hoe denken jullie eigenlijk over mij?
Ja, dat zei coban ook al.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar in turkije is heel anders dan in nl dus zo vreemd niet
pics van jou in pakquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik in pak ga.![]()
Meiden spreken mij niet aan met meneer, maar mannen en vrouwen van 30+ wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
HAHAHA, ouwe lul
Ik gellukig nog niet, dus ik heb nog een beetje kans om een chick te hosselen voor het zover is
Ik zie er niet uit als 18 he. Ik word meestal 23-25 geschat daarquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat zei coban ook al.Maar toch verbaas ik me er over dat men in Turkije verwacht dat je al getrouwd bent als je 18 bent. Maar ja, dat zal wel door de cultuurverschillen komen.
Dan is er nog hoopquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meiden spreken mij niet aan met meneer, maar mannen en vrouwen van 30+ wel.
Wat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als 18 he. Ik word meestal 23-25 geschat daar
Is heel erg wennen in het begin, I know.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
Haha nee ik bedoel puur lengte zegmaarquote:
Ik niet, kijk haast nooit TV.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef Ancest het volgende:
hallo allemaal wie heeft tvoh gekeken?
Op straat? of op t werk..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is heel erg wennen in het begin, I know.
Ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef Ancest het volgende:
hallo allemaal wie heeft tvoh gekeken?
Bij mij is het al op straat, op school gelukkig nog niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op straat? of op t werk..
Op straat word ik gewoon als jongen gezien, maar met werk wel meneer, dit voelt inderdaad oud.
De dagen van grijs en grouw komen je langzaam al tegemoet..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij is het al op straat, op school gelukkig nog niet.
jwz mattiequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel puur lengte zegmaar
Als jij die ene uit je fobo van eerst was ben je echt lekkah
succesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nee ik zat hier en omg ik moet het opruimen
Je heb geluk dat het geen hond is, daar komt nog meer uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nee ik zat hier en omg ik moet het opruimen
Misschien als ik een andere bril en kapsel neem.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De dagen van grijs en grouw komen je langzaam al tegemoet..
Je moet hier gauw iets aan doen..
Of neem lenzen.. en verander je kleding stijl en shitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien als ik een andere bril en kapsel neem.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK HEB NOG NOOIT KOTS OPGEDWEILD
Straat. Maar dat vind ik allang niet erg meer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op straat? of op t werk..
Op straat word ik gewoon als jongen gezien, maar met werk wel meneer, dit voelt inderdaad oud.
Mijn oogspieren werken niet goed samen, daardoor kan ik geen lenzen nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of neem lenzen.. en verander je kleding stijl en shit
Opgebakken in een koekenpan en opgegeten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohjawel alleen m'n eigen een x maar dat vond ik zo lekker
Hahaaa, met van die lekkere brokjes erin?quote:
lekker warmquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hahaaa, met van die lekkere brokjes erin?
Smerige huisdierenkots, moet er zelf altijd bijna van over m'n nek
Sowieso van kots alquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Omdat ik word aangesproken met meneer op straat en in restaurants en zo.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat hij een oude sjaak aan het worden is
Die van mijn hond was een keertje echt geel, gewoon vel geelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
Bij mij ook een paar keer ja. Beetje slijmerig is dat, een ramp om op te ruimenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die van mijn hond was een keertje echt geel, gewoon vel geel
Gal ofzoiets
14 cm?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
Ik vind haar een beetje hoerig overkomen.quote:
Je kat at het weer op, dat is handig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
yessss khoef kots niet op te ruimen
nee mijn moeder is superwomanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je kat at het weer op, dat is handig!
Moeders zijn best handig in zulke situaties.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee mijn moeder is superwoman
ik las superworm toen moest ik aan SwJ denkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee mijn moeder is superwoman
ontroerend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Dat was mijn verhaal.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik las superworm toen moest ik aan SwJ denken
Welterusten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, morgen ochtend weer vroeg op voor werk...... en daarna naar vrienden gaan om vervolgens te gaan zuipen tot in de vroege uurtjes
Tot zondagmiddag![]()
Werksequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, morgen ochtend weer vroeg op voor werk...... en daarna naar vrienden gaan om vervolgens te gaan zuipen tot in de vroege uurtjes
Tot zondagmiddag![]()
Welterusten SUVquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot zondagmiddag![]()
De server is bezet of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.n2yo.com/?s=21701
OMG OMG OMG OMG HIJ KOMT ER AAN MENSEN
Bazenpostquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Saisai het volgende:
omdat het aandachtshoeren zijn coban en mannen zulke poses sexy vinden terwijl het eigenlijk hoerig is.
wadisserdanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja iedereen keek net naar het nos journaal, dus meteen 100.000 views daar enzo.
Maar wat komt er aan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja iedereen keek net naar het nos journaal, dus meteen 100.000 views daar enzo.
"LIVE REAL TIME SATELLITE AND SPACE SHUTTLE TRACKING AND PREDICTIONS"quote:
Echt niet helemaal niet hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Saisai het volgende:
omdat het aandachtshoeren zijn coban en mannen zulke poses sexy vinden terwijl het eigenlijk hoerig is.
Nee, gewoon een linkje naar een satelliet-tracker, die site heeft het nu alleen een beetje moeilijk.quote:
Ja, en nu?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
"LIVE REAL TIME SATELLITE AND SPACE SHUTTLE TRACKING AND PREDICTIONS"
Joh, half de wereld kijktquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, gewoon een linkje naar een satelliet-tracker, die site heeft het nu alleen een beetje moeilijk.
pagga slaan? dronken worden? penguins omver duwen?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
pagga slaan? dronken worden? penguins omver duwen?
Ik volg het nieuws meestal wel, maar heb het vanavond gemist.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
pagga slaan? dronken worden? penguins omver duwen?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Dalando het volgende:
hehe zie het al echt zo voor me BBQSausage Rezania Coban en ik zo op de noord, zuid whatever pool en dan zo naar een penguin lopen zo van "Hey, whatsup?" En dan zo omver duwen en dat arme beest zo spartelen op het ijs
Jij had die ondertitel nog niet voor de eerste aflevering van Holland in da hood.quote:
eg wel jonge doe nie kk stoeroequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had die ondertitel nog niet voor de eerste aflevering van Holland in da hood.
Watquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Dalando het volgende:
hehe zie het al echt zo voor me BBQSausage Rezania Coban en ik zo op de noord, zuid whatever pool en dan zo naar een penguin lopen zo van "Hey, whatsup?" En dan zo omver duwen en dat arme beest zo spartelen op het ijs
Oké, groeten aan de clitoris van je moeder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
eg wel jonge doe nie kk stoeroe
quote:
http://www.n2yo.com/?s=21701quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dalando wat voor site is dat?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dalando wat voor site is dat?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.n2yo.com/?s=21701
OMG OMG OMG OMG HIJ KOMT ER AAN MENSEN
JAA! OMG OMG OMG ik wil zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
ALLEMAAL NAAR BUITEN KIJKEN, HIJ KOMT ZO OVER NEDERLAND!
Welke laatste regel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
rezania gatverdamme die laatste regel heofde echt niet
Ik zie het hier toch niet, teveel lichtvervuiling.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
ik wil niet doooooodquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |