Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn m'n ouders dus zeg maar net zo lang als jou.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.
Ben je ooit in turkije geweest? Alle meisjes zijn 140-160 en alle jongen 160-175 max.
WE GAAN DOOD YESquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
![]()
tussen 00:00 en 05:00 valt die sateliet hier ergens neer ik hoorde op radio dat je hem kon zien binnen komen ofzo, maar het meeste verbrand en dan vallen er brokstukjes naar beneden ergens in europa
Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.
Ben je ooit in turkije geweest? Alle meisjes zijn 140-160 en alle jongen 160-175 max.
Vooral die kerels met van die turkenneuzen ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar turken zijn lekkerder
ja zo zijn ze niet allemaalquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vooral die kerels met van die turkenneuzen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over jezelf in de derde persoon praten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is het lekkerst, echt een mooie, leuke, lieve en spontane jongen.
Ik weetquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar turken zijn lekkerder
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja zo zijn ze niet allemaal
ken zoveel lekkere turken
coban heb je lkkre neef ofzo regel voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is het lekkerst, echt een mooie, leuke, lieve en spontane jongen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja zo zijn ze niet allemaal
ken zoveel lekkere turken
coban heb je lkkre neef ofzo regel voor mijAllemaal in de bergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hasan mijn neef van 46 wilt in ruil voor 3 schapen trouwen.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hahahahhahaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Allemaal in de bergen
Hasan mijn neef van 46 wilt in ruil voor 3 schapen trouwen.
Geloven ze dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Ik troll altijd in turkije dat ik getrouwd ben
Wat een prachtmoment weyow.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hey!![]()
Van de week toen ik boodschappen deed stonden er wel 5 chicks achter mij in de rij hoor!![]()
Ik deed er extra langzaam over om van het moment te genieten
Ja, maar dan staan er dus niet letterlijk chicks voor je in de rij, maar achter je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hey!![]()
Van de week toen ik boodschappen deed stonden er wel 5 chicks achter mij in de rij hoor!![]()
Ik deed er extra langzaam over om van het moment te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |