nee mijn moeder is superwomanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je kat at het weer op, dat is handig!
Moeders zijn best handig in zulke situaties.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee mijn moeder is superwoman
ik las superworm toen moest ik aan SwJ denkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee mijn moeder is superwoman
ontroerend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik las superworm toen moest ik aan SwJ denken
Welterusten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, morgen ochtend weer vroeg op voor werk...... en daarna naar vrienden gaan om vervolgens te gaan zuipen tot in de vroege uurtjes
Tot zondagmiddag![]()
Werksequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, morgen ochtend weer vroeg op voor werk...... en daarna naar vrienden gaan om vervolgens te gaan zuipen tot in de vroege uurtjes
Tot zondagmiddag![]()
Welterusten SUVquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot zondagmiddag![]()
De server is bezet of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.n2yo.com/?s=21701
OMG OMG OMG OMG HIJ KOMT ER AAN MENSEN
Bazenpostquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Saisai het volgende:
omdat het aandachtshoeren zijn coban en mannen zulke poses sexy vinden terwijl het eigenlijk hoerig is.
wadisserdanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja iedereen keek net naar het nos journaal, dus meteen 100.000 views daar enzo.
Maar wat komt er aan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja iedereen keek net naar het nos journaal, dus meteen 100.000 views daar enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |