Ok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
Bij mij ook een paar keer ja. Beetje slijmerig is dat, een ramp om op te ruimenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die van mijn hond was een keertje echt geel, gewoon vel geel
Gal ofzoiets
14 cm?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
Ik vind haar een beetje hoerig overkomen.quote:
Je kat at het weer op, dat is handig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
yessss khoef kots niet op te ruimen
nee mijn moeder is superwomanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je kat at het weer op, dat is handig!
Moeders zijn best handig in zulke situaties.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee mijn moeder is superwoman
ik las superworm toen moest ik aan SwJ denkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee mijn moeder is superwoman
ontroerend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Dat was mijn verhaal.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik las superworm toen moest ik aan SwJ denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |