lekker warmquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hahaaa, met van die lekkere brokjes erin?
Smerige huisdierenkots, moet er zelf altijd bijna van over m'n nek
Sowieso van kots alquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Omdat ik word aangesproken met meneer op straat en in restaurants en zo.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat hij een oude sjaak aan het worden is
Die van mijn hond was een keertje echt geel, gewoon vel geelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
Bij mij ook een paar keer ja. Beetje slijmerig is dat, een ramp om op te ruimenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die van mijn hond was een keertje echt geel, gewoon vel geel
Gal ofzoiets
14 cm?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik wil winkelen. Bij Primark. En H&M, ze hebben daar een mooie leren taillekokerrokje. Ik wil hebben. En ik wil ook een jas. En nog meer hakkenschoenen. Ik zag hele mooie van 14 cm ofzo dat was echt baas ik heb spijt dat ik niet gekocht heb.
Dat was mijn verhaal.
Ik vind haar een beetje hoerig overkomen.quote:
Je kat at het weer op, dat is handig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
yessss khoef kots niet op te ruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |