Ja serieus, in het echt horen lange mensen mij gewoon niet wat een kutmensenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
komt omdat je 160 bent mensen zien je al gauw over het hoofd
Ik hoor je wel hoor, matties 4 life jwz.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja serieus, in het echt horen lange mensen mij gewoon niet wat een kutmensen
Alsof jij veel langer bent
ja maar ik heb zoveel swag en shine dat mensen me al van ver zien aankomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja serieus, in het echt horen lange mensen mij gewoon niet wat een kutmensen
Alsof jij veel langer bent
Ik heb geen swag en geen shine dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar ik heb zoveel swag en shine dat mensen me al van ver zien aankomen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoor je wel hoor, matties 4 life jwz.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]maar jij bent dan ook een baas
Hahaha soms gaan lange mensen bukken he om mij te horen
Jawel jij hebt zoveel dat ze worden verblind door je swag en shinequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen swag en geen shine dus
Daarom heb ik mijn shades opquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel jij hebt zoveel dat ze worden verblind door je swag en shine
Zo lastig is hij toch niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.
Maar stond nog in geschiedenis hoef alleen maar 'rims' in te typen
Hahah maar jij bent dan ook 45 cm langer he haha. Halve meter gwn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd als ik in da club sta.
Zie je het al voor je?
waarom zoveel moeite als het ook binnen 1 sec kanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo lastig is hij toch niet?
http:// - begin van ieder adres
dalando - gebruikersnaam
.nl - niiieeet
/fok/ - ik zit op fok, dus
rimshot - het is een rimshot, duh
.mp3 - het is een mp3 bestandje.
Omgoshquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel jij hebt zoveel dat ze worden verblind door je swag en shine
Ik bedoelde met andere woorden: 20 euroquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Goed bezig ik was ook optijd!
omdat het kanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waarom zoveel moeite als het ook binnen 1 sec kan
Gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bedoelde met andere woorden: 20 euro
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah maar jij bent dan ook 45 cm langer he haha. Halve meter gwn.
Het is bij jou zeker zo dat je ook lange ouders hebt?
Mijn ouders zeggen altijd: hoe kan dit, je hele familie is lang alleen jij bent klein. Alle ooms enzo ook 2 meter enzo haha.
Geadopteerd ben ik
Hahahhaa dat steuntjequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders zijn helemaal niet heel groot. Ik kan ze beide als steuntje gebruiken, kan m'n elleboog er opleggen zeg maarM'n broer is wel 2 meter, en ik heb een oom van 2.09, dus het zit wel degelijk in de familie.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaa dat steuntjedat doet iedereen bij mij
hoe groot (klein) ben je danquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaa dat steuntjedat doet iedereen bij mij
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn m'n ouders dus zeg maar net zo lang als jou.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.
Ben je ooit in turkije geweest? Alle meisjes zijn 140-160 en alle jongen 160-175 max.
WE GAAN DOOD YESquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
![]()
tussen 00:00 en 05:00 valt die sateliet hier ergens neer ik hoorde op radio dat je hem kon zien binnen komen ofzo, maar het meeste verbrand en dan vallen er brokstukjes naar beneden ergens in europa
Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, maarja voor jongn beter te lang dan te klein denk ik.
Ben je ooit in turkije geweest? Alle meisjes zijn 140-160 en alle jongen 160-175 max.
Vooral die kerels met van die turkenneuzen ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar turken zijn lekkerder
ja zo zijn ze niet allemaalquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vooral die kerels met van die turkenneuzen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over jezelf in de derde persoon praten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is het lekkerst, echt een mooie, leuke, lieve en spontane jongen.
Ik weetquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar turken zijn lekkerder
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja zo zijn ze niet allemaal
ken zoveel lekkere turken
coban heb je lkkre neef ofzo regel voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is het lekkerst, echt een mooie, leuke, lieve en spontane jongen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja zo zijn ze niet allemaal
ken zoveel lekkere turken
coban heb je lkkre neef ofzo regel voor mijAllemaal in de bergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hasan mijn neef van 46 wilt in ruil voor 3 schapen trouwen.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hahahahhahaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Allemaal in de bergen
Hasan mijn neef van 46 wilt in ruil voor 3 schapen trouwen.
Geloven ze dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Ik troll altijd in turkije dat ik getrouwd ben
Wat een prachtmoment weyow.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hey!![]()
Van de week toen ik boodschappen deed stonden er wel 5 chicks achter mij in de rij hoor!![]()
Ik deed er extra langzaam over om van het moment te genieten
Ja, maar dan staan er dus niet letterlijk chicks voor je in de rij, maar achter je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hey!![]()
Van de week toen ik boodschappen deed stonden er wel 5 chicks achter mij in de rij hoor!![]()
Ik deed er extra langzaam over om van het moment te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |