Jaquote:
hhiihihihquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ze vragen altijd of ik al getrouwd ben
en ik zeg ja.
Dat vragen filipijnen en indiers altijd aan mij, als ik aan het werk benquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ze vragen altijd of ik al getrouwd ben
en ik zeg ja.
Haha heb nog geen huwelijksaanzoek gehad, jij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hhiihihih
zeker om die turken daar te weren van huwelijksaanzoeken
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Haha heb nog geen huwelijksaanzoek gehad, jij?
Hahahha ik zou niet weten hoe ik daarop zou reageren heik zou ws keihard lachen enzo
Dat bespaart de vernedering dat jij dat nog niet bentquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
Niemand vraagt mij ooit of ik getrouwd ben.
Ja maarj ij bent 18.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
Niemand vraagt mij ooit of ik getrouwd ben.
Aanmelden voor wat?quote:
Jij mag altijd met me daten...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
voor daten met jou
want klonk als advertentie_!_!_!_!__!
Ik schaam me echt niet dat ik nog niet getrouwd ben hoor, ben pas 18.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat bespaart de vernedering dat jij dat nog niet bent
En andere mensen wel, dan krijg je opmerkingen van maar je bent zo'n goeie jonge enzo je weet dat gezeik wel
Ik doe mee.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef coban het volgende:
Dientje ben trouwens 160, dat van 2.05 is getroll he.
@rez: in NL komt dat meestl ook niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coban is ook 18.quote:
waarom dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef coban het volgende:
Ik ga nooit trouwen. Ik ga eenzaam en kindloos sterven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |