Die staat niet op de autocue.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Valt me op dat ze zijn eega nog niet hebben gemeld.
Ja jij bent ook een SHO-erquote:
Ook onder de naam Charlie? Echt hoor, ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens een singeltje gehad die ik helemaal grijs gedraaid heb.
Hij deed toen mee met een briljant nummer! Ik kan het alleen ff niet vinden in de briljante versiequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt, nooit van gehoord. Maar maakt niet uit voor dit
ik ook niet, maar wel leuke stem. Ps jullie zijn niet biij te houden, snik....quote:
musical dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij is dus niet uit een Soap of zo? Niet dat ik dat volg, ik weet niets van nederlandse soaps of musicals en zo
Ik vind het wel leuk dat je hem kentquote:
Lang leve wikipedia:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij is dus niet uit een Soap of zo? Niet dat ik dat volg, ik weet niets van nederlandse soaps of musicals en zo
quote:Trends: Netherlands · change
#magicbrowniePromoted
#tvoh
#theVoice
Charly Luske
Van Velzen
#taken
Alle 4
Ben Saunders
Nick & Simon
Marco Borsato
ik mis Idolsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die brengt het niveau sowieso naar beneden
Ik kijk heel veel, alleen geen soaps of musicaldingen, alhoewel ik "OZNZ"wel weer leuk vond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je hem kent
Karina kent al alles op gebied van sport, dus dat is al bijzonder genoeg
Keek ik allemaal nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lang leve wikipedia:
Luske speelde twee seizoenen in de Nederlandse televisieserie Meiden van De Wit. Verder had hij gastrollen gespeeld in Costa! en Zoop!.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Charlie is toch de zoon van een van de dames van Lois Lane?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Vooral ook door zijn vrouw, die nog iets mediageiler isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je hem kent
Karina kent al alles op gebied van sport, dus dat is al bijzonder genoeg
neee die zijn nog niet zo oudquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Nooit gezien.gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Charly met briljant liedje op het Nationaal SongFestival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |