En scherpe knieën.quote:
quote:
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Had haar ook wel eind 20 gegeven ipv 21
Zullen we tellen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Kinga het volgende:
Pfff, die wijven die Anouk en Adele zingen....
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zitten Ansj haar borsten gekkig...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een leuke coach is Marco. Ook echt enthousiast.
Naar boven gedrukt, dan voelt ze zich moederkloek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zitten Ansj haar borsten gekkig...
Ze lijkt op die Nicole met rode haren die ooit America's Next Top Model heeft gewonnen, google maar esquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Ik vond haar niet echt geweldig. En ze komt me bekend voor.
Shit ja! Die!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt op T'Pau. Shit, nu voel ik me echt oud.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt op T'Pau. Shit, nu voel ik me echt oud.
Jaaaa dát is het!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze lijkt op die Nicole met rode haren die ooit America's Next Top Model heeft gewonnen, google maar es
JAAAAAAAAAAAA die!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze lijkt op die Nicole met rode haren die ooit America's Next Top Model heeft gewonnen, google maar es
Doe es een foto posten please?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, dus neequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Whehehe!quote:
Celine dion....quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Ik vond haar niet echt geweldig. En ze komt me bekend voor.
Hij is nog niet uit de kast dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
Hij is by the way getrouwd met Tanja Jess.
Truequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet live is ze stukken beter
gehehquote:
Kinderen verkeerd gespelde namen geven?quote:
heksieieieieieie!!quote:
Want Satan grijpt jequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
Niet op zondag buiten de kerk zingen he!
In dit programma geen nadeel bij de audities.quote:
Waarom? Er wordt genoeg gezopen daar hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand uit Staphorst? Dat wordt niet optreden op zaterdagavond dan
Teveel op Robbie willen lijken. Maar dan ook nog mislukken.quote:
Nu klink je als een Turk Bennyquote:
Dan heb jij mijn hoofd nog niet gezien!quote:
De lui die ik ken uit Staphorst moeten voor klokslag 12 binnen zijn op zaterdagavond/zondagnacht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt genoeg gezopen daar hoor.
Wut, dan ken je anderen dan ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De lui die ik ken uit Staphorst moeten voor klokslag 12 binnen zijn op zaterdagavond/zondagnacht.
Stuk of 8 ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Weet iemand of er een maximum aan kandidaten per jurylid is?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
IELE IELE IELE EEN AUTO HEEFT 4 WIELEN EIJE EIJE EIJE JIJ MAG EERDER RIJDEN
Bier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Charly niet iets leukers in de kast?
denk dat hij verbannen wordt, maar kan hem het schelen dan is hij geen maagd wat een druiloorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zal Staphorst daar van vinden ?
N&S hebben anders geen ideequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Kinga het volgende:
Ugh, nou doen ze over-enthousiast omdat ze hem herkennen.
WWRY?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik zag 'm onlangs nog in een musical. Deed ie niet onverdienstelijk.
Sympathie voor hun collegaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Ze reageren nu zo, niet omdat ze het menen, maar omdat men dan denkt dat het ongelofelijk briljant is.
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Ze reageren nu zo, niet omdat ze het menen, maar omdat men dan denkt dat het ongelofelijk briljant is.
Eens.quote:
Geweldige muziek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is niet mijn muziek maar hij zingt het wel érg prettig
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Dit is de nieuwe Ben zeker, vanaf het begin zeker dat ie wint.
Ik gok dat ze nog vaker gaan staanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze de jury niet vastraken aan de stoelen?
De maat voor Roel hebben ze niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze de jury niet vastraken aan de stoelen?
quote:
Ja! Velvet! Boyband the Musical! The Full Monty!quote:
kkkssttttttttttttttttttttttt Pat ga een patatjes bakken, ik wilde luskequote:
Kende jij hem D.?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Velvet! Boyband the Musical! The Full Monty!
(Misschien is het erger dat ik hem daarvan ken dan dat jij hem niet kent)
Nee, laat dat alsjeblieft niet zo zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Dit is de nieuwe Ben zeker, vanaf het begin zeker dat ie wint.
kan me niet schelen was ook daar en Benny zei te laatquote:
Mij ook niet. Maar ik leef onder een tektonische plaat.quote:
Die staat niet op de autocue.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Valt me op dat ze zijn eega nog niet hebben gemeld.
Ja jij bent ook een SHO-erquote:
Ook onder de naam Charlie? Echt hoor, ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens een singeltje gehad die ik helemaal grijs gedraaid heb.
Hij deed toen mee met een briljant nummer! Ik kan het alleen ff niet vinden in de briljante versiequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt, nooit van gehoord. Maar maakt niet uit voor dit
ik ook niet, maar wel leuke stem. Ps jullie zijn niet biij te houden, snik....quote:
musical dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij is dus niet uit een Soap of zo? Niet dat ik dat volg, ik weet niets van nederlandse soaps of musicals en zo
Ik vind het wel leuk dat je hem kentquote:
Lang leve wikipedia:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij is dus niet uit een Soap of zo? Niet dat ik dat volg, ik weet niets van nederlandse soaps of musicals en zo
quote:Trends: Netherlands · change
#magicbrowniePromoted
#tvoh
#theVoice
Charly Luske
Van Velzen
#taken
Alle 4
Ben Saunders
Nick & Simon
Marco Borsato
ik mis Idolsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die brengt het niveau sowieso naar beneden
Ik kijk heel veel, alleen geen soaps of musicaldingen, alhoewel ik "OZNZ"wel weer leuk vond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je hem kent
Karina kent al alles op gebied van sport, dus dat is al bijzonder genoeg
Keek ik allemaal nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lang leve wikipedia:
Luske speelde twee seizoenen in de Nederlandse televisieserie Meiden van De Wit. Verder had hij gastrollen gespeeld in Costa! en Zoop!.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Charlie is toch de zoon van een van de dames van Lois Lane?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Vooral ook door zijn vrouw, die nog iets mediageiler isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je hem kent
Karina kent al alles op gebied van sport, dus dat is al bijzonder genoeg
neee die zijn nog niet zo oudquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Nooit gezien.gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Charly met briljant liedje op het Nationaal SongFestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |