Lijkt me niet goed voor dat dingquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En trotsen kan iemand ff een topic openen? Ik zit op de iPad
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n IPad hoor. Je kunt er niet mee quoten en geen nieuwe topics mee openen, blijkbaar, maar verder is alles van Apple natuurlijk wel tha bomb.
En het ligt aan Apple als Fok! die dingen niet kan regelen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n IPad hoor. Je kunt er niet mee quoten en geen nieuwe topics mee openen, blijkbaar, maar verder is alles van Apple natuurlijk wel tha bomb.
We zagen in de PC Hooftstraat een ca. 6 jarig opgedirkt Amsterdam-Zuid meisje ook al lopen met een IPhone in een kek hoesje.
Wel als het alleen op Apple niet werktquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het ligt aan Apple als Fok! die dingen niet kan regelen?
Niet mee eens. Er kunnen behoorlijke verschillen zitten per mobiele browser. Het is al een complete hel om daar tegenaan te ontwikkelen. Ik snap niet dat Fok! dit allang opgelost heeft. Aan Safari Mobile ligt het namelijk niet. Die ondersteunt gewoon zoveel mogelijk als het kan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel als het alleen Apple niet werkt
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er kunnen behoorlijke verschillen zitten per mobiele browser. Het is al een complete hel om daar tegenaan te ontwikkelen. Ik snap niet dat Fok! dit allang opgelost heeft. Aan Safari Mobile ligt het namelijk niet. Die ondersteunt gewoon zoveel mogelijk als het kan.
Volgens mij is het de mobiele layout hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel als het alleen op Apple niet werkt
*zucht* laat ook maar. Waarom ga ik er nog op inquote:
Zeker als het Apple isquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*zucht* laat ook maar. Waarom ga ik er nog op in. Het is gewoon te makkelijk om het op de fabrikant af te schuiven.
Ik loop maar wat te fucken en roep maar wat, maar wel leuk dat er twee mensen op in gaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*zucht* laat ook maar. Waarom ga ik er nog op in. Het is gewoon te makkelijk om het op de fabrikant af te schuiven.
Mij hoef je niet te overtuigenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, er zijn genoeg dingen om over te zeiken richting Apple. Dit is er niet echt 1 van.
0 personen?quote:Appeltaartdeeg gevuld met appelvulling en verse stukjes appel.
hardwener bodem
verse appels
aantal personen: 0
Misschien de 1 weggevallen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer een appeltaart te bestellen bij de Hema en krijg dit als info:
[..]
0 personen?
Ha ja! Dat vroeg ik me ook nog afquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Hoe was je pasta eigenlijk gisteren Borisz?
Zelf bakken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf, op de bon staat dat als ik het voor 23:00 bestel ik de volgende dag een taart kan halen en dat kan dus niet. Nu maar voor Ross' verjaardag volgende week besteld.
Hu? hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom niet eens meer in per seconde wijzer
Ik vond het lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Hoe was je pasta eigenlijk gisteren Borisz?
Was gewoon op tv, al dat moderne gedoe van jou volgen we niet hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom niet eens meer in per seconde wijzer
Kreeg een bon van mijn moeder voor een Hema appeltaartquote:
Gebakken lucht!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer een appeltaart te bestellen bij de Hema en krijg dit als info:
[..]
0 personen?
Iets waar appels mee gevuld zijn. Wurmen dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat is eigenlijk 'appelvulling' als dat samen met 'verse stukjes appel' in een taart zit...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets waar appels mee gevuld zijn. Wurmen dus.
Goh.. waarom verrast me dat niet..quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar:
[ afbeelding ]
geweest. Wat magertjes. Crazy Stupid Love was leuker
Ow ik had het over onlinequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:52 schreef TAV74 het volgende:
Was gewoon op tv, al dat moderne gedoe van jou volgen we niet hoor
Ik kan prima quoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef golfer het volgende:
We zagen in de PC Hooftstraat een ca. 6 jarig opgedirkt Amsterdam-Zuid meisje ook al lopen met een IPhone in een kek hoesje.
Getver,quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar:
[ afbeelding ]
geweest. Wat magertjes. Crazy Stupid Love was leuker
quote:
Eens. (zeker vergeleken met wat we hier voor hadden, maar dat vergeet ik liever zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ben het niet altijd eens met Rutte z'n ideeën, maar vind dat 'ie het qua premier zijnde niet eens zo slecht doet.
Dat was meer type 'foute oom'quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Over foute oom gesproken, net op Facebook wat foto's van m'n ex gespot. Samen met haar verloofde. De verloofde ziet eruit alsof hij 37 is (en behoorlijk kalend) en m'n ex lijkt steeds meer op haar moeder.
Misschien toch de juiste keuze gemaakt?
Ook al minimaal 3 kinderen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Over foute oom gesproken, net op Facebook wat foto's van m'n ex gespot. Samen met haar verloofde. De verloofde ziet eruit alsof hij 37 is (en behoorlijk kalend) en m'n ex lijkt steeds meer op haar moeder.
Misschien toch de juiste keuze gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kan de foto zijn iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Boor! Alleen bij het hoofd vind ik de saus er niet zo lekker uitzien, maar dat kan ook door de brakke kleuren komen van je foto
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Dexter s06e01 bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Kleuren zien er niet helemaal lekker uit neequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan de foto zijn idd. Heb geflitst en dit was met mijn mobiel genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zin in gefrituurde snacks![]()
Zo maar eens een glaasje melk drinken en dan naar bed ofzo
Voor jou is er nu de Frikandel XXLquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind er echt niets angeef mij maar een goede kroket of kaassoufflé
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor jou is er nu de Frikandel XXL
[ afbeelding ]
35cm
Oeh ja!! Nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Net een toffe amerikaanse serie gekeken: Life. "Captain Winters" uit BoB als politie-rechercheur. Hij doet het leuk
Kroket is lekkerder dan frikandel iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind er echt niets angeef mij maar een goede kroket of kaassoufflé
Leef m'n hele leven al kortquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef z80 het volgende:
steer snel weg uit Eindhoven.
volgens de televaag "Eindhovenaren leven iets korter"
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
omg.. daar hadden mij leerlingen het al over tijdens taal (wat over snacks ging, ze moesten snacks beschrijven en reclame voor maken en zo)
Ohja, die zijn ook erg lekker! maar verder vind ik eigenlijk niet veel echt de moeite waard wat dat betreft..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kroket is lekkerder dan frikandel idd
Kipcorn is the best.
[..]
quote:Leef m'n hele leven al kort
Sinds je Sun op Julia Stiles vind lijken neem ik je look-a-likes niet zo serieusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
)
Mijn LieLie-lookalike danspartner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel zo verstandigquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds je Sun op Julia Stiles vind lijken neem ik je look-a-likes niet zo serieus
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
pssst steerJammer dat ik er niet meer ben want anders zouden we zo gefrituurde uienringen bij Kiwi aan het eten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Heb je je ex ook op facebook?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wel zo verstandig
Zal d'r over een week of 2 wel op Facebook hebben, kunnen jullie beoordelen.![]()
En mijn Zouk danspartner hopelijk ook.
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je je ex ook op facebook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
en strawberry cosmo'squote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet meer ben want anders zouden we zo gefrituurde uienringen bij Kiwi aan het eten zijn
Je ziet d'r hoofdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gevonden.. kan er alleen niet veel van zien verder
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet d'r hoofd
Nouja en bij bikini kopen was het altijd XL voor d'r top en S voor d'r kont
quote:Wie vond u de beste debater tijdens de algemene beschouwingen?
2%
Blok (VVD)
9%
Cohen (PvdA)
3%
Haersma Buma (CDA)
20%
Pechtold (D66)
16%
Roemer (SP)
19%
Rutte (Premier)
2%
Sap (GroenLinks)
2%
Slob (ChristenUnie)
5%
Van der Staaij (SGP)
1%
Thieme (PvdD)
22%
Wilders (PVV)
Nope. Niet op die manier. In dit geval is de agent erin geluisd, heeft 12 jaar onschuldig vastgezeten en werkt nu weer als agent maar op een zen-manier en niet kwaad te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja!! Nieuwsgierig naarIs het wel een beetje een goed verhaal? Niet a la CSI en die meuk waar ze binnen 2 seconden van alles meteen al weten en allerlei vage conclusies trekken die niet te volgen zijn en nergens op slaan
Ah ok, klinkt iig als een iets intelligentere ergo interessantere invalshoekquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Niet op die manier. In dit geval is de agent erin geluisd, heeft 12 jaar onschuldig vastgezeten en werkt nu weer als agent maar op een zen-manier en niet kwaad te krijgen.
Eerste aflevering was veelbelovend. Er staan nu twee seizoenen op de HD. Daarna is de serie gecancelled.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt iig als een iets intelligentere ergo interessantere invalshoek
Hmm ok.. niet zo heel veel afleveringen dus.. op zich gunstig gezien wat we nog hebben liggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerste aflevering was veelbelovend. Er staan nu twee seizoenen op de HD. Daarna is de serie gecancelled.
Dat wordt goed zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ok.. niet zo heel veel afleveringen dus.. op zich gunstig gezien wat we nog hebben liggenThijs ff vragen dat binnen te halen
Opblaaspoppen, waarschijnlijk.quote:
aaawwquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
En hoe toepasselijk, de Bluezz(...) verlaat je nooit:
Fijn dat je het leuk hebt gehad en kijk ook nog even de VOH terug?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
aaaww
ik ben terug van de kermis en het grote cafe. was superdruk en gezellig ook al kende ik alleen mijn vriendin en de dj. heb de dj weer kapotgeknuffeld zoals altijd. mn allerliefste en gekste Maarten
nu slaaapen en morgen teruglezen, uitzendingen gemist kijken en huishouden doen. lekker relaxed en hopelijk slaap ik goed want morgen ben ik tot 3u aan het werk.
Sterkte!quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen. Vandaga ga ik naar de tandarts (brrr, zometeen om half 9 al!) en daarna ga ik werken.
Gelukkig is het morgen ook nog weekeind!
Is dat bakje speciaal voor die Frikandel gemaakt en hebben ze die bewust te klein gemaakt zodat de frikandel in kwestie nog groter lijkt? Smerige marketinghonden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor jou is er nu de Frikandel XXL
[ afbeelding ]
35cm
Ik ben actief maarcniet in een hoog tempquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:47 schreef Vork het volgende:
Nog actieve wordfeudjes hier? Ik zit in de trein en verveel me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx Isaquote:
Nee helaas, over een week of 5 wel weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:47 schreef Vork het volgende:
Nog actieve wordfeudjes hier? Ik zit in de trein en verveel me.
Xena vind die laserpen geen bal meer aanquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
De katten janken tegen de lichtvlekken op het plafond
quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx! 17 al weer
Jooo! Gelukkig heb ik t eerst laten zien, na jou lijk ik veel breder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
En gefeliciteerd!
Tijdje opzij leggen en dan opnieuw doen. Werkte erg goed hier!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena vind die laserpen geen bal meer aan
Ja hier niet dusquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Tijdje opzij leggen en dan opnieuw doen. Werkte erg goed hier!
Heel goed!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
Zo eens even een rondje met Sam gaan doen. Ben toch maar thuis gebleven voor een geestelijke balansdag
quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
Zo eens even een rondje met Sam gaan doen. Ben toch maar thuis gebleven voor een geestelijke balansdag
Dat typeer je idd heel goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Heb even snel Expendables binnen gehaald, even lekker een hersenloze actiefilm kijken
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad en kijk ook nog even de VOH terug?
Slaap lekker.
Zo, maar die was slechtquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Heb even snel Expendables binnen gehaald, even lekker een hersenloze actiefilm kijken
Dat is precies wat ik er van verwacht, levend behangquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, maar die was slechtHeb hem niet eens af gekeken
mooi, heb ik nog wat te zien want vind het heel leukquote:
Je hebt nog amper wat gezien, het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:45 schreef TAV74 het volgende:
En ik dacht dat Rambo ongeloofwaardig was
Lekker!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef borisz het volgende:
Vorige week afgekeken hoe het moet. Zo zelf tomatensoep maken.
Wat leuk, ik ben altijd een beetje bang op mijn hoede met ezelsquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:30 schreef krakkemieke het volgende:
Naar de boerderijwinkel geweest, was leuk! Ezel geaaid en een kip geknuffeld.![]()
En een portobello gekocht.
Ik ook, maar hij stond achter een hekje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Wat leuk, ik ben altijd een beetje bang op mijn hoede met ezels![]()
Het is zeker heerlijk weer, gefietst en al de hele middag buiten lezen
Straks naar Carré, eerst eten in de nok en dan the Ashton Brothers kijken
Maar moet een film altijd geloofwaardig zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nog amper wat gezien, het wordt steeds erger
Nee hoor, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
Maar moet een film altijd geloofwaardig zijn?
Zomerstoofquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
Wilde morgen eigenlijk stoofpot maken, nu twijfel ik omdat het 26 graden wordt.
Boeuf bourgignon met patat en sla!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
[plaagmodus aan]ik mis: werken aan mn scriptie [/plaagmodus uit]quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, geslaagde dag. Net bij Pathé Isabelle gezien:
[ afbeelding ]
Niet slecht, ook niet briljant. Daarna naar de markt geweest, bruine riem gekocht voor m'n nieuwe schoenen en van de kraampjes gesnoept. Het fruit was erg zoet.
Nu nog ff werken en vanavond naar vrienden in Tilburg.
/dagboek
Ohhhh die staat op mijn lijstje, Isabelle!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, geslaagde dag. Net bij Pathé Isabelle gezien:
[ afbeelding ]
Niet slecht, ook niet briljant.
/dagboek
Had je Aanrijding in Moskou al gezien?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhhh die staat op mijn lijstje, Isabelle!
Briljant, ach welke is dat wel tegenwoordig
ja? oooh morgen sta ik van 10u tot 17u op de tennisbaan dus dat is prachtig!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
waar gaat Wordfeuden in het kort over?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Mensen die nog willen Wordfeuden: Taluma
Scrabble.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar gaat Wordfeuden in het kort over?
Scrabblequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar gaat Wordfeuden in het kort over?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
Kijk aan, ze schieten![]()
Vrees dat dit soort actievermaak toch niet meer helemaal aan me besteed is.
Geloof het nie, leuk?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Had je Aanrijding in Moskou al gezien?
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Briljant, ach welke is dat wel tegenwoordig
Ze werd ingesloten door een andere Italiaanse en kon er uiteindelijk niet meer bij.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze werd ingesloten door een andere Italiaanse en kon er uiteindelijk niet meer bij.
Precies. Het is tijd voor Ads die de toekomst kunnen voorspellen. Als je ook maar denkt aan het kopen van nieuwe schoenen, dan moet het die ads tonenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:13 schreef TAV74 het volgende:
Toch doen al die adds iets niet goed. Ik heb vorige week online handbalschoenen besteld en sinds die tijd krijg ik zo ongeveer op elke site die ik open reclames voor zaal/sportschoenen. Das dus te laat
Hoe dat zo? Zijn jullie wezen wandelen?quote:
Ja even de omgeving verkennen verderquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zijn jullie wezen wandelen?
Kortom: over vijf minuten slaap je?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:
Pff, vandaag bij OpaMrLie geholpen, een groot stuk tuin geschoffeld ( en dat was al een tijdje niet meer gebeurd ) en alles naar het mestgat gebracht. Toen rond de hele boerderij onkruid gespoten en daarna de baanderdeuren geschilderd.
En na drie nachten te weinig slaap ben ik nu wel een beetje lui
Ik sluit niks uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom: over vijf minuten slaap je?
Moe bedoel jequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:
En na drie nachten te weinig slaap ben ik nu wel een beetje lui
Lui is gewoon Drents voor moequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neh, mensen die echt hard werken worden moe
Awwquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef borisz het volgende:
De kleine zit op een dakje en durft nu niet naar beneden. Ze moet nog leren een bepaalde spring te maken. en is ze nog te klein voor
.
Voor hoeveel verhuur je die? Klinkt als een fijne pijnstiller.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
Er ligt hier op de bank een kat geklemd tussen mijn rug en de bank heerlijk te ronken
Ik heb het ff nagevraagd maar Muffin doet dat alleen bij mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor hoeveel verhuur je die? Klinkt als een fijne pijnstiller.
eigenlijk 2-0....quote:
Wat heb ik toch een rot-leven!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagevraagd maar Muffin doet dat alleen bij mij
Die vergelijking zou in dit geval kloppen als Vos met 2 meter voorsprong over de finish gegaan zou zijn, maar de jury beslist had dat ze toch 2e wasquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En eigenlijk had Marianne Vos gewonnen.
Grens kon het niet zien omdat die Twente speler die buitenspel ophief ervoor stond denk ikquote:
Veel drinken he!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
even een paracetamolletje ingenomen want mn hoofd bonkt een beetje en ik moet nog optreden. wel relaxed, hoef pas om 22.30u wegtot 3u dansen (4x een kwartier), dan als een gek terug naar huis rijden want om 9u weer mn bed uit.
maar dat heb ik er voor over want wil graag weer optredenmoet wel heel erg mn best doen want er komen 2 eigenaren van een vette club uit Den Haag en daar wil agent graag dansen.
boooooggiieeeee![]()
ik neem niks mee en ik koop ook niksquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
FFT neem wat te eten mee. Dan hoef je geen vette hap te kopen.
Ok!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik neem niks mee en ik koop ook niksheb ok gegeten vandaag en kom op de terugweg niks tegen want tis maar 20 min rijden als het goed is
drinken krijg ik altijd genoeg op locatie. thanks!
Nee joh. Ik heb alleen geluk met Muffinquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een rot-leven!
leukquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke zingt een liedje voor als FFT thuiskomt
Ajax heeft het aan zichzelf te danken helaas. Totaal van slag sinds Twente aanvallender speelt. Ik bespeur een terugval waarvan ik hoopte dat we daar onder de Boer van af zouden zijn.quote:
Klinkt als een superavondquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis van Carré. Gegeten en Ashtonbrother gezien.
Eten volgt later een korte recensie van.
Ashtonbrothers waren echt geweldig. Heb de laatste jaren niet meer zo hardop gelachten. Totaaltheater: absurde humor, slapstick, acrobatiek en muzikaliteit gecombineerd.![]()
Ja echt een heerlijke vakantie, de eerste week wel wat overschaduwt door die enorme pijn van de bursitis (dat gaat met kleine sprongetjes wel beter) maar zoveel leuks gedaan!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken de Ashtonbrothers overigens helemaal niet en jammer dat ik nu op mijn werk zit, anders had ik ze even opgezocht op youtube.
Fijne vakantie gehad, Bluezz? Ik geloof dat we in ieder geval véél beter weer hadden dan de mensen die in de zomervakantie vrij waren.
Nee hoor, het zou prima cafévoedsel kunnen zijn, ik vond het wel beter smaken dan golfer, zijn visje was niet zo lekker ook.quote:Op zondag 25 september 2011 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Was het eten echt matigjes (ziet er allemaal namelijk wel lekker uit!) of vergelijk je nu teveel met al die mooie toprestaurants van de afgelopen tijd?
Ja, ik ben ook erg blij met mijn collega's, er is wel eens wat, maar dat heb je overal. Ik voel me vooral de laatste maanden echt goed ingeburgerd.quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Isabeau het volgende:
dat heb ik ook, collega's die ik al 6 weken niet meer heb gezien!
En er is een collega geopereerd en een ander heeft de sleutels van haar nieuwe huis en eigenlijk ben ik ook gewoon erg benieuwd hoe het met iedereen isIk heb gelukkig wel heel erg fijne collega's getroffen; daar moest ik vanavond nog aan denken. Dat ik direct zo goed werd opgenomen in het team en me echt direct zo enorm welkom voelde! Ik wens FFT ook zo'n werkomgeving toe voor haar volgende baan
Anderhalve week nazomerquote:Op zondag 25 september 2011 09:25 schreef MissHobje het volgende:
! lekker weertje vandaag voor jullie
Oh fijn, misschien kan ik dat met mrLie ook nog even doen, als z'n enkelband dat alweer trekt.quote:
Nou, ik ben over vrijwel alles in mijn leven positief, maar na vijf maanden wil ik nu wel weer een keer normale vingersquote:
Wat vond jij van Sucker Punch? Mogguh trouwensquote:Op zondag 25 september 2011 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Hele dag alleen, zelf voor gekozen maar nu voel ik me een beetje zielig
Achja hier ook wielrennen op de achtergrond terwijl ik hopelijk iets nuttigs ga doen.
Hmm niet goed genoegquote:Op zondag 25 september 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vond jij van Sucker Punch? Mogguh trouwens
Zat een keer in hetzelfde hotel als een paar afrikaanse marathonlopers. Graatmagere kerels, maar die lopen een marathon in een tijd waarbij je als gewone jan lul nog flink door moet fietsen wil je die tijd halen.quote:Op zondag 25 september 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR: Patrick Makau loopt 2:03:38 in Berlijn.
Echt welquote:Op zondag 25 september 2011 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hadden ze pakjes aan dan in Sucker Punch?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis van Carré. Gegeten en Ashtonbrother gezien.
Eten volgt later een korte recensie van.
Ashtonbrothers waren echt geweldig. Heb de laatste jaren niet meer zo hardop gelachten. Totaaltheater: absurde humor, slapstick, acrobatiek en muzikaliteit gecombineerd.![]()
Ik vond hem erg vaag, maar die pakjes waren ergquote:Op zondag 25 september 2011 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm niet goed genoeg
en mijn verwachtingen waren al niet hoog
Had op zijn minst meer leuke pakjes verwacht
De laatste 15 minuten vond ik wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |