Ik vraag me wel af wat ik me van de al dente pasta met frites en verse groenten voor moet stellen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Hier zelfgemaakte pizza. Het deeg voor de bodem is goed gelukt (met de hand gekneed) en daarna even in de oven om voor te bakken (een aantal minuten). Ze zien er veelbelovend uit.
ik wou net komen vertellen dat ik 3 nieuwe bh's heb (Hunkemoller actie)quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef LieLie het volgende:
Sun!
Ik heb ook een kort spijkerrokje!
Van die BH'squote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik wou net komen vertellen dat ik 3 nieuwe bh's heb (Hunkemoller actie)
stelletje vrouwen zijn we
foto's!
Het was een poging waardquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eentje heeft een lekker fout zebraprintje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm maandag een bezichtiging in ons huis
Misschien gaat het dan toch sneller dan gedacht, ze hebben het huis ook weer in prijs verlaagd.
Ben benieuwd.
We moeten dus goed gaan poetsen dit weekend
Vond ik ook alquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die is volgend jaar wel weer jarig.
Na-apertquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef LieLie het volgende:
Sun!
Ik heb ook een kort spijkerrokje!
Dat was ook mijn gedachte, maar zo stout ben ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]juist niet als je daar langer wilt wonen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Leuk rokje! Ik hou van spijkerrokkies, met leggings & laarzen
Dat dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:45 schreef Isabeau het volgende:
juist niet als je daar langer wilt wonen
Klein wereldjequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had vanmiddag overigens een nicht van Thijs op oudergesprekBlijk zijn achterneefje in de klas te hebben. Ze kennen elkaar alleen niet echt meer dus vandaar dat ik dat niet wist
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Op je 52e al wel in Australië geweest zijn maar nog niet in het Vondelpark, dat kan natuurlijk nie
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eentje heeft een lekker fout zebraprintje
Ik onthoud het heus wel!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik ook!!
Heb alleen inmiddels al sportkleren aan, had Lie ook nog een feauteau van de mijne beloofd
Ow dan wel een uitzondering hequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]PM maar
of zal ik hem zelf komen maken? Daar maak ik uitzonderingen voor
Man? Vies ventiequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dan wel een uitzondering heje bent een echte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |