ik ga ff in quarantaine jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is vandaag je dagje niet helemaal hè?
Beste kan je de hele dag jezelf maar opsluiten, zodat je verder geen schade veroorzaakt.
Vandaag is het begin van de rest van je levenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ff in quarantaine ja
maar verder deze middag ga ik naar ouders' huis, daar koken en eten en dan vnv naar de kermis in Roelofarendsveen en naar een café'tje... ik ga uitben benieuwd hoelang ik het volhou.
Gezellig, samenwerkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Is dit een sollicitatie?![]()
Ik heb geen eigen secretaresse, doe mijn eigen agendabeheer en mailbox e.d. Maar ik heb het directiesecretariaat naast me zitten die ook het nodige voor me doen.
Het moet niet gekker worre!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
en dan vnv naar de kermis in Roelofarendsveen en naar een café'tje... ik ga uitben benieuwd hoelang ik het volhou.
Have funquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef golfer het volgende:
We vertrekken richting IJmuiden en Amsterdam.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef golfer het volgende:
We vertrekken richting IJmuiden en Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Waarom ga je niet? Is toch leuk bij nieuw werk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een uurtje, dan is het pand leegBedrijfsuitje.... maar ik ga niet
Muziek hard en feestuh
niet mee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek hard en feestuh
Niet los kunnen laten is niet hetzelfde als toewijdingquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig, samenwerken
Alleen zit ik nu in mijn vak wel ff in mijn werkmail en ben ik dingetjes aan het regelen, weet niet of je zoveel toewijding aankan
Bedrijfsfeest gaat door tot morgenavond en ik heb me voorgenomen dat het weekend van mij is. En maar goed ook want ik ben goed gaar en niet in de mood voor een feestje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet? Is toch leuk bij nieuw werk?
Hmm, ik zit met soortgelijke afwegingen. Morgen verjaardag van Son's zusje, maar ik vraag me af of ik de mensheid en mezelf geen groter plezier doe door even een dagje voor mezelf te nemen om even mijn gedachten te ordenen. Moet volgende week een voorstel voor mijn functie en afdeling volgend jaar op papier hebben en ik moet even rust in mijn hoofd hebben om dat voor elkaar te krijgen denk ik. Ben er nu al wat mee bezig maar ik kom er nog niet uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedrijfsfeest gaat door tot morgenavond en ik heb me voorgenomen dat het weekend van mij is. En maar goed ook want ik ben goed gaar en niet in de mood voor een feestje.
Enge motorrijders ook altijd!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worre!
Straks sla je nog iemand aan de haak ook in de kroeg.
jammer! behalve als ze zeepkettingen gaan maken ofzo....quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek hard en feestuh
Ik ben inmiddels zover dat ik eerst aan mezelf denk en dan pas aan de restquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, ik zit met soortgelijke afwegingen. Morgen verjaardag van Son's zusje, maar ik vraag me af of ik de mensheid en mezelf geen groter plezier doe door even een dagje voor mezelf te nemen om even mijn gedachten te ordenen. Moet volgende week een voorstel voor mijn functie en afdeling volgend jaar op papier hebben en ik moet even rust in mijn hoofd hebben om dat voor elkaar te krijgen denk ik. Ben er nu al wat mee bezig maar ik kom er nog niet uit.
Alleen niet handig om nu ook te gaan peinzen of ik wel of niet mee ga![]()
Mwjah. Er zijn belangrijkere dingen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer! behalve als ze zeepkettingen gaan maken ofzo....
hoe weet je dat van die rbv?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef AnneX het volgende:
Wat weerhoudt P. van meegaan met een bedrijfsuitje?
En wat een hork is de ex werkgever van FFT. !
Good riddance.
Alleen nog een andere leukere werkgever tegenkomen. Succes.
En ziet de advokaat er progressie in?
Wat goe-oed dat je een rbv hebt afgesloten.
Mooie dag voor B en g.
En ander nieuws voor Krakke.
Daag.
Jij kan hem recht in de ogen kijken, andersom niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet je dat van die rbv?
en net advo gesproken; ik moet mn ex-werkgever maandag nog zien om documenten te ondertekenen..jottum
mijn ogen zullen brandenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij kan hem recht in de ogen kijken, andersom niet.
Gewoon een keertje proberen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn ogen zullen branden![]()
nee zo lullig ben ik niet![]()
Dat is anders als de rest Sun en haar zusje zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zover dat ik eerst aan mezelf denk en dan pas aan de restDa's geen keuze meer voor me denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou dit altijd vragen als ik jou én je baas zou kennen. Ieder redelijk denkend mens weet dat er twee kanten aan een verhaal zitten. Dus ik zou er niet teveel 'vernedering' of iets anders negatiefs achter zoeken.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou dit altijd vragen als ik jou én je baas zou kennen. Ieder redelijk denkend mens weet dat er twee kanten aan een verhaal zitten. Dus ik zou er niet teveel 'vernedering' of iets anders negatiefs achter zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ik zei ook niet dat dat zo is. ik 'voel' me er vernederd door, das mijn probleemquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Dan nog, ik vind het een hele normale vraag die je gesteld kan worden door een potentiele nieuwe werkgever.
zou ik best willen. heb sowieso tot 1 nov salaris wegens vakantiedagen maar het duurt altijd ff voordat je evt op gesprek komt en als dat niet goed gaat opnieuw brieven schrijven, nog een gesprek etc.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wellicht![]()
Misschien als de financiën het toelaten, even een weekje vakantie nemen ipv meteen solliciteren?
Dat begrijp ik, daar heb ik in veel situaties ook last van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat dat zo is. ik 'voel' me er vernederd door, das mijn probleem
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daar heb ik in veel situaties ook last van.
Het leuke is dat omdat het je eigen interpretatie is, je met rust en wat zelfvertrouwen door je eigen gevoel heen kan prikken en uiteindelijk kan zien dat de ander dat niet zo hoeft te menen als hoe jij het qua gevoel interpreteert.
Dit staat overigens aan de basis van cognitieve gedragstherapie, daar zijn heel veel methodes momenteel op gebaseerd (dat boekje van sarabi bijvoorbeeld).
dat valt opquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens ben ik daarom wel veel beter in het uitleggen van dit soort dingen aan anderen dan aan mezelf hoor.
ja had jij nou gisteren nog iemand gebeld?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt tenminste nog iemand aan de telefoon.
Ja m'n bank.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja had jij nou gisteren nog iemand gebeld?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit staat overigens aan de basis van cognitieve gedragstherapie, daar zijn heel veel methodes momenteel op gebaseerd (dat boekje van sarabi bijvoorbeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |