Voor hoeveel verhuur je die? Klinkt als een fijne pijnstiller.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
Er ligt hier op de bank een kat geklemd tussen mijn rug en de bank heerlijk te ronken
Ik heb het ff nagevraagd maar Muffin doet dat alleen bij mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor hoeveel verhuur je die? Klinkt als een fijne pijnstiller.
eigenlijk 2-0....quote:
Wat heb ik toch een rot-leven!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagevraagd maar Muffin doet dat alleen bij mij
Die vergelijking zou in dit geval kloppen als Vos met 2 meter voorsprong over de finish gegaan zou zijn, maar de jury beslist had dat ze toch 2e wasquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En eigenlijk had Marianne Vos gewonnen.
Grens kon het niet zien omdat die Twente speler die buitenspel ophief ervoor stond denk ikquote:
Veel drinken he!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
even een paracetamolletje ingenomen want mn hoofd bonkt een beetje en ik moet nog optreden. wel relaxed, hoef pas om 22.30u wegtot 3u dansen (4x een kwartier), dan als een gek terug naar huis rijden want om 9u weer mn bed uit.
maar dat heb ik er voor over want wil graag weer optredenmoet wel heel erg mn best doen want er komen 2 eigenaren van een vette club uit Den Haag en daar wil agent graag dansen.
boooooggiieeeee![]()
ik neem niks mee en ik koop ook niksquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
FFT neem wat te eten mee. Dan hoef je geen vette hap te kopen.
Ok!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik neem niks mee en ik koop ook niksheb ok gegeten vandaag en kom op de terugweg niks tegen want tis maar 20 min rijden als het goed is
drinken krijg ik altijd genoeg op locatie. thanks!
Nee joh. Ik heb alleen geluk met Muffinquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een rot-leven!
leukquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke zingt een liedje voor als FFT thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |