Oh fijn, misschien kan ik dat met mrLie ook nog even doen, als z'n enkelband dat alweer trekt.quote:
Nou, ik ben over vrijwel alles in mijn leven positief, maar na vijf maanden wil ik nu wel weer een keer normale vingersquote:
Wat vond jij van Sucker Punch? Mogguh trouwensquote:Op zondag 25 september 2011 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Hele dag alleen, zelf voor gekozen maar nu voel ik me een beetje zielig
Achja hier ook wielrennen op de achtergrond terwijl ik hopelijk iets nuttigs ga doen.
Hmm niet goed genoegquote:Op zondag 25 september 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vond jij van Sucker Punch? Mogguh trouwens
Zat een keer in hetzelfde hotel als een paar afrikaanse marathonlopers. Graatmagere kerels, maar die lopen een marathon in een tijd waarbij je als gewone jan lul nog flink door moet fietsen wil je die tijd halen.quote:Op zondag 25 september 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR: Patrick Makau loopt 2:03:38 in Berlijn.
Echt welquote:Op zondag 25 september 2011 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hadden ze pakjes aan dan in Sucker Punch?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis van Carré. Gegeten en Ashtonbrother gezien.
Eten volgt later een korte recensie van.
Ashtonbrothers waren echt geweldig. Heb de laatste jaren niet meer zo hardop gelachten. Totaaltheater: absurde humor, slapstick, acrobatiek en muzikaliteit gecombineerd.![]()
Ik vond hem erg vaag, maar die pakjes waren ergquote:Op zondag 25 september 2011 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm niet goed genoeg
en mijn verwachtingen waren al niet hoog
Had op zijn minst meer leuke pakjes verwacht
De laatste 15 minuten vond ik wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |