Tot je in je stats kijkt:quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA!En dan denk je: wtf, ik heb toch niks gedaan!?
Pardon? Lompe orcs die basic al goed zijn in magische shit?quote:- Orcs start with 25 in Heavy Armour, 20 in Enchanting, Smithing (didn't see any more)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van http://forums.bethsoft.co(...)sammus-eurogamer-qa/ :
[..]
Pardon? Lompe orcs die basic al goed zijn in magische shit?![]()
- bron: http://forums.bethsoft.co(...)wers-more-questions/quote:Q: KillerGymSox: i want to know about the crime report system. you said you hacked people up in riverwood. Did you instantly have a bounty and did the guards instantly run for you or did they have to physically report you before you were infamous?
A: Slightly confused about this. I did get a bounty in Riverwood - when I killed the two citizens it said at the top left "xxx bounty added to Riverwood". The confusing thing is that I didn't see any guards in the town, so I'm not sure who would collect the bounty. It could be that the guards didn't see me commit the murders - which is a step up from Oblivion's psychic guards - or alternatively the bounty might just be a way to remind the player which towns he's welcome in, and which towns' citizens will attack him on sight.
Nice.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Leesvoer
Limited Edition: Geld waard?
http://directgamingforum.com/?p=330
Grootte van gebied
http://www.computerandvid(...)ivion-says-bethesda/
De wereld van Skyrim
http://www.cheatcc.com/extra/theworldofskyrim.html#.ToDiQNT_low
Handson
http://www.gameshard.net/skyrim-hands-on.html
Voiceacteurs aangekondigd!
http://www.push-start.co.(...)ice-actors-announced
NPC tracken je gedrag
http://m.examiner.com/exC(...)contentguid=uk33VfTl
Enjoy.
Ja, dragon souls. Thats it.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:09 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand of er Sigil Stones voorkomen in Skyrim? Of dat er een vervangend iets is?
Met Dragon Souls kan je dus ook enchanting doen?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:18 schreef HeertjeB het volgende:
i5 2.7 gig quad core
NVIDIA 250GTS Twin Frozr 1gig
8 gig ddr3 ram
En heb dan nog een SSD.
Nee dat volgens mij niet, met die dragon souls krijg je dragon shouts waar je juist weer dragon words van kan makenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met Dragon Souls kan je dus ook enchanting doen?
De zin klopt voor geen meter geloof ik, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Maar toch vond ik sigil stones soms handiger dan soul stones. Maar ja, misschien dat enchanting anders werkt in Skyrim dan in Oblivion, we zullen zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee dat volgens mij niet, met die dragon souls krijg je dragon shouts waar je juist weer dragon words van kan maken
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat sigil stones er niet zullen komen, want de gates van oblivion zijn al eeuwen dicht (skyrim speelt jaren na oblivion af, zoniet eeuwen).
Maar je kan toch ook altijd met soul stones enchanten? Er zit niet voor niets de 'nieuwe' skill 'enchanting' in skyrim ('nieuwe' omdat het ook in morrowind zat)
Nee, ik bedoel sigil stones. Die bollen die je moet halen om een poort te sluiten.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat hij die andere stenen bedoelt waarmee je tijdelijk bepaalde krachten krijgt.
Klopt ja, waardoor je sommige items permanent kon enchantenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel sigil stones. Die bollen die je moet halen om een poort te sluiten.
Die kon je gebruiken zonder het Altar of Enchantment en kun je dus ook als Warrior zonder magic je wapen enchanten.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef Rezania het volgende:
Nee, ik bedoel sigil stones. Die bollen die je moet halen om een poort te sluiten.
Ik vond dat ze dit dus in Fallout 3 al een heel stuk hebben verbeterd in vergelijking met Oblivion. Alleen dat je karma invloed heeft op de quests die je doet is irritant.. als ze dit nog weglaten is het perfectquote:Op dinsdag 27 september 2011 06:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Maar als niemand ziet dat je die kip in brand zet of dat je zakkenrolt dan heeft dat geen consequenties hoop ik?
Anders wordt het een soort karma gedoe. Dat vond ik knap waardeloos. Dan ging je reputatie naar beneden ook al wist niemand wat je gedaan had.
Over het dikgedrukte:quote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee dat volgens mij niet, met die dragon souls krijg je dragon shouts waar je juist weer dragon words van kan maken
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat sigil stones er niet zullen komen, want de gates van oblivion zijn al eeuwen dicht (skyrim speelt jaren na oblivion af, zoniet eeuwen).
Maar je kan toch ook altijd met soul stones enchanten? Er zit niet voor niets de 'nieuwe' skill 'enchanting' in skyrim ('nieuwe' omdat het ook in morrowind zat)
200 jaar is 2 eeuwen! Technisch gezien.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over het dikgedrukte:
en dan nog als een stel middeleeuwers in houten huizen wonen en kastelen bouwen? Denk het toch niet
quote:Skyrim is not a direct sequel to Oblivion; rather, it is a new chapter in the Elder Scrolls series, set two hundred years after the events of Oblivion.
Dit. ( speelt zelf elke dag die trailer af om het muziekje )quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef SiemeN het volgende:
Zelden zo uit gezien naar een game. Heb er zin in.
Karma zuigt. Als niemand ziet dat je steelt of moord hoort het ook geen invloed te hebben. Waarom anders nog proberen Dark Brotherhood quests perfect uit te voeren? Jezelf op een dak in een hoekje wurmen en wachten tot je mark gaat zwemmen hem dan met een giftige pijl uit te schakelen. Kun je hem evengoed midden op straat met een 2h zwaard doormidden slaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vond dat ze dit dus in Fallout 3 al een heel stuk hebben verbeterd in vergelijking met Oblivion. Alleen dat je karma invloed heeft op de quests die je doet is irritant.. als ze dit nog weglaten is het perfect
Dat is in Oblivion. In Fallout 3 kan je gewoon mensen uitschakelen zonder dat de rest van een dorp het weet.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Karma zuigt. Als niemand ziet dat je steelt of moord hoort het ook geen invloed te hebben. Waarom anders nog proberen Dark Brotherhood quests perfect uit te voeren? Jezelf op een dak in een hoekje wurmen en wachten tot je mark gaat zwemmen hem dan met een giftige pijl uit te schakelen. Kun je hem evengoed midden op straat met een 2h zwaard doormidden slaan.
Sowieso zou karma de rogue of thief character compleet de nek omdraaien.
Die ene enchantment vond ik al goed genoeg, gewoon full armor met ieder stuk fortify health 30 pts on self en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die kon je gebruiken zonder het Altar of Enchantment en kun je dus ook als Warrior zonder magic je wapen enchanten.
Nadeel was dat je maar 1 enchantment kon doen met een sigil stone per wapen/ armor. Met soul gems kon je meerdere enchants op een wapen/ armor zetten.
De rest legde ook het loodje toen ik op het dak van die toren stond en op de knop drukte, whoehahahaquote:In Fallout 3 kan je gewoon mensen uitschakelen zonder dat de rest van een dorp het weet.
Of per ongeluk een groep npc's in de brand steken omdat je zo'n sterke spell hebt gemaakt met een enorme rangequote:Op donderdag 29 september 2011 07:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De rest legde ook het loodje toen ik op het dak van die toren stond en op de knop drukte, whoehahaha
Onwaar. Als je dingen steelt die niemand ziet, neemt je karma ook af.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:21 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dat is in Oblivion. In Fallout 3 kan je gewoon mensen uitschakelen zonder dat de rest van een dorp het weet.
Hear. Hear. Maar spellmaking zit helaas niet in Skyrim.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of per ongeluk een groep npc's in de brand steken omdat je zo'n sterke spell hebt gemaakt met een enorme range
Geen spellmaking?!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hear. Hear. Maar spellmaking zit helaas niet in Skyrim.
Maar wel cooking en blacksmitting!quote:
quote:If you kill everyone who saw you commit a crime, you'll get a message saying there are no surviving witnesses
Vraag me niet waarom, maar ook DENK ik dat er weinig spells zullen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen spellmaking?!Dat is kut.
Nou ja, er komen waarschijnlijk toch wel mods om spellmaking mogelijk te maken.
Wel 'Dual Wield' spells. En spells tijdens hand to hand combat.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:49 schreef RickoKun het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ook DENK ik dat er weinig spells zullen zijn.
Door dat duel wield wordt het verlies van spellmaking weer gecompenseerd.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel 'Dual Wield' spells. En spells tijdens hand to hand combat.
Hand-to-Hand was er toch ook uitgehaald?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel 'Dual Wield' spells. En spells tijdens hand to hand combat.
Dual wield geldt trouwens ook voor one handed melee wapens.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:53 schreef Rezania het volgende:
Door dat duel wield wordt het verlies van spellmaking weer gecompenseerd.
Sowieso duel wield.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dual wield geldt trouwens ook voor one handed melee wapens.
Nope zit er nog in. Heet alleen anders misschien? Het krijgt in ieder geval ook zijn eigen 'finish moves' en perks.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef The_Substitute het volgende:
Hand-to-Hand was er toch ook uitgehaald?
Dat is wel leuk ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wel cooking en blacksmitting!
En deze is ook wel vet!
[..]
Klopt jaquote:Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.Maar toch vond ik spellmaking altijd wel handig, ik vond de spreuken die je kon kopen altijd te zwak.
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt ja
En dan AL je geld / enchantment points in een dikke vette mega spell rossen
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maat van me had een echte MOAB (Mother Of All Bombs) Spell gemaakt: alle offensive magic (fire, frost, etc), max dmg, max range..., ging als een Goku boven Balmora hangen en doodde in één keer alle inwoners van het rijkere gedeelte
![]()
Linker en rechter muisknop waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef speknek het volgende:
Hoe gaat dual wield eigenlijk op de pc werken, zonder L en R triggers?
Je linkerhand linkermuis, rechterhand rechtermuisknopquote:Op donderdag 29 september 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Maar dan zou je standaard aanval dus de rechtermuisknop zijn?
Als je karakter rechts is, wel ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Maar dan zou je standaard aanval dus de rechtermuisknop zijn?
Links ftwquote:Op donderdag 29 september 2011 11:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je karakter rechts is, wel ja.
Maar alsnog lijkt mij dat het meest logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |