De rest legde ook het loodje toen ik op het dak van die toren stond en op de knop drukte, whoehahahaquote:In Fallout 3 kan je gewoon mensen uitschakelen zonder dat de rest van een dorp het weet.
Of per ongeluk een groep npc's in de brand steken omdat je zo'n sterke spell hebt gemaakt met een enorme rangequote:Op donderdag 29 september 2011 07:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De rest legde ook het loodje toen ik op het dak van die toren stond en op de knop drukte, whoehahaha
Onwaar. Als je dingen steelt die niemand ziet, neemt je karma ook af.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:21 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dat is in Oblivion. In Fallout 3 kan je gewoon mensen uitschakelen zonder dat de rest van een dorp het weet.
Hear. Hear. Maar spellmaking zit helaas niet in Skyrim.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of per ongeluk een groep npc's in de brand steken omdat je zo'n sterke spell hebt gemaakt met een enorme range
Geen spellmaking?!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hear. Hear. Maar spellmaking zit helaas niet in Skyrim.
Maar wel cooking en blacksmitting!quote:
quote:If you kill everyone who saw you commit a crime, you'll get a message saying there are no surviving witnesses
Vraag me niet waarom, maar ook DENK ik dat er weinig spells zullen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen spellmaking?!Dat is kut.
Nou ja, er komen waarschijnlijk toch wel mods om spellmaking mogelijk te maken.
Wel 'Dual Wield' spells. En spells tijdens hand to hand combat.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:49 schreef RickoKun het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ook DENK ik dat er weinig spells zullen zijn.
Door dat duel wield wordt het verlies van spellmaking weer gecompenseerd.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel 'Dual Wield' spells. En spells tijdens hand to hand combat.
Hand-to-Hand was er toch ook uitgehaald?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel 'Dual Wield' spells. En spells tijdens hand to hand combat.
Dual wield geldt trouwens ook voor one handed melee wapens.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:53 schreef Rezania het volgende:
Door dat duel wield wordt het verlies van spellmaking weer gecompenseerd.
Sowieso duel wield.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dual wield geldt trouwens ook voor one handed melee wapens.
Nope zit er nog in. Heet alleen anders misschien? Het krijgt in ieder geval ook zijn eigen 'finish moves' en perks.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef The_Substitute het volgende:
Hand-to-Hand was er toch ook uitgehaald?
Dat is wel leuk ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wel cooking en blacksmitting!
En deze is ook wel vet!
[..]
Klopt jaquote:Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.Maar toch vond ik spellmaking altijd wel handig, ik vond de spreuken die je kon kopen altijd te zwak.
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt ja
En dan AL je geld / enchantment points in een dikke vette mega spell rossen
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maat van me had een echte MOAB (Mother Of All Bombs) Spell gemaakt: alle offensive magic (fire, frost, etc), max dmg, max range..., ging als een Goku boven Balmora hangen en doodde in één keer alle inwoners van het rijkere gedeelte
![]()
Linker en rechter muisknop waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef speknek het volgende:
Hoe gaat dual wield eigenlijk op de pc werken, zonder L en R triggers?
Je linkerhand linkermuis, rechterhand rechtermuisknopquote:Op donderdag 29 september 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Maar dan zou je standaard aanval dus de rechtermuisknop zijn?
Als je karakter rechts is, wel ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Maar dan zou je standaard aanval dus de rechtermuisknop zijn?
Links ftwquote:Op donderdag 29 september 2011 11:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je karakter rechts is, wel ja.
Maar alsnog lijkt mij dat het meest logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |