Ik had dat vroeger ook als ik de live timing in een ander tabblad had openstaan, maar met de timing in zijn eigen window moet het werken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:58 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een KUT app, die livetiming
hij update de tijden niet automatisch, moet hem steeds helemaal afsluiten en weer opnieuw opstarten om de actuele tijden te zien.
Webber en Glock, Webber schade aan zijn voorvleugel en Glock een lekke band.quote:
heb het over de telefoon app.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook als ik de live timing in een ander tabblad had openstaan, maar met de timing in zijn eigen window moet het werken.
[..]
Webber en Glock, Webber schade aan zijn voorvleugel en Glock een lekke band.
Ik heb in F1 2011 new delhi gereden. Die lijkt me toch ook wel de moeite waard eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Samen met Turkije het enig nieuwerwetse circuit dat de moeite waard is.
quote:This video is not available at the moment.
When video available,
it will show automatically
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:09 schreef King_Merc het volgende:
Kovalainen + Singapore = Brand
![]()
niet zo,n fik als vorig jaar, maar een brandje is een brandje
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Zit ik gvd al 'n halfuur te refreshen voor de stream, begint die pas over 20 minuten
![]()
![]()
![]()
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 15:28:07The FIA has confirmed in the break between sessions that the problematic kerbing at Turn 14 has been removed. #F1 reageer retweet
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 15:40:07After some confusion over corner numbers, the FIA has clarified that it is the Turn 13 apex kerb that has been removed. #F1 reageer retweet
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
En Buemi molt 'm tegen de muur
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:48.599 10 2 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:49.005 0.406 15 3 2 Mark Webber RBR-Renault 1:50.066 1.467 16 4 5 Fernando Alonso Ferrari 1:50.596 1.997 11 5 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:50.952 2.353 12 6 6 Felipe Massa Ferrari 1:52.043 3.444 14 7 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:52.251 3.652 13 8 7 Michael Schumacher Mercedes 1:52.416 3.817 12 9 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:52.435 3.836 13 10 8 Nico Rosberg Mercedes 1:52.815 4.216 13 11 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:52.991 4.392 17 12 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:53.050 4.451 17 13 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:53.399 4.800 18 14 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:53.703 5.104 19 15 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:53.749 5.150 12 16 9 Bruno Senna Renault 1:53.765 5.166 17 17 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:53.785 5.186 16 18 10 Vitaly Petrov Renault 1:54.736 6.137 8 19 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:54.821 6.222 9 20 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:56.198 7.599 8 21 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:57.798 9.199 13 22 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:58.792 10.193 6 23 22 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1:59.169 10.570 17 24 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:59.214 10.615 18 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:46.374 33 2 5 Fernando Alonso Ferrari 1:46.575 0.201 28 3 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:47.115 0.741 22 4 6 Felipe Massa Ferrari 1:47.120 0.746 23 5 2 Mark Webber RBR-Renault 1:47.265 0.891 28 6 7 Michael Schumacher Mercedes 1:48.418 2.044 27 7 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:48.866 2.492 32 8 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:49.578 3.204 27 9 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:49.730 3.356 29 10 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:49.751 3.377 10 11 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:49.792 3.418 14 12 9 Bruno Senna Renault 1:50.241 3.867 31 13 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:50.345 3.971 8 14 10 Vitaly Petrov Renault 1:50.399 4.025 29 15 8 Nico Rosberg Mercedes 1:50.790 4.416 28 16 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:50.897 4.523 24 17 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:50.937 4.563 30 18 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:51.950 5.576 26 19 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:52.257 5.883 15 20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:52.489 6.115 25 21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:53.579 7.205 25 22 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:54.649 8.275 25 23 22 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1:54.754 8.380 29 24 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:55.198 8.824 26 |
En voor de Ferrari-fans onder ons:quote:Renault abandons Singapore upgrade after overheating problems
Renault has decided to abandon its latest upgrade for the remainder of the Singapore Grand Prix weekend after suffering overheating problems in first practice.
Vitaly Petrov was scheduled to try out the revised tighter bodywork and sidepods during the opening day of action in Singapore, but a radiator problem experienced early on forced a change of plan.
The team made a swift call to revert to the standard specification bodywork so as not to lose further running time, and it hopes to have the developments ready to work properly for the next race in Japan.
"We lost P1 because we decided to change the problem quickly as we would not have made P2," Petrov told AUTOSPORT. "We cannot risk running it tomorrow because there is no time.
"Losing P1 at this circuit it is quite a disaster because here you find a lot of time by driving and learning, so I think we will not be super quick here on this circuit but we will be in Suzuka. You never know, though."
Team principal Eric Boullier remained optimistic that tweaks to the updates will ensure it is working more effectively at Suzuka, where the team is pinning a good step forward in form.
"It was not the upgrade itself that did not work, it was more something wrong with the water flow for the radiators," he explained. "It was something more mechanical inside and obviously because you cannot test it, and we could not take the risk to miss P2, we decided to go back to the standard package.
"But of course we will work on it and try and get it back on the car for Suzuka."
With the update expected to bring a few tenths of a second per lap to the car, Boullier admitted that the setback had further dampened the team's already low expectations for this weekend.
"We know that we suffer a lot on the slow track layouts, so we know we will be suffering here, and James [Allison] warned everybody about that. It will be better in Japan and Korea, we know this."
quote:Alonso: "The car is behaving more or less as we expected and the feeling from this friday is definitely better than in Monza and Spa".
Pat Fry: "We have a few new Components on the car, some produced the results we expected, but others still need some work."
Pat Fry: "It seems that we are back to being closer to the situation we had seen prior to the summer break"
''What chicane? (^_^)''quote:
Het is al bezigquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)prix-practice-3.html
VT3, over 5 minuten
edit:
oeh, Sally was al eerder![]()
Ja, ik heb het net van de pirate bay en heb 2 rondjes gereden op singapore, maar het is nog steeds shit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:40 schreef Quisho het volgende:
Vettel weer snelste met nog 20 minuten te gaan. Heeft iemand F1 2011 al gespeeld?
twitter:Pirelli_Media twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 13:42:33We're looking at a difference of between 0.8-1.0s in time between soft and supersoft, three stops could be the most likely option. reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:49 schreef RingBewoner het volgende:
McLaren op pole?
Laten we het hopen. In ieder geval niet die vingerduitser!
Aldus Ferrari. Dus ik vrees toch weer dé vinger.twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 14:01:38Anyway Vettel is the favourite for the pole.... A place in the top 4 is our realistic target but it will be very hard to reach it. reageer retweet
We hebben McLaren ook nog.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]Aldus Ferrari. Dus ik vrees toch weer dé vinger.twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 14:01:38Anyway Vettel is the favourite for the pole.... A place in the top 4 is our realistic target but it will be very hard to reach it. reageer retweet
Daarom zeggen ze ook dat een plek in de top-4 moeilijk voor ze gaat worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We hebben McLaren ook nog.....
Ja, maar jij vreest de vinger. Ik zeg, we hebben McLaren ook nog. Ik zie Button of Hamilton wel de pole pakken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze ook dat een plek in de top-4 moeilijk voor ze gaat worden.
Miste het even. Wat zei hij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Jordan wat ben je ook een hypocriete draailul.
Dat hij altijd wel gedacht had dat Schumacher het goed zou doen en dat hij al sinds Canada ziet dat hij goed bezig is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Miste het even. Wat zei hij?
Dat je er niet bij bent? Je bent dit seizoen tot nu toe naar elke race geweest???quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:31 schreef Libris het volgende:
Hmm, eerste jaar dat ik er niet bij ben. Nu ook maar eens via de BBC kijken.
Btw, regenradar: http://app2.nea.gov.sg/rain_location.aspx
Zo raar idee is het toch niet, denk terug aan Schumacher vs Massa of Kubica @ Canada 2010.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Nu gaat Hamilton nog even huillie doen dat Schumacher hem eraf had gereden als hij een risico had genomen, wat is het toch een loser.
Ah, oké. Ja dat is slap gelul van die vent.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Nu gaat Hamilton nog even huillie doen dat Schumacher hem eraf had gereden als hij een risico had genomen, wat is het toch een loser.
[..]
Dat hij altijd wel gedacht had dat Schumacher het goed zou doen en dat hij al sinds Canada ziet dat hij goed bezig is.
Als je nu eens goed leest:quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat je er niet bij bent? Je bent dit seizoen tot nu toe naar elke race geweest???
En dan eens onder zijn naam kijkt:quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:31 schreef Libris het volgende:
Hmm, eerste jaar dat ik er niet bij ben.
quote:Libris
Live from Singapore
Jongens ik ben nog hartstikke brak. Sorry.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je nu eens goed leest:
[..]
En dan eens onder zijn naam kijkt:
[..]
![]()
Idd elk jaar al een live verslag en foto's on location gehad van Libris.
Ja, ik woon in Singapore, maar nu even in Nederlandquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat je er niet bij bent? Je bent dit seizoen tot nu toe naar elke race geweest???
Michael Owen toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Webber en DC constant aan 't kwaken naar Jake
Wie?quote:
Webber noemde Jake Michael Owen. Voebalde vroeger voor het Engelse team, waarvan Jake een shirt aanhad.quote:
Jammer dat je het dan in je eentje moet opnemen tegen een team van de BBC. Nederlandse verslaggeving was bij SBS6 nog redelijk, RTL5 kon er ook nog mee door maar daarna echt hard bergaf gegaan.quote:
Aah, owquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Webber noemde Jake Michael Owen. Voebalde vroeger voor het Engelse team, waarvan Jake een shirt aanhad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Button die een rode overall aan had, is dat een voorbode voor de toekomst als de geruchten kloppen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Ik kijk altijd BBC maar zit nu een jochie van 8 bij, maargoed ik vind die kritiek op RTL7 altijd zwaar onterecht als je naar budget kijkt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jammer dat je het dan in je eentje moet opnemen tegen een team van de BBC. Nederlandse verslaggeving was bij SBS6 nog redelijk, RTL5 kon er ook nog mee door maar daarna echt hard bergaf gegaan.
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jammer dat je het dan in je eentje moet opnemen tegen een team van de BBC. Nederlandse verslaggeving was bij SBS6 nog redelijk, RTL5 kon er ook nog mee door maar daarna echt hard bergaf gegaan.
" What about the tyres? "quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooi
Volgend jaar toch achter de decoder?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik kijk altijd BBC maar zit nu een jochie van 8 bij, maargoed ik vind die kritiek op RTL7 altijd zwaar onterecht als je naar budget kijkt.
Volgend jaar zal BBC ook stuk minder zijn.
Belspel was kut, eens. Maar Plooi deed het leuk en vol enthousiasme. Nog altijd beter dan wat je nu hebt met Kalf. Die mand die praat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooi
Nog even over RTL7. Als er voetbal op is, dan krijg je 2X45 minuten. Kijk je F1 van ongeveer anderhalf uur aan één stuk dan krijg je minstens 6 keer reclame. Ga dan lekker voetbal op zo'n klein schermpje pleuren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik kijk altijd BBC maar zit nu een jochie van 8 bij, maargoed ik vind die kritiek op RTL7 altijd zwaar onterecht als je naar budget kijkt.
Volgend jaar zal BBC ook stuk minder zijn.
Had Piquet Jr. waarschijnlijk ook wel handig gevonden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Slim dat ze de drie sectors verschillende muur-kleuren hebben gegeven.
Voetbal is wat goedkoper qua uitzendrechtenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog even over RTL7. Als er voetbal op is, dan krijg je 2X45 minuten. Kijk je F1 van ongeveer anderhalf uur aan één stuk dan krijg je minstens 6 keer reclame. Ga dan lekker voetbal op zo'n klein schermpje pleuren.
Die virgin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:11 schreef RingBewoner het volgende:
Glock en D'Ambrossio geven zich al gewonnen?
50% van de races.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgend jaar toch achter de decoder?
Plooij moet eens fatsoenlijk engels leren, en degelijke vragen leren stellen. Ik heb het al eerder aangehaald: de enige vraag die Plooij kan stellen na een crash:''Wot heppent to yer kar?'' Dat zie je toch oellewapperquote:[..]
Belspel was kut, eens. Maar Plooi deed het leuk en vol enthousiasme. Nog altijd beter dan wat je nu hebt met Kalf. Die mand die praat.
Altijd slechts.
Halve......
Zinnen
Hadden ze al zelf voorspeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:18 schreef ElmarO het volgende:
Overigens is Renault op dit moment ook een drama zeg; 16e en 19e.
het hele weekend eigenlijk al. En dat te bedenken dat ze de 1ste 2 races op het podium stondenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:18 schreef ElmarO het volgende:
Overigens is Renault op dit moment ook een drama zeg; 16e en 19e.
Scheelt maar 2 tienden met Glock. Best netjes en beide Virgins voor de HRT's. Die zoals gewoonlijk weer achteraan staan.quote:
Klopt, maar daarom is het ook laf. Of je beklaagt je erover of je oordeelt dat het prima is. Om dan nu nog even te beweren dat je geen risico durfde te nemen omdat MS je er dan af zou rammen is ineens een nogal forse beschuldiging en achterbaks. Als je zo'n beschuldiging doet moet je dat meteen doen en er ook voor staan, maar ja, dan had hij daarmee in de spotlights gemoeten en dan had hij ook commentaar gekregen op de kwaliteit van zijn inhaalpogingen en op zijn eigen 'agressieve' rijstijl het hele seizoen die hij zelf zo vurig heeft verdedigd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, oké. Ja dat is slap gelul van die vent.
Over Hamilton, hij heeft bewust een tijdje stilte gehouden.
Je bent toch niet dubbelzinnig aan het doen hé?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:24 schreef ElmarO het volgende:
Je vergeet optie 3.
3. Zonder Heidfeld is de Renault niet vooruit te branden.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bent toch niet dubbelzinnig aan het doen hé?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bent toch niet dubbelzinnig aan het doen hé?
Hij denkt zeker dat het vlieg m er in isquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef ElmarO het volgende:
Koba moet dat flying lap toch iets minder letterlijk nemen hier.
omdat ik pluspoeder rook, maar ik zag Heidfeld nietquote:
Laten we hopen dat de TROS dit niet ziet, anders hebben we daar volgend jaar F1.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat het vlieg m er in is
Bavaria City Racing. GP in de Maasquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de TROS dit niet ziet, anders hebben we daar volgend jaar F1.
Victor Brand, die weet niet eens wat een wiel is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooi
"De HRT's zinken wederom het langzaamst naar de bodem en starten achteraan de grid."quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bavaria City Racing. GP in de Maas
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
"De HRT's zinken wederom het langzaamst naar de bodem en starten achter onderaan de op het grind."
Kijkcijferhit in de maak.
Voorvleugel raakte de grond, niets bijzonders.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat gebeurde met Schumacher, was even afgeleid? Zag vonken, maar niet wat gebeurde.
Z'n voorvleugel raakte het asfalt. Verder niks bijzonders.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat gebeurde met Schumacher, was even afgeleid? Zag vonken, maar niet wat gebeurde.
Lekke band. Banden druk viel weg na turn 10.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef ElmarO het volgende:
Zonde voor Perez zeg, maar nog steeds netjes. Benieuwd wat er nou met Hamilton gebeurde.
Dank. Dacht dat hij misschien wel de vangrail had geraakt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:49 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Lekke band. Banden druk viel weg na turn 10.
''I hit a kerb, and the pressure immediately dropped. Probably a bolt''.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef ElmarO het volgende:
Zonde voor Perez zeg, maar nog steeds netjes. Benieuwd wat er nou met Hamilton gebeurde.
Nee. Hoop het niet en zie het ook niet gebeuren. Als Webber al die 2e positie opgeeft dan krijg je Hamilton daar wel. Persoonlijk hoop ik dat Vettel even een Kobayashi actie doet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is geen verrassing meer, doet hij toch weer heel goed, morgen al WK?
met een gebroken vinger tot gevolg?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee. Hoop het niet en zie het ook niet gebeuren. Als Webber al die 2e positie opgeeft dan krijg je Hamilton daar wel. Persoonlijk hoop ik dat Vettel even een Kobayashi actie doet.
Kramp zou ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een gebroken vinger tot gevolg?
Hij ging wel naar buiten dus zal wel een fout gemaakt hebben, wel jammer want zijn Q2 tijd was net zo snel als Rosberg in Q3.quote:
Niet echt een positieve tweet vanaf de officiele twitter van Ferrari...twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 17:10:21Felipe did his job: sixth is at the moment the best he can achieve reageer retweet
Het is gewoon geen echte topper. Prima coureur verder maar met Alonso in de andere auto ben je dan veroordeeld tot diens schaduw. Ik vind het eigenlijk nog wel goed dat hij zich af en toe toch laat zien tov Alonso. Als die even niet zo'n goed weekend heeft zit Massa er bovenop. Maar hij is echt niks minder dan voor het ongeluk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef MK84 het volgende:
Dit ziet er niet echt positief uit vanaf de officiele twitter van Ferrari...twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 17:10:21Felipe did his job: sixth is at the moment the best he can achieve reageer retweet
Massa heeft ook eigenlijk niet meer dan zijn werk gedaan sinds 2008. Jammer genoeg rijdt hij sinds die tijd kleurloos zijn rondjes en zijn ongeluk destijds heeft hem ook zeker niet goed gedaan.
Die stoepranden zijn ook asociaal hoog voor een F1 wagen, vooral in zo een gare bocht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:51 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt mij ook altijd op de console
Petrov heeft nog steeds het hoogterecord dit seizoenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:51 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt mij ook altijd op de console
Tja, dan moet je er gewoon niet over heen rijden. Net zoals dat je in Monaco niet te wijd moet gaan omdat er een muur staatquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:53 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Die stoepranden zijn ook asociaal hoog voor een F1 wagen, vooral in zo een gare bocht.
dat was voor 2008 ook al zo hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef MK84 het volgende:
Niet echt een positieve tweet vanaf de officiele twitter van Ferrari...twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 17:10:21Felipe did his job: sixth is at the moment the best he can achieve reageer retweet
Massa heeft ook eigenlijk niet meer dan zijn werk gedaan sinds 2008. Jammer genoeg rijdt hij sinds die tijd kleurloos zijn rondjes en zijn ongeluk destijds heeft hem ook zeker niet goed gedaan.
bs ... Die kerbs horen niet thuis in de F1. Nog effe en er liggen verkeersdrempels op de race-lijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, dan moet je er gewoon niet over heen rijden. Net zoals dat je in Monaco niet te wijd moet gaan omdat er een muur staat
incl. 60 en 30km/h zones met zebrapadenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bs ... Die kerbs horen niet thuis in de F1. Nog effe en er liggen verkeersdrempels op de race-lijn.
Waarom niet? Als je ziet dat je niet te hard er over kan, dan moet je dat ook niet doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bs ... Die kerbs horen niet thuis in de F1. Nog effe en er liggen verkeersdrempels op de race-lijn.
Het gaat hier niet om de muur maar om de stoeprand die bijna midden op de weg staat. Als je deze bocht vergelijkt met bocht 13 (Monaco - insturen zwembad) dan is dat toch echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 25 september 2011 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je ziet dat je niet te hard er over kan, dan moet je dat ook niet doenNet als de Wall of champions, gewoon niet raken
Volgens mij mogen ze niet kiezen.quote:Op zondag 25 september 2011 10:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Moeten de nummers 8 t/m 10 met de zelfde band starten waarmee ze K2 mee zijn geëindigd of mogen ze nu zelf kiezen of ze de Prime of Option erop zetten omdat ze K3 niet hebben gereden?
Kan iemand mij hierover duidelijkheid verschaffen?
[..]
Het gaat hier niet om de muur maar om de stoeprand die bijna midden op de weg staat. Als je deze bocht vergelijkt met bocht 13 (Monaco - insturen zwembad) dan is dat toch echt een wereld van verschil.
Wat mij betreft mogen ze er wel een regel bij maken; degene die Q3 haalt maar daarin geen rondetijd neerzet 10 plaatsen terug zetten tenzij gecrashed in Q2 of door een mechanisch mankement geen rondje kunnen rijdenquote:Op zondag 25 september 2011 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
Schumacher en Sutil heb ik tijdens Q3 geloof ik wel een rondje zien maken, dus die mogen niet kiezen. Di Resta in ieder geval wel.
of gewoon een extra setje banden voor Q3 geven, die ook alleen in Q3 gebruikt mag worden.quote:Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze er wel een regel bij maken; degene die Q3 haalt maar daarin geen rondetijd neerzet 10 plaatsen terug zetten tenzij gecrashed in Q2 of door een mechanisch mankement geen rondje kunnen rijden
Je zou gewoon 3setjes kwalificatiebanden moeten hebben, probleem opgelost.quote:Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze er wel een regel bij maken; degene die Q3 haalt maar daarin geen rondetijd neerzet 10 plaatsen terug zetten tenzij gecrashed in Q2 of door een mechanisch mankement geen rondje kunnen rijden
hebben ze ook, maar dan in de vorm van drie setjes zacht rubber die ze in de kwalificatie gebruiken. Naast de iets hardere banden.quote:Op zondag 25 september 2011 12:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je zou gewoon 3setjes kwalificatiebanden moeten hebben, probleem opgelost.
En dan krijg je mensen die 5 seconden boven hun kunnen rijden. Tsja. Je kan het nooit helemaal bannen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze er wel een regel bij maken; degene die Q3 haalt maar daarin geen rondetijd neerzet 10 plaatsen terug zetten tenzij gecrashed in Q2 of door een mechanisch mankement geen rondje kunnen rijden
Wat was dat vreselijk. Het eerste half uur had je een paar rijders, en uiteindelijk reed iedereen in de laatste 6 minuten elkaar in de weg en kon je niet alles volgen. En uiteindelijk heb je daar ook dat maar 3 teams voor pole gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 12:38 schreef Schunckelstar het volgende:
(of terug naar 1 uur en 12 rondjes)
Dat is dus het probleem want die moet je in de race weer gebruiken en dan kun je ze beter sparen zoals FI en Schumi gisteren gedaan hebben. Ik zie liever speciale kwalificatiebanen komen, dan is het probleem van niet rijden direct opgelost.quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebben ze ook, maar dan in de vorm van drie setjes zacht rubber die ze in de kwalificatie gebruiken. Naast de iets hardere banden.
Dat is wel raar dan, ik dacht dat als je Q3 haalde dat je sowieso niet mocht kiezenquote:Op zondag 25 september 2011 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
Schumacher en Sutil heb ik tijdens Q3 geloof ik wel een rondje zien maken, dus die mogen niet kiezen. Di Resta in ieder geval wel.
Ik vond het juist prachtig, heel lang verveling tot een enorme climax van het spel om dat ene perfecte rondje te krijgen op het moment dat temperatuur en rubberlaag optimaal zijn, waarbij je juist door de drukte niet wist hoe het afliep.quote:Op zondag 25 september 2011 12:53 schreef Montov het volgende:
Wat was dat vreselijk. Het eerste half uur had je een paar rijders, en uiteindelijk reed iedereen in de laatste 6 minuten elkaar in de weg en kon je niet alles volgen. En uiteindelijk heb je daar ook dat maar 3 teams voor pole gaan.
Het probleem zijn de kunstmatige ingrepen om het leuker te maken. Dan haal je meer overhoop dan alleen het beoogde effect. Door DRS is startplek minder belangrijk, en door dat gekunstel met de banden is het soms aantrekkelijk om er niet voor te gaan. Als je kunstmatige regels invoert kun je er niet op rekenen dat de rest hetzelfde blijft.quote:Nee, deze opzet is echt goed. Het is alleen jammer dat de verschillen tussen de teams zo groot is (maar dat is niet alleen dit jaar zo).
ah, ik lees het netquote:Op zondag 25 september 2011 13:56 schreef Stiggie het volgende:
Schumacher, Sutil en Di Resta hebben bandenkeuze according to F1 live timing.
Commentaar geven ook.quote:Op zondag 25 september 2011 13:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Rekenen kan Olav Mol beter aan anderen overlaten.
Races hier zijn meestal wel vermakelijk. Weet niet wat jij hier de voorgaande jaren hebt gezien.quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Googolplexian het volgende:
Nou, daar gaan weSaaiste race om het saaiste kampioenschap af te sluiten?
De strijd voor het vice-kampioenschap is nog wel spannendquote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Googolplexian het volgende:
Nou, daar gaan weSaaiste race om het saaiste kampioenschap af te sluiten?
quote:Op zondag 25 september 2011 14:05 schreef ElmarO het volgende:
Hamilton weer achter Schumi. Dat kan weer leuk worden.
De RIP op de helm van Lewisquote:
Nog geen investigation.quote:Op zondag 25 september 2011 14:07 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind het trouwens erg twijfelachtig wat Rosberg deed... sneed een hoop af
Inhalen is leuk als het moeilijk is, en dan lukt of niet lukt. Het gaat om de strijd. Dit is fake, een inhaalactie die iedereen kan.quote:Op zondag 25 september 2011 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja want het is veel leuker als niemand inhaalt![]()
Wat? Beetje rare zin.quote:Op zondag 25 september 2011 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton snel. Zit binnen 3 ronden achter Massa.
Ah, oké. Dankjewel.quote:Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja is de naam van een beroemde karter die is overleden
quote:Op zondag 25 september 2011 14:23 schreef Cheiron het volgende:
Weer een matige race van Ferarri zo lijkt het
Wat dan?!quote:Op zondag 25 september 2011 14:27 schreef RingBewoner het volgende:
Gelijk weer klagen over Hamilton.
Dat Hammi wel erg laag zit in z'n auto en dat dat misschien wat visibilty kost.quote:
Race incident. Gelijk iedereen hier weer over de zeik. Dit maakt een race tof. 2 week terug was het Webber, toen deed bijna niemand er moeilijk over.quote:
worden per setje gebalancedquote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom krijgt Massa 4 nieuwe banden?
hij is 1 rondje ervoor nog de pit in geweest, waarom vervangen ze niet gewoon alleen die band die lek was?
Omdat je dan met ongelijke banden rondrijdt in termen van temperatuur en grainingquote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom krijgt Massa 4 nieuwe banden?
hij is 1 rondje ervoor nog de pit in geweest, waarom vervangen ze niet gewoon alleen die band die lek was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |