Wie?quote:
Webber noemde Jake Michael Owen. Voebalde vroeger voor het Engelse team, waarvan Jake een shirt aanhad.quote:
Jammer dat je het dan in je eentje moet opnemen tegen een team van de BBC. Nederlandse verslaggeving was bij SBS6 nog redelijk, RTL5 kon er ook nog mee door maar daarna echt hard bergaf gegaan.quote:
Aah, owquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Webber noemde Jake Michael Owen. Voebalde vroeger voor het Engelse team, waarvan Jake een shirt aanhad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Button die een rode overall aan had, is dat een voorbode voor de toekomst als de geruchten kloppen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Ik kijk altijd BBC maar zit nu een jochie van 8 bij, maargoed ik vind die kritiek op RTL7 altijd zwaar onterecht als je naar budget kijkt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jammer dat je het dan in je eentje moet opnemen tegen een team van de BBC. Nederlandse verslaggeving was bij SBS6 nog redelijk, RTL5 kon er ook nog mee door maar daarna echt hard bergaf gegaan.
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jammer dat je het dan in je eentje moet opnemen tegen een team van de BBC. Nederlandse verslaggeving was bij SBS6 nog redelijk, RTL5 kon er ook nog mee door maar daarna echt hard bergaf gegaan.
" What about the tyres? "quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooi
Volgend jaar toch achter de decoder?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik kijk altijd BBC maar zit nu een jochie van 8 bij, maargoed ik vind die kritiek op RTL7 altijd zwaar onterecht als je naar budget kijkt.
Volgend jaar zal BBC ook stuk minder zijn.
Belspel was kut, eens. Maar Plooi deed het leuk en vol enthousiasme. Nog altijd beter dan wat je nu hebt met Kalf. Die mand die praat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SBS redelijk noemen met al hun belspel prul, en Sjek ''wot-heppent'' Plooi
Nog even over RTL7. Als er voetbal op is, dan krijg je 2X45 minuten. Kijk je F1 van ongeveer anderhalf uur aan één stuk dan krijg je minstens 6 keer reclame. Ga dan lekker voetbal op zo'n klein schermpje pleuren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik kijk altijd BBC maar zit nu een jochie van 8 bij, maargoed ik vind die kritiek op RTL7 altijd zwaar onterecht als je naar budget kijkt.
Volgend jaar zal BBC ook stuk minder zijn.
Had Piquet Jr. waarschijnlijk ook wel handig gevonden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Slim dat ze de drie sectors verschillende muur-kleuren hebben gegeven.
Voetbal is wat goedkoper qua uitzendrechtenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog even over RTL7. Als er voetbal op is, dan krijg je 2X45 minuten. Kijk je F1 van ongeveer anderhalf uur aan één stuk dan krijg je minstens 6 keer reclame. Ga dan lekker voetbal op zo'n klein schermpje pleuren.
Die virgin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:11 schreef RingBewoner het volgende:
Glock en D'Ambrossio geven zich al gewonnen?
50% van de races.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgend jaar toch achter de decoder?
Plooij moet eens fatsoenlijk engels leren, en degelijke vragen leren stellen. Ik heb het al eerder aangehaald: de enige vraag die Plooij kan stellen na een crash:''Wot heppent to yer kar?'' Dat zie je toch oellewapperquote:[..]
Belspel was kut, eens. Maar Plooi deed het leuk en vol enthousiasme. Nog altijd beter dan wat je nu hebt met Kalf. Die mand die praat.
Altijd slechts.
Halve......
Zinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |