Ik kan er geen medelijden mee hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:33 schreef antfukker het volgende:
[..]
Zijn er al veel failliet gegaan, of gehalveerd qua personeel
De banken passen zich aan aan de gedaalde waarde van woningen, terwijl verkopers nog 2008 prijzen in hun hoofd hebben. Banken zijn niet meer bereid om (kijkend naar realistischer 2011 prijzen) 130% te gaan financieren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef Chevalric het volgende:
Maar de banken hanteren nu strengere regels dan de wet voorschrijft, waardoor de problemen in de markt nog erger worden.
ze kunnen ook nog entree geld gaan heffen en een bijdrage voor de foldersquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:33 schreef antfukker het volgende:
[..]
Zijn er al veel failliet gegaan, of gehalveerd qua personeel
Is het ook nog niet. 35.000 objecten die als 'koopwoning' op Funda staan zijn eigenlijk kavels of garageboxen e.d.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:03 schreef Bumbu het volgende:
Hoe was de appeltaart gister? En sjee al zo veel huizen te koop veel mensen hier zijden dat het nooit boven de 250k zou komen......
lijkt wel wat op mijn school van vroegerquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:31 schreef Jane het volgende:
Ben ook even tussen de villa's gaan neuzen en ben net het lelijkste huis ooit tegengekomen.
http://www.funda.nl/koop/(...)ambrugse-zuwe-141-e/
Lijkt net een fabriek. Of een jaren-70-school...En dat slechts voor 7,5 miljoen.
Ook niet alle huizen staan op funda.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is het ook nog niet. 35.000 objecten die als 'koopwoning' op Funda staan zijn eigenlijk kavels of garageboxen e.d.
Alsof er gisteren 17 miljoen mensen - 95.000 bezoekers op het strand lagen. Die woordvoerder doet denken aan die man destijds in Baghdad, "there are no Americans in Iraq".quote:"De kijkers die kwamen, zijn wel echt geïnteresseerd, anders ga je wel op het strand liggen'', aldus een woordvoerder van de NVM.
Vast niet. Maar wat er wel staat, staat niet allemaal in een juiste subcategorie.quote:
Vinkeveense villa ondanks korting duurste in regio Amsterdamquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:31 schreef Jane het volgende:
Ben ook even tussen de villa's gaan neuzen en ben net het lelijkste huis ooit tegengekomen.
Lijkt net een fabriek. Of een jaren-70-school...En dat slechts voor 7,5 miljoen.
Brr, ik vind het een koud en lelijk huis.. Voor 7,5 miljoen moet toch wel wat beters te vinden zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:31 schreef Jane het volgende:
Voor 7,5 miljoen kun je zelf ook wel wat beters neerzetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef SemperSenseo het volgende:
Brr, ik vind het een koud en lelijk huis.. Voor 7,5 miljoen moet toch wel wat beters te vinden zijn?
Nou, verras me eens. Wat kunnen er hier dan mee?quote:
Ik zou er wel willen wonen (kon ik het betalen). Het is juist een heel ruim, licht en open huis. Lijkt me wel fijn om te zijn. Echt mooi vind ik het ook niet, maar het lijkt me dus wel heel aangenaam. Behalve voor mijn vrouw, die dan 80 uur per week aan het poetsen is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Brr, ik vind het een koud en lelijk huis.. Voor 7,5 miljoen moet toch wel wat beters te vinden zijn?
Amerikaanse zakenbankiers melden dat de Amerikaanse huizenprijzen tot 2020 niet gaan stijgen, en dan zullen ze hier wel gaan stijgen? No way. Vanaf 2008 tot 2020 iedere maand een half procentje eraf (alleen al aan inflatie) lijkt me tamelijk desastreus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou, verras me eens. Wat kunnen er hier dan mee?
Blijven posten tot 2021quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Nou, verras me eens. Wat kunnen er hier dan mee?
Als je goed leest staat er slechts dat men tot 2020 niet verwacht boven het prijspeil van 2007 uit te komen. Dat heeft niets met een blijvende daling te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef KneeDeep het volgende:
Amerikaanse zakenbankiers melden dat de Amerikaanse huizenprijzen tot 2020 niet gaan stijgen, en dan zullen ze hier wel gaan stijgen? No way. Vanaf 2008 tot 2020 iedere maand een half procentje eraf (alleen al aan inflatie) lijkt me tamelijk desastreus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |